Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

dešavaju se situacije, i ja sam u Hr uzeo karticu, i negde mi je nestala u kolima, a krenuo do Zagreba, pa sam u Slavonskom Brodu to rešio, jako su ljubazni, izašao i ušao da ne plaćam duplu putarinu od Bajakova do Zagreba i nazad. Sistemi koji zahtevaju premetanje nečega po rukama, bilo kartica, tokena, ili novca treba da se svedu na minimum, generalno, danas smo zatrpani stvarima i sve ih više gubimo, zato m turski sistem ili taj novi hrvatski deluje sasvim ok.
Pokusavam da razumem sta se ovde tacno desilo.
Usao si u Hrvatsku u Bajakovu i krenuo si za Zagreb? I onda si shvatio da si izgubio karticu?
Zasto bi ti u tom slucaju naplatili duplu putarinu kad je Bajakovo-Zagreb najduza moguca ruta koju si mogao da predjes?
Ja sam bio ubedjen da ako nemas dokaz o mestu ulaska na autoput da ce ti pri izlasku naplatiti najduzu mogucu rutu.
 
O čemu ti to?!?
Pročitaj pažljivije, pre nego što nekome nalepiš etiketu lopova. Nisam nikoga potkradao, zapala mi negde kartica u kolima, ispod sedišta ili gde već, skontao sam to na odmorištu tridesetak km kasnije, pa sam izašao na SB i objasnio tamo situaciju, sve rešeno uredno, čisto i u skladu sa procedutrom. Ne znam gde si majke ti izvukao to da sam hteo nekoga da potkradem, zavrnem, sve i da sam hteo ne znam kako si to iskonstruisao u svojoj glavi...
Stvarno treba Vi da vrlo pažljivo pročitate šta sam napisao, ne znam gde ste videli uopšte reč "lopov". Uopšte nemam nikakvog razloga da Vam ne verujem da ste slučajno izgubili karticu, niti da Vam je bila namera da "izvrdate sistem", ali, ako je tako kako ste napisali, ispada da ste platili putarinu samo od Slavonskog Broda do Zagreba (po toj naknadno dobivenoj kartici), a od Bajakova do Sl. Broda niste. Meni je misterija kako ste izašli sa auto-puta bez naplate, pa ponovo ušli. To u Srbiji ne bi bilo moguće, o tome sam pisao.
 
Poslednja izmena:
Kada izađeš na naplatu rampu a ne prezentuješ karticu ulaska plaćaš duplu putarinu za najdužu moguću razdaljinu na toj kapiji. Ako to ustanoviti negde tokom puta najmanju štetu ćeye trpeti ako se isključite na prvom sledećem izlazu da platite duplo samo za dotad pređeno.
Izsšao sam na autoput i opet ušao, to su dve različite iteracije korišćenja autoputa, nije bitno koja je razdaljina. U protivnom da sam izašao u Zagrebu bih platio dodatnu putarinu za ceo pravac od Zagreva do Bajakova. Ovako sam penal platio samo za između Bajakova i Broda što je negde trećina puta

Tako je kod njih a mislim da je i kod nas isto.
 
Kada izađeš na naplatu rampu a ne prezentuješ karticu ulaska plaćaš duplu putarinu za najdužu moguću razdaljinu na toj kapiji. Ako to ustanoviti negde tokom puta najmanju štetu ćeye trpeti ako se isključite na prvom sledećem izlazu da platite duplo samo za dotad pređeno.
Izsšao sam na autoput i opet ušao, to su dve različite iteracije korišćenja autoputa, nije bitno koja je razdaljina. U protivnom da sam izašao u Zagrebu bih platio dodatnu putarinu za ceo pravac od Zagreva do Bajakova. Ovako sam penal platio samo za između Bajakova i Broda što je negde trećina puta

Faktički si platio Slavonski Brod - Zagreb x 2 jer je to najduža moguća relacija iz Slavonskog Broda. Ironija je da si izašao u Novoj Gradišci platio bi evro ili dva manje jer je najduža moguća relacija Nova Gradiška - Beli Manastir nešto jeftinija. Svakako si pametno postupio što si izašao pri sredini autoputa, jer je manja maksimalna moguća relacija. :LOL:
 
Kad je petlja truba kao recimo Mali Požarevac, Smederevo,V.Plana itd na toj stanici se može pojaviti i vozilo sa Preševa a i sa Vrčina bez kartice.

Inkasant može ako želi da primeti iz kog pravca se prestrojilo to vozilo ako je baš u tom trenutku gledao u daljinu i video da je vozilo došlo i odakle ali kada mu traka radi i kada gleda u novac i ekran njemu su sva vozila ista i zbog toga se ne istražuje dalje ništa već se uzima ta najduža relacija plus troškovi obrade.

Da su stanice svuda obostrano kao što su kod nas Umčari, Vodanj,Kolari,Markovac,Lapovo B i N kako se unutar firme to zove itd na datu stanicu najdalja relacija iz pravca glavnog grada bi bila Vrčin pa bi se mogao samo tako primeniti taj Hrvatski model ili model cena od Beograda plus troškovi obrade da se ljudi ne bi opustili i ulazili bez kartice kao nekad davno .
 
Vrh