Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366349#p366349:2ktoh2np je napisao(la):
marrecar » 11 Jan 2016 06:28 pm[/url]":2ktoh2np]Pa receno je da je moguce placanje samo u vozilima sa novim validatorima.

Koliko mi se cini u upustvu se nigde ne pominje kakav validator treba da bude npr. da je opisan ili da ima odredjenu oznaku. Da li ja treba u pasulj da gledam da li ce bus koji mi stize imati takav validator? Prilicno glupo reseno. Bolje da su to resili nekako drugacije npr. da nema potrebe za validiranjem tj. da je preko aplikacije validiras, i onda to pokazes kontroli.
 
U pravu ste, to je jako dobra ideja i onda bi se smanjila guzva za validatorom. A i mogli bi mi koji ne placamo da se vadimo da nas zeza mobilni i internet na mobilnom :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366361#p366361:z64lnufm je napisao(la):
lukatdi » 11 Jan 2016 07:21 pm[/url]":z64lnufm]U pravu ste, to je jako dobra ideja i onda bi se smanjila guzva za validatorom. A i mogli bi mi koji ne placamo da se vadimo da nas zeza mobilni i internet na mobilnom :D

Pa dok ne bude u svim busevima novi validatori mogli su da rese tako mozda bi imali neki gubitak zbog toga ali opet bi bilo znatno manje problema nego sada. Ili da uopste ne pustaju ovaj sistem kad ne radi u vecini buseva.
 
Samo da se izvinim na zabuni oko placanja karte preko telefona. Danas sam u Novostima citao clanak o tome i kako se ljudi zale da aparati ne ocitavaju kartu sa telefona. Rekli su da moze da se ocita i na starim i na novim aparatima, a problem je ili do telefona ili do sistema u tom trenutku. Napomenuli su iz mtsa kao da je moguce da neki telefoni moraju da imaju ukljucen/otkljucan ekran da bi se ocitala karta.
 
CRNA SRBIJO! Iskočio iz autobusa u pokretu zbog kontrolora!


Jedan putnik silom je otvorio vrata autobusa u pokretu na liniji 552 kod petlje "Radnička" i iskočio kada mu je jutros oko 6.10 sati kontrolor zatražio kartu


Foto: RAS
Putnici, kontrolori i vozač bili su u potpunom šoku, a čovek koji je rizikovao svoj život zbog karte pukom srećom prošao je samo ugruvan, ispričao je jedan od očevidaca sa lica mesta.

- Zatražili su mu kartu, a on je rekao da hoće da kupi kod vozača. Međutim, kontrolori su kazali da su blokirali validatore i da sada ne može da se kupi karta, a on je odjednom skočio na vrata i nasiilno počeo da ih otvara. Prestrašeni kontrolori vikali su vozaču da koči, jer su shvatili da će čovek zaista da izleti. Autobus je vozio oko 40 na sat, a on je iskočio kada je vozač već zgazio papučicu kočnice. Pao je i kontrolori su mu odmah prišli da pitaju da ali je dobro i treba li da pozovu Hitnu pomoć. On je bio ugruvan, ustao je i otišao - ispričao je očevidac.

U GSP-u su potvrdili da se ovaj incident dogodio i dodali da nemaju podatke o povredama putnika i da li je intervenisala policija.

- Putnik je iskočio i napustio lice mesta. Policija je bila na uviđaju, mi smo ubeležili da se dogodio incdent, ali nemamo nikakve podatke o putniku niti o tome da li je imao povredu. Vozač je poslušao instrukcije policije i nakon toga normalno nastavio vožnju - kažu u GSP-u.

I u policiji su potvrdili da je jutros u šest sati muškarac izleteo iz autobusa, nasilno otvorivši vrata dok je bežao od kontrolora Bus Plusa, ali dodaju da ga nisu uhvatili.

izvor http://www.alo.rs/iskocio-iz-autobusa-u ... lora/30695
 
E sta se sve nece desiti
Danas tramvaj 7 od ustanicke do hajata tri kontrole istog tramvaja kod dele ulazi 4
Cjeli tramvaj je krenuo da ih psuje sve odreda da se dere izasli su na stajalistu omladinskih brigada 9h jutros
koja je to kordinacoja maltretiranja i onda se cude sto ih psuju
 
I meni se to jednom desilo kada sam se vraćao sa Miljakovca na Trošarinu. Tri kontrole u 21h. Poslednjoj kontroli nisam ni pokazao kartu , već sam im rekao da se obrate kolegama koji su mi ranije u toku vožnje tražili kartu. Na pitanje da li ja to nemam nameru da im pokažem kartu , odgovorio sam da sam im već rekao kome da se obrate , i izašao na mojoj stanici. Uopšte nisu jurili zamnom , niti su zvali komunalce , koji su bili kod 5 solitera.
 
Ponovo planiraju uvodjenje ulaska na prvim vratima na terminusima, samo sto ce ovog puta biti angazovani polu-ridzovani koji ce stajati kod prvog aparata i opominjati one koji ne kucaju kartu. Koliko sam shvatio, to ce biti samo jedna smena, u ostalim ce za to biti zaduzen vozac.
I da, tekst je iz Vecernjih novosti, ne znam da li jos ima na njihovom sajtu.
 
Prevoz iz godine u godinu sve gori, a oni misle o naplati karata...? Neka smanje cenu karata na 50 dinara, da BusPlus vazi nocu po istoj ceni kao i danju bila bi naplata karata 100%. Nije mi problem 50 dinara, samo da naprave normalan prevoz svima, a ne da se vozimo ko svinje, da jedan deo grada ima povlascen preovz, a neki deo grada ima prevoz gde je bitno samo da se pojavi autobus... I da mesecna karta vazi u nocnom prevozu! Mozda jeste tendenciozno, ali smanjenjem cene karata garant da ce biti vise ljudi sa placanjem karte, mogli bi nabavljati nova vozila, i naravno da se naplata karata vrati GSPu
 
Najbolje rešenje bi bilo kada bi uveli recimo mesečne markice koje bi bile nešto skuplje , a važile i za noćni i dnevni saobraćaj. Sigurno bi bilo dosta ljudi kojima bi to odgovaralo. A ako smanjiš cenu , postićićeš veći efekat nego da konstantno dižeš prečku. I naravno da ne zaje*******avaš ljude sa kojekakvim glupostima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368884#p368884:rixrx0yl je napisao(la):
Gaspar18 » 26 Jan 2016 12:45 pm[/url]":rixrx0yl]Prevoz iz godine u godinu sve gori, a oni misle o naplati karata...? Neka smanje cenu karata na 50 dinara, da BusPlus vazi nocu po istoj ceni kao i danju bila bi naplata karata 100%. Nije mi problem 50 dinara, samo da naprave normalan prevoz svima, a ne da se vozimo ko svinje, da jedan deo grada ima povlascen preovz, a neki deo grada ima prevoz gde je bitno samo da se pojavi autobus... I da mesecna karta vazi u nocnom prevozu! Mozda jeste tendenciozno, ali smanjenjem cene karata garant da ce biti vise ljudi sa placanjem karte, mogli bi nabavljati nova vozila, i naravno da se naplata karata vrati GSPu
Toooo dragance :D :kk: :kk: :kk:
 
GSP: Vratite nam naplatu karata, Apeks ne ume

Beograd -- Saobraćajni sindikat GSP Beograd založio se da poslovi kontrole i naplate karata ponovo budu dodeljeni tom preduzeću.
Kako navode, tako će biti smanjenja izdvajanja iz budžeta, ali i zbog toga što, kako smatraju, privatni operater Apeks nije u stanju da obavlja te poslove.
U saopšenju se navodi da je još pre dve godine sindikat podržao predlog gradskih vlasti da grad otkupi većinski deo preduzeća Apeks, koje obavlja kontrolu i naplatu karata u javnom gradskom prevozu u Beogradu, ali da od toga nije bilo ništa.
Sindikat je naveo da su u prethodnih pet godina zaposleni u GSP više puta bili angažovani kao ispomoć Apeksu, što je pokazatelj da je GSP u stanju da to radi na efikasniji i transparentniji način, ali i da privatni operater nije u stanju da obavlja te poslove.
"Ove poslove je GSP Beograd uspešno obavljao 120 godina ali nam je taj posao oduzet i pod sumnjivim okolnostima ustupljen konzorcijumu koji je obećao povećanje prodaje od 30 odsto, ali to nije ostvareno - već je prihod smanjen. Ukoliko poslove kontrole i naplate karata ponovo bude obavljao GSP Beograd, biće smanjena izdvajanja iz budžeta za najvećeg gradskog prevoznika", navodi se u saopštenju.

izvor: b92.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368923#p368923:33o1chsp je napisao(la):
dare » Tue Jan 26, 2016 3:45 pm[/url]":33o1chsp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368884#p368884:33o1chsp je napisao(la):
Gaspar18 » 26 Jan 2016 12:45 pm[/url]":33o1chsp]Prevoz iz godine u godinu sve gori, a oni misle o naplati karata...? Neka smanje cenu karata na 50 dinara, da BusPlus vazi nocu po istoj ceni kao i danju bila bi naplata karata 100%. Nije mi problem 50 dinara, samo da naprave normalan prevoz svima, a ne da se vozimo ko svinje, da jedan deo grada ima povlascen preovz, a neki deo grada ima prevoz gde je bitno samo da se pojavi autobus... I da mesecna karta vazi u nocnom prevozu! Mozda jeste tendenciozno, ali smanjenjem cene karata garant da ce biti vise ljudi sa placanjem karte, mogli bi nabavljati nova vozila, i naravno da se naplata karata vrati GSPu
Toooo dragance :D :kk: :kk: :kk:
Ja mozda razmisljam "ludo", i jesam protiv nekih stvari, ali da me gospoda sa izmisljenim radnim mestima (komunalna policija), smara i maltretira za to sto nemam kartu, a pre toga prevoz placao 10 godina, a isti iz godine u godinu sve losiji bio...? Neko tu mora da je lud slozicete se sa mnom? Pre 12 godina recimo na 73ci je bilo izlazenje od 28 autobusa GSPa, i tada su svi autobusi radili, danas ih ima samo 13 u spicu, Gde je tu logika onda? Placas kartu sve skuplje, a prevoz cekas sve duze? U redu usteda, uvodis alternative, ali ne moze ti glavna linija u kraju gde zivis imati isti interval kao alternativna linija, a da pri tome placas istu cenu karte? Nego linije podeliti po kategorijama, po intervalu, po broju ljudi, po presedackim stanicama i tranzitnim putevima gde se putnici krecu, pa vrsiti brojanje ljudi svake nedelje, doveo bi se sistem za kratko vreme u red, ali ocigledno je da se politicki mora raditi... Mozda sam ja zalutao u celoj prici, ali 27 godina koristim autobuse i znam kako je na pojedinim linijama :)... Veliki pozdrav svim ljudima dobre volje (narocito prijatelju Becksu Grobaru mom) :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368935#p368935:3se2ccol je napisao(la):
solecar » 26 Jan 2016 04:31 pm[/url]":3se2ccol]GSP: Vratite nam naplatu karata, Apeks ne ume

Beograd -- Saobraćajni sindikat GSP Beograd založio se da poslovi kontrole i naplate karata ponovo budu dodeljeni tom preduzeću.
Kako navode, tako će biti smanjenja izdvajanja iz budžeta, ali i zbog toga što, kako smatraju, privatni operater Apeks nije u stanju da obavlja te poslove.
U saopšenju se navodi da je još pre dve godine sindikat podržao predlog gradskih vlasti da grad otkupi većinski deo preduzeća Apeks, koje obavlja kontrolu i naplatu karata u javnom gradskom prevozu u Beogradu, ali da od toga nije bilo ništa.
Sindikat je naveo da su u prethodnih pet godina zaposleni u GSP više puta bili angažovani kao ispomoć Apeksu, što je pokazatelj da je GSP u stanju da to radi na efikasniji i transparentniji način, ali i da privatni operater nije u stanju da obavlja te poslove.
"Ove poslove je GSP Beograd uspešno obavljao 120 godina ali nam je taj posao oduzet i pod sumnjivim okolnostima ustupljen konzorcijumu koji je obećao povećanje prodaje od 30 odsto, ali to nije ostvareno - već je prihod smanjen. Ukoliko poslove kontrole i naplate karata ponovo bude obavljao GSP Beograd, biće smanjena izdvajanja iz budžeta za najvećeg gradskog prevoznika", navodi se u saopštenju.

izvor: b92.net
Наплата карата је једино што је ГСП умео да ради од 90их до доласка Апекса, маму им нерадничку алаву ону неспособну! А да очисте аутобус, да га одржавају, да га возе по закону о саобраћају...Е то већ не умеју.

Ја сам решио, не плаћам превоз док нам власт краде милионе на дневној бази и отима имовину вредну стотине милиона. Да финансирам нераднике, лопове, весића сотону, малог, жутог, црвеног...НЕЋУ!
 
Jedino što je umeo da radi?

Mislim da imamo različito sećanje....


Elem, gsp treba da bude samo operater. Da vrši zadatke koje postavlja DJP. DJP treba da se bavi naplatom.


Ovako ne vidim razlog zašto se naplatom ne bi bavio bamiron ili lasta.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Fora je što nemaju gde da zaposle onaj silni kadar, kada bi im vratili naplatu, onda bi mogli da uposle sve svastike, ujne, tetke, teče, braću i sl....
Generalno ja sam za to, kondukteri bajo, stavi 30 dinara kartu i ima da se navatate više para za dan, nego apeks za nedelju...
 
I da stave 30 dinara, bila bi ona fora, 10 dinara kondukteru u džep i teraj. A još popularnije bi bilo ono dobro poznato: "Kad završiš vožnju, jel možeš da mi vratiš kartu?"
Toga smo se nagledali i za vreme privatnih prevoznika (pre ITS-a) i kod Beovoza.
 
Švercovanje u troli: „Delinkvent u meni se razmahao“

Datum 12. januar 2016. godine, vreme 23:06h

(Na današnji dan 2015.) Nisam ušla u bus 5,5 godina. Do preksinoć s drugaricom u troli. Švercovale smo se. Ona opuštena, ja na nervnom slomu, samo gledam dal’ će i ka’će da udje ridža. I mislim se šta da kazem kad me uhvate. Reći ću istinu, pa ako mi budu tražili ličnu kartu – daću. Sta drugo?! Pa ću da platim kaznu. I kao opustim se.
A onda me krene drugi trip… ne znam da li još upadaju s pandurima, ko nekad, pa te zlostavljaju i blamiraju pred čitavim busom ili jos gore – nateraju te da sidješ na prvoj stanici, pa te propituju, popunjavaju formulare, a sugradjani te gledaju kao člana zemunskog klana. Nekad neće ni licnu kartu da ti vrate, nego kažu: izvol’te u stanicu. Ma svašta sam slušala.
Moj prvi frajer se uvek švercovao, a posto je igrao rukomet imao je veliku sportsku torbu, kojom bi zamahnuo i rasterao ridže, da može opušteno da sidje i saceka sledeci bus. Davno je to bilo. Nemam sportsku torbu, mada bih besova za tuču, šutiranje i rasterivanje imala.
Razmišljam tako i vidim sve sam ljuća…jbm ti ridže, sta ima da mi traže kartu, pa nisam se vozila busom godinama. Prvi put posle toliko vremena udjem u jbni gradski prevoz, a oni se pojave. Sve sam odlučnija da ne budem servilna i da im ne dam licnu kartu. Pa nek’ me hapse. Uostalom, vozim se samo par stanica. Fantastičan argument, za sociopate.
Delinkvent u meni se razmahao. A kad ga jednom pustim, ne mogu ga zaustaviti. Akumulirala besova za dva života, mora negde da izadje. Sva je prilika da će se katarza desiti u troli.

Donela sam odluku – u boj s ridžama do konačne pobede.

Pukovnik il’ pokojnik Samim tim mi je i tenzija porasla. Disem duboko, ritmično, pritajila se kao nindža. Čujem drugarica prica o nekom bolnom ljubavnom iskustvu, žao mi sto ne mogu da se fokusiram, pa da je razveselim nekom paradokslanom upadicom, da joj bude lakše. Ali, ne vredi, ja sam vec kod sudije, sude mi za pokusaj ubistva.
Ukljucim je u ličnu paranoju. Pitam je sta ako udje ridža i traži nam karte. Ona kaze: pa otkucaćemo kartu. Ima, znači, kartu. Gosca u Beogradu, ima kartu!!! A ja nemam. Kakva sam ja seljanka. Dalje i ne pitam, jer shvatim da ne znam gde se kupuje karta, niti kako funkcioniše bus plus. Vidim automat, jbno moderan, taman toliko da ne znas sta bi s njim.
Procenjujem udaljenost od mesta gde sedimo do aparata – ibg, daleko, ne znam kako misli da skoči i otkuca kartu, ako udju. Nekad si sa pantljičarom stajao uz aparat, na stanicama pogledom pročešljavao vrata, pa kad ih ugledas onda i kucaš. Ali, ne pitam, glupo mi, mozda ovi aparati rade na daljinu, na pogled, na vibraciju, na dah…ko zna….
Gledam u aparat, a on lep u p.m. Kazem; do jaja aparat. Ona: Da, bre, svašta zna, čita knjige, pušta filmove…Znala sam, kažem ja. Ona nastavlja: jedva sam se sporazumela da mi da opciju za grupnu kartu. Aaaaaa, moze i grupna, napr. za nas dve, pitam. Ma da, kaze ona, opusti se, imam 240 dindzi. Ništa mi nije lakse.
Iznad kućice vozaca, ide tekst – gde smo, s kim smo, ko smo, kako smo… Samo čekam da na displeju krene tekst Katarina Mitic kokoška, se švercuje.
Neka teta najavljuje stanice, kao u svetu. Kazem: jbt, pa bas nam je moderan prevoz. Drugarica kaze: jeste, a ti nisi odavde?!
Utom stigosmno do Krsta i ja izleteh iz trole kao da su me katapultirali. U goloj vodi. Pozovem jutros Nešića iz servisa i kazem: Nešiću, vrati mi auto, molim te, na ivici sam da ubijem ridžu. Ništa nije rekao, osim: Biće sutra, Katarina, morate se do tada obuzdati. Najbolje će biti da idete peške, malo da se izduvate.
Skroz je u pravu, posle današnjeg pešačenja do posla i natrag, ne pada mi na pamet ni bivsi frajer, ni šef, ni vodoinstalater (kome sam koliko jutros pretila da ću mu klozetsku šolju nabiti na glavu), a kamoli ridža. Mrtva sam umorna.

SJAJNO!

Autor Katarina Mitić 04.02.2016
 
Ok, nisam znao :? U svakoj literaturi gde sam naisao na ovu rec pise "delikvent", cak i sad dok sam spremao ispit iz sociologije, u literaturi pise bas tako, bez n.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370169#p370169:3pl55uv1 je napisao(la):
marrecar » 04 Feb 2016 12:44[/url]":3pl55uv1]A sta je to "delinkvent"?

Bibliski i naš naziv za take je obična baraba

a koren vuče još od onda kada Pontije Pilat nudi narodu da oslobodi Hrista, ili
silovatelja i ubicu zvanog Baraba.... :sesir:
 
Zadnja tri dana sam na telefonu i bacam se namerno stručnim pravničkim izrazima, ne pita me kontrola dok kada sam bez telefona i gledam u pod prilaze mi kao besne hijene.

Bojim se da ova subjektivnost nije do sistema već ljudi koji će uvek kao hijene najlakšoj žrtvi uvek prići.
 
Vrh