Šta je novo?

Novi Sad - Gradski prevoz (autobusi, taksi)

@vladulns
Не разумем сврху качења и-мејл адресе коју сви можемо да пронађемо. Или качиш само да би нешто написао, као на многим другим темама где качиш вести без икаквог коментара.
Ево, ја сам им на ту исту адресу писао пре неколико месеци јер возачи нису знали да скину више карата са е-новчаника и нису ми помогли (возач ни следећи пут то није знао).
Јуче сам им писао због овог проблема и човек не схвата да ја имам проблем са уплатом авансних средстава, а не уплатом на е-новчаник (прво се уплаћују авансна средства па се онда картица/картице допуњавају тим средствима).
Авансна средства сам без проблема уплаћивао преко мобилне апликације банке, али неће преко њиховог онлајн плаћања на апликацији.

Pogledajte prilog 207381
 
Урадио је и линију 4 и део двојке наравно четворку ће да избаци тек на куково лето као и мапу што је одуговлачио.
 
Заборавих да окачим, одговорили су ми још прошле недеље.

Screenshot_20240814_134318_Gmail.jpg


Дакле, ништа од онлајн плаћања картицом.
 
Mogu u malo urednije da ih postavljaju, u Futogu umesto da podignu komplet ploče na stazi zbog kablova oni seku ploče i vraćaju ih u delićima...
 

VIŠE OD GODINU DANA SAOBRAĆAJU NOVOSADSKIM ULICAMA​

Deset potpuno novih električnih autobusa “krstari” SRPSKOM ATINOM – smanjena emisija azotnih oksida​


IMG_20240731_105413-scaled-1.webp


Novosadskim ulicama od prošlog juna saobraća 10 potpuno novih električnih autobusa marke “Solaris Urbino 12 Electric IV”. Autobusi saobraćaju na linijama 2, 9, 11A i 11B, a osim što su nečujni, oni ne zagađuju ni životnu sredinu.

-Obnova voznog parka sa 10 električnih autobusa je investicija koja je deo šireg angažovanja Novog Sada i JGSP „Novi Sad“ u Programu Evropske banke za obnovu i razvoj „Zeleni gradovi“ za podršku gradovima koji žele da investiraju u zelenu i održivu infrastrukturu i da rešavaju ključne ekološke izazove. Svesni smo činjenice da je saobraćaj u gradovima jedan od velikih izvora zagađenja i da deo odgovornosti snosi i gradski prevoznik kao preduzeće čija vozila godišnje pređu milione kilometara. Zato je najveća prednost održivog vida mobilnosti unapređenje životne sredine. Prvi pokazatelji u jednogodišnjoj eksploataciji električnih autobusa jesu da smo uspeli smanjiti emisiju azotnih oksida, nesagorelih ugljovodonika, čvrstih partikula i ugljen monoksida- rekli su iz GSP-a, za NS Uživo.

Vreme će biti pokazatelj ušteda
-U samom startu električni autobusi su skuplji od autobusa na druga pogonska goriva, međutim daljnjom eksploatacijom ova računica bi trebala da bude promenjena u korist uštede za preduzeća, tako da će vreme eksploatacije koje je pred nama biti pravi pokazatelj ušteda- poručili su.

materija.00_00_27_20.Still002-696x392-1.jpg

Oprema autobusa

Autobusu Solaris Urbino 12 E
, osim standardnog nivoa opreme, imaju i video nadzor, moderne retrovizore Mirror Eye- set kamera koje zamenjuju konvencionalne retrovizore i prikazuju vozaču područje neposredno oko autobusa, Mobileye Shield+ sistem – rešenje za izbegavanje saobraćajnih nezgoda – obaveštava vozača zvučnim i vizuelnim signalima o pešacima, biciklistima ili malom rastojanju do vozila u blizini autobusa, rešen je problem „mrtvih“ uglova.
-Zahvaljujući ovim novim sistemima značajno se povećava bezbednost u saobraćaju, a olakšan je i posao vozačima. Oni ističu da je lakše voziti električni autobus, kažu da im je aktivniji, odziv gasa je savršen, vozilo istog momenta krene, a ne oseti se razlika da li je puno ili prazno. Prvi utisci građana nakon što su autobusi krenuli u saobraćaj bili su izuzetno povoljni, prvenstveno zbog tišine, manje vibracija, lepog dizajna, a takva situacija je prema našim saznanjima i danas- istakli su.

 
Како ЈКП може да набави половњаке мимо тендера? Муљажа је сигурно.
 
“Poklon od grada”. Bolje da su poklonili normalne uslove za rad recimo.
Stiže ukupno 15 zglobnij buseva polovnjaka. Ali neće sve biti te Skanije, jer prevoznik koji ih i jedini ima ih je imao ukupno 15, a nekolicima njih je u Prištini sad. JGSP je pre par meseci raspisao tender za farbanje 15 autobusa baš za te donacije, te ne znam šta dolazi. Svakako, dno dna.
Tender za 15 NOVIH zglobnih autobusa svakako stoji da je pomeren za 2025.
 
Danas 965, linija 8. Inače u poslednje vreme česta pojava. Pre neki dan i u 1043 na liniji 7B, na sedištu kod harmonike. Ja ne znam, toliko su postali što štrokavi busevi u poslednje vreme, to je strašno. U BMC-u je pogotovo strašno jer je iznutra jako svetlo i prljavština je jako uočljiva, pogotovo oni crni tragovi od ulja ili šta već.
20240907_201125.jpg
 
Zašto ne na svim kioscima?
> Zoran Šćepanović je član i SNS-a i LSV-a. Kum je Nenada Čanka i blizak prijatelj Miloša Vučevića.
Sedište te fantomske liste nalazi se u prostorijama firme "Maxim&Co" na Bulevaru Mihajla Pupina. Teren rade Goran Karadžić i Vlada Pavlov. Takođe obojica u fiokama zbog pronevera.

(Čanak nije opozicija već radi gost SNSa)
 
 
Vrh