Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Ma ako stignu 2 pokloniću jedan nekome koga znam, jer se ipak vodi na moje ime pa da ne bude problema. A nisam znao da se šalju 2. Ne bi navodio obe tablice.
 
Prijavio sam tablice od mojih kola i ženinih. Daću jedan tag prijateljima koji idu u GR za nekoliko dana pa app...
 
Sad da odrade i za ostale kategorije vozila a ne samo za prvu kategoriju.
 
Imam dojavu da je danas u Grčkoj pao sistem na naplatnim rampama i da putarina nije naplacivana
 
Prošao u petak kroz MK, niko od inkasanata nije mogao da mi potvrdi da su nasi tagovi operativni. Jedan mi je rekao da probam na sledecoj rampi, sto sam i uradio.

Nažalost, ne razmišljajući, uzeo sam nas tag koji mi je jos uvek pripejd i naravno da se rampa nije podigla (ovo sam tek kasnije ukapirao....🙃).

PS. Koristio sam skroz desnu rampu u kojoj su bile dve trake(jedna za rampu) pa sam se vratio u rikverc tako sto sam presao u krajnju desnu, pa u rikverc, a i u tom momentu nije bilo vozila koja su pristizala)

Sto se tice Grka, uredno su obavestili mejlom o izmenama u režimu rada/naplate.
Izmene vaze za vikend:
IMG-512f40356ef009a1c43dc20a2417f6d3-V.jpg
 
Vesić je danas za Sat izjavio da će tokom leta na Preševu dežurati mobilni kombi šalter na kome će vršiti prekonfiguraciju tagova naravno ko želi i naravno nije spomenuo da pripejd kredit na taj način zamrzavate,tj da ga možete iskoristiti samo ako se opet vratite na dopunu.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz

Kako reče direktor sistem već radi i verovatno ako pogodite traku u kojoj se testira ,prolazite bez zaustavljanja.

Čeka se da političari ugovore tajming i preseku vrpcu
Овај у емисији уопште није спомињао преконфигурацију тага која мора да се изврши. И генерално ми се чини да медији који о томе извештавају слабо спомињу обавезу преконфигурације тагова. Делује ми да ће се људи масовно зезнути на рампама кад им тагови не буду пролазили због тога…
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Ja lično mislim da je prekonfiguracija neophodna samo u slučaju pripejd na postpejd i da će korisnici enpay-a moći da koriste tragove u Makedoniji bez problema. Jesam li upravu ili ne, videćemo...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Овај у емисији уопште није спомињао преконфигурацију тага која мора да се изврши. И генерално ми се чини да медији који о томе извештавају слабо спомињу обавезу преконфигурације тагова. Делује ми да ће се људи масовно зезнути на рампама кад им тагови не буду пролазили због тога…
Kad naš forumaš napravi grešku šta onda očekivati od ostalih ;)

Slažem se da trebaju jasno i glasno reći šta korisnik treba da uradi i to po sistemu korak po korak ali novinari nisu dovoljno informisani a opet nadležni misle da svi samo o tagu razmišljaju.

Mislim da ova ideja sa šalterom nije loša jer se na granici ionako čeka pa se za to vreme može urediti stvar oko taga.
 
Koja je poenta kupovine i drdanja sa tim grčkim tagom? Recimo na sitoniju da dodješ ima 2 naplatne rampe i tipa treba 10 sekundi da se prodje ako plaćaš karticom... Čemu to svo drndanje i kupovina tagova za grčku gde ćeš jednom godšnje prosto ga iskoristiti?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz

Proradio je danas tag!
Ево ни ставка да се ти посебно региструјеш на open balkanu за наше путеве а посебно за македонске се исто нигде (или баш слабо) спомиње. Ја бих први помислио да је довољна пука регистрација а не да ти мораш и након регистровања да везујеш картицу за македонски систем…
 
Mislim da se ovo pogresno tumači. Gradjani Srbije i Makedonije koriste istu aplikaciju, Open Balkan. Svako se registruje "u svojoj državi".
Aplikacija pruža mogućnost da se jedna kartica koristi u Srbiji (recimo debitna sa dinarskim računom), a za MKD druga (devizna, kako bi se izbegla dupla konverzija, iz dinara u evre, pa iz evra u mkd denare).
Screenshot_20230625-214125_Samsung Internet.jpg
 
Koja je poenta kupovine i drdanja sa tim grčkim tagom? Recimo na sitoniju da dodješ ima 2 naplatne rampe i tipa treba 10 sekundi da se prodje ako plaćaš karticom... Čemu to svo drndanje i kupovina tagova za grčku gde ćeš jednom godšnje prosto ga iskoristiti?
Dosta naših ljudi letuje na Lefkadi ili Sivoti,veliki broj ide do Volosa i Nei Porija kao i do Keramotija a lično letujem na Peloponezu ili Atici išao sam i putem do aerodroma u Atini itd...Tag mi je uz nekoliko mejlova stigao za 10 dana na adresu za dž...Uplatio kredit preko alikacije,drndanje nikakvo... Možda je tu poenta.
 
Koja je poenta kupovine i drdanja sa tim grčkim tagom? Recimo na sitoniju da dodješ ima 2 naplatne rampe i tipa treba 10 sekundi da se prodje ako plaćaš karticom... Čemu to svo drndanje i kupovina tagova za grčku gde ćeš jednom godšnje prosto ga iskoristiti?

Realno veće je drndanje prebaciti tag sa pripejda na postpejd u Srbiji. Grci ti sve urade na noge, samo jednim klikom a ovde sam morao sa kraja na kraj grada da idem.
 
Koja je poenta kupovine i drdanja sa tim grčkim tagom? Recimo na sitoniju da dodješ ima 2 naplatne rampe i tipa treba 10 sekundi da se prodje ako plaćaš karticom... Čemu to svo drndanje i kupovina tagova za grčku gde ćeš jednom godšnje prosto ga iskoristiti?

Dosta naših ljudi letuje na Lefkadi ili Sivoti,veliki broj ide do Volosa i Nei Porija kao i do Keramotija a lično letujem na Peloponezu ili Atici išao sam i putem do aerodroma u Atini itd...Tag mi je uz nekoliko mejlova stigao za 10 dana na adresu za dž...Uplatio kredit preko alikacije,drndanje nikakvo... Možda je tu poenta.

Svako ko je ne daj bože išao autoputem do Atine zna šta znači onih 20ak rampi i koliko ovo cimanje od par minuta za par mailova nije ništa u odnosu na to.

Ево ја могу да потврдим, прошле године сам ишао до Пелопонеза и вратио се само не преко Атине већ западном обалом. Прошао сам брдо рампи на којима се у просеку чекало 5-10 мин а не неким и више. Са тагом сам све пролазио без чекања. Возио сам углавном 130 осим на деловима где је ограничење 100 или мање, тада сам спуштао на 110-120. Један пар румунских аутомобила је возио преко 150, и обилазили су ме на свакој деоници између рампи док сам ја њих обилазио на рампама. Толико пута смо се пресрели да сам сигуран да су и они мене запамтили, вероватно и мало шизели што нису набавили таг.

Што се тиче Ситоније, ту је вероватно @kopmania у праву, не треба ти таг, али чак и тамо ако идеш сваке године лагодније је некако са тагом.
 
Ево ја могу да потврдим, прошле године сам ишао до Пелопонеза и вратио се само не преко Атине већ западном обалом. Прошао сам брдо рампи на којима се у просеку чекало 5-10 мин а не неким и више. Са тагом сам све пролазио без чекања. Возио сам углавном 130 осим на деловима где је ограничење 100 или мање, тада сам спуштао на 110-120. Један пар румунских аутомобила је возио преко 150, и обилазили су ме на свакој деоници између рампи док сам ја њих обилазио на рампама. Толико пута смо се пресрели да сам сигуран да су и они мене запамтили, вероватно и мало шизели што нису набавили таг.

Што се тиче Ситоније, ту је вероватно @kopmania у праву, не треба ти таг, али чак и тамо ако идеш сваке године лагодније је некако са тагом.
Pošto obično putujem noću,supruga je ta koja dodaje sitan novac i počevši od Makedonskih pa preko Grčkih baš je maltretiram i budim na svakih pola sata.

Jedne godine na putu do Atine išao sam sa prijateljima i još se šalimo na račun toga da prijatelj pošto je takodje bila noć sumnja da sam ga opljačkao jer sam mu onako sanjivom svaki čas tražio po 2 do 3 eura.

Inače ispred Atine ima dve ili tri rampe bočne gde uopšte nema ljudske posade.

Plus mnogi ljudi je znaju da na A8 Olympia Odos sistem naplate funkcioniše u hibridnom sistemu pa ako se isključujete bočno pre neke sledeće čeone stanice vraća vam deo novca na tag.To je inače njihov način naplate po kilometru.
 
Vrh