https://pink.rs/drustvo/290776/srbija-d ... vo-izvesna
Nadam se da ova vest moze na ovu temu, ako ne ,nwk je admin obrise
Nadam se da ova vest moze na ovu temu, ako ne ,nwk je admin obrise
Nisam siguran da li imaju pretpaltni tag ali pretplatnu propusnicu imaju.Najviše je kupuju Autobuski prevoznici i košta 40 puta cena najduže deonice u jednom pravcu za mesec dana ili 400 puta za godinu.Na primer za autobus Niš Ekspresa kupuje takve i košta ih 400 puta x 23 eura=9200eura ili za putnička vozila 400x8=3200eura. To je vinjeta na domaći način.Boki123":2oy9x4ed je napisao(la):A zar ne bi mogla da se napravi akcija da onaj ko ima ENP ima mogućnost plaćanja mesečnu/ šestomesečnu/godišnju kartu recimo. Znači ti imas godišnju kartu za x dinara i vozis se koliko hoćeš. Stranci svakako plaćaju klasičnu putarinu i njima bi bilo najskuplje.
Nemački Toll collect radi preko GNSS satelita,plus gsm,plus kamere kao kontrola.Veruj mi na reč.Žika":3c7ijqrw je napisao(la):Kakav crni satelit ? Davinić je bio dovoljan.
Švabe nemaju satelit već sisteme kamera i čitača i funkcioniše odlično .
Kamere, kamere , kamere .
https://m.vecernji.hr/vijesti/hrvat...ilijarde-kuna-za-uvodenje-brzog-enc-a-1489528...A kad se taj sustav uvede, cestarina će se plaćati bez zaustavljnja putem unaprijeđene verzije ENC-a i automatskog sustava očitanja registarskih oznaka.
...
Nije baš, koja je korist od uništavanja civila kad je kičma upravo privreda ? Rizikovati avijaciju zbog pogrešnog cilja ? Teško.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847729#p847729:2jf6sarp je napisao(la):Пантограф » Pet Maj 07, 2021 7:58 am[/url]":2jf6sarp]Осим опаске да немачка привреда није уопште била разрушена (у рату је уништено свека око 6% индустрије - Американци и Британци су гађали из ваздуха углавном цивилно становништво, а не оно што ће им колико догодине затребати), а да је главни катализатор раста била потпуна пљачка грађана науштрб привреде из 1948. године, остало стоји. Али, ето, народу германском су узели сав иметак који је имао (променом рајхсмараки у дојчмарке по курсу 1:13.000 - тринаест милиона, док је за привреду важио курс 1:1 - највећа пљачка свих времена, већа и од Дафимент банке и могућа само у условима стране окупације), а нама узимају за путарине - мора негде да се плати...
Иначе, ја сам да се, када се изграде планирани аутопутеви, чиме ће цела држава имати приступ мрежи на разумној удаљености, у потпуности укине наплата за домаћа возила - странци би, разуме се, плаћали.
Panta je ovde rekao jednu istinu, ali da dodam pitanje dal ima neka Država koja ne pljačka Narod? I to "svoj", predmetni, ne komšijski. Slično su mi Kinezi skoro pričali za Kinu da je Država bogata a Narod i ne baš. Ovo je jako važno zato što Država u jednoj od važnijih strategija svoga opstanka koristi upravo tematiku Puteva i sada Autoputeva kao dokaz da je ona potrebna (sem toga još joj je adut i struja, voda, smeštaj đubra i sl). Ona želi da kaže da se bez Njenog ugrađivanja, ljudi nikada ne bi samoorganizovali da bi sami mogli skupiti sredstva i izgraditi Autoput. U prevodu nas 7 miliona nema 100 miliona evra za Autoput, ali ima 150 miliona evra za ugrađivanje Režima, Države, Kreditora. I naravno, svaka Država je patent Duboke Države, samo su Licence vremenom razdeljene svuda po svetu, pa ko se pokaže najambiciozniji, ko se najviše lakta, ko ima najmanje morala, ko je spreman ubija oponente... dobija titulu Vođe ćerke firme, tj lokalne Države.уз очување вредности новца пљачком становништва (не и предузећа) десило "немачко чудо"