Astrotrain
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.12.2011.
- Poruke
- 945
- Pohvaljen
- 1.782
Свакако да треба направити рачуницу. Оно што желим да истакнем, пошто ми се чини да неки форумаши нису изгледа у потпуности разумели на чему инсистирам, то је да кратке релације, а то може значити и мањи број стајалишта и краћу удаљеност и краће време вожње (то би се дало испитати и дефинисати шта, где и колико) треба да кошта мање од "пуне" цене. За све остало цена би требало да буде та стандардна која јесте и под условима као и до сада. То би онда, сигуран сам, стимулисало људе који повремено користе јавни превоз или га често користе на кратким релацијама (попут мене) да то поштено и адекватно и плате. Да конкретизујем ето преко мог случаја: радим на Савском Тргу и сваког радног дана после посла имам потребу да се превезем до Славије, јер је узбрдо и често сам натоварен свачим итд. Ујутро у 99% случајева низбрдо наравно идем пешке. Када би ме то коштало 20 или 30 динара, без размишљања бих то платио сваког пута без изузетка, а овако наравно да ћу да се трудим да избегнем да дам за то 90 динара. Зато кажем, треба осмислити и увести систем који ће уважити такве потребе, а којих сигуран сам није мало и то би драстично побољшало наплату на тим краћим релацијама. Не могу да схватим да је некоме боље да држи по сваку цену 90 динара и да мора да ме јури да платим, и да најчешће од мене ту добије од 0 до 180 динара месечно уместо да тражи одговарајућу цену и да добије гарантованих 500 или 600 динара месечно од мене за два стајалишта.Napraviti računicu pa videti ko je u pravu i šta je bolje. Samo naravno u tu računicu uvrstiti sve putnike JGPa iz svih naselja i svih tatifnih zona.
Mada mislim da niko ovde ne raspolaže sa dovoljno informacija da napravi tačnu računicu koja bi obuhvatila ceo grad i sve troškove i mehanizme funkcionisanja JGPa.