Bolje je stati u povratku jer je prodajno mesto skroz sa leve strane posmatrano u smeru ka Zagrebu. Mislim da je isti slučaj na Bregani.Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Ja idem u augustu u Istru i juče sam kontaktirao HAC i BINU i ovakav mi je plan. U odlasku na izlazu Slavonski Brod Zapad odmah kod naplatne rampe je kućica gde može ase kupi njihov TAG. TAG im je odmah aktivan tako da Zagreb Istok i Lučko prolzim na ENC. Par kilometara više ali kuturno i bezbedno. Za BINU isti tag odmah posle tunela Učka ima njihov kontejner i tamo se dokonfiguriše TAG i uzme neki njihov paket. Posle Učke na kružnom toku se krene nazad prema tunelu i pre ulaska ima put za parking sa desne strane.Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Hvala!Ja idem u augustu u Istru i juče sam kontaktirao HAC i BINU i ovakav mi je plan. U odlasku na izlazu Slavonski Brod Zapad odmah kod naplatne rampe je kućica gde može ase kupi njihov TAG. TAG im je odmah aktivan tako da Zagreb Istok i Lučko prolzim na ENC. Par kilometara više ali kuturno i bezbedno. Za BINU isti tag odmah posle tunela Učka ima njihov kontejner i tamo se dokonfiguriše TAG i uzme neki njihov paket. Posle Učke na kružnom toku se krene nazad prema tunelu i pre ulaska ima put za parking sa desne strane.
Hvala,to sam i očekivao da čujem.Pogledajte prilog 166668
isproban grcki tag jutros, i to u kolima na cije se tablice ne vodi
relacija evzoni - olympic beach
Znači može da se pozajmi grčki tag.Pogledajte prilog 166668
isproban grcki tag jutros, i to u kolima na cije se tablice ne vodi
relacija evzoni - olympic beach
Koliko si potrošio vremena na sve to, nećeš ga uštedeti time što ćeš proći kroz rampu umesto da prosto platišOtisao danas do ENpay-a, prebacili me na pripejd sve trajalo 5 minuta (nisu me pitali zasto niti su me ubedjivali da ce oni biti deo OB)
Otisao u Puteve Srbije u Ustanickoj i tamo sve zavrsio za desetak minuta. Vezao karticu za Srbiji i za Makedoniju.
Prosle nedelje dobio grcki TAG, spremni za put do Nafplia.
Open Balakan nije vezan za tablicu,čak su mnogi koji su ga kupili preko pošte dobili neki registracioni generički broj tipa PP3333.Znači može da se pozajmi grčki tag.
Da li može da se pozajmi i naš OB tag?
Pitam zbog zeta da bi mu pozajmio moje tagove.
I još jedno pitanje ko u autu ima naš i grčku tag. Da li smetaju jedan drugom. Da li mora jedan da se umotava u alumijiumsku foliju ili kako već ili može da se čisto ostavi u kaseti auta.
Od Soluna do Nafplia tamo i nazad 28 naplatnih rampi.Koliko si potrošio vremena na sve to, nećeš ga uštedeti time što ćeš proći kroz rampu umesto da prosto platiš
Bukvalno jedna vožnja do Grčke će da isplati tih " nekoliko minuta koje je utrošio na prebacivanje"Koliko si potrošio vremena na sve to, nećeš ga uštedeti time što ćeš proći kroz rampu umesto da prosto platiš
za ovo cak vredi kupiti grcki tag i da nije simbolicnih 0,00 RSD (tj 2,41 EUR)Od Soluna do Nafplia tamo i nazad 28 naplatnih rampi.
Cekati u redu da platis ili prosto proci ... tezak izbor.
Ako je isti slucaj kao kod mene a kupio sam ga u pošti dali su mi neki broj pp3333 koji je upisan kao registracija i kao verifikacioni.Proslo je vec neko vreme pa se i ne secam ali mislim da je tako.Uglavnom sad sam pogledao u aplikaciji i kao broj taga naravno stoji serijski broj tipa232xxxxxxxxxxxxx a registracija pp3323...Pošto se tablica ne gleda nije ni bitno na kraju.Da li je neko uzimao novi tag preko poste?
Kad sam otvorio kesicu unutra je uredjaj i ugovor na papiru koji glasi na Postu Srbije.
Kada se skenira barkod sa ugovora stoji necija registracija, validacioni kod i SN uredjaja. Ajd, registraciju i SN prekucam, ali gde se nalazi ovaj validacioni kod? Nemoguce je pratiti uputstvo korak po korak jer ne funkcionise.
Jeste, upravo to. Hvala.Ako je isti slucaj kao kod mene a kupio sam ga u pošti dali su mi neki broj pp3333 koji je upisan kao registracija i kao verifikacioni.Proslo je vec neko vreme pa se i ne secam ali mislim da je tako.Uglavnom sad sam pogledao u aplikaciji i kao broj taga naravno stoji serijski broj tipa232xxxxxxxxxxxxx a registracija pp3323...Pošto se tablica ne gleda nije ni bitno na kraju.
Da, kod Lipovca staneš sa strane na sva 4, a onda pređeš na drugu stranu preko naplatne rampe.Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Ovo je samo do Grčke. Par naplatnih rampi u Severnoj Makedoniji. Treba računati i vreme potrošeno da se ode do tog mesta gde se to konfigurišeBukvalno jedna vožnja do Grčke će da isplati tih " nekoliko minuta koje je utrošio na prebacivanje"
A da li treba racunati koliko puta se na autu stisne kvacilo,ubaci menjac u brzinu ,stisne kocnica stisne gas u prevodu nepotrebno se troši gorivo i resursi automobila ili je jednostavnije recimo ubaciti u 4 eventualno 3 brzinu i lagano proci kroz traku.Ovo je samo do Grčke. Par naplatnih rampi u Severnoj Makedoniji. Treba računati i vreme potrošeno da se ode do tog mesta gde se to konfiguriše
Ovde ne govorim o zemlji gde živiš i gde non stop koristiš autoput. Već tag za nešto što ideš jednom godišnjeA da li treba racunati koliko puta se na autu stisne kvacilo,ubaci menjac u brzinu ,stisne kocnica stisne gas u prevodu nepotrebno se troši gorivo i resursi automobila ili je jednostavnije recimo ubaciti u 4 eventualno 3 brzinu i lagano proci kroz traku.
Da li treba racunati u zimskim danima otvaranje prozora kada su stakla jos zaledjena jer ima onih kojima se auto jos ne ugreje dok stignu do nekog ulaza ujutru na autoput pa se lako desi da pukne plasticna vodjica podizaca.
Da li treba hraniti tromost javnih preduzeća i davati im alibi da beskonačno zapošljavaju ljude po rampama jer eto zaboga ljudi se plaše inovacija i belosvetske tehnike.
Da li kada bi svi prešli na tag kao u Belorusiji na primer ili uskoro i u Hrvatskoj saobraćaj ne bio bio brži a sledeći logičan korak u evoluciji bi bio i fizičko ukidanje rampi i naplata korišćenja usluge putem kamera recimo.
Pa upravo preko OB proširuješ mogućnosti i funkcionalnosti istog tog taga.Ovde ne govorim o zemlji gde živiš i gde non stop koristiš autoput. Već tag za nešto što ideš jednom godišnje