Earthmoving
Expert
Lepo populistički zvuči ali se sudara sa činjenicom da od celog koridora 10 samo Bg obilaznica se ne završava. Toliko o posebnosti Beograda. A možemo i ovako gledati: od oko 850km Koridora 10 kroz Srbiju, kroz Beograd bi trebalo da prolazi oko 150 km (obilaznica + autoput kroz grad, trenutno mnogo manje) ili manje od 20%, a učešće Beograđana u otplati kredita za tih 850 km je godišnje oko 40% kroz republički budžet (jer Bg stvara oko 40% srpskog BDP-a). I vrapcima na grani je jasno da siromašni krajevi poput Gredličke, Sićevačke klisure i sličnih krajeva ne finansiraju stanovnici koji žive u tom regionu jer nemaju tolko para, nego neki drugi. E pa taj neko drugi su najvećim delom Beograđani. A ironija je u tome da ovi što daju najviše novca za otplatu autoputeva nemaju završen ni svoj mali deo autoputa, a plaćaju gradnju drugima. Umesto prvo da izgrade sebi pa onda pomognu drugima. I onda imamo situacije da je u gradu gužva usled nedostatka infrastrukture, kao npr zbog nedovršenosti obilaznice, a dajemo pare za deonice koje zvrje poluprazne.
Ako je moja matematika pogrešna demajtujte me boljom. Ali brojevima: novcem, kilometrima, brojem stanovnika i gustinom saobraćaja, a ne frazama.
A što se tiče tranzita on nama u gradu samo pravi gužvu. Nemamo nikakvih koristi od njega, samo štetu, gužve, blokadu naplatnih rampi koje nam otežavaju normalan život tu gde živimo. Da uzimamo neke pare od njih pa ajd i da trpimo ali sve pare uzme republika, a grad ništa. Nama ostaju samo gužve, sudari, gubtak vremena... Šta će nam to.
Ako je moja matematika pogrešna demajtujte me boljom. Ali brojevima: novcem, kilometrima, brojem stanovnika i gustinom saobraćaja, a ne frazama.
A što se tiče tranzita on nama u gradu samo pravi gužvu. Nemamo nikakvih koristi od njega, samo štetu, gužve, blokadu naplatnih rampi koje nam otežavaju normalan život tu gde živimo. Da uzimamo neke pare od njih pa ajd i da trpimo ali sve pare uzme republika, a grad ništa. Nama ostaju samo gužve, sudari, gubtak vremena... Šta će nam to.