Kako je ŽT dospeo u likvidaciju kad su bili najprofitabilnije preduzeće u celom sistemu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435436#p435436:3p93mhjd je napisao(la):Karlo del Ponte » 24 Feb 2017 12:56 am[/url]":3p93mhjd]Конкретно, ради се тај локал у приземљу, који је некада припадао Желтуристу, тренутно у процесу ликвидације. Ко ће ту отворити локал? За сада не знам, само, до краја маја би требао да буде завршен.
Ja je pamtim kao prljavo (smog i garez su nekada bili mnogo vecih koncentracija) bledo zutu iz sedamdesetih...Vox91":1ty8nmb0 je napisao(la):Zna li neko kakva je bila originalna boja fasade zgrade Glavne železničke stanice? Mrko žuta kao na starim razglednicama?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479688#p479688:3uk3jwqj je napisao(la):Karlo del Ponte » Pet Sep 22, 2017 11:10 pm[/url]":3uk3jwqj]Мало занимљиво упоређивање Амстердама (900.000 становника градско подручје) и Београда (1.400.000 градско подручје). Амстердам има два железничка чвора, и две главне железничке станице: Централна у историјском центру, и Јужна наслоњена на "УМП" Амстердама.
Са Централне полази 5 возова на сат ка Утрехту, са Јужне 4.
Са Централне полази 7 возова на сат за Ден Хаг, а са Јужне 4.
За Најмехен и Ајндховен је однос 2 : 2.
Дакле, они су давно схватили да у великом граду није добро редуковати избор најатрактивнијих зона тиме што ће постојати само један основни железнички чвор, и да је непосредан приступ железници кључан за развој пословно најатрактивнијих садржаја. Метро мрежа у највећој мери прати коридоре железничких пруга, зато што осим јефтиније градње, утиче на формирање атрактивних зона у којима постоји оба. Са друге стране, на главној прузи је могуће редуковати број стајалишта, и тако убрзати саобраћај на истој и повећати капацитет.
Сада се вратимо у Београд. Као "светла" будућност се предвиђа имати само двоколосечну пругу, само на једном коридору. Чак и тамо где је најчистија ситуација за индуковани развој (Блок 42), планом се предвиђа само 100.000 квадрата. А за 2.000.000 квадрата се уклања основна инфраструктура... Србија као да се спрема да је за коју годину преузме неки стечајни управник.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479688#p479688:2ev0itkz je napisao(la):Karlo del Ponte » 22 Сеп 2017, 23:10[/url]":2ev0itkz]Србија као да се спрема да је за коју годину преузме неки стечајни управник.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479710#p479710:1n3xnjlk je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Sep 23, 2017 1:44 am[/url]":1n3xnjlk]Ко каже да се неће нешто значајно променити за 20, 30, 40 година?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479710#p479710:28xxy23s je napisao(la):Karlo del Ponte » Sat Sep 23, 2017 12:44 am[/url]":28xxy23s]
... Али нико није извршио самоубиство попут локацијског измештања главних станица. Дуплирање железничког чвора Амстердам је вршено негде 70-тих и 80-тих са циљем стварања нових развојних зона, не укидања старих.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480208#p480208:g05mdz0n je napisao(la):mekbejn » Mon Sep 25, 2017 4:02 pm[/url]":g05mdz0n]Od svih troskova oko BnV, ispada da jedino nemamo para za nesto preko 1 km cut&cover tunela (ili cak stubova) do Gazele, kakva besmislica.