Šta je novo?

Novi Sad - Gradski prevoz (autobusi, taksi)

Kao što kaže @Toma onaj ,, red vožnje'' je ukinut usled nezadovoljstva građana. Što se tiče gradske vlasti, napravili su dosta propusta, ali ne tolikih kao što ti kažeš.
Ti misliš da će iko dići glas od gradjana što vidi stotine novih Mercedesa u gradu? Ona Šapićeva izjava “da ljude ne zanima da li ih vozi GSP ili privatnik” u našom narodu i jeste istina. Naš narod to ne ume i nije sposoban da razume.
Ne mislim, ljudima je najbitnije da idu na vreme, da se ne pokvare i da eventualno imaju klimu, Marka ih ne zanima.
 
Nije mi jasno, zašto pričamo kao prvo o nečemu što se neće, nadam se, verovatno desiti, a drugo zašto ne sprečiti to time što će se poboljšati usluga jgsp-a, mora se poraditi na tome da se grad natera da se kupe novi busevi, da se malo aktiviraju novine, a ne da samo tipa Radio 021 samo izveštava o tome kao npr. sada. Prošli put, za red vožnje, je tek reagovano kada je objavljeno i počeo da se primenjuje red vožnje. Zašto sada malo na reagovati preventivno, a ne pisati glupave komentare po Facebook-u ili Instagramu. Takođe mora da se poradi na svesti građana o tome da je to zajednička imovina i da se kažnjavaju oni koji to uništavaju buseve, i vozači, a pogotovo korisnici. Koliko su samo išarani busevi i izlepljeni i prljavi od toga što se dižu noge na stolice i lepe žvake svugde po njima, a gde ima onih sunđerastih delova sve počupkano. Takođe koliko puta su npr. i pušili u njima pa niko ništa ne reaguje.
 
Objasni ti to prosečnom putniku. Da Volvoi zapravo održavaju to preduzeće na nogama, i da bi bez njih teško sve funkcionisalo pogotovo sad leti.
 
Nije mi jasno, zašto pričamo kao prvo o nečemu što se neće, nadam se, verovatno desiti, a drugo zašto ne sprečiti to time što će se poboljšati usluga jgsp-a, mora se poraditi na tome da se grad natera da se kupe novi busevi, da se malo aktiviraju novine, a ne da samo tipa Radio 021 samo izveštava o tome kao npr. sada. Prošli put, za red vožnje, je tek reagovano kada je objavljeno i počeo da se primenjuje red vožnje. Zašto sada malo na reagovati preventivno, a ne pisati glupave komentare po Facebook-u ili Instagramu. Takođe mora da se poradi na svesti građana o tome da je to zajednička imovina i da se kažnjavaju oni koji to uništavaju buseve, i vozači, a pogotovo korisnici. Koliko su samo išarani busevi i izlepljeni i prljavi od toga što se dižu noge na stolice i lepe žvake svugde po njima, a gde ima onih sunđerastih delova sve počupkano. Takođe koliko puta su npr. i pušili u njima pa niko ništa ne reaguje.
Udji u vozilo 1067. To je vozilo koje mi dužimo. Na svakom koraku stoje upozorenja da se ne šara, ne lomi, da se ne uzimaju čekići ili na bilo kakav način uništava autobus i da je isti pokriven konstantnim video nadzorom. Moramo da idemo do te mere da nam u vozačkoj kabini stoje nalepnice da se mole kolege da ne puše u vozačkoj kabini jer duvanski dim koji ide iz cigare i te kako oštećuje i nepovratno prlja plastiku i panele.
Ali ne vredi. Radiš sa stokom, ne sa ljudima. Novi Sad se toliko proseljačio u poslednjih 10ak godina da je to nerealno, ja ne mogu da verujem kako su putnici počeli da se ponašaju, pogotovo klinci. Toga u Beogradu bema u tolikoj meri. Provodim podjednako vremena u oba grada i nagledam se svačega na dnevnoj bazi.
 
Udji u vozilo 1067. To je vozilo koje mi dužimo. Na svakom koraku stoje upozorenja da se ne šara, ne lomi, da se ne uzimaju čekići ili na bilo kakav način uništava autobus i da je isti pokriven konstantnim video nadzorom. Moramo da idemo do te mere da nam u vozačkoj kabini stoje nalepnice da se mole kolege da ne puše u vozačkoj kabini jer duvanski dim koji ide iz cigare i te kako oštećuje i nepovratno prlja plastiku i panele.
Ali ne vredi. Radiš sa stokom, ne sa ljudima. Novi Sad se toliko proseljačio u poslednjih 10ak godina da je to nerealno, ja ne mogu da verujem kako su putnici počeli da se ponašaju, pogotovo klinci. Toga u Beogradu bema u tolikoj meri. Provodim podjednako vremena u oba grada i nagledam se svačega na dnevnoj bazi.
Verujem, ne moraš ništa pričaš. Mislim tako je označeno u manje više svakom novijem autobusu. Jednostavno je previše dozvoljeno slobode i ne kažnjava se. Da se kažnjava drugačije bi bilo. Kod nas izgleda uspeva samo strahovlada.
 
Volvo vuče bolje nego više od pola voznog parka, a koliko mu godina.
Vuče bolje nego bilo koji bus u jgsp-u, npr. kada ide za Nove Ledince savlada uzbrdicu bez problema, prilikom preticanja brzo dobija na ubrzanju...
Baš sam gledao jednog u bul. Vojvode Stepe, možda je bio 739 ili neki od 78? išao za garažu, pretiče kamion posle auta, ubrzanje takvo da je mogao i auto da pretekne u isto vreme da nije bilo semafora ispred...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nem
IMG_20240630_220733_342~4.jpg

Лепо светле ови Солариси...
 
Da li neko zna kako rešiti problem sa na prikazivanjem buseva na NSMART aplikaciji? Evo već nedelju dana pišem preko mejla u čemu je problem i još uvek nisu rešili. Danas su mi poslali screenshot, kao dokaz da je problem rešen, a zapravo su mi poslali screenshot nečega što nije ni bio problem. Prošli put kada sam im pisao u vezi istog problema istog dana su rešili, ali sada me već nedelju dana zavlače.
 
Da li neko zna kako rešiti problem sa na prikazivanjem buseva na NSMART aplikaciji? Evo već nedelju dana pišem preko mejla u čemu je problem i još uvek nisu rešili. Danas su mi poslali screenshot, kao dokaz da je problem rešen, a zapravo su mi poslali screenshot nečega što nije ni bio problem. Prošli put kada sam im pisao u vezi istog problema istog dana su rešili, ali sada me već nedelju dana zavlače.
Сликај и ти њима проблем, онда нема завлачења јер имају сликовито објашњење. Пиши директору ако наставе да ти шаљу одговоре на проблем који ниси ни пријавио.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nem
Сликај и ти њима проблем, онда нема завлачења јер имају сликовито објашњење. Пиши директору ако наставе да ти шаљу одговоре на проблем који ниси ни пријавио.
Ma jesam, i danas i prošle nedelje. Pisao sam na gspns@gspns.rs, ali oni ne odgovaraju, kao ni Bus logic. Jedino ovi iz NSMART-a odgovare, ali oni koliko sam skontao samo proslede ono što ja pošaljem, kako kažu u mejlu za to zaduženoj službi ( Bus logic-u, samo ne kažu da njima šalju ), i ono što oni proslede njima.
 
Пиши директору ако наставе да ти шаљу одговоре на проблем који ниси ни пријавио.
Директору. :ROFLMAO: Да не знам ко је директор ЈГСП па да и помислим да ће нешто да реши.
Али и да занемаримо директора као личност, недела, тј. прошлогодишњи покушај увођења најгорег реда вожње у историји ЈГСП-а довољно говори и био је разлог за моменталну смену.
 
Директору. :ROFLMAO: Да не знам ко је директор ЈГСП па да и помислим да ће нешто да реши.
Али и да занемаримо директора као личност, недела, тј. прошлогодишњи покушај увођења најгорег реда вожње у историји ЈГСП-а довољно говори и био је разлог за моменталну смену.
Моје лично искуство са пријавама јавним предузећима и институцијама је позитивно, па сам зато написао.
 
ЈГСП Нови Сад прилично јадан по питању климатизованих аутобуса. Не могу да обезбеде довољно климатизованих аутобуса ни за недељни ред вожње. Данас прво налетим на старији неклиматизовано соло необус на линији бр. 1, а потом и на зглобни икарбус на линији бр. 5, који има климу, али очигледно несервисирану па ни не хлади. Могу да замислим како је тек радним данима. У Београду је много боље стање. Од линија које користим, једино старији трамваји на 13 немају климу. Остале линије (23, 37, 52, 53, 57, 85, 88, 89 итд.) углавном имају исправну климу.
 
ЈГСП Нови Сад прилично јадан по питању климатизованих аутобуса. Не могу да обезбеде довољно климатизованих аутобуса ни за недељни ред вожње. Данас прво налетим на старији неклиматизовано соло необус на линији бр. 1, а потом и на зглобни икарбус на линији бр. 5, који има климу, али очигледно несервисирану па ни не хлади. Могу да замислим како је тек радним данима. У Београду је много боље стање. Од линија које користим, једино старији трамваји на 13 немају климу. Остале линије (23, 37, 52, 53, 57, 85, 88, 89 итд.) углавном имају исправну климу.
Čak štaviše, mislim da bi i mogli da umeju da planiraju. 785 kao celodnevno zaduženje na 11 nedeljom je samo bezobrazluk, i prema putnicima i prema vozačima. Bar solo autobusa ima.
 
Посебан круг пакла за мајсторе у Необусу или оне који су ремонтовали ГЗ захваљујући којима у приколици не постоје прозори.
 
Bila je priča pre dve nedelje da se ne sme isterati nijedan bus kom je neispravna klima. Verovatno su onda shvatili da ne bi imali s čim da skrpe linije pa su isterali i one kojima ne radi.
Realno, mali broj je klimatizovanih buseva da im ne radi klima, ali ima ih. Problem je što ih servisiraju sada, kada je jul, a trebali su još u aprilu/maju. Jedan vozač na čijem Mercedesu ne radi klima kaže da već mesec i po dana čekaju neko crevo, kao da dolazi iz Tadžikistana.
Mercedesi recimo mogu i da imaju klimu, ali na temepraturama preko 32 stepena teško hlade, to su ljudi i iz fabrike rekli kad su dostavljeni.
U Feniksbusa ne rade klime od prvog leta, koje su to klime ne znam ali sve au pocrkale posle jedne sezone i nikad nisu servisirane.
 
Bila je priča pre dve nedelje da se ne sme isterati nijedan bus kom je neispravna klima. Verovatno su onda shvatili da ne bi imali s čim da skrpe linije pa su isterali i one kojima ne radi.
Realno, mali broj je klimatizovanih buseva da im ne radi klima, ali ima ih. Problem je što ih servisiraju sada, kada je jul, a trebali su još u aprilu/maju. Jedan vozač na čijem Mercedesu ne radi klima kaže da već mesec i po dana čekaju neko crevo, kao da dolazi iz Tadžikistana.
Mercedesi recimo mogu i da imaju klimu, ali na temepraturama preko 32 stepena teško hlade, to su ljudi i iz fabrike rekli kad su dostavljeni.
U Feniksbusa ne rade klime od prvog leta, koje su to klime ne znam ali sve au pocrkale posle jedne sezone i nikad nisu servisirane.
Vidi se to dobro na beogradskim (Strelinim) konektima. Svaki je pakao, klima jedva da pirka nešto. Krntije.
 
Citari takodje skoro pa ni nemaju klimu, oni teško hlade preko još nižih temperatura.
 
Citari takodje skoro pa ni nemaju klimu, oni teško hlade preko još nižih temperatura.
Problem je što se nova vozila nabavljaju po ceni, a ne po neophodnim specifikacijama, pa dobijemo nemačku konfiguraciju za bus za našu klimu koja je postala mediteranska poslednjih godina. Na žalost, sve više vidimo posledice neplaniranja i bacanja para partijskim uvoznicima.
 
Vrh