Šta na kraju ide njima?Upravo se u Srboautu nalazi nekoliko Strelinih autobusa (Mercedesi Conecto G i Intouro) na farbanju u plavo.
Ako nemaju beli krov ne računa seUpravo se u Srboautu nalazi nekoliko Strelinih autobusa (Mercedesi Conecto G i Intouro) na farbanju u plavo.
Ne damo se jos uvek.Plava je dosta tamnija od novosadske, ipak nije za NS.
A da li će kartomati primati gotovinu?Iz prve ruke informacija. U gradu i JGSPu se radi da se potpuno prekine prodaja karata kod vozača, biće samo SMS, aplikacija (NSmart), i kartomati na bitnim stajalištima.
Al će zato biti smanjenje plata…
Pa zar to ne rade skoro svi vozači? Izuzev gospodina što vozi 973 i njih još par...Hvala dragom bogu, sad će valjda kao u BG vozači otvarati uvek sva vrata i neće biti zadržavanja na stanicama.
Jel 973 Mercedes?Pa zar to ne rade skoro svi vozači? Izuzev gospodina što vozi 973 i njih još par...
Ikarbus ik - 218mJel 973 Mercedes?
Meni samo smeta što na 7a ne otvara vrata, a gužva bude u njemu već kod Jyska na naselju ( tu po meni najviše ljudi uđe) i onda se uglavnom svi nabiju napred, a nazad skoro bude prazno i onda ako hoćeš nazad moraš da se guraš tamo ili da bi izašao iz busa.i treba da postoji par njih koji će tako da ih klepaju za karte, kao Lasica sa 973.
Pa zar to ne rade skoro svi vozači? Izuzev gospodina što vozi 973 i njih još par...
Dobro dođu displeji na stanicama kada su ispravni, ali npr. nekada ne piše za koliko dolazi autobus već bude ispisan samo red vožnje...Većinom se slažem, gradski prevoz godinama uz povećanje saobraćajnih gužvi postaje sve manje efikasan. Uz to dodati i sve veći broj stanovnika, a broj polazaka na linijama se ne menja. Spominje se i dolazak privatnog prevoznika koji će opsluživati prigrad sa preko 100 svojih autobusa, možda to ostavi mesta za poboljšanje situacije na gradskim linijama, videćemo...
Što se tiče cene, u Bg ni tih 50 dinara ljudi ne plaćaju, nije poenta smanjiti cenu karte, to ne znači efikasniju uslugu, niti je poenta da se novosadski GSP dovede do te mere da se finansira maksimalno iz državnog ili gradskog budžeta.
Displeji na prometnijim stanicama postoje, ali su slabo efikasni. U suštini su suvišni pored aplikacije NSmart koja daje dobar prikaz u minutaži i trenutnoj lokaciji busa. U suštini korisna aplikacija. Plaćanje putem nje je takođe moguće i povoljnije od kupovine karte god vozača.
Obično je pravilo da se na početnom stajalištu putnici puštaju samo na prva vrata. Verovatno će se nekad promeniti i to.Ja krećem obično od početne sa Detelinare 3,13 ili od železničke bul Oslobođenja mu bude prva stanica zaboravio sam na broj busa jer idem samo par stanica pravo da uštedim vreme...
JGSP nema ni volje ni umeća za gomilu stvari. I dalje im je špic od 3 do 4 radnim danom. Prevoznik ne sme da bude organizator prevoza ni u jednom ozbiljnom gradu, jer se onda sve svodi na to kako prevozniku odgovara, a to je slučaj u Novom Sadu. Sa druge strane, čak i da ima volje i umeća, nema vozila i vozača.To nije normalno za najfrekventniji bus u vašem gradu da ga čekam pola sata vikendom. 7ica vaša je u rangu naše 16ice na primer po važnosti linije za sam grad. Pogledaj red vožnje beogradske 16ice, na svakih par min novi polazak. Dok to ne postignete sa 7icom, po meni vas tretiraju kao građane drugog reda. Dok vam ne vrate 24h wc na žel stanici besplatno, vas tretiraju kao građane 2. reda. Dok ne dobijete svuda elektronske table sa redom vožnje, popularnu cenu karte od 50rsd smsom itd.
Molim te nemoj da Beograd plus i Šapić budu benchmark za bilo šta. Beogradski GSP je finansijska rupa bez dna.Vidim da vašem JGSP ne ide od korone na ovamo. I šta sad treba da se ugasi ili proda? Ko finansira GSP u BG sa ovolikim gubicima i dalje 16ica, 13 polazaka u satu u špicu, svuda table. Jeste da i greše te table, al više su tačne nego što greše, daleko više, budimo realni.
Obično je pravilo da se na početnom stajalištu putnici puštaju samo na prva vrata. Verovatno će se nekad promeniti i to.
Slažem se da treba vremenska, ali 50 dinara kao Šapićeva mera socijalnog mira zaista nije neophodna, niti će pomoći bilo čemu.
Zaista se ne osećam kao građanin 2. reda jer mi javni WC ne radi u 2 ujutru.
Ne nose svi ljudi telefon, niti imaju internet, baterija se isprazni... Uostalom, lakše je pogledati na displej nego otvarati aplikacije.Sve te podatke daje aplikacija u trenutnom vremenu.