Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Meni je

Najbliže bus plus uplatno mesto: 3km od kuće
Najbliže bus plus mesto za izdavanje kartica: 12km od kuće.
Sada imam dve mogućnosti: da promenim mobilnog operatera ili da se švercujem. Ili da vozim bajs, auto (ne postoji kraj grada sa gorim uslovima za upotrebu bajsa kao prevoznog sredstva nego moj).
U normalnim zemljama karta se prodaje u vozilu i bez penala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388963#p388963:34epru12 je napisao(la):
becks89 » 31 Мај 2016, 08:35[/url]":34epru12]Šta radi saobraćajna inspekcija povodom ovog samovoljnog prevoza do Opova?!
Kao da imam registrovanu liniju do Novog Sada, pa onda malo da skupim para produžim do Subotice, ne verujem da bi izašao iz Novog Sada već bi tu stigla inspekcija, a ovi na sva usta još se hvale kako rade na divlje...

direktor":34epru12 je napisao(la):
4. Linija za Opovo nije linija za Opovo
Iako se moglo čuti kako je Beograd uveo gradski prevoz u Opovo, to formalno nije tačno. Na redu vožnje nove linije 110 nigde ne piše da vozi do Opova. Poslednja stanica je Put za Vrbovski, ali isti autobus nastavlja i dalje da vozi do Opova u režiji GSP-a i to nema nikakve veze sa gradskim prevozom Beorgada. Putnike namernike ovo može da zbuni, ali lokalcima je ta linija svakako dragocena.

на сајту ГСП-а јасно стоји да линија 110 иде у Опово, тако да то Матеја није добро написао. линија јесте за Опово
 
Ja ne znam kad je pisano ovo. Na prvobitnom redu voznje za 110 jeste pisalo da ide do Puta za Vrbovski, ali na najnovijem od pre mesec i po stoji da ide i do Opova.
Mene od svih ovih nelogicnosti najvise iritira nocni prevoz i placanje karte.
 
Питање:

Да ли је некоме икад стигла казна за не плаћену карту у превозу?

Моју мајку су ухватили пре три-четри месеца и ништа јој није стигло.
 
Ne znam da li se kazne za bus plus pojavljuju u bazi podataka o kaznama koja se pojavljuje na sajtu mup-a. Pošto sam čuo da se zbog te kazne ne može registrovati auto pretpostavljam da je odgovor pozitivan. Proveri bazu podataka mup, ako za njeno ime izbaci da nema podataka o kaznama i prekršanim prijavama onda sigurno nije kažnjena.
 
Mislim da se tu bus plus ne evidentira poslije intervencije zastitnika gradjana
Imaju je u sistemu pa kad bude htjela da promjeni karticu moguce da joj nece dati
je li dobila kakv isjecak neki papir potvrdu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391870#p391870:25qd2z6v je napisao(la):
tragac » 14 Jun 2016 10:01 am[/url]":25qd2z6v]Ne znam da li se kazne za bus plus pojavljuju u bazi podataka o kaznama koja se pojavljuje na sajtu mup-a. Pošto sam čuo da se zbog te kazne ne može registrovati auto pretpostavljam da je odgovor pozitivan. Proveri bazu podataka mup, ako za njeno ime izbaci da nema podataka o kaznama i prekršanim prijavama onda sigurno nije kažnjena.

Хвала! Нисам ни знао да постоји таква база. Управо сам проверио и нема података о неплаћеној казни.

То ме наводи да мислим да систем уопште не функционише. Што значи да напори контролора служе само да плаше народ и да изнуде који динар од оних који нису упућени.

Ово мени не делује као добро функционисање правне државе.
 
Ovdje je vec odavno objasnjeno da kontrolori i nemaju bas neki pravni status i da je sve lose zamisljeno i jos losije sprovedeno
 
Dobice kaznu ako
imaju dobru adresu. Meni su pre nekoliko godina tek kad su poceli napisali kaznu i stigla je ali je nisam platio. Isto tako sam izvadio karticu mesecnu bez placanja kazne, jer mi je ova salterusa rekla da ne moram da platim da bih dobio mesecnu.
 
SVAKI TREĆI SE ŠVERCUJE U gradskom prevozu 258.000 putnika dnevno bez karte
Mateja Beljan | 17. 06. 2016 - 09:38h

U Beogradu se u javnom gradskom prevozu švercuje 258.000 ljudi koji uglavnom poseduju nepersonalizovanu karticu i samo je povremeno validiraju

Ovo je poražavajući izveštaj Direkcije za javni prevoz koja je analizirala navike Beograđana da (ne) plaćaju prevoz. Crnu statistiku donekle vade putnici stariji od 65 godina koji su najredovnije platiše. Njih ima oko 220.000, dok je ostalih sa mesečnim kartama svega oko 252.000. Najviše je putnika koji imaju nepersonalizovane kartice, oko 330.000 i upravo među njima Direkcija prepoznaje švercere koji svoje karte validiraju samo kada ugledaju kontrolore ili ne žele da rizikuju kod dužih vožnji.

- Na osnovu svih dosadašnjih izveštaja 91 odsto korisnika se vozi svakodnevno javnim prevozom, a devet odsto povremeno. Broj korisnika mesečnih karata bi trebalo da bude 729.845, a povremenih 72.182. Međutim, taj broj je znatno manji i umesto oko 730 hiljada iznosi 472.000 Razlika je oko 258.000 - navodi se u izveštaju Direkcije.

Ova analiza obuhvata i zaposlene. Od oko 300.000, koliko se procenjuje da koriste javni prevoz, izda se svega 119.000 mesečnih dopuna, što je manje od 40 posto. Takođe, nema tog srednjoškolca koji ne koristi javni prevoz. Ako i imaju sreće da im je srednja škola blizu, što je retkost, prevozom će ići na trening, u grad ili kod svojih drugara. A od 60.000 prevoz plaća tek njih 5.000.

SVE POKUŠALI I NIŠTA NE POMAŽE

Razne gradske vlasti su na razne načine pokušavali da reše ovaj problem. Pribegavalo se rigoroznim kontrolama čak i van stanica, kondukterima, povećavanjem broja kontrolora, ulasku samo na prednja vrata, pojeftinjenjem karata... Ništa, međutim, nije dalo trajne rezultate.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/svaki- ... te/5e2ez25
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392549#p392549:3r2idxpr je napisao(la):
direktor » 17 Jun 2016 10:19 am[/url]":3r2idxpr]

SVE POKUŠALI I NIŠTA NE POMAŽE

Razne gradske vlasti su na razne načine pokušavali da reše ovaj problem. Pribegavalo se rigoroznim kontrolama čak i van stanica, kondukterima, povećavanjem broja kontrolora, ulasku samo na prednja vrata, pojeftinjenjem karata... Ništa, međutim, nije dalo trajne rezultate.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/svaki- ... te/5e2ez25


:lool:

Ahahahahaha! Sve pokušali! Umreću od smeha!

Pa pokušajte da smanjite bezobrazno visoku cenu karte pa da vidimo.


Evo, za pet minuta sam smislio recept za to kako da rešimo celu stvar:

Prepolovite cenu karte (ili čak je smanjite na 30din).

Pojednostavite da se zna koliko ko treba da plaća za koju zonu - a ne ovo konfuzno kafkovsko remek delo nejasne birokratije.

Onda, posle recimo šest meseci novog režima (sa jeftinijim kartama) uvedite prave, stroge kontrole karata kakve postoje u Nemačkoj, Engleskoj i Švajcarskoj*.

Uz sve to, uraditi medijsku kampanju na foru: "Evo, napravili smo da vam karte budu dosta jeftinije, sad ima da poštujete pravila, mamicu vam ..."

E da, zaboravih da dodam: izbacite Apeks iz sistema i predajte javnom tužilaštvu sve informacije koje ukazuju na moguću korupciju prilikom dodele tendera.


* gde se u saradnji sa komunalnom i gradskom policijom pregledaju karte svih putnika... i da kazne zaista stižu i budu naplaćene.
 
Ako bi prepolovili cenu karata imali bi jos manji profit nego sada..
Ove 2/3 su ipak bolje nego 1/2..
Ipak mislim da je cena karata relativno visoka u odnosu na kvalitet.
Takodje samo odbijanje gradjana da plate prevoz ima veze i sa APEXom I sa kontrolom i komunalcima..
Treba prvo to lepo zakonski regulisati, a ne ovako igrati se policajca..
A ovo za zaposlene kako veliki broj njih ne placa kartu..Pa moguce da zive blizu firme pa $$$ za prevoz uzimaju u krsu, a na posao idu kolima ili peske kao sto je slucaj sa mojim roditeljima.
 
Bezobraznno skupa karta 1120 dinara? Koga zaje*******avate? Karta da kosta 5 dinara opet bi se nasli neki pametnjakovici da kenjaju jer smo takav narod.
 
Uvesti kontrole uvek na različitim mestima. Koliko čujem uvek se zna gde kontrolori mogu da budu.

Promeniti zakon, tj. naći rešenje kako napisati kaznu, tj. uzeti podatke od putnika. Ako je neophodno da to uradi komunalna policija, ukinuti sadašnje kontrolore i komunalci neka kontrolišu karte.
 
Sve je to super,ali kad je u porodici dva srednjoskolaca i dva zaposlena to je 10000 mesecno,dok neko radi za 25-30 hiljada. Manje vise to ali kad vidim da se placaju koliko i toliko ljudi a u prevozu se ne vide poboljsanja. Na sve strane reklame u prevozu a gde idu pare ?!
Kupuju se Ikarbus autobusi kako kaze Vucic ulaze se u domacu privredu. Kupuje se N i M serija autobusa koji su losi klima ne radi posle 3 godine,izolacija je losa,gde to ima da se motor mnogo greje i da vozaci pustaju grejanje u sred leta da bi se ohladio motor.
Klime se stavljaju na motore koji ne mogu da izdrze toliko opterecenje pare ulozene a opet na nuli. Pa nisam lud da placam prevoz. U svim drugim gradovima je ulaze se u prevoz pa se trazi da se placa karta a ne kao kod nas placajte kartu zauzvrat nema nista vec samo mazanje ociju gradjanima.

Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
 
Aj mi reci kako 10000 kada placaju samo srednjoskolci, jer ako su oni zaposleni za prevoz dobijaju pare??
 
Ali ne mozes da sporis cinjenicu da je svakako mesecna karta preskupa. Cena je 10% od prosecne plate, sto je previse. A onaj sto ima prosecnu platu isto tako ima i kola ili zivi blizu radnog mesta. A to da dobije mesecno pare za prevoz je i pitanje, ja u prevozu mahom vidim zaposlene ljude da placaju vremensku kartu ili se svercuju.
 
Pa u drzavnim firmama to jeste,ali privatnici nisu bas za placanje prevoza...

Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
 
Po zakonu svi moraju da placaju i placaju. Devojka radi kod privatnika iako ima vrhunsku platu na to dobija odvojenu uplatu za prevoz zaposlenih.

@marrecar To nije uopste sporno da je preskupa za zaposlene karta. 2990 za prvu zonu je mnogo. 2000 je ok, ali da svi placaju.
 
@loyala, sa svim dužnim poštovanjem i bez namere da vređam, ja mislim da ti nemaš pojma u kakvoj državi živiš.

Veruj mi, ne dobijaju svi dodatak za prevoz. Veliki broj ljudi koji rade kod privatnika nisu uopšte prijavljeni, a još više njih ne dobija pare za prevoz al ne smeju da pisnu jer strahuju da će i daj bedni posao da izgube.
 
To i ja kazem,odakle,privatnici jedva isplate platu a kamoli da plate prevoz...


Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392611#p392611:253qpd1k je napisao(la):
loyola » 17 Jun 2016 02:24 pm[/url]":253qpd1k]Po zakonu svi moraju da placaju i placaju. Devojka radi kod privatnika iako ima vrhunsku platu na to dobija odvojenu uplatu za prevoz zaposlenih.

@marrecar To nije uopste sporno da je preskupa za zaposlene karta. 2990 za prvu zonu je mnogo. 2000 je ok, ali da svi placaju.
Upravo to. Naravno da treba da se placa karta, to je potpuno normalna stvar. Medjutim nenormalno je to sto je cena previsoka. A upravo oni koji imaju odakle da placaju, to ne cine, a oni koji nemaju, nekako je placaju jer se plase kazne i dodatnog nameta. Ovde treba Drzava da reaguje i stvori uslove u kojima je placanje karte sitnica i nesto sto svako uvek moze da priusti. Medjutim radi se suprotno pa se cena povecava.
 
marko9926":3w4ohut2 je napisao(la):
To i ja kazem,odakle,privatnici jedva isplate platu a kamoli da plate prevoz...


Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
A o tome penzosi nemaji pojma, kao ni kada je glasanje, za koga u stvari glasaju, moze se reci da su oni ti koji koce u sistemu...
Naravno mlade boli uvo za sve, a srednje generacije su umorne od silnih lazi.
A jes vala dobra im statistika-procena..ja se odkucam samo kadq vidim da ima kontrole, i iskljucivo kad se vozim 3 ili vise stanica, ne pada mi na pamet da bacam pare na jednu stanicu, da su malo mislili te cene ti malo korigovali i naplata bi bila bolja, ovako su tacno isla na opciju koja im bas odgovara a sada se kuka.
Juce uvece udjem u 23 i ko bu**** od svih putnika koji su usli ja se odkucam a oni pogledom ka meni u fazonu: Decko se ti drogiras malo?!
Neka budu srecni i na te 2/3, ppsto je ovo Banana republika, bez obzira sto nam dolazi Kineski predsednik u posetu e tako, sada mi je lakse.
 
Убедљива већина путника има плаћену карту, што се и види када уђе контрола.
 
marko9926":nntal1p5 je napisao(la):
To i ja kazem,odakle,privatnici jedva isplate platu a kamoli da plate prevoz...


Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
To nije problem koji treba da resava direkcija ili neki od prevoznika u Beogradu.
Ali ovde se izgleda polazi od logike da to sto neki salabajzer koji sebe naziva 'gazdom' ukrade svom radniku, treba da nadoknade ostali gradjani koji placaju.
A taj (takav) "gazda" garantujem ne postuje ni radno vreme, drzi neprijavljene rad.ike, izbegava poreze (...) i nikome ne pada na pamet da mu 'zavrne usi' ili prijavi ga inspekciji.

P.S
Posto privatnici masovno ne isplacuju ni topli obrok, verujem da mnogi smatraju da kajzericu i jogurt treba da dobiju dzabe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh