Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Delija + za insajderske slike a bila bi dobra i neka insajderska informacija :) pogotovo bi bio dobar neki info za sektor 6.

Nisam gledao Insajder pa nisam čuo stare i nove nebuloze Mrke i ekipe. Inače firma koja dobije na tenderu ima pravo uzeti podizvođača kog hoće tako da je Drobnjak tu u pravu. Samo glupo je da se Jugoslav uhvatio baš za to kad je Drobnjak "šupalj" na milion mesta. Nadam se da ga je Jugoslav bar negde "izrešetao".
 
Poenta je bila da "Inter kop" naglo pocinje da dobija poslove od kada je DS preuzela Vladu 2008, ali ti kada nemas dokaze ne mozes da kazes teko tako "demokrate nabacuju pos'o svojoj firmi", pa onda se hvatas za tu "nema tendera" slamku. Jednostavno, biranje podizvodjaca je jako dobar mehanizam za uposljavanje burazerskih firmi. Mozda i svi mi gresimo, i nema namestanja poslova, ali je jako upadljivo da se gradjevinske firme radjaju i umiru sa smenama u Nemanjinoj 11.

Bulevarac, nisi mnogo propustio. Jednostavno, koncept "Insajdera" uzivo je televizijski privlacan jer ljudi vole da gledaju klanje u studiju, ali za malo zahtevniju publiku te emisije se najcesce razocaravajuce zavrsavaju jer se rasprava pretvori u , da se forumaski izrazim, trollovanje. Ukoliko jos imas i voditelja koji ne moze da odrzi kontrolu, onda ce se sigurno izgubiti kompas u jednom momentu. Istrazivacke emisije su u tom smislu mnogo produktivnije, ali su dosta teze za izvesti - jer su produikcijski zahtevnije i skuplje, a i sagovornici ih radije izbegavaju.

No, da ne idem i ja sad dalje u troll - ovde se dalje razgovara o izgradnji Obilaznice. Deliji hvala sto nam je preneo slike - konacno aktivna gradilista i obilaznica mi se polako blizi :)
 
Wile E. Coyote":1bdqlz7m je napisao(la):
shumar":1bdqlz7m je napisao(la):
...stare i nove nebuloze Mrke i ekipe...
Овде је ипак "Дробњак и екипа", јер он лупета више чак и од друга Мрке.
Može i tako, mada mi se čini da je to više "mrtva trka".
 
Homer Jay":1fq34k60 je napisao(la):
Poenta je bila da "Inter kop" naglo pocinje da dobija poslove od kada je DS preuzela Vladu 2008, ali ti kada nemas dokaze ne mozes da kazes teko tako "demokrate nabacuju pos'o svojoj firmi", pa onda se hvatas za tu "nema tendera" slamku. Jednostavno, biranje podizvodjaca je jako dobar mehanizam za uposljavanje burazerskih firmi. Mozda i svi mi gresimo, i nema namestanja poslova, ali je jako upadljivo da se gradjevinske firme radjaju i umiru sa smenama u Nemanjinoj 11.

Slažem se u potpunosti da određene građevinske firme žive od postave u Nemanjinoj. Nisam gledao emisiju pa ne znam kako je izgledalo, samo sam konstatovao da je Jugoslav na pogrešnu stvar pokušao uhvatiti Drobnjaka. Ne mogu da ti dam + jer sam ti ga dao malopre na drugoj temi.
 
JohnnyLee":c88q483o je napisao(la):
од када су ове последње слике? не могу да верујем да се ту нешто ради

Слике су од скора а ради се о мосту пред улазак у Стражавицу.Наравно ни ово не може боз контрадикторности.Сећате ли се оног тендера за 3 моста на сектору 5?Е тај тендер је расписан само за мостове а не и за пут имеђу њих а надлежни упорно говоре о комплетирању целог сектора 5. :rant:


shumar":c88q483o je napisao(la):
Delija + za insajderske slike a bila bi dobra i neka insajderska informacija :) pogotovo bi bio dobar neki info za sektor 6.

Сектор 6 је у фази пројектовања и пројектује се,веровали или не за пун профил! :shok:
 
Delija":221857n6 je napisao(la):
JohnnyLee":221857n6 je napisao(la):
од када су ове последње слике? не могу да верујем да се ту нешто ради

Слике су од скора а ради се о мосту пред улазак у Стражавицу.Наравно ни ово не може боз контрадикторности.Сећате ли се оног тендера за 3 моста на сектору 5?Е тај тендер је расписан само за мостове а не и за пут имеђу њих а надлежни упорно говоре о комплетирању целог сектора 5. :rant:


shumar":221857n6 je napisao(la):
Delija + za insajderske slike a bila bi dobra i neka insajderska informacija :) pogotovo bi bio dobar neki info za sektor 6.

Сектор 6 је у фази пројектовања и пројектује се,веровали или не за пун профил! :shok:


Tender je za put između tih mostova u sektoru 5 već raspisan i završava se 12. jula. Rok izgradnje je 240 dana tako da tu neće biti mnogo razvlačenja.
Ovo oko sektora 6 mi nije jasno OK je da se projektuje za pun profil ali da li će stvarno krenuti i u izgradnju punog profila? I imali naznaka kad bi mogli početi radovi ili kad će bar raspisati tender?
 
Kolikoh razumeh i tako pise u novinama sektor 6 se tek radi od sledece godine.To jest kada zavrse poluprofil na sektoru 5,do tada ce da teraju na kruzni put ili kako se zove ka bubanj potoku :bash:
 
Делија , укњижих ти плусићћћ :kk:

Не знам зашто, али све слике видим само на пола ! Копирао сам их у један директоријум и тек онда сам их "одгледао" у пуном формату ! То ми се дешава и са другим сликама на другим темама !
 
Evo vrucih slika sa Batajničke strane obilaznice... :)



Jel zna neko lepo da napiše sta sam zapravo slikao ovako samo naslucujem




pa... i nije malo... radi se radi... :) :D :)
Edit
ne zamerite , mobilni tel star a nema neku kamericu , mada meni vrši posao... :)
 
Bulevarac":m889agtv je napisao(la):
Jel bi ti da ih zatvaras ili da im pravis ranceve ? :lol:
da smanjimo cifru na 1000m2, pa nek se malo sabiju, kriza je.

ма не... у логор, к'о Стаљин, па после и да их легално потаманимо.

Wile E. Coyote":m889agtv je napisao(la):
Ма сабио бих ја њих... већ... где... :rolleyes: :mad: :notok: :rant: :bash: :violina:

сабио би их и ја, али да не кажем где, да не завршим у Падињаку.

Делија и боца, + за слике, лепо је видети да се ту ипак нешто ради :)
 
Naajs!Bas lepo za bataju,eto kod te petlje ka zeleznickoj stanici bataja ce biti taj intermodalni centar.Ima da zivne Batajnica samo tako :)

Padinjak je cudo,polako dobija nove stanovnike :rolleyes:
 
vucko":dlorqo3u je napisao(la):
Kolikoh razumeh i tako pise u novinama sektor 6 se tek radi od sledece godine.To jest kada zavrse poluprofil na sektoru 5,do tada ce da teraju na kruzni put ili kako se zove ka bubanj potoku :bash:

Ako se bude čekao završetak sektora 5 da bi počeli sa sektorom 6 onda obilaznica do Bubanj potoka neće biti gotova pre 2015. Što se tiče novina skoro svi "bitni" likovi su davali u zadnje vreme izjave da će ove godine početi radovi na svim deonicama Koridora 10.
 
Radovi na kombinovanom transportnom terminalu, koji će se graditi u blizini najvećih saobraćajnica - železničkih, putnih i vodenih, na 180 hektara, koštaće ukupno 20 miliona evra, rečeno je na predstavljanju projekta "Omogućavanje intermodalnog transporta u Srbiji", koji EU finansira sa dva miliona evra....

To je bilo iz radionice privredne komore Srbije http://www.kombeg.org.rs/NajaveDetaljnije.aspx?veza=344

a ušlo je u Generalni transport master plan u Srbiji . http://www.slideshare.net/tichica/transport-master-plan

Bataja jeste dobra tačka jer pruga odavno ulazi na buduci kargo aerodrom Blizu je Dunav kao rečna kargo tačka i seku se važni putevi ( plus blizina buduceg Dunavskog mosta) sobzirom da Luka Beograd ima oko 120 hektara ovih 180 hektara bi bilo sasvim lepo za zamenu jedne nove kargo Beogradske tačke

Tu treba sva moguca infrastruktura da bude ispred svog vremena.
A trenutno u Bataji i po nekoliko puta u toku dana ne staje struje i fali što šta... :rolleyes:
ili je to opet neka šargarepa na kanapu... :(
 
Возих обилазницом пре неки дан, одавно нисам ведео већу каубојштину на путу. Колоне камиона са таквим растојањем да се између немогуће убацити аутомобилом и камиказе које обилазе те колоне камиона очекујући да ће се ови из супротног правца склонити.
 
...prednosti poluprofila.... :bash:
 
Полупрофил? Не знам како бих назвао оно. Волео бих да ми неко каже да ли је нешто слично видео било где. Док је део новосадског пута био полупрофил то је личило на пут са три траке где није баш било најјасније ко сме да претиче па је претицао ко је стигао. Овде постоји трака у сваком смеру и нека имитација зауставне која није довољна за ширину возила. Врло честа сцена је да возило које се креће спорије заузме мало "зауставне траке" а мало регуларне и да у истом тренутку аутомобили претичу у оба правца сваки очекујући да ће се возило које претичу померити удесно а онај који иде из супротног правца да зна шта ради. Мислим да би у циљу повећавања безбедности на овој деоници требало бар исцртати знакове за држање одстојања и строго кажњавати камионџије који се не придржавају истог. Исто тако требало би увести минималну брзину од нпр. 70 и строго контролисати поштовање минималне и максималне брзине. :grand:
 
Naoružaš se malo strpljenjem, uštekaš se lepo iza nekog kamiona i polako bez preticanja, stići ćeš i ovako i onako, 10-ak minuta tu ne čini veliku razliku! Retko ko od njih vozi ispod 60-70 km/h, a bar si bezbedan, imaš ozbiljnu barijeru od kamikaza ispred sebe! :) Jeste da je "parola snađi se" i da nije preporučljivo za živčane i nestrpljive ali bolje i to nego rizikovati svoj život.
 
markobg":2jsqg4a1 je napisao(la):
Naoružaš se malo strpljenjem, uštekaš se lepo iza nekog kamiona i polako bez preticanja, stići ćeš i ovako i onako, 10-ak minuta tu ne čini veliku razliku! Retko ko od njih vozi ispod 60-70 km/h, a bar si bezbedan, imaš ozbiljnu barijeru od kamikaza ispred sebe! :) Jeste da je "parola snađi se" i da nije preporučljivo za živčane i nestrpljive ali bolje i to nego rizikovati svoj život.

potpuno se slažem, upravo tako sam juče vozio od Orlovače do Dobanovaca, laganini iza šlepera, 70-80kmh, dosta...

inače, jedan policajac mi je rekao da sam ja u prekršaju i plaćam kaznu ako vozim skroz desno preko linije (90% ljudi tako i vozi obilaznicom) - onaj ko pretiče nije jer pretiče preko isprekidane. Summary: ja bežim i spašavam si život i kazniće me, on divlja i boli ga q...
 
Kartograf":21tp5wen je napisao(la):
potpuno se slažem, upravo tako sam juče vozio od Orlovače do Dobanovaca, laganini iza šlepera, 70-80kmh, dosta...

inače, jedan policajac mi je rekao da sam ja u prekršaju i plaćam kaznu ako vozim skroz desno preko linije (90% ljudi tako i vozi obilaznicom) - onaj ko pretiče nije jer pretiče preko isprekidane. Summary: ja bežim i spašavam si život i kazniće me, on divlja i boli ga q...

Pa i jesi, prelaziš preko pune crte. U kritičnim situacijama (izbjegavanje sudara), nema naravno nikakvog prekršaja - da bi se izbjegla nesreća, dozvoljeno je prekršiti bilo koji formalni propis.

Bez obzira kojom se brzinom kretao, svako bi trebalo da se kreće samo redovnom trakom, nikako zaustavnom. Nema niko obavezu da propušta "brzo" vozilo, ako je u jednom smjeru saobraćaja jedna traka, nema brzih i sporih vozila. Ako su problem budale-vozači koji ulaze u preticanje s unapred uračunatom situacijom da će se neko skloniti na zaustavnu traku da bi sačuvao glavu, imalo bi smisla odvojiti zaustavnu traku od saobraćaja, debelom ogradom ako treba, samo da bi se preduprijedila mogućnost uspostavljanja više od dvije uporedne kolone vozila po širini puta.
Problem sličan ovom bio je na "autoputu" NS-BG i "autoputu" NS-ZR (kolovoz ima dvije trake, a asfalt iima širinu za tri).
 
Полуобилазница је опет узела данак:

Vozač poginuo u Železniku

Muškarac čiji identitet nije utvrđen poginuo je večeras nešto pre 17.30 sati kada je svojim automobilom marke “zastava” beogradskih tablica, direktno udario u kamion bugarske registracije na obilaznici kod tunela “Železnik”. Iako je vozač kamiona Vasil P. (41) pokušao da skrene, nije uspeo da izbegne direktan sudar.

149308_saobracajka1-foto-d-goll_f.jpg


Kako “Blic” nezvanično saznaje, muškarac se svojim automobilom kretao u koloni kada je iznenada skrenuo u levo i direktno udario u kamion koji je dolazio iz suprotnog smera.


- Čovek nije vozio brzo, kretao se u koloni brzinom od oko 50 kilometara na sat. Međutim, vozač je odjednom, naglo skrenuo u levo i direktno udario u kamion. Vozač kamiona je pokušao da izbegne sudar, ali nije uspeo, a nije ni imao mesta gde bi se pomerio. Odmah smo svi izašli iz kola i pozvali Hitnu pomoć, ali čovek nije davao znake života - priča jedan od očevidaca, vidno potresen.


“Zastava” se od siline udara nekoliko puta okrenula i zaustavila na sredini suprotne trake. Vatrogasne ekipe morale su da iseku lim automobila kako bi izvukli nesrećnog čoveka, dok su lekari Hitne pomoći mogli samo da konstatuju smrt.


Saobraćaj u tom delu grada bio je blokiran u potpunosti skoro tri sata, a kolone šlepera i automobila duge nekoliko kilometara formirale su se sa obe strane.

149309_saobracajka2-foto-d-goll_f.jpg

Полуаутопут, полуобилазница, расрпетља... Аутентична српска нискограђевинска чуда. :kafa:
Колико видим, ово је на излазу из тунела Железник када се иде ка Ибарској. Асфалт је на почетку и на крају моста улегао, није ми јасно како тај спој моста и пута не могу да направе како ваља, то се дешава и на другим правцима у земљи. Зашто је возач прешао на леву страну - вероватно је хтео да заобиђе камион, ту се налази испрекидана линија. Или му је нешто отказало на колима, зна се како наш народ одржава возила, нарочито ова јефтинија. :notok:
 
Uzegli Zejtin":3tq688ye je napisao(la):
Или му је нешто отказало на колима, зна се како наш народ одржава возила, нарочито ова јефтинија. :notok:

то је Застава, и то Југић, рако да му је врло вероватно нешто отказало на колима. тешко да је заспао, ипак је 1730.
ваљда ће овим билмезима са власти доћи из дупета у главу да крену на овом делу да праве пун профил, идиоти ненормални, ретардирани
 
Vrh