Erysimum Cheiri
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.03.2010.
- Poruke
- 948
- Pohvaljen
- 169
Magelano":1nrqq4e5 je napisao(la):Uz pluseve i jedno Veliko Bravo :kk: za foto-raport-e clanova Boce i Johnny_s-a, moram i na ovom forumu da postavim jedno licno i subjektivno zapazanje po pitanju BG-obilaznice kao najbitnijeg putnog cvorista u Srbiji.
Pa dobro, dokle bre aman, ovi odgovorni u Srbiji zamlacuju narod....jel' izbusise konacno Strazevicu u dve cevke, sta je sa Belim Potokom...pa ovo je neverovatno...dobili su kompletan novac za sektor 5 od Evrope, i sad zamazuju samo nesto iz izlaza iz tih "satro-gotovih" tunela...
Tu na cistinama ravnjaju kobajagi buduce trase da bi opravdali svoj nerad ispred EBRD-a, svetske banke ili vec ko je vec dao kompletan novac za taj sektor, i kako bi tako rekli:" Eto vidite, mi gradimo, mi radimo!!!".
Sve bi te nase ministre, direktore za puteve, debele m..donje i rukovodece kadrove koridora 10, 11 i druge P.-materine i svu tu bagru posmenjivao i u Zabelu na poljoprivredni rad poslao, doveo bih strance da nam komanduju, jer smo mi zaista u rukovodjenju primitivni, jadni i prave sitne jajare po pitanju shvatanja vaznosti opsteg interesa naroda u odnosu onoga licnog i karijeristicko-lopovskog.
Pa dali su nam ljudi repa, mor(m)oni jedni, gradite za te pare, platite radnicima za njihov krvavi rad a ne da nas obicne ljude lazete i pricate u beskraj o rokovima....ovo na zalost vise nije smesno, to kako nam se rugate i smatrate nas za glupsone koji ce sve da progutaju. Cast izuzecima( Djile i ne znam nikoga vise za sada).
Sorry za licni afekt ali tako se trenutno osecam.
Jevropa daje pare/kredit "samo" za izgradnju, a mi finansiramo projekte i eksproprijaciju zemljista... Otuda se to oteglo "kao gladna godina". Inace, kada se projekti i ekspoprijacija zavrse, tek onda se raspisuje tender (novo cekanje od bar 6 meseci), povlace se pare i krecu radovi.
Naravno, to sve ne opravdava cinjenicu da se ova obilaznica gradi 20 godina i da ce na kraju biti uglavnom "poluautoput" osim ove deonice od Bataje do Dobanovaca koja se gradi u punom profilu. Onda ce se neko za 5-6 godina setiti da izgradi i drugu traku i to predstavi kao izgradnju obilaznice (ponovo).
A koliko se Mrka pre dve godine busao kako "krece izgradnje" obilaznice "punom parom" i "pre roka", pa je vodio i novinare da slikaju to cudo od radova; pa se napusavao sa Djilasom oko Gazele i mosta preko Ade... Evo, i Gazela i Ada ce izgleda biti gotovi do kraja godine, a Mrkina obilaznica raste u korov, a oni tuneli su tuga bozija - ono je uzasno nebezbedno onako neosvetljeno... Pre izgledaju kao neka arheoloska iskopina nego li tuneli "po evropskim standardima"...
Sve u svemu, sve sto smo sagradili od 1999. pa naovamo je jedna traka autoputa do Madjarske granice (koja jos doduse nije pustena u saobracaj). Naravno, na TV-u se "vesto" to predstavlja kao 108 (ili koliko vec...) kilometara autputa do Madjarske granice, iako teorijski grade samo drugu polovinu autoputa (dakle, famozni "poluautoput").