Свакако је требала да остане у својој првобитно замишљеној функцији железничке станице. На нашу велику жалост канцерогени планери БнВ нису имали ни слуха ни маште ни смелости ни визије да сачувају железницу у функцији нити плитким укопом, нити још једноставнијим зазиђивањем постојећих колосека до станице у тунел попут Бетон хале изнад ког би зидали своје куле и замкове (ето људи пре 80 година били маштовитији и функционалнији него данас).
Што се тиче експоната за музеј, ипак се може још нешто нагребати, ту су у близини парњаћа плавог воза, она мала парњача испред садашњег железничког музеја, а у БГу још могу да скупе немачке дизелке плавог воза (или једну или све три), затим 666-002 која је исто код гараже плавог воза, онда најстарију парну локомотиву која се чува на истој локацији и која је нажалост била жртва гвожђарске мафије али је срећом сачувана. У Макишу је још други експонат који су чували у ложионици, исто парна локомотива, а ту би могли да нагребу још по примерак 641, 642, 643, 661, 441 и 461. То је већ 11-14 експоната само у БГу, а сигурно по Србији има још потенцијалних експоната, чини ми се у Нишу и Зрењанину, неки Шинобус ако је негде сачуван, a има сигурно и по различитим фабрикама старих парњача да би се могла накупити количина од 20ак локомотива. Чак мислим да би се и три парњаче Романтике могле уврстити у музејску збирку пошто сумњам да ће садашњи стручњаци имати воље и памети да их оспособе.
Што се тиче аутобуса до аеродрома, то је срамота аеродрома што му је тешко да ангажује нпр. Ласту да са луксузним туристичким аутобусима купи и развози путнике са аеродрома и по граду до аеродрома.