Šta je novo?

Novi Beograd - stare i nove slike

milos.tro":14c9kunz je napisao(la):
Izgradnja bloka 45
103610611015242368836594.jpg

Ovde danas Nehruova ulica izlazi na Savski kej.
 
Ostaci porušenog predratnog Zemunskog mosta, pre izgradnje Brankovog mosta.
104419611015242636433094.jpg
 
Šteta što nisu sačuvane stepenice predratnog mosta.
 
Nedavano sam doznao jedan delić za upotpunjavanje slike o NBga

Zemunski kej i Govedji brod (kineski most) bili su povezani širokom obalom
neki delovi su bili i kaldrmisani- široka staza...
Nakon IIWW zarobljenici su privremnom obalskom ž. prugom
zemlju sa podnožija Zemunskog brega-obale odvozili na NBgd radi nasipanja....
Te tako je i Zemun ostao bez dela obale za radi NBgda....
 
boca-ica":tgo9q0m0 je napisao(la):
Nedavano sam doznao jedan delić za upotpunjavanje slike o NBga

Zemunski kej i Govedji brod (kineski most) bili su povezani širokom obalom
neki delovi su bili i kaldrmisani- široka staza...
Nakon IIWW zarobljenici su privremnom obalskom ž. prugom
zemlju sa podnožija Zemunskog brega-obale odvozili na NBgd radi nasipanja....
Te tako je i Zemun ostao bez dela obale za radi NBgda....


Da li može malo više detalja?
Postoje naravno fotografije plaže i kupača nastale na tom potezu između dva rata, ali nemojmo zaboraviti i da je nivo Dunava porastao nakon izgradnje HE Đerdap.
 
relja":39i50q5s je napisao(la):
boca-ica":39i50q5s je napisao(la):
Nedavano sam doznao jedan delić za upotpunjavanje slike o NBga

Zemunski kej i Govedji brod (kineski most) bili su povezani širokom obalom
neki delovi su bili i kaldrmisani- široka staza...
Nakon IIWW zarobljenici su privremnom obalskom ž. prugom
zemlju sa podnožija Zemunskog brega-obale odvozili na NBgd radi nasipanja....
Te tako je i Zemun ostao bez dela obale za radi NBgda....


Da li može malo više detalja?
Postoje naravno fotografije plaže i kupača nastale na tom potezu između dva rata, ali nemojmo zaboraviti i da je nivo Dunava porastao nakon izgradnje HE Đerdap.

Da li znas koliki je to porast bio u Beogradu?
 
,,Čičica-Zemunac,, mi je živopisno pričao svoje dečije dogodovštine
sa klinačkih tura po zemunskim obalama - Široke staze
opisujuci mi Nemačke zarobljenike (koj su bili vrlo zahvalni za dobijene jabuke od te dece)
a tovarili su zemlju u vagone te je odvožena tom privremenom prugom
koja nije imala nikakve veze sa železnicom več je bila postavljena samo radi iskopavanja
po završetku i uklonjena.
Nisam uspeo samo da shvatim da li je ta zemlja korišćena
za Savski nasip ili prekrivanje peska ...

Mislim da cu krajem meseca imati prilike da ga sretnem opet
pa možeš na PP da pošalješ pitanja koje treba da postavim :)
 
Ma OK Boco, samo pitaj sa kog tačno terena je odnošena zemlja.

@rasho92 - meni su pričali da se podigao za oko metar (kao neki prosek).
 
Lepa fotografija. Ipak, mnogo mi se više dopada kako je danas, sa drvoredom koji baca debelu hladovinu i odmara oči.
 
sa fpz
4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

mene interesuje kakva je ovo stanica na zadnjoj slici
 
Директоре, то је аутобуско стајалиште код општине Нови Београд у правцу града. Са леве стране слике је општина. А ту ти је и чувени кружни ток.
 
Hvala na detaljima ,steta stoi nema bolje fotke samog stajlista bila su svemirska i za danasnje vrijeme
 
Има Директоре, само је слика нешто млађа, мислим да је из прве половине седамдесетих. Тад већ увелико није било тролејбуса на линији 16 (на жалост).

 
Čini mi se da je u pitanju integrisana trafika i nadstrešnica za javni prevoz ... funkcionalnost i praktičnost pojam za današnje vreme.
 
Hvala na dodatnoj slici , pojam za danasje vrijeme ,mada smo imali kratko te integirsane trafike ,na terazijama npr , Gago da li se sjecas da je ova izgledala kao ona sto je jso prezivjela na tosinom bunaru sad zapustena
vidi se na linku http://binged.it/1hPZcd0
 
Pogled na osnovnu školu "Branko Radičević" u bloku 45.
Autor: Ivo Eterović.
464621015130379691594382.jpg
 
direktor":388njehe je napisao(la):
Hvala na dodatnoj slici , pojam za danasje vrijeme ,mada smo imali kratko te integirsane trafike ,na terazijama npr , Gago da li se sjecas da je ova izgledala kao ona sto je jso prezivjela na tosinom bunaru sad zapustena
vidi se na linku http://binged.it/1hPZcd0
Директоре наравно да се сећам, да то је исти модел/тип стајалишта са киоском у себи. У тим киосцима је могло да се купи све оно што се и сад продаје у киосцима. Штета што и данас нема више таквих стајалишта.
Мислим да је такав модел стајалишта био и на почетној станици линије 16, док су били тролејбусу, у Похорској улици код Павиљона.
То бивше стајалиште у Тошином бунару је туга, прошао сам прекјуче туда, запуштено, излепљено свим и свачим, прљаво, ... и да не наводим даље. Док нису увели БусПлус ту су се продавале месечне маркице за превоз и било је колико толико чисто и водило се рачуна.

П.С.: гледаћу кад будем следећи пут туда пролазио да сликам, ако се слажеш, па да барем имамо слику у документацији.
 
Naravno slikaj ,pokusao sam da nadjem sliku ali nisam uspio to ce biti odlicno , koliko gsp ima prostora koji neracjonalno korsiti , sto neizdaju taj poslovni prostor , da nezvrlji prazan , jedino mi nije jasno sto je toliko uvuiveno od ulice ,i zasto je postavljeno novo ispred istog
 
Vrh