Šta je novo?

Novi Sad - Gradski prevoz (autobusi, taksi)

Ko zna kako su to interpretirali, jer primetio sam da niko neće da pusti da se autobus uključi ako mu stajalište nije na traci već uvučeno. Pa svaki put kada ga propustim, vozač busa mi se zahvaljuje sa sva 4, a ovaj iza svira (a njegovo nerviranje me posebno raduje).
Možda su na to mislili jer je česta pojava.
 
Можда су... Култура вожње се, иначе, последњих година највише покварила управо у Новом Саду.
 
1000021417.jpg
 
Nas skromni doprinos gradskom prevozu u Novom Sadu, mapa mreze u A3 formatu, jednostavna za stampu i postavljanje.

Pogledajte prilog 195604

Mapa u ful rezoluciji:
http://www.imamoplan.com/gradski-prevoz/novi-sad/


Ovaj rad je nas dar, kako javnim institucijama tako i gradjanstvu, slobodno ga koristite, stampajte, delite...
Ako je ovo predlog promene imena stajališta i okretnica, onda bi trebalo dodati da za 55 piše Braće Bošnjak - Aroma ( Trenutno na displejima piše Futog Braće Bošnjak), a za 53 bi bilo bolje da piše OŠ Miroslav Antić - Aroma ( trenutno na displejima piše Futog stari) , a za 54 da ostane Futog Grmečka ( okretnica jeste kod fabrike Milan Vidak, ali ne i u ulici Milana Vidaka).
Za 3B neka ostane Puckaroš.
Stanica koja je na karti označena sa Socijalno je Žitni trg.
Mapa je odlična, kao i dizajn.
 
Poslednja izmena:
Kada će biti raspisan tender za novih 15 autobusa na CNG(5 zglobnih i 10 solo )? I šta je sa onim polovnim Scania HESS autobusima, par puta sam ih viđao na Novom naselju? Nisu bili na linijama.
 
Надживеће сваки Икарбус с обзиром да ЈГСП воли искључиво Икарбус да расходује а Ците у 16 пута горем стању раде. Када су струјаши стигли требали су Ците да расходују које се дословно распадају за разлику од 405Г/501Г који су буквално тенкови а и 218Н би издржали до следеће набавке.
 
Надживеће сваки Икарбус с обзиром да ЈГСП воли искључиво Икарбус да расходује а Ците у 16 пута горем стању раде. Када су струјаши стигли требали су Ците да расходују које се дословно распадају за разлику од 405Г/501Г који су буквално тенкови а и 218Н би издржали до следеће набавке.
Само нека не дирају ништа, па ни Цителисе, а ово шта су урадили са старим зглобни аутобусима је страшно, уместо да оставе сваки зглоб па и оне најстарије Необуси што су око 2015. повучени из употребе. Необуси ме увек одушевљавају окретношћу и брзином коју могу да постигну.
 
Vrh