Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
 
Da budemo realni.Model poslovanja Enpay je zarada od popusta na postpejd.
Ko sada može da garantuje korisnicima da za nekoliko meseci opet neće biti nekih problema ako se politika Puteva bude menjala po pitanju popusta.

Zato po meni treba prelaziti na web servis Puteva jer su oni ipak upravljač tih autoputeva i omasovljenjem servisa usluga bi trebala biti bolja.
 
Dugogodipnji sam korisnik Alllyes enpay sistema i izuzetno sam zadovoljan njihovim sistemom (dva puta mesečno skidaju uplate). Ako još i uvedu enpay u openbalkan-odlično.
 
Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Bolje je stati u povratku jer je prodajno mesto skroz sa leve strane posmatrano u smeru ka Zagrebu. Mislim da je isti slučaj na Bregani.
 
Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Ja idem u augustu u Istru i juče sam kontaktirao HAC i BINU i ovakav mi je plan. U odlasku na izlazu Slavonski Brod Zapad odmah kod naplatne rampe je kućica gde može ase kupi njihov TAG. TAG im je odmah aktivan tako da Zagreb Istok i Lučko prolzim na ENC. Par kilometara više ali kuturno i bezbedno. Za BINU isti tag odmah posle tunela Učka ima njihov kontejner i tamo se dokonfiguriše TAG i uzme neki njihov paket. Posle Učke na kružnom toku se krene nazad prema tunelu i pre ulaska ima put za parking sa desne strane.
 
Ja idem u augustu u Istru i juče sam kontaktirao HAC i BINU i ovakav mi je plan. U odlasku na izlazu Slavonski Brod Zapad odmah kod naplatne rampe je kućica gde može ase kupi njihov TAG. TAG im je odmah aktivan tako da Zagreb Istok i Lučko prolzim na ENC. Par kilometara više ali kuturno i bezbedno. Za BINU isti tag odmah posle tunela Učka ima njihov kontejner i tamo se dokonfiguriše TAG i uzme neki njihov paket. Posle Učke na kružnom toku se krene nazad prema tunelu i pre ulaska ima put za parking sa desne strane.
Hvala!
 
1688551710828.png


isproban grcki tag jutros, i to u kolima na cije se tablice ne vodi
relacija evzoni - olympic beach
:)
 
Otisao danas do ENpay-a, prebacili me na pripejd sve trajalo 5 minuta (nisu me pitali zasto niti su me ubedjivali da ce oni biti deo OB)
Otisao u Puteve Srbije u Ustanickoj i tamo sve zavrsio za desetak minuta. Vezao karticu za Srbiji i za Makedoniju.
Prosle nedelje dobio grcki TAG, spremni za put do Nafplia.
 
Samo da podelim svoje loše iskustvo sa enpay-om.
Prvo nisam hteo iz principa da koristim "open balkan" puteva srbije jer mi se čini da nepošteno ubijaju enpay. Koristio sam mcard kroz Makedoniju.
Ali nakon ne odgovaranja podrške na mail-ove više puta i nakon što su mi uvažili reklamaciju gde su mi sami ponudili način refundacije kroz kredit (koji sam prihvatio) , a ipak su mi naplatili sledeći račun i nikakav kredit ne vidim na app. sada ću ponovo iz principa da pređem na open balkan.
 
Pogledajte prilog 166668

isproban grcki tag jutros, i to u kolima na cije se tablice ne vodi
relacija evzoni - olympic beach
:)
Hvala,to sam i očekivao da čujem.

Pisao sam već o brzini prolaska kroz traku i problemima skopčanim sa tim i ovo je samo potvrda da su maksimalno smanjili broj uslova a gori su od nas jer im ne izlazi na displeju ostatak kredita.Znači još jedan uslov su izbrisiali da bi dobili na brzini a da ne bi komunicirali sa serverom tog trenutka imaju taj bad limit to jest depozit od 2,41 eur.

Jedino gde su u prednosti je online dopuna i naravno besplatan tag što je za običnog korisnika ustvari i najbitnije,
 
Pogledajte prilog 166668

isproban grcki tag jutros, i to u kolima na cije se tablice ne vodi
relacija evzoni - olympic beach
:)
Znači može da se pozajmi grčki tag.
Da li može da se pozajmi i naš OB tag?
Pitam zbog zeta da bi mu pozajmio moje tagove.
I još jedno pitanje ko u autu ima naš i grčku tag. Da li smetaju jedan drugom. Da li mora jedan da se umotava u alumijiumsku foliju ili kako već ili može da se čisto ostavi u kaseti auta.
 
Otisao danas do ENpay-a, prebacili me na pripejd sve trajalo 5 minuta (nisu me pitali zasto niti su me ubedjivali da ce oni biti deo OB)
Otisao u Puteve Srbije u Ustanickoj i tamo sve zavrsio za desetak minuta. Vezao karticu za Srbiji i za Makedoniju.
Prosle nedelje dobio grcki TAG, spremni za put do Nafplia.
Koliko si potrošio vremena na sve to, nećeš ga uštedeti time što ćeš proći kroz rampu umesto da prosto platiš :)
 
Znači može da se pozajmi grčki tag.
Da li može da se pozajmi i naš OB tag?
Pitam zbog zeta da bi mu pozajmio moje tagove.
I još jedno pitanje ko u autu ima naš i grčku tag. Da li smetaju jedan drugom. Da li mora jedan da se umotava u alumijiumsku foliju ili kako već ili može da se čisto ostavi u kaseti auta.
Open Balakan nije vezan za tablicu,čak su mnogi koji su ga kupili preko pošte dobili neki registracioni generički broj tipa PP3333.

Takodje kada si na otvorenom sistemu lako se plati putarina jer nema kartice,moze i platna kartica a u MKD i ona Mcard...

Ne smetaju ,rade na istim frekvencijama a imaju različite kodove.Nešto kao dva kod kartica ključa kod automobila.
 
Ako se nešto promenilo u zadnjih nekoliko godina a posebno od korone na ovamo to su ti vikend izleti a ustvari čak jednodnevni izlet do Kosmaja,Bukulje, Golupca,Fruške Gore,Krčedina itd a ono što se nije promenilo je i dalje ogroman broj ljudi koji stoje u koloni tog dana 4 puta najmanje a trošak im je tih 2022 dinara i 5 minuta da podese web portal.

Na stranu to što taj tag mogu preneti u drugi auto ili poneti sa sobom kad prijatelji voze po principu ja plaćam putarinu vi gorivo.

Cene u restoranima su svuda u gradu i okolini takve da po osobi teško prodjete bez tih 2000 dinara što ćete jednom dati za 7 godina upotrebe.
 
Da li je neko uzimao novi tag preko poste?
Kad sam otvorio kesicu unutra je uredjaj i ugovor na papiru koji glasi na Postu Srbije.

Kada se skenira barkod sa ugovora stoji necija registracija, validacioni kod i SN uredjaja. Ajd, registraciju i SN prekucam, ali gde se nalazi ovaj validacioni kod? Nemoguce je pratiti uputstvo korak po korak jer ne funkcionise.
 
Da li je neko uzimao novi tag preko poste?
Kad sam otvorio kesicu unutra je uredjaj i ugovor na papiru koji glasi na Postu Srbije.

Kada se skenira barkod sa ugovora stoji necija registracija, validacioni kod i SN uredjaja. Ajd, registraciju i SN prekucam, ali gde se nalazi ovaj validacioni kod? Nemoguce je pratiti uputstvo korak po korak jer ne funkcionise.
Ako je isti slucaj kao kod mene a kupio sam ga u pošti dali su mi neki broj pp3333 koji je upisan kao registracija i kao verifikacioni.Proslo je vec neko vreme pa se i ne secam ali mislim da je tako.Uglavnom sad sam pogledao u aplikaciji i kao broj taga naravno stoji serijski broj tipa232xxxxxxxxxxxxx a registracija pp3323...Pošto se tablica ne gleda nije ni bitno na kraju.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Ako je isti slucaj kao kod mene a kupio sam ga u pošti dali su mi neki broj pp3333 koji je upisan kao registracija i kao verifikacioni.Proslo je vec neko vreme pa se i ne secam ali mislim da je tako.Uglavnom sad sam pogledao u aplikaciji i kao broj taga naravno stoji serijski broj tipa232xxxxxxxxxxxxx a registracija pp3323...Pošto se tablica ne gleda nije ni bitno na kraju.
Jeste, upravo to. Hvala.

Znaci ladno upisem tablice Poste Srbije i njihov verifikacioni broj. Genijalno :)

Samo da ne krene odjednom da mi se skidaju sa racuna pare.
 
Kako beše za Hrvatsku? Stati na sva 4 sa strane, pre Lipovca, kupiti posle Lipovca i to je to?
Ima li neka online alternativa da se šalje poštom, kao Grci?
Da, kod Lipovca staneš sa strane na sva 4, a onda pređeš na drugu stranu preko naplatne rampe.
Što se BINA Istre tiče, ima kod tunela Učka kućica, ali ja nisam tu uzimao, već kod Pule. Bili su neki radovi iz Učke pa se nisam snašao.
 
Ovo je samo do Grčke. Par naplatnih rampi u Severnoj Makedoniji. Treba računati i vreme potrošeno da se ode do tog mesta gde se to konfiguriše :)
A da li treba racunati koliko puta se na autu stisne kvacilo,ubaci menjac u brzinu ,stisne kocnica stisne gas u prevodu nepotrebno se troši gorivo i resursi automobila ili je jednostavnije recimo ubaciti u 4 eventualno 3 brzinu i lagano proci kroz traku.

Da li treba racunati u zimskim danima otvaranje prozora kada su stakla jos zaledjena jer ima onih kojima se auto jos ne ugreje dok stignu do nekog ulaza ujutru na autoput pa se lako desi da pukne plasticna vodjica podizaca.

Da li treba hraniti tromost javnih preduzeća i davati im alibi da beskonačno zapošljavaju ljude po rampama jer eto zaboga ljudi se plaše inovacija i belosvetske tehnike.

Da li kada bi svi prešli na tag kao u Belorusiji na primer ili uskoro i u Hrvatskoj saobraćaj ne bio bio brži a sledeći logičan korak u evoluciji bi bio i fizičko ukidanje rampi i naplata korišćenja usluge putem kamera recimo.
 
A da li treba racunati koliko puta se na autu stisne kvacilo,ubaci menjac u brzinu ,stisne kocnica stisne gas u prevodu nepotrebno se troši gorivo i resursi automobila ili je jednostavnije recimo ubaciti u 4 eventualno 3 brzinu i lagano proci kroz traku.

Da li treba racunati u zimskim danima otvaranje prozora kada su stakla jos zaledjena jer ima onih kojima se auto jos ne ugreje dok stignu do nekog ulaza ujutru na autoput pa se lako desi da pukne plasticna vodjica podizaca.

Da li treba hraniti tromost javnih preduzeća i davati im alibi da beskonačno zapošljavaju ljude po rampama jer eto zaboga ljudi se plaše inovacija i belosvetske tehnike.

Da li kada bi svi prešli na tag kao u Belorusiji na primer ili uskoro i u Hrvatskoj saobraćaj ne bio bio brži a sledeći logičan korak u evoluciji bi bio i fizičko ukidanje rampi i naplata korišćenja usluge putem kamera recimo.
Ovde ne govorim o zemlji gde živiš i gde non stop koristiš autoput. Već tag za nešto što ideš jednom godišnje :)
 
Ovde ne govorim o zemlji gde živiš i gde non stop koristiš autoput. Već tag za nešto što ideš jednom godišnje :)
Pa upravo preko OB proširuješ mogućnosti i funkcionalnosti istog tog taga.
Ako si na primer do sada bio pripejd na ovaj način se rešavaš problema sa uplatom novca i zarobljavanjem sredstava,neprijatnostima na samoj rampi ako si zaboravio da uplatiš pa onda maltretiraš one iza tebe da ćekaju dok se tebi uplati novac i plus dobijaš 6 posto popusta.
 
Vrh