nekianonimnilik":1kf7ty7l je napisao(la):
super, zato ce da je ostave kao muzej
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614152#p614152:1kf7ty7l je napisao(la):
nekianonimnilik » 05 Apr 2019 11:33 am[/url]":1kf7ty7l]ne mogu da se porede nasa rupcaga i ta zgrada u njujorku, pogledajte samo kako je to izgledalo unutra
Не, не постоји неки виши, високоумни, рационални разлог за саобраћајно укидање Железничке станице Београд. То је хир у глави не сасвим чистих моћника.
Јер рупа зграда, тражиоци разлога кажу, добра је зграда као историјски споменик.
Јер рупа колосек? Сви колосеци потребни за функционалну станицу се могу поправити са 1% годишњег буџета Београда. 0,25% укупног пројекта "Београд на води". Друмски прилази "Београду на води" су посебна тема, али поскупљење друмских прилаза због останка железнице се десетоструко враћа кроз повећање вредности некретнина у "Београду на води" доступношћу локације захваљујући железници.
Јер су рупа возови? Скоро је набављено много нових возова, а и ови старији могу се пицнути и бити лепи и чисти када се хоће. А могуће је организовати саобраћај тако да ту долазе само нови возови.
Јер су рупа перони? Замена перона са попуцалим асвалтом је посао реда обима и сложености поправке неког сокака.
Јер су рупа предграђани и провинцијалци? Ушће и Делта Сити би брзо отишли у минус без провинцијалаца и предграђана, заједно немају квадрата као нови Шопинг Шол који се прави, а налазе се на далеко доступнијим локацијама, како колима, тако и јавним превозом. Једини гејм ченџер за огромнан шопинг шол је евентуално нека модернија железница до истог са много линија са иоле стандардизованом услугом. Метро је врућ кромпир који избегава свака власт, па и ова, и пре-незрело смо друштво за ту врсту пројеката. За сада заборавите.