Možda sam već ovo negde napisao ali je vrlo zanimljiv primer kako se putarinom rešavaju i drugi problemi.Naime poznajem čoveka koji u svojoj privatnoj firmi ima preko 10 kamiona koji svakodnevno idu za Leskovac,Čačak,Suboticu,Šabac itd.
Niti na jednom vozilu nema tag a na moje pitanje zašto ih ne nabavi prosto kaže da na ovaj način ustvari zadržava vozače jer ugovorena cena po kilometru mu nije dovoljna za održavanje,plate i profit naravno.Naime na primeru Čačka svaki dan vozaču daje na ruke 5200 dinara,ovaj naravno vozi Ibarskom,odredjenom svotom ponekad časti odredjene ljude i tako vozač mesečno namakne sebi od 40-60 hiljada dinara.Za Niš i Leskovac je malo komplikovanije uglavnom se uključe u Velikoj Plani a u povratku kod Aleksinca čime praktično plaćaju samo polovinu tj nešto manje od 6.000 u odnosu na oko 12.500hiljada koliko je BGD-LE.I tu sada nije pitanje vinjete jer za komercijalni saobraćaj ide naplata po kilometru u celom svetu,ovde je pitanje što se zakoni ne sprovode i glupo je trošiti reči kako bi trebalo ili nebi jer decenije iza nas takvog ponašanja dokazuju suprotno, tako da ova najava Drobnjaka o postavljanju portala sa kamerama deluje kao jedino logično rešenje jer će svaki kamion biti zabeležen svaki put na tim rutama na kojima najčešće izbegavaju naplatu pa makar mogu da izvrše analizu koliko novca su izgubili.Nisam baš siguran na koji način će to biti naplaćeno prevoznicima verovatno neka uredba ili zakon čak mora biti donet,ali ajde čekamo pa ćemo videti rezultate.