Šta je novo?

Novi savski most

20241005_114603.jpg

20241005_114619.jpg
 
Танано взуализаотри стављају глисере на повришуну Саве. Нико барже, теретњаке... А пре ће то пловити мени се чини.
 
Prvi put čujem da su bukobrani neka soc kategorija.
Pa ako su uspeli da stanare BNV - a ubede da je socijalni izgled stana vredan 5.000+ € i da je to ustvari elitno, šta je problem ubediti ih da je potrebno srušiti postojeći most zbog tandrkanja tramvaja na istom sa novim mostom preko koga će takoðe tandrkati tramvaji, ali u manjoj meri jer će imati bukobrane. Obzirom da je ideal bogataša kuća sa velikim dvorištem i ograda kojom su odsečeni od ostatka sveta, nije problem ubediti i stanare BNV - a da dobijaju to, a ne bukobran zbog toga što su im zgrade tik uz izuzetno prometnu saobraćajnicu, što je većinski odlika siromašnijih krajeva.​
 
Трамвај током дана и не може да развије брзину да би "тандркао" јер дели мост са друмским саобраћајем, осим евентуално увече. Сврха проширења јесте у томе да би се трамвајске шине ослободиле а да би друмска возила имала своје траке, а за становнике Бнва си се видим жешће потресао, баш колико и ја..
 
Pa ako su uspeli da stanare BNV - a ubede da je socijalni izgled stana vredan 5.000+ € i da je to ustvari elitno, šta je problem ubediti ih da je potrebno srušiti postojeći most zbog tandrkanja tramvaja na istom sa novim mostom preko koga će takoðe tandrkati tramvaji, ali u manjoj meri jer će imati bukobrane. Obzirom da je ideal bogataša kuća sa velikim dvorištem i ograda kojom su odsečeni od ostatka sveta, nije problem ubediti i stanare BNV - a da dobijaju to, a ne bukobran zbog toga što su im zgrade tik uz izuzetno prometnu saobraćajnicu, što je većinski odlika siromašnijih krajeva.​
Realno, nije mi ni malo žao vlasnika tih stanova koji će biti odmah pored mosta. Znali su da postoji most na toj lokaciji i da će isti da se ruši i zameni novim u trenutku kada su kupili stanove. Ako je njima to prihvatljivo, valjda možemo to da 'progutamo' i svi mi koji nismo vlasnici tih stanova.

Трамвај током дана и не може да развије брзину да би "тандркао" јер дели мост са друмским саобраћајем, осим евентуално увече. Сврха проширења јесте у томе да би се трамвајске шине ослободиле а да би друмска возила имала своје траке, а за становнике Бнва си се видим жешће потресао, баш колико и ја..
Sa Brankovog mosta se, doduše kao što si rekao, u večernjim satima, čak i preko buke saobraćaja jasno čuje tramvaj na SSM-u. Mada, to verovatno važi i za one prve jutarnje tramvaje.
 
Ne znam dal ste nekad presli peske preko njega, recimo u sred noci pa jos naidje tramvaj. Doduse bilo je bas davno (preko 20 god :), nije problem tramvaj, most se toliko trese i zveci kao da se raspada. Tad peske i nikad vise.
 
Ne znam dal ste nekad presli peske preko njega, recimo u sred noci pa jos naidje tramvaj. Doduse bilo je bas davno (preko 20 god :), nije problem tramvaj, most se toliko trese i zveci kao da se raspada. Tad peske i nikad vise.
MEni je to uvek bio dozivljaj, jer znamo da se nece srusiti.. a i ako krene da se rusi, skocis u reku na noge..
 
Ali, gužve stvara povećanje broja vozila u gradu jer se u širem centru grade zgrade sa većim brojem stanova umesto starih pa tako povećava gustina naseljenosti i broj vozila. Posebna priča je gradnja na NBG i pojedinim lokacijama u centru sa stambeno-poslovnim objektima veće spratnosti.
"U Beogradu je 2015. bilo registrovanih ~500.000 vozila, ovde godine ~700.000"(RTS), a kad se završi Novi most i tunel biće ~800.000.
 
"U Beogradu je 2015. bilo registrovanih ~500.000 vozila, ovde godine ~700.000"(RTS), a kad se završi Novi most i tunel biće ~800.000.
I ja sam to odavno konstatovao da dok mi izgradimo sve što smo naumili, naseliće se još ljudi u BGD i povećaće se broj automobila. I opet smo na istom što se tiče gužvi.
 
Зато већ сад морају да се планирају још два нова моста. Један на месту стариг железничког, други у продужетку булевара Зорана Ђинђића, са пролеласком реке или на улицу Краљице Драге, или поред куле Белгрејд.
 
Зато већ сад морају да се планирају још два нова моста. Један на месту стариг железничког, други у продужетку булевара Зорана Ђинђића, са пролеласком реке или на улицу Краљице Драге, или поред куле Белгрејд.
Već sad moraju da planiraju da smanje broj automobila. Nemamo baš neograničrne mogućnosti za pravljenje mostova, čak ni teoretski
 
Rešenje za veliki broj automobila nije i ne može biti više puteva, više mostova, više kolovoznih traka. Prosto to tako ne funkcioniše. Nauka nam kaže da je propusna moć jedne kolovozne trake oko 1.800 vozila na sat, a jedne raskrsnic (sa kol'ko hoćeš traka) je takođe 1.800 vozila na sat. Tako da će u gradovima uvek biti gužva jer raskrsnice prave zagušenja, a ne ulice. Uostalom, koja je katastrofa orijentisati grad prema motornim vozilima može da se viši iz iskustva severne Amerike. Provukli su kroz centre svojih gradova autoputeve sa po 15+ traka u nekim slučajevima i tako uništili i gradove i saobraćaj.

Kao što reče nedavno jedan jutjuber, to što ti vidiš u gradovima su ulice, a ne putevi. A gradske ulice imaju mnogo funkcija, većina kojih su (daleko) bitnije od protoka motornih vozila.
 
Vrh