Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Одборници ће се изјашњавати и о предлозима за израду планова детаљне регулације деонице ауто-пута Е-75 Батајница–Добавновци у Сектору 1, општина Земун,

To je u sredu,jos kada bih desifrovali sta mu to znaci?
 
Wile E. Coyote":1hshlz0i je napisao(la):
Мене само знаима кад мисле да крену други надвожњак у Батајници. Куће су набијене са обе стране пута, а радови ту нису ни почели.
Za te su kuce vlasnici isplaceni jos 1994.
 
А да ли су исељени, па се чека почетак радова да се објекти сруше, или су још тамо?
 
Nisu iseljeni i ako su isplaceni,
a što da zvrje objekti prazni pa da se useli neko ko ce posle da koči rušenje
 
Pale cene gradnje, višak novca u nove puteve
02. Jul. 2011 | 14:24, Izvor : Tanjug

Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić najavio je da će viškom novca od kredita Evropske banke za obnovu i razvoju, biti građen "pun profil autoputa obilaznice oko Beograda, ali i novi putevi."

autoput26042011.jpg


"S obzirom da je u međuvremenu nastupila ekonomska kriza i da su cene izgradnje značajno pale, imamo ozbiljan višak sredstava iz kredita EBRD koje ćemo u dogovoru sa njima pokušati da prebacimo na ostale delove autoputske mreže, koji za sada nisu pokriveni kreditima", rekao je direktor Mišić.

Mišić je kazao da EBRD finansira izgradnju Koridora 10 u Srbiji sa oko 100 miliona evra i da je planirano da višak novca pre svega bude uložen u završtak obilaznice oko Beograda, odnosno dogradnje deonica koje su sada u fazi poluautoputa.

Mišić je rekao da "Koridori Srbije" pregovaraju sa predstavnicima EBRD i o izgradnji paralelnog nekomercijalnog puta između Chifika i Pirota (Istoka), u dužini oko 30 kilometara.

"S obzirom da tu imamo dolinsku varijantu trase koja 'gazi' postojeći autoput moramo da sagradimo paralelni put koji bi bio bez naplate", objasnio je on.

EBRD na trasi Koridora 10 finansira deo od Pirota (Istoka) do Dimitrovgrada, čija je izgradnja u toku, kao i od Crvene Reke do Čiflika kod Bele Palanke, gde će radovi, prema Mišiću, početi najkasnije za mesec i po dana.

Direktor "Koridora Srbije" je podsetio da EBRD trenutno finansira na Koridoru 10 i izgradnju obilaznice oko Beograda od Batajnice do Dobanovaca.

Mišić je ranije najavio da će izgradnja autoputa na preostalim deonicama na istočnom i južnom kraku Koridora 10 kroz Srbiju biti početa do kraja ove godine.

Generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak je krajem 2010. izjavio Tanjugu da će izgradnja punog profila autoputa na obilaznici oko Beograda biti završena do 2013.

Obilaznica oko glavnog grada, koja je deo putnog Koridora 10, mora da bude završena kako bi bio rasterećen saobraćaj u Beogradu, jer preko mosta "Gazela" dnevno prelazi i do 180.000 putnickih i teretnih vozila, istakao je Drobnjak.

"To može da se završi i da imamo pun profil do 2013. Reč je o nekih 67 kilometara", rekao je Drobnjak.

Obilaznica bi po završetku radova trebalo da ima četiri saobraćajne trake širine po 3,75 metara, dve zaustavne trake širine 2,5 metara i razdelni pojas od cetiri metra.

Ta saobracajnica se sastoji iz tri dela - od Batajnice do Dobanovaca u duzini od 9,7 km, od Dobanovaca do Bubanj potoka u dužini od 37,3 km i od Bubanj potoka do Panceva u dužini od oko 22 km.

Svi delovi obilaznice koji su do sada urađeni su samo poluprofili, odnosno poluautoput, osim tunela koji su uradeni u punom profilu.

Urađene su deonice Dobanovci-Surčin-most na Savi-Ostružnica-Orlovača, a delimično je završen deo od Orlovače do Avalskog puta.

Deo obilaznice od Ostružnice do Ibarske magistrale otvoren je krajem 2008 i od tada je zamenjen asfalt između Orlovače i Bubanj Potoka odnosno Kružnog puta i u rad je pušten rekonstruisani tunel "Stara Straževica".
Izvor: Studio-B

ako ima i malo istine u ovim izjavama, bice to dobro... :kk:
 
teshke":2ywcfd5z je napisao(la):
To može da se završi i da imamo pun profil do 2013. Reč je o nekih 67 kilometara", rekao je Drobnjak.

Ta saobracajnica se sastoji iz tri dela - od Batajnice do Dobanovaca u duzini od 9,7 km, od Dobanovaca do Bubanj potoka u dužini od 37,3 km i od Bubanj potoka do Panceva u dužini od oko 22 km.

Ово "неће да може" до 2013. године ! Дробњак опет сања.

До краја 2013. године би обилазница могла и да се заврши у пуном профилу, да нема још изградње:

1) Моста близанца изнад Саве код Остружнице
2) Тунела испод Завојице тј. од Бубањ потока према Винчи
3) Моста у пуном профилу изнад Дунава код Винче

И кад би сад (данас) почела да се граде ова три објекта не би завршили обилазницу у пуном профилу до краја 2013. године.

Изјава Дробњака је дата само у циљу предизборних активности, а он човек о томе (изборима) доста води рачуна и користи сваку прилику да се самоизрекламира !

Обилазница од петље "Батајница" до петље "Панчево":


Изграђени и не изграђени делови обилазнице (полупрофил):


Обилазница од петље "Батајница" па до чвора "Панчево" где ће се укрштати будући аутопута Панчево-Вршац и магистрални пут М-24 који обилази Панчево па према садашњем мосту изнад Дунава код Ковина:
 
Кључне речи су "до бубањ потока". ;) То је могуће, мада ништа не верујем овом Дробњаку...
 
Gago jedna ispravka. ne mora da se gradi most blizanac na savi za ostružnicu. to je zapravo jedan most koji treba da nosi saobraćaj za oba smera. stubovi koji su napravljeni su za oba smera. ali ponton je postavljen samo za jedan smer. najbolje se to vidi na slici koju sam pozajmio od teče sa dunava
37021487.jpg
 
Da,laksa je izgradnja drugog mosta na obilaznici kada vec ima temelj.I jasno je da pod obilaznicom podrazumevaju deo do bubanj potoka,a slozicete se da je ogromna stvar da navale na pun profil do tamo.Pa tek onda da izgradnja mosta preko vince 2014-5 povuce ceo taj drugi sektor obilaznice bubanj potok-pancevo.
 
MilisaV":2k1anptc je napisao(la):
Gago jedna ispravka. ne mora da se gradi most blizanac na savi za ostružnicu. to je zapravo jedan most koji treba da nosi saobraćaj za oba smera. stubovi koji su napravljeni su za oba smera. ali ponton je postavljen samo za jedan smer. najbolje se to vidi na slici koju sam pozajmio od teče sa dunava
37021487.jpg
То је тачно Милисаве што кажеш. Знам и да су ту стубови већ урађени (нисам их споменуо у коментару), али опет и изградња, ајде да кажем, "друге траке моста" ће трајати бар годину, а можда и годину и по дана. Тешко да се може испоштовати термин до краја 2013. године, мада бих то и те како волео и желео, као у осталом и сви са форума.
 
Kao sto je cenjeni clan nbumbic video zvanican rok i za koridor 10 i obilaznicu do bubanj potoka je 2015 godina i to u podacima koji su dostavljeni svetskoj banci koja je i dala kredite,ovo nas sada lazu zbog izbora.
 
Михаило":16sgmd4x je napisao(la):
Кључне речи су "до бубањ потока". ;) То је могуће, мада ништа не верујем овом Дробњаку...

Он у својој изјави нигде не спомиње "до Бибањ потока", сем у једној реченици где наводи дужине појединих деоница.

Па Дробњак сам каже да: "To može da se završi i da imamo pun profil do 2013. Reč je o nekih 67 kilometara", rekao je Drobnjak.". То значи да је мислио на "целу" обилазницу од Батајнице до Панчева, чим је споменуо њену укупну дужину од 67 км, мада она има 69 км, али ајде сад нећемо да цепидлачимо за та два километра ! :D .

Да је ракао којим случајем "део обилазнице у дужини од 47 км", е то је онда друга ствар јер је то део од петље "Батајница" до петље "Бубањ поток".

Тај део обилазнице (47 км) у пуном профилу би могли да ураде до краја 2013. године, мада ми са изградњом "друге траке моста" изнад Саве код Остружнице баш и не мирише да би било могуће. Али као што сам рекао у претходном посту, и те како бих волео и желео да се то догоди до краја 2013. године.
 
Ova izjava me podseti na koncert Amy Whit........ :kafa:
 
Што се тиче моста у Остружници, верујем да могу да га спрже за годину дана. Ипак, стубови захтевају највише времена, а осим тога, и пројекат постоји. Мост је обична греда и није нешто захтеван.
Али да лаже, лаже.
 
@MilisaV wrote: ,, . . . najbolje se to vidi na slici koju sam pozajmio od teče sa dunava . . . ,,
+1 za Teču ,,insajdera,, :)
 
Гага":3pu6caim je napisao(la):
Обилазница од петље "Батајница" па до чвора "Панчево" где ће се укрштати будући аутопута Панчево-Вршац и магистрални пут М-24 који обилази Панчево па према садашњем мосту изнад Дунава код Ковина:

Ovo plavo je teška budalaština i nikad neće ugledati svetlost dana! Ne znam ko je ovo smislio, ali od Pančeva do Kovina već postoji dobar, prav put, koji prolazi kroz samo jedno naselje (Bavanište). Štaviše, radovi na obilaznici oko Bavaništa su već počeli (pa zastali). Tako da nema apsolutno nikakvog smisla praviti novi put, da bi bio nekoliko km kraći a koji bi opet doticao neka naseljena mesta.
Takođe, već postoji i još jedan put iz južne (industrijske) zone Pančeva ka Kovinu preko Omoljice, Brestovca i Skorenovca koji je u odličnom stanju.
 
Sramno je da se ovako zavitlavaju sa najvaznijom deonicom Koridora 10, to ce sigurno biti najfrekventnija deonica a o znacaju za glavni grad da i ne govorimo!
 
I ono ljubicasto je budalastina jer su odvukli obilaznicu skoro do zrenjanina na severu.
 
Wile E. Coyote":114ag8jq je napisao(la):
А што је уопште пренет део вести са Дробњаковом изјавом?
Ах ти избори, увек чуда чине и говоре се (изговарају се) разноразна обећања. Они (избори) дају такав елан оваквима и сличнима као Дробњаку, да можете да изговарате шта желите и хоћете, а да вас то не кошта никаквих последица или положаја, чак шта више.... Као кад се напијете и добијете неки елан да сте привидно јаки, моћни и да вам нико ништа не може.

Требало би увести неки "алко-предизборни политички тест" за наше политичаре и њихове подгузне муве, да се не фрљају са оваквим и сличним изјавама и обећањима из било ког вида области и привреде ове државе.
 
Немају Дробњакове изјаве везе са изборима, он је одувек причао небулозе које не вреди ни преносити.

Не могу да се сетим да ли је икад ишта сувисло изјавио.
 
Vrh