Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Epizoda 3, 11030 jutarnja voznja trolom.... Niski (hm..slucajnost?) matori cvikeraski gad vs moja malenkost. Trazi kartu ljubazno odgovaram da nemam. Trazi licnu kartu, nemam ni to. Krece da mi prica da ne pravim problem. Odgovaram da nisam ja ta koja pravi problem, tiho i mirno mu odgovaram da cu izaci. Stizemo na Slaviju, ne da ni fizicki da izadjem iz trole. Kazem mu da se pomeri u suprotnom zvacu pravu policiju jer mi ogranicava kretanje. Pocinje da se drka, kao ajde da izadjemo pa cemo da cekamo pravu policiju. Izlazimo, odlazim, krece da me prati. Pocinje izliv agresije. Krece da skace i sere o licnoj. Kazem mu da se pomeri od mene i da licnu nece dobiti jer nije sluzbeno lice. Kaze da on jeste sl.lice. Vidim bolestan. Pitam da li mozda nece da me bije, opsujem ga i odem. Nemsm vise zivaca za ove bolide, icicu tramvajem...
 
11030":167b7rzv je napisao(la):
.... Nemam vise zivaca za ove bolide, icicu tramvajem...

:lool: :laugh: :lool:
neki su probali i u 21 vek tramvajem ...
jbg... još uvek putuju.... i debelo kasne....
+ 1 :laugh:
 
Bila tako jedna juce sto se kurcila u tramvaju a nije videla komunalce pa ga izduvala na kraju.

Inace, ne mogu da shvatim ove mucenike sto se svercuju a imaju karticu sa voznjama uplacenim. Em im daju sami kartu, kontroloru i ovaj ne vraca vise em dosta njih plati onu doplatnu od 2 soma. Jutros cujem da doplatna vazi kao dnevna karta, do 00:00.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dok je u Srbiji dovoljno biti krupnije sazidan da bi se vozio za dž, u Švedskoj je dovoljno da se skockaš.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LSH9_IWeSK4[/youtube]
 
loyola":31gcinfx je napisao(la):
Jutros cujem da doplatna vazi kao dnevna karta, do 00:00.
Ova tvrdnja je istinita.
Kome bude naplacena doplatna ili posebna karta u prevozu u visini 2.000 din. taj moze da se vozi ceo dan (do 0:00) u svim gradskim prevozima ka o i na podrucju Mladenovca, Sopota i Obrenovca.

Ovo pravilo vazi iskljucivo ako je na karti upisano ime. U slucaju da putnik nije dao podatke o sebi vec se vodi kao NN lice, takva karta vazi samo do zavrsetka voznje u tom vozilu,
 
Može li mi neko reći kako da vidim kojim zonama pripadaju pojedina prigradska naselja poput Sremčice, Ugrinovaca, Ripnja... ?

Npr. da li linije 511 i 711 celom trasom pripadaju ITS 1 zoni ili ulaze u ITS 2?

Gde to ima da se vidi, pošto mi na bus plusovom sajtu ništa nije jasno:

Integrisani tarifni sistem 1 – ITS1

ITS1 primenjuje se na linijama javnog gradskog prevoza na teritoriji gradskih opština: Voždovac, Vračar, Zvezdara, Zemun, Novi Beograd, Palilula, Rakovica, Savski venac, Stari grad, Čukarica, Surčin i dela teritorije Grocke. Za prevoz putnika na gradskim linijama u ITS1 primenjuju se iste vrste voznih isprava, nezavisno od vida prevoza i prevoznika.

U ITS1 primenjuje se jedinstveni tarifni sistem za karte u pretplati i za karte van režima pretplate (nepersonalizovane kartice).

Granicu primene jedinstvenog tarifnog sistema za sve karte u pretplati i van režima pretplate predstavljaju krajnji terminusi javnog gradskog prevoza.
Granice tarifnih zona u okviru ITS2 (Lastini i Lastrini autobusi)

Napomena: Zone se odnose samo na personalizovane BusPlus kartice ali ne i na pojedinačne/nepersonalizovane kartice.

Granice tarifnih zona 1,2 i 3 u ITS2 u primenjenom zonsko-relacijskom tarifnom sistemu su sledeće stanice:

Zona 1: Elektronska industrija, "Ikarbus", Umka-centar, Velika Moštanica, Lipovica-Zavod, Jaričište "R", Vrčin, Boleč "H", Borča "R".

Zona 2: Vojni aerodrom Batajnica, Soko salaš, Obrenovac, Šiljakovac, Barajevo, Ralja, Auto put (imagin.gr.z.), Grocka, Padinska Skela.

Zona 3: Japanski cvet, Brestovik, Kamendo, Živkovac, Mladenovac, Lazarevac, Preka Kaldrma, Ugrinovci "R".

NAPOMENA: BUS PLUS KARTICE ĆE VAŽITI SAMO ZA LINIJE LASTE I LASTRE KOJE POČINJU I ZAVRŠAVAJU NA TERITORIJI GRADA BEOGRADA.

https://www.busplus.rs/page-ITS_zone.php

Takođe sam tražio i neki grafički prikaz poput onog što je nekad bio postavljen na staklu iza vozača u svakom GSP vozilu, ali ništa nisam našao.
 
Ne, ne, brkaš lončiće... Ali nije ni bitno, to će se ove godine sve ionako promeniti, ali da pokušam da ti objasnim:
ITS1 i ITS2 nisu geografske zone, odnosno, nije područje podeljeno na područje ITS1 i ITS2, nego su linije podeljene na linije ITS1 tarifnog sistema i linije ITS2 tarifnog sistema.
Unutar ITS1 (dnevne linije) postoji samo jedna zona i za mesečne i za pojedinačne karte. Unutar ITS2 postoji 3 zone za mesečne i 8 zona za pojedinačne karte (na busplusu piše 10, ali to je samo teoretski, jer su prekopirali stari Lastin cenovnik i liniju koja kao takva, sa 10 zona više ne postoji, jer napušta područje Beograda pa nije ušla u sistem busplusa, ima još par sitnih greščica na sajtu busplusa).
Znači, 511 i 711 su linije ITS1 sistema, kao i linija 408 za Ralju, Drumine, koja je takođe linija ITS1 sistema, i kao takva nema zone, cela je u jednoj jedinoj zoni koja postoji u ITS1.
Linija 450 je linija ITS2 sistema, i kao takva prolazi kroz dosta zona. Po ITS2 sistemu, Ralja Drumine je čak 5. zona i karta do Drumina linijom 450 košta 213 dinara, dok je karta za istu relaciju linijom 408 - 89 dinara.
Sve što ti nije jasno, pogledaj na mom sajtu koji imaš dole u potpisu, a koji je mnogo jasniji i tačniji od sajta busplusa.
 
11030 objasni mi konotaciju tog glagola "cvikeraški"? Nevezano za kontekst cele priče, ovo shvatam kao uvredu za sve ljude koji imaju oftalmološke probleme.
Mislim da bismo trebali da budemo tolerantniji u komunikaciji.
Možda i ja oštrije pišem u svojim postovima, ali ne pravim stereotipe, niti ističem nečije posebne potrebe (naočari, kolica, štap i sl.).
 
MOTIVI GRADA Ovako izgleda nova Bus plus kartica


Novi tarifni sistem Bus plusa i nova mreža linija Gradsko saobraćajnog preduzeća predstavljena je danas, a papirne kartice za prevoz imaju novi dizajn.

638868_bus-plus_f.jpg

Novi i lepši izgled Bus plus kartica

Na konferenciji prisustvovali su i gradonačelnik Beograda Siniša Mali kao i gradski menadžer Goran Vesić.


Lepše papirne kartice za prevoz imaće motive grada Beograda. Postojaće i karte za jedan, tri, pet i sedam dana koje će Beograđanima, a isto tako i turistima omogućiti bolju i sigurniju vožnju.
Pored standarnog načina plaćanja uskoro stiže mogućnost plaćanja i preko mobilnog telefona, kao i platne kartice.
IZVOR BLIC
 
Djaba im taj polovičan bus plus jednostrana kontrola putnika
dvosmerna bi bila onda kada bi vršili i kontrolu ispravnosti putničkog dela vozila
kao što taksi vozila pored tehničke ispravnosti moraju da zadovelje i estetske zahteve (cela sedišta, čist i uredan prostor....)

Na primer jeste vozilo izašlo ispravno
ali je u toku dnevnog rada nešto se umazalo, pocepalo, slomilo....
a vozilo i dalje prvozi putnike , zapravo nije ništa drugo nego to vozilo se švercuje kao ispravno vozilo

pa kada se ,,bore,,, protiv švercera, nek se bore jednako protiv svih
 
117226409726674360869939.jpg


Verovatno budući izgled stajališta
Izvor:FB stranica Grad Beograd
 
Београд, ниже цене карата у ГСП-у од октобра

Од 1. октобра биће успостављен нови тарифни систем јавног градског превоза у Београду, док ће нова мрежа линија заживети 1. јанура 2016. године, а цене карата биће ниже од пет до 45 одсто.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
 
Представљен нови модел унапређења система градског превоза
11665444_972667436086993_9049100499537504262_n.jpg

Главни градски урбаниста Милутин Фолић казао је да је изглед нових стајалишта производ студиозног размишљања и анализа које су спроведене у претходном периоду.

– Прва информација на стајалиштима која је уочљива је нови лого Дирекције за јавни превоз, следећа информација је тарифна зона и трећа табла је са ознакама који превоз у том делу саобраћа – објаснио је он.

Директор Дирекције за јавни превоз Угљеша Митровић представио је новине у тарифном систему јавног градског превоза и подсетио да је затечено стање у превозу било лоше, да су нејасне границе зона, нејасна и неразумљива ценовна политика, да је мали број путника плаћао карту и да су стајалишта веома запуштена.

Према његовим речима, нови тарифни систем ће бити подељен на зоне по узору на организацију превоза у већим европским градовима. Прва зона је ужа зона града, друга је шире градско подручје, трећа зона је Барајево, део Гроцке, Обреновац и Сопот, а четврта Младеновац и Лазаревац. Славен Тица, продекан за науку и истраживање на Саобраћајном факултету, у оквиру предлога нове мреже линија у Београду коју је израдио тим ове институције, представио је три фазе могућег развоја транспортног система путника.

Према првој варијанти линија, која не захтева улагања и која се може одмах применити, Београд би требало да има 11 трамвајских, седам тролејбуских, 121 аутобуску линију и једну линију градске железнице. Уз потребне измене у динамичком и статичком смислу, положаја стајалишта и другим елементима студије, ефекат свих примењених мера довео би до убрзања градског превоза за 4,4 одсто у односу на постојећи систем. Тиме би се растеретили постојећи терминуси у центру града (Зелени венац, Студентски трг, Трг републике), уз увођење четири нова (Блок 72, Блок 58, Вилине воде и Лештане), две нове трамвајске линије (линија 4: Ташмајдан – Бањица, линија 11: Калемегдан – Нови Београд), као и прве електролиније Калемегдан (Доњи град) – Славија.

Друга варијанта подразумева минимална улагања и може бити примењена почетком 2016. године. Она подразумева 11 трамвајских, седам тролејбуских, 119 аутобуских и две линије градске железнице. Ефекти би били повећање брзине саобраћаја за 7,49 одсто, физички би била измештена три терминуса из центра града, уведено десет нових, а тролејбуски терминус би се налазио у Дунавској улици.

Трећа варијанта подразумева концепт развоја мреже линија до 2020. године, без учешћа метроа. Она би, према студији Саобраћајног фалултета, подразумевала пролазак трамваја кроз Улицу краља Милана, прелазак преко Моста на Ади, деоницу од Бановог брда до Видиковца, Булеваром Зорана Ђинђића до Бежанијског гробља, шински систем од Омладинског стадиона до Миријева, као и део линија везан за део ка Београду на води, повезивање платоа од Економског факултета до Теразијског платоа покретним степеницама и успињачама. Овај систем, према речима Славена Тице, не искључује изградњу метро система, а заузврат обезбеђује како ефикасност у транспортном смислу тако и у смислу очувања животне средине.
 
Ovo kad citas ne znas dal da places ili da se smejes.
 
Главни градски урбаниста Милутин Фолић казао је да је изглед нових стајалишта производ студиозног размишљања и анализа које су спроведене у претходном периоду.

img201504291519371.jpg
 
Cenovnik karata od 1. oktobra
http://bgprevoz.rs/newFarePolicy.php

Neke cene imaju logike, ali neke baš i ne, iako najavljuju da će ukloniti nelogičnosti. Npr. piše da će cena pojedinačne karte za zone 1, 2 i 3 biti 179 dinara, pa me to navodi na pomisao da će možda i u Lastu uvesti opciju vremenske karte što bi bilo korisno. Npr. ako krenem iz Barajeva i otkucam kartu da za tih 179 mogu da stignem do Karaburme, jer ako je od Vidikovca do Karaburme 89, logično bi bilo da sličan iznos bude i od Barajeva do Vidikovca, s obzirom da je približno ista razdaljina. Ipak sumnjam da će toga biti, jer ne vidim u tabeli da su predvideli da neko koristi samo zonu 2 i 3, pa bi onda isto plaćali i oni koji se samo voze Lastom do Vidikovca ili Banovog brda bez presedanja. Doduše ne vidim ni da planiraju da snize cenu karata u gradu, pa vozi se dve stanice ili 30 isto ti dođe, moraš da platiš 89. Znam da ne mogu baš da broje stanice koliko će ko da se vozi, ali mnogo toga će ostati nelogično. Takođe, u zoni 3 cena karte biće 89. Od mog naselja do Barajeva ima oko 2km, odnosno od početne do krajnje destinacije ima 4 stanice i nelogično je da se to plati 89 dinara. Neki bi rekli pa ok, tu razdaljinu možeš da prepešačiš, ali nije isto kada si na seoskom području i gradskom, brdovito, pa naiđeš na deo gde nema kuća, slabo osvetljeno, prolaziš kraj groblja i slično, tako da ipak treba da koristiš prevoz. Doduše na pomenutoj liniji uglavnom nema kontrole, ali samo navodim kao nelogičnost.
 
stf":2m71apeh je napisao(la):
Уопште није лоше.

мени се свиђају ознаке за бусеве, трамваје, троле и БГВ. можда би их требали обојити баш у те боје



и нови лого Дирекције је кул
 
Сам дизајн је јако фино и јасно разграничио шта је шта, дневне, ноћне, врсту превоза, где шта, како.

Да ли неко зна где могу да се виде те нове три верзије мреже?
 
"Servis nije u funkciji": Nijedan mobilni već tri dana ne zna kada dolazi vozilo gradskog prevoza
M.T. | 09. 07. 2015. - 18:12h | Komentara: 0

Putnici ni danas ne mogu putem mobilnih telefona da provere za koliko stanica dolazi vozilo gradskog prevoza na svim stajalištima u prestonici. U "Apeksu" ističu da će uskoro rešiti problem.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/574234 ... og-prevoza
 
^ Možda ne radi SMS servis, ali BusPlus app radi, kao i (retki) displeji na stanicama gradskog prevoza.
 
Vrh