Dalmatinac
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.06.2016.
- Poruke
- 737
- Pohvaljen
- 1.625
Nije dosao u kesici. Ovaj tag ima gotovo 6-7 godina. Nije ni imao uputstvo i slicno
Programiran je na Enpay postpaid.
Programiran je na Enpay postpaid.
U jednoj stvari se potpuno slažemo: sistem nije najsrećnije rešen, ažuriranja su redovna, ali nekompletna i još jedan problem koji sam lično primetio je taj da ne postoji dvosmerna komunikacija između neposrednih izvršilaca-inkasanata, dakle, lica sa terena i onih koji odlučuju i kreiraju te programe. Pod ovim podrazumevam to da mi na licu mesta vidimo sve nedostatke sistema, predlažemo poboljšanja, ali se sve kreira iz kancelarija (čak sam ubeđen da svim tim učenim glavama sujeta ne dozvoljava da jednostavno prihvate dobronameran savet od nekog "običnog radnika", koji, u suštini, najbolje i poznaje posao). Poenta je u tome da neki direktor ili inženjer ne mora da zna posao čistačice, ali zato treba da je pita koji materijal joj treba za obavljanje posla, ona sigurno bolje zna o tome, ali ne odlučuje, samo radi svoj posao, ako razumete šta hoću da kažem. Svrha mojih komentara je samo radi boljeg razumevanja funkcionisanja sistema, kakav god da je, kako bi izbegli teškoće i neprijatnosti u korišćenju. Još jednom ponavljam, krećite se kroz naplatnu rampu oprezno, polako, pažljivo, držite rastojanje iza prethodnog vozila, poštujte signalizaciju, koristite uređaj pravilno... Čak i tad su mogući kvarovi, kao što se danas desio kvar na anteni u Ćupriji, tako isto se pokvari i auto na sred puta, iznenada. Dešava se i da vozilo regularno bude očitano na ulazu, a da u međuvremenu sistem pokuša treći put da skine sredstva sa kartice koja je u blokadi za neku raniju transakciju i onda automatski stavlja taj TAG na crnu listu, odn. bukvalno ga poništava - postupak na izlazu je isti kao bez kartice. Mnogo je faktora koji utiču na ovakav način funkcionisanja, a što se tiče naplate, za mene lično najbolje rešenje je postpejd TAG sa fakturom na kraju meseca, bez vezivanja za tekući račun, isto kao i za bilo koju pretplatu, telefon, internet, nebitno...Nisam uopste besan, niti ljut niti bilo sta.
Diskutujemo o radu rampi, koji nije konzistentan vec se razlikuje od stanice do stanice.
Evo jos jedan snimak. Na njemu me nije ocitalo i nije bilo zvucnog signala. Brzina bila daleko veca (izmedju 50 i 60), pa sam se zaustavio sa prostorom "na bacanje".
Stvar je u tome sto me je sistem prepoznao a i nije, to je sustina.
Cemu signal ako ce ti spustiti rampu?
Onda nije trebao taj signal, nego samo semafor.
@Gillebrzan, to je cisto ogradjivanje od odgovornosti.
Ovo da treba cekati spustanje, apsolutno nije tacno.
Kad postoji kolona vozila, rampa bi se bez obzira spustala na vozila u koloni. A to sigurno nije slucaj... Kod ove rampe bi se upravo to mozda i desilo.
Ovo nije nesto za nagadjanje, ovo se moze videti na bilo kom snimku sa naplatne rampe. Imate youtube, pogledajte i sami kako u tim snimcima radi sistem kad ide vozilo za vozilom.
Kao nekome ko se bavi programiranjem i automatikom, deluje mi da niisu azurirali softver ili hardver na svim naplatnim stanicama.
Uostalom, razvio sam i softver za upravljanje automatikom, koji koristi LPR sistem. Rampu podizem prepoznavanjem tablica, ili radio signala, ili unosenjem pina, ili uz pomoc RFID, ili uz pomoc AI softver prepoznaje da li je vozilo iz kategorije "hitna sluzba" pa podize rampu.
Ono sto je cudno je kako to da oni nisu uvezali sistem LPR i sistem ucitavanja TAG uredjaja, jer kad imaju ID TAG-A, imaju i tablice i sve zivo, nema potrebe da se LPR pita dalje bilo sta.