Ako se i složim da je neposredno okruženje u kojem su: BW Magnolia, BW vista, Hotel Mr. President i Ekonomski fakultet - "stari centar grada", ipak, ne znam kakav je to stari centar grada na drugoj obali, gde se takođe planiraju pristupni putevi kao za ćupriju preko Južne Morave.
Naravno, stvar je toliko jednostavna i očigledna - mostovi preko velikih vodotokova su veoma skupi i složeni građevinski objekti, prirodna uska grla na saobraćajnoj mreži grada, i moraju imati veći kapacitet od pojedinačnih gradskih ulica. To je i osnovna logika, i zato se svuda baš tako projektuju mostovi preko velikih vodotokova (ako ima 2 trake u jednom smeru, ne zakucaš te 2 trake u raskrsnicu, nego ih raspodeliš, pre površinskih raskrsnica, na barem dva pravca; tako se, otprilike, ujednače kapaciteti mosta i ulica po kojima treba da se razlije saobraćaj).
Takođe, to je izuzetno lako učiniti, jer je, zbog potreba plovnosti, konstrukciju mostova ionako potrebno podignuti na neku visinu. Ispod konstrukcije je onda lako i estetski "bezbolno" provući kakvu ulicu. Pa, Kovaljevski je dvadesetih godina zbog toga insistirao (i uspeo u tome) da Most kralja Aleksandra ima pristupni vijadukt, a ne nasip sa zemunske strane - normalno, pošto je bio kijevski urbanista, i znao je šta znači premošćavanje jednog Dnjepra.
Da vijadukt kroz Picin park nešto estetski narušava, uopšte se ne bih saglasio, a i kada bih tako mislio, morao bih da uzmem obzir i činjenice da:
a) Zagušena površinska saobraćajnica sa površinskim ulazom u tunel još više će nauditi okruženju, kao i
b) Tu je dugo bio planiran vijadukt za metro, i ceo forum to podržava.
Sa rešenjima koja su nam predstavljena, ne samo da ćemo imati kolone na mostu i bačenih 50% kapaciteta tako skupog objekta, nego isto tako i u kilometar dugom tunelu - kao i u slučaju raskrpetlje na Carevoj ćupriji - što je već katastrofalna, ničim opravdana greška i izazivanje opšte opasnosti.