Šta je novo?

Novi Dorćol [ Stambeno poslovni kompleks | 100 000 m²]

NIsam se do sada oglasavao ovde ali problemi se samo gomilaju, a niko ih ne rešava. Pretpostavljam da imamo nekog "upravnika" koga plaćamo i koji bi trebalo da to radi. Nažalost upravnik je čovek ili firma koja nema kapacitet ni znanje da radi tako nešto,a posebno ne da se bavi ovakvim kompleksom zgrada. Da ne govorim o tome da je nemoguće stupiti u kontakt sa njim ili sa nekim od saradnika. Igrom slučaja imam stan u jednom drugom kompleksu pa znam kako tamo izgleda trava bez obzira na ovu vrućinu. ovde je skroz žuta i sasušena kao da je livada. Eto samo jedan primer. Higijena zgrade i celokupno održavanje je upitno. Smeća ima svuda. Oni samo ovlaš prebrišu zgradu i sam ulaz i to je to. Za ove pare koje plaćamo bi trebalo da imamo menadžere koji su tu po ceo dan i koji su uvek dostupni i i čistačice koje su tu ceo dan. IZradu kartice za garažu sam čekao ravno 34 dana, jer je moj zahtev negde bio zagubljen tri puta. Ovo nije neka obična zgrada (bez namere da nekog uvredim) već prestižno objekat u kome je prodat najskuplji kvadrat stana u Beogradu. Realno za ovaj novac koji plaćamo svakog meseca zaslužujemo i bolje i više
 
Koja firma pruža usluge obezbeđenja,a koja usluge održavanja kondominijuma Novi Dorćol?
 
NIsam se do sada oglasavao ovde ali problemi se samo gomilaju, a niko ih ne rešava. Pretpostavljam da imamo nekog "upravnika" koga plaćamo i koji bi trebalo da to radi. Nažalost upravnik je čovek ili firma koja nema kapacitet ni znanje da radi tako nešto,a posebno ne da se bavi ovakvim kompleksom zgrada. Da ne govorim o tome da je nemoguće stupiti u kontakt sa njim ili sa nekim od saradnika. Igrom slučaja imam stan u jednom drugom kompleksu pa znam kako tamo izgleda trava bez obzira na ovu vrućinu. ovde je skroz žuta i sasušena kao da je livada. Eto samo jedan primer. Higijena zgrade i celokupno održavanje je upitno. Smeća ima svuda. Oni samo ovlaš prebrišu zgradu i sam ulaz i to je to. Za ove pare koje plaćamo bi trebalo da imamo menadžere koji su tu po ceo dan i koji su uvek dostupni i i čistačice koje su tu ceo dan. IZradu kartice za garažu sam čekao ravno 34 dana, jer je moj zahtev negde bio zagubljen tri puta. Ovo nije neka obična zgrada (bez namere da nekog uvredim) već prestižno objekat u kome je prodat najskuplji kvadrat stana u Beogradu. Realno za ovaj novac koji plaćamo svakog meseca zaslužujemo i bolje i više
Primećujem da većina novih kompleksa ima probleme ovog tipa (ili slične) .
Zanimljiva tema za diskusiju.
Čini mi se da ima mnogo prostora da se ovaj koncept dodatno razradi i da se usklade potrebe stanara sa ponudom i , naravno, cenom .
 
Primećujem da većina novih kompleksa ima probleme ovog tipa (ili slične) .
Zanimljiva tema za diskusiju.
Čini mi se da ima mnogo prostora da se ovaj koncept dodatno razradi i da se usklade potrebe stanara sa ponudom i , naravno, cenom .
Večina kompleksa ima upravnika/menadžera koji je svakodnevno u zgradi, a ne nekog ko se ne pojavljuje nikad ili jednom u 20 dana. Mi ovde imamo baš takovg fantoma. Čovek se ne javlja na telefon. Uvek se javi automatska sekratarica, a posle 17h se ne javlja niko. Za novac koji plaćamo svakako moramo dobiti mnoooogooo više i usluge i poštovanja
 
Vrh