Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Da mi je znati samo koji genijalac je smislio ovu podelu za prvu i drugu zonu. Mirijevo podeljeno na dve zone , Karaburma druga zona , mogu maltene da dođem do do Borče sa prvom zonom , a za Borsku ulicu moram da imam uplaćenu drugu zonu , Konjarnik druga zona a Medaković prva , ne možeš dalje od Banovog brda , za liniju 50 moraš da imaš drugu zonu , a za 49 ne moraš , a obe idu do Banovog brda :roll:
 
laki72":3o9apabr je napisao(la):
Hahahahha :D
Nemojte me uzimati za ozbiljno i ne zamerite mi, ali ovo novo zoniranje kao da je doslo na zahtev unije poslodavaca!!!
Jer poslodavci ce jedini imati koristi od ovih izmena (citaj secem usi, krpim dupe)

A pazi sad paradoks.
Na Banjici si i zelis na okretnicu B. Brdo a imas markicu za 1.zonu.
Umesto da mozes da biras oces li sa 49 ili 50 ili mozda evwntualno do mostarske petlje, sada ti opcija 50 otpada.
Malo debilno, zar ne?!
Jer gradaki bus ce te svakako prevesti na toj relaciji....


solecar":3o9apabr je napisao(la):
Da mi je znati samo koji genijalac je smislio ovu podelu za prvu i drugu zonu. Mirijevo podeljeno na dve zone , Karaburma druga zona , mogu maltene da dođem do do Borče sa prvom zonom , a za Borsku ulicu moram da imam uplaćenu drugu zonu , Konjarnik druga zona a Medaković prva , ne možeš dalje od Banovog brda , za liniju 50 moraš da imaš drugu zonu , a za 49 ne moraš , a obe idu do Banovog brda :roll:

Pa razni genijalci, nego mi sporo 'palimo' pa mogu da rade sta god hoce...

Licno, ne pogadja me ovo sranje od novog zoniranja, ali prijatelji dokle vise favorizovanje leve obale save???

Pa do kvantaza 1.zona, do lakat krivine, ali kanarevo brdo, zarkovo, deo mirijeva 2. ????

Retardirano totalno.

Inace zna li se sastav ekipe koja je dosla do ovako 'epohalnog resenja' ???
 
Da li se to meni cini, ili svaki put kad proverim, cena karte je veca za par dinara??
 
tragac":1me0cgtn je napisao(la):
Ali ne i u gradskom i prigradskom.

Tanjug, Beta | 25. 09. 2015. - 07:23h Izvor: Blic online

Poreska stopa PDV-a, kojom se oporezuje prevoz putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju, biće izjednačene sa poreskom stopom PDV-a, kojom se sada oporezuje promet usluga prevoza putnika i u međumesnom i u međunarodnom saobraćaju (trenutno iznosi 10 odsto).
 
Ne mogu da citam detaljno ovaj referat koji je ocigledno neki svez "beogradjanin" i rodjeni maloumnik osmislio. Samo mogu da kazem da me je iskreno BLAM zbog njega/nje/njih i ko nam vodi i donosi bitne odluke u gradu. Seljanin je i zvanicno ovim proglasio pocetak opela za GSP.
 
Па зоне су ОК , као и цене ,једино што је требало прва и друга зона да буду једна зона. Мислим , и овако су једна зона с обзиром да појединачну карту не можете купити за само 1. зону , већ за 1 и 2 тако да суштина је да за онога ко купује појединачну све остаје по старом ,али увек ће се наћи "начитани" и "спинери" који само изврћу. :)

Требало је овако да буде по мери свих Београђана>>>

Зона 1/2/3/4 45 минута 60 динара
Зона 1 и 2 , 2 и 3 , 3 и 4 90 минута 90 90 динара
Зона 1,2, и 3 или 2,3 и 4 120 минута 180 динара
Зона 1 , 2 , 3 и 4 180 минута 270 динара

А , сада је овако>>>

1 и 2 или 3 или 4 90 динара 90 минута
1,2 и 3 или 3 и 4 180 динара 90 минута
1 , 2 ,3 и 4 270 динара 90 минута

Није то тако тешка математика. Ваљда када су састављали ово очигледно су рачунали на инфатилност нашег народа. Ко ће то да рачуна , па онда зашто ја морам да плаћам већу карту и слично... :violina:
 
A , замислите да је овако нешто ,a онда обрадите пажњу P , 0 , B подзону... :mrgreen:

d696_3_Tarifni_pasma_zeleznice_StcK_2009-12.gif
 
Prodajes pamet, a zanemarujes osnovnu pricu da je grad podeljen u zone po glupavom principu. Javlja se problem da neko ko zivi na trosarini a radi na B.Brdu sa markicom koju mu plati poslodavac nece moci da koristi liniju 50, jer ona prolazi dobrim delom trase kroz II zonu.
Dal je to normalno?
Takodje, nema normalnog i racionalnog objasnjenja zasto je rakovica II zona, a kvantaz, i slicna naselja I zona. Jednostavno nema!

Sto se mene licno tice, mogu da ukinu markice... ma mogu da ukinu i javni prevoz.
Kamo lepe srece da vecina od ovih 10k taxista nisu teski neradnici, pa da kao u cacku spuste cene. Bili bi nam autobusi poluprazni, pa nek zoniraju iznova i iznova ;)
Problem je glupost i neznanje koje je postalo dominantno na ssvim mestima gde pa na zalost i mestima gde se donose bitne odluke.
Ovakve mere
 
Ја продајем памет? Боже , свашта од тебе... Ја само могу да закључим да људи НЕЋЕ платити карту ни да цене спусте на 30 динара! Неће и неће , и никакве зоне ту неће помоћи. Тако смо научени. :bash: Једино корбач да ради... :twisted:

И не изврћи моје речи!

Па зоне су ОК , као и цене ,једино што је требало прва и друга зона да буду једна зона.


А , за Праг дао сам само пример како је некима град подељен на три зоне (и то не Моштанице , Зуца...) , већ ужи део у три зоне и опет све функционише. Чисто сам дао пример да се не жалите и да увек може горе. :)

И још нешто. Прва и основна грешка коју су направили јесте када су зону 1 и зона 2 спојили у једну! Сада , где год круг провучеш увек ће се наћи неко ко је остао оштећен. :dil:
 
Ево прегледнијих] табела. :kk:

Tarifne-zone-5.jpg

Tarifne-zone-4.jpg

Tarifne-zone-3.jpg

Tarifne-zone-3.jpg

Tarifne-zone-2.jpg


http://www.telegraf.rs/":23b1uboy je napisao(la):
Putnici će u vozilu preko validatora dobiti informaciju o zoni u kojoj se nalaze, s obzirom na to da će se boja na validatoru menjati u zavisnosti od zone i to: 1. zona – crvena, 2. zona – narandžasta, 3. zona –zelena, 4. zona – plava.

За више информације кликнете ОВДЕ
 
Cekaj, sta? Poslednje stajaliste u 1. zoni - Bajdina, prvo stajaliste u 2. zoni Put za Kaludjericu. Izmedju ova dva stajalista postoji jos 5 stanica. Je l' to nicija zemlja ili...? Ne znam sta ga komplikuju ovoliko. Neka zacrtaju lepo na mapi dokle ide koja zona i onda neka srede spisak linija i da napisu koja linija pripada kojoj zoni. Mislim, ja za one linije koje koristim znam kojoj zoni pripadaju, ali vidim da vlada potpuna zbunjenost kod drugih.
 
ja verujem da bi 90% gradjana platilo kartu kad bi dosla do 30 dinara. Ipak nismo toliko nerazuman narod!!!
 
nensav":1y4ga4r0 je napisao(la):
ja verujem da bi 90% gradjana platilo kartu kad bi dosla do 30 dinara. Ipak nismo toliko nerazuman narod!!!

Не би! Било је доба када је карта коштала 35 динара , када је лебац , бензин и све остало било далеко јефтиније , када нам је плата била за нијансу већа и опет се добар део људи шверцовао ,а они који су плаћали испаше будале зато што су као поштени грађани плаћају услугу. Да ли разумеш у којој смо ми були данас? Па хеј бре , ми смо држава која је на нивоу једне Албаније. :shock:

Дакле , ја разумем људи који немају да плате ,али оне које имају ,а неће јер се нешто увртили у главу само заслужују тежак корбач ,јер другог лека за тај безобразлук нема! :twisted:
 
marrecar":36tkwy72 je napisao(la):
Cekaj, sta? Poslednje stajaliste u 1. zoni - Bajdina, prvo stajaliste u 2. zoni Put za Kaludjericu. Izmedju ova dva stajalista postoji jos 5 stanica. Je l' to nicija zemlja ili...? Ne znam sta ga komplikuju ovoliko. Neka zacrtaju lepo na mapi dokle ide koja zona i onda neka srede spisak linija i da napisu koja linija pripada kojoj zoni. Mislim, ja za one linije koje koristim znam kojoj zoni pripadaju, ali vidim da vlada potpuna zbunjenost kod drugih.

Сва срећа што ће да бус плус апарат да светли као божићна јелка , јер како описују не бисмо никад знали ко је ко зона. :lool:
 
Norexan, vidim da si se bas uziveo i potrudio da napises pravi sastav, ali si zanemario opasnu cinjenicu, a to je da je masa ljudi funkcionalno nepismeno, ne poznaju grad, ili su jednostavno gosti Beograda, te se nikako nece snaci sa ovim zonama. Mene prvu ne zanima da ucim gde je granica jedne, druge, pete zone. Djilas kog smo svi pljuvali je uveo istu cenu na celoj teritoriji grada, van grada je Lasta i zdravo. Ovi nepismeni degenerici kao da nas podje*******avaju,testiraju ljudima zivce i strpljenje.
 
Ja ovde vidim da se apsolutno ništa nije promenilo. Samo su eto privilegovani ljudi što žive u užoj zoni da će plaćati jeftinije. Sve ostalo je ista cena za obe zone u beogradu kao što su i pre bile
 
11030":2sa8qsox je napisao(la):
Norexan, vidim da si se bas uziveo i potrudio da napises pravi sastav, ali si zanemario opasnu cinjenicu, a to je da je masa ljudi funkcionalno nepismeno, ne poznaju grad, ili su jednostavno gosti Beograda, te se nikako nece snaci sa ovim zonama. Mene prvu ne zanima da ucim gde je granica jedne, druge, pete zone. Djilas kog smo svi pljuvali je uveo istu cenu na celoj teritoriji grada, van grada je Lasta i zdravo. Ovi nepismeni degenerici kao da nas podje*******avaju,testiraju ljudima zivce i strpljenje.

Ма мени је ово разграничење између зоне 1 и зоне 2 тотално небулозно. Не тако давно ја сам са форумашем EUKALIPTUS-ом направио план како би то могло да изгледа , насеље Београд у зони 1 , остало све што је ближе Београду у зони 2 , удаљени делови су 3 и 4. Крај! Признајем , да ме је власт изненадила са ниским ценама што се тиче удаљених општина ,јер сам очекивао далеко веће цене ,а под овим мислим превенствено за месечне за запослене. Такође , увидео сам да је боље решење подела по оштинама ,јер је тако једноставније и практичније . Оно што ме је прво упало у очи јесте подела на зону 1 и зона 2 која би можда и имала неки смисао да постоји могућност куповине карте од 45 минута ,али та опција не постоји , чак шта више све су уфискирали на 90 минута што је смешно за зоне 3 и 4 па ти сада гледај да погодиш време када ти иде локал ,а када приградски аутобус. А , онда као шлаг на торту дошао је неки вајни "ужи центар" ,а сви добро знамо да "ужи центар" би био не круг двојке , већ само језгро града. Па шта друго да уради паметни човек када види како се фрљају са изразима? Може само да плаче и да кука. Јашта. А , то је све доказ ко нам води град. Град на воду особе које уместо метроа граде тамо неке тешко сумњиве пројекте на хлебу и води ,а оно најважније увек одговарају са: "у плану". Па да градиш спејс-шатл за 50 година би схватио где може да прође метро ,а где не може и где треба да се гради и како да се гради. Тотални фушерај над фушерајима. Када само видим како граде обичну улицу па се од квалитета распада после месец дана , како не умеју да потрефе ни боју , како не умеју да ураде и стајалиште како је било према пропису онда боље што ништа не граде. У црну рупу да одеш и више никад да се вратиш.

Територија града? Да ли мислиш то као територија Града Београда или као територија насеља Београд? Немој да се фрљаш са изразима. Ђилас ништа од овог није урадио-само се фрљао са изразима. Сјединњавање ИТС 1 и ИТС 2 система у један систем је прекид сваке врсте дискринације према нашим грађанима ,али и први корак ,али важан корак ка уређеном систему. :kafa:
 
Samo mi jednu stvar objasni. Kako je bolja podela po opštinama , kada neko ko živi uz autoput a pripada teritorijalno Mladenovcu plaća veću cenu nego nego ko pripada Barajevu , a takođe stanuje uz autoput , ili kako to da neko ko živi u Barajevu , a dalje je od centra grada plaća jeftiniju kartu nego neko ko živi u Lazarevcu a teritorijalno je bliže centru?
Ako je Grocka mogla da se podeli na dve zone , mogli su i Lazarevac , Mladenovac i Barajevo.
 
solecar":1f9x8e3x je napisao(la):
Samo mi jednu stvar objasni. Kako je bolja podela po opštinama , kada neko ko živi uz autoput a pripada teritorijalno Mladenovcu plaća veću cenu nego nego ko pripada Barajevu , a takođe stanuje uz autoput , ili kako to da neko ko živi u Barajevu , a dalje je od centra grada plaća jeftiniju kartu nego neko ko živi u Lazarevcu a teritorijalno je bliže centru?

Боља је јер је једноставније, а што тиче мана и оштећених где год провучеш увек ће их бити. Елаборирао сам то хиљаду пута. :kafa:
 
To što će biti jednostavnije nije baš nešto sa čime će se mnogi složiti kao boljitkom.
 
Norexan":1ufc1tth je napisao(la):
Па зоне су ОК , као и цене ,једино што је требало прва и друга зона да буду једна зона. Мислим , и овако су једна зона с обзиром да појединачну карту не можете купити за само 1. зону , већ за 1 и 2 тако да суштина је да за онога ко купује појединачну све остаје по старом ,али увек ће се наћи "начитани" и "спинери" који само изврћу. :)

Требало је овако да буде по мери свих Београђана>>>

Зона 1/2/3/4 45 минута 60 динара
Зона 1 и 2 , 2 и 3 , 3 и 4 90 минута 90 90 динара
Зона 1,2, и 3 или 2,3 и 4 120 минута 180 динара
Зона 1 , 2 , 3 и 4 180 минута 270 динара

А , сада је овако>>>

1 и 2 или 3 или 4 90 динара 90 минута
1,2 и 3 или 3 и 4 180 динара 90 минута
1 , 2 ,3 и 4 270 динара 90 минута

Није то тако тешка математика. Ваљда када су састављали ово очигледно су рачунали на инфатилност нашег народа. Ко ће то да рачуна , па онда зашто ја морам да плаћам већу карту и слично... :violina:

Slažem se u vezi sa trajanjem vremenskih karata. Ja putujem iz Barajeva i po kilometraži, otprilike isto pređem od Barajeva do grada koliko se krećem i po samom gradu, pa u tom pogledu je razumna dupla cena, 179 u odnosu na 89 dinara. Takođe, uglavnom ću se uklapati u tih 90 minuta, ali neki neće, jer treba uzeti u obzir i lokalni prigradski prevoz i red vožnje koji nije baš dobar kao u gradu, pa nekad treba čekati poduže između polazaka. Na lokalnoj Lastinoj liniji provedem 15-20 minuta, potom na onoj iz Barajeva do Banovog brda 30-40, što znači da mi u najboljem slučaju ostaje oko pola sata za vožnju u gradu, što je ok ako ne presedate, inače bićete knap s vremenom. Tih pola sata može da bude dovoljno da se stigne do Zelenog venca (navodim tu stanicu kao jednu gde se češće preseda) ali pitanje je da li ćete ući u sledeći bus pre isteka 90. minuta. Prema tome, bar 120 minuta bi bilo mnogo bolje.

I dalje nam u sistemu fali pojedinačna karta za kraće relacije, npr. neka koja će važiti 45 minuta i koštati do 50 dinara. Doduše, nismo neki izuzetak po tom pitanju. U Beču je cena karte 2,20€ pa isto je da li se voziš dve stanice ili se vozikaš po celom gradu i menjaš vozila.
 
Evo još jednog bisera ovih iz DJP.

Moje pitanje: Na sajtu bus plus-a piše da i linija 69 neće izlaziti iz prve zone. O čemu se radi? Jel u pitanju greška ili se uspostavlja ponovo linija 69?
Odgovor nadležnih: Linija 69 ne saobraća ali nije ni zvanično ukinuta od nadležne Direkcije za javni saobraćaj i zato još uvek postoji na spisku.
 
solecar":mcn0nae6 je napisao(la):
Evo još jednog bisera ovih iz DJP.

Moje pitanje: Na sajtu bus plus-a piše da i linija 69 neće izlaziti iz prve zone. O čemu se radi? Jel u pitanju greška ili se uspostavlja ponovo linija 69?
Odgovor nadležnih: Linija 69 ne saobraća ali nije ni zvanično ukinuta od nadležne Direkcije za javni saobraćaj i zato još uvek postoji na spisku.
Čekaj, 6 puta čitam i ne kapiram, ne radi, ali nije ni ukidana nikada? :kafa: :shok:
Pa kako su prestali da rade, ako zvanično nisu ukinuli liniju?
Previše za mene ovog jutra...

Juče sam sam se ismejao u busu, kada vozaču iz Arrive, kontrolor mrtav ladan postavi pitanje šta je to Arriva, a inače smo se vozili u vozilu Arrive :mrgreen: :mrgreen:
 
Vrh