Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Veceras sam u 83 video coveka u civilu, bez legitimacija i markera na grudima ili oko vrata kako prilazi i pomaze ljudima koji nisu validirali, a nas koji jesmo nije ni konstatovao. Pritom je imao neku skroz plavu karticu u ruci u jednom trenutku. Da li je moguce da je Super Ridza spao na tako niske grane? :p
 
tragac":3mxlq9vu je napisao(la):
Veceras sam u 83 video coveka u civilu, bez legitimacija i markera na grudima ili oko vrata kako prilazi i pomaze ljudima koji nisu validirali, a nas koji jesmo nije ni konstatovao. Pritom je imao neku skroz plavu karticu u ruci u jednom trenutku. Da li je moguce da je Super Ridza spao na tako niske grane? :p

Video sam na studentskoj zadruzi da traže 200 ljudi za taj posao
 
bojan87":2he8o3ug je napisao(la):
Ajde malo matematike cisto da vidimo kolike su pare u igri.

Izvadjeno 500 000 personalizovanih kartica = 500000*250= 125 000 000 ( sto dvadeset pet miliona dinara ) ili priblizno 1.2 miliona evra.

Ako je prvog meseca prodato sve ukupno 300 000 markica, 2000 dinara ( neka je to prosek studenata djaka i zaposlenih ) imamo sledece 300 000*2 000= 600 000 000 ( set stotina miliona dinara ), sto je nekih 5.67 miliona eura. 8.53% sto je nekih 0.5 miliona evra na mesecnom nivou.

Sto kada sve saberemo dolazimo do toga da je do sada ova firma dobila oko 1.7 miliona evra. E sada koliko bi mogao da kosta jedan uredjaj to ne znam. Mogu da pretpostavim da kosta oko 500 evra, mozda manje mozda vise. Cinimi se da su negde spomenuli da su ugradili oko 8000 validatora to mu dodje da su trenutno ulozili oko 4 miliona evra ( neka je u to uracunata i montaza i ostalo ).

Sto znaci da su trenutno u gubitku. Ako zaradjuju na markicama oko 0.5 miliona evra na mesecnom nivou to znaci da ce za 5 meseci vratiti ulozena sredstva.

Sto znaci da ce za nekih 6-7 meseci, tih pola miliona odlaziti na odrzavanje zaposlene, a najveci deo ce odlaziti kao cist profit te firme.

Ценим твој покушај да изведеш макар упрошћену рачуницу, да би показао ред величине прихода и расхода. Као и профита.

Али, ниси урачунао неперсонализоване картице до сада продате (испред много трафика сам видео доста људи како их купују ових пар дана, као и ја уосталом), као и 8,53% од сваких 60 динара по вожњи скинутих са њих током једног месеца.

Опет, од почетног профита треба одузети трошкове штампања и дистибуције картица, рекламирања система и још неких трошкова.

Биће занимљиво видети какве ће финансијске извештаје да поднесу.
 
Pa da treba dodati i oduzeti i to, ali treba oduzeti i porez i plate radnika za ovih prvih nekoliko meseci, izdaci za stampanje propagandnog materijala i reklama po gradu.

E sad ja nisam racunao kartice jer mislim da su one jako jeftine kada se kupije na milion. Neko je vec stavljao link ka cenama gde one idu i ispod jednog dolara po kartici, sto dovodi do toga da one kostaju manje od 50 dinara, a naplacuju ih 250.

Takodje verovatno kosta i softver i njegovo podesavanje usavrsavanje i razvijanje. Verovatno ima mali milion rashoda.

Ali moje misljenje je da ce sve te rashode vratiti vec do kraja ove godine i da ce sledece godine vec imati cist profit.
 
Pre ili kasnije, biće posla za TOK, rak raka da .... :/
 
Cela ova prica bi bila ok, da je sve legalno, pa neka zaradjuju i 10 miliona na mesec dana ako su na posten nacin usli u posao. Ali posto su to sve fantomske firme napravljene samo za taj posao sve je jako sumljivo.

Ispade da nijedna firma u srbiji ne radi na ugradnji sistema za cekiranje ( a svaka veca firma ima taj sistem ), niko ne usavrsava softver i implementira ga, i onda zbog toga mora da se napravi nova firma ciji radnici u vecem slucaju nemaju iskustva u ovom poslu.

I zato u Srbiji sve jadno funkcionise jer nema profesionalizna i iskustva, nego je sve idi mi dodji mi, tange frange, ja tebi ti me :).
 
zasto-busplus-nije-us.jpg
 
Čekajte,koliko znam u tunelima ima signala mobilne mreže,a ovaj sistem koristi i gprs i mobilni signal..u suprotnom ne bi ih ni instalrali u vozovima.. :rolleyes:
 
O bože, huligani su počeli da razbijaju validatore. Samo danas sam video 3 slomljena Validatora. U 18-ici je skroz van funkcije a u 84-ci i 17-ici rade ali su bogalji. Kao da će na ovaj način sprečiti uvođenje BusPlusa. Koliko su ljudi ograničeni. Pa ne mogu sve porazbijati.
Pogledajte i ovaj link koji nema veze sa BusPlus-om. Kakvu prljavštinu donosimo na svojim pantalonama u svoje stanove. GSP pod hitno mora da uradi nešto na polju higijene a i da popravi grejanje u busevima. Večeras su mi se uši zaledile u 18-ici. STRAŠNO
http://www.youtube.com/watch?v=MpRV08wRArU
 
2012":1ycznub9 je napisao(la):
Čekajte,koliko znam u tunelima ima signala mobilne mreže,a ovaj sistem koristi i gprs i mobilni signal..u suprotnom ne bi ih ni instalrali u vozovima.. :rolleyes:
Гпрс= мобилни интернет= мобилни сигнал. И као што рече Матеја, нема га у свим тунелима. Гпс=позиционирање преко сателита, е тек то неће у тунелу да ради... Практично је потребно отворено небо да би функционисало. Наравно, постоје решења и за то, разни специјализовани системи, али се овима не исплати да их имплементирају.
 
@mateja,lukpot/Hmm,ali zašto su ih onda ugradili u BGVozove? :/
@ivicadj,pa neka Gsp nabavi paročistače... ;)
 
Razumem ja opozicione medije, svojevremeno sam gledao samo Studio B početkom devedesetih, ali za Kopernikus je sve ili crno ili belo. Nema ni jedne sive nijanse a većina stvari oko nas je u toj boji. Ponašaju se poput ljutog deteta, bez imalo nepristrasnosti. Pa ovo nije novinarstvo - saopštiti vest onakvu kakva jeste i ostaviti svakom da donese svoj zaključak. Previše tendenciozno. Sada ja postavljam pitanje - koliko procenata ljudi je iz prve ukapiralo rad dosadašnjih aparata za overu karata? Kao to je bilo jednostavnije, nabosti rupu dok bus trucka, povući crni deo aparata, izvaditi kartu. Oduvek je postojao otpor javnosti prema inovacijama i uvek će postojati. Setite se kako su svi kudili nove tramvaje, prognozirali im fijasko a sada, niko ih ne pominje a oni neprimetno, zajedno sa katicama najnormalnije prevoze putnike po današnjoj apokalipsi. Već na proleće BusPlus će funkcionisati savršeno i to neće nikom više biti interesantno, nego će paljba biti osuta na neke nove projekte koji su, kao i ovaj, usmereni na pomeranje ovog prokletog grada iz balkanskog brloga.
Poenta moje priče je ako uradiš nešto novo - uradio si to da bi se obogatio, ako ne uradiš ništa onda si nesposoban. Svetu se nikada ne može ugoditi. Do prelaska na elektronski sistem praćenja GSP-a se moralo preći pre ili kasnije. E sad da li se on zove BusPlus ili drugačije, nikada nećemo saznati da li bi bilo bolje ono drugo ...
 
Xaxaxa, ovoj Dzilasoviziji bi i gebels pozavideo na propagandnoj masineriji. Kada bi covek samo gledao njih i citao 24 sata, pomislio bi da zivi u svajcarskoj. Meni nije jasno kako gradska televizija za 10 godina nije nijednom kritikovala nekog iz gradske vlasti ili ukazala na neki problem. Jedino po naredjenju povremeno ukazu na neki problem i onda posle 2 dana se kao slucajno pojavi se neko iz grada i poput supermena resi isti..
 
Jedan od nas, Bravo.
Upravo jutros poslah mejl Studiu Dj na tu temu. Program u 7 i 15 počeo im je sa Bus Plus karticama a onda nešto malo i o snegu.
"Al odoh da se validiram ne bih da reskiram"
 
'Ajd kad smo već krenuli u tom smeru da i ja dodam meni poslatu z.

Bus plus pljus

Operater:
- Pizza servis! Izvolite!
Mušterija:
- Dobar dan! Želim da naručim dve pice!
Operater:
- U redu! Mogu li prvo dobiti Vaš JMBG?
Mušterija:
- Moj JMBG!? Šta će Vam to?
Operater:
- Instalirali su nam novu tehnologiju!
Mušterija:
- Pa kakve to veze ima sa picama?
Operater:
- Tako povećavamo brzinu usluge, što je u Vašem interesu! Hoćete biti ljubazni da mi date Vaš
JMBG.
Mušterija:
- Ne razumem... Čekajte da pogledam! Pišite: JMBG 2709969710345
Operater:
- Hvala Vam, gospodine Petroviću. Samo da proverim podatke iz naše baze. Vidim da živite u Nušićevoj ulici i Vaš kućni telefonski broj je 2601595. Vaš broj na poslu je 3301-572, a Vaš broj mobilnog je 065/7921-483. Vi sada zovete sa kućnog telefona.
Mušterija:
- Da, kod kuće sam. A odakle Vam sve te informacije?
Operater:
- Pa umreženi smo, gospodine.
Mušterija:
- Sa kime se umreženi? Sa DE-BE-om ili sa mojom firmom?
Operater:
- Gospodine, budite ljubazni, recite Vašu narudžbu!
Mušterija:
- Donesite mi na kućnu adresu dve velike šumadijske pice, sa ljutom papričicom...
Operater:
- Mislim da Vam to nije dobra ideja, gospodine.
Mušterija:
- Kako to mislite?
Operater:
- Gospodine, Vaši zdravstveni podaci iz elektronskog kartona govore da imate povišeni krvni pritisak i visok nivo holesterola. Žao mi je, ali polisa Vašeg dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik...
Mušterija:
- Pa što mi onda možete preporučiti?
Operater:
- Mogli biste naručiti našu bezmasnu soja-picu. Uveren sam da će Vam se dopasti.
Mušterija:
- Zašto to mislite?
Operater:
- Pa, prošle nedelje ste u knjižari kupili knjigu "Gurmanska jela od soje". Zato sam Vam to
predložio.
Mušterija:
- U redu, u redu. Dajte mi onda dve velike soja-pice. Koliko Vam dugujem?
Operater:
- To bi trebalo biti taman za Vas, Vašu ženu i Vašeg sina. Sve skupa, zajedno s troškovima
dostave, 2100 dinara. Kako plaćate?
Mušterija:
- Kao i uvek, kreditnom karticom.
Operatezbogr:
- Oprostite, gospodine, ali bojim se da ćete morati platiti gotovinom. Prekoračili ste dozvoljeni
minus na kartici.
Mušterija:
- OK, skočiću do bankomata i doneti novac pre nego vaš dostavljač stigne.
Operater:
- Neće ni to ići, gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem računu.
Mušterija:
- Nema veze. Samo pošaljite pice. Pripremiću novac. Koliko vam vremena treba za dostavu?
Operater:
- Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta.
Mušterija:
- Kako bre? Najmodernija tehnologija, umreženi ste, a treba Vam više vremena nego pre!?
Operater:
- Gospodine, ako Vam se žuri, možete doći do nas, ali biće Vam nezgodno voziti pice na motociklu.
Mušterija:
- Kako znate da vozim motocikl?
Operater:
- Ovdje stoji da kasnite s otplatom lizinga za auto, pa Vam ga je lizing kompanija oduzela pre dva meseca. Ali, Vaš skuter je u potpunosti otplaćen, pa sam samo pretpostavio da ćete tako doći po Vaše pice.
Mušterija:
- Ne, ipak ću doći gradskim prevozom.
Operater:
- Gospodine, prema našoj evidenciji, Vaša BUS-PLUS kartica nije dopunjena za ovaj mesec!
Mušterija:
- Ma nosite se u tri lepe....
Operater:
- Gospodine, preporučio bih Vam da pazite što govorite! Već imate dve prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2010. i zbog vikanja na saobraćajnog policajca 2011.
Mušterija:
- Alo, bre, pa ja sam nazvao pica servis, a ne policijsku stanicu...
Operater:
- Gospodine, znamo i za Vaš nik, pod kojim pišete veoma oštre komentare na blogu B92!
Mušterija:
- Ma šta mi reče....
Opetarer:
- Da i ne spominjem sajtove koje posećujete...
Mušterija:
- Ama čoveče, hoću dve pice!!!!
Operater:
- Želite li još nešto, gospodine?
Mušterija:
- Ne, ništa više. I nemojte zaboraviti dve Coca-Cole gratis, kako piše u Vašem oglasu!
Operater:
- Oprostite, gospodine, ali naš oglas ima klauzulu da ne smemo nuditi besplatnu Coca Colu dijabetičarima! I molim Vas da dočekate našeg dostavljača, jer se boji psa. Vi vašeg kućnog ljubimca, kako vidim, još niste vodili kod veterinara da se vakciniše.
 
ivicaDj":32keo7n2 je napisao(la):
Već na proleće BusPlus će funkcionisati savršeno i to neće nikom više biti interesantno, nego će paljba biti osuta na neke nove projekte koji su, kao i ovaj, usmereni na pomeranje ovog prokletog grada iz balkanskog brloga.
Poenta moje priče je ako uradiš nešto novo - uradio si to da bi se obogatio, ako ne uradiš ništa onda si nesposoban.
Mene su uvek ucili da su "posteniji" banditi sa povezom peko lica i pistoljem u rukama, nego oni u odelima i rukavicama.
Nije problem u tome sto se projekti rade, naravno da treba nego je problem na koji se nacin rade. U pravu si kada kazes da se ce se na prolece zaboraviti ova prica i krenuti na nesto drugo, a zasto? Zato sto jedna afera sustize drugu, a neke se i namerno palsiraju da bi se prikrio lopovluk. Zivimo u gradu, gde je farbanje biciklistickih staza vaznije od vitalnih stvari, a zasto? Zato sto je to neko dobio po burazerskoj vezi i uzima pare. Ja sam prvi dao glas djilasu na proslim izborima , i pogresio, ali zato imam pravo da kritikujem. Nije problem u tome sto neko otvori jedno obdaniste, problem je sto je mogao da otvor 5 istih takvih, da se nije kralo. Problem je sto zivimo u somaliji, a trudimo se da uvodimo neke bespotrebne sisteme. Promblem je sto se kritikuje parkiranje po trotoarima, a onda se ispred tvog kafica dzipovi parkiraju na isti taj trotoar, ili kada kao gradonacelnik dolazis na rucak zaustavlja se ceo saobracaj. Prisustvovao sam licno jednom isped la piaze na vracaru, slicnom dogadjaju. Ustvari to je licemerno. Licemerno je odbijati da odgovoris na pitanja jedne televizije, dok tvoja televizija vrti jednu pricu u krug. Jeli to demokratija? Nije, i uvek cu biti protiv toga. I nije bus plus najveci problem grada, nego kap koja je prelila casu mnogim gradjanima.
 
ivicaDj":2rnte0bm je napisao(la):
Razumem ja opozicione medije, svojevremeno sam gledao samo Studio B početkom devedesetih, ali za Kopernikus je sve ili crno ili belo. Nema ni jedne sive nijanse a većina stvari oko nas je u toj boji. Ponašaju se poput ljutog deteta, bez imalo nepristrasnosti. Pa ovo nije novinarstvo - saopštiti vest onakvu kakva jeste i ostaviti svakom da donese svoj zaključak. Previše tendenciozno. Sada ja postavljam pitanje - koliko procenata ljudi je iz prve ukapiralo rad dosadašnjih aparata za overu karata?...

ovo ne menja cinjenicu da postoje neke nevidjene gluposti i preteran nivo arogancije oko BusPlusa. Zasto ja moram da validiram svoju personalizovanu mesechnu kartu? Zasto ja moram da otkucam kartu samo dok vozilo stoji, na primer, dok je ovako vreme, dok se ispred mene nalazi josh deset ljudi (da ne govorimo o deci, ili penzosima, kojima bilo kakva elektronika nece biti jasna). Takodje smatram da je ovaj sistem neuvidjavan za osobe sa invaliditetima, tachnije slepima, kojima ce sada biti veoma tesko da otkucaju kartu. Pre je to bilo moguce, sto sam vidjao svakog dana prilikom voznje 73kom kada je prolazila pored institucije za osobe sa ogranicenim vidom u Filipa Visnjica. Ako si slep, kako sada da znash, da je ispravan automat, u buchnom autobusu, ili koliko ti je ostalo kredita?

ne morash da budesh SNS-ovac da bi bio kritichan prema ovom sistemu, pogotovo ako si svestan u kom je stanju GSP, posebno njegova autobuska flota
 
[box]Problem je sto zivimo u somaliji, a trudimo se da uvodimo neke bespotrebne sisteme[/box]

Jedan od nas,
to i jeste suština. Niko nije protiv novih tehnologija i novih zakona. A da li su Bus Plus ili naprimer Zakon protiv pušenja baš ono što je sad najvažnije za ovu državu i ovaj grad.
 
Vrh