Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@eukaliptus ne brini, pokrili su se oni papirima ne mozes nista da im uradis, to si potpisao
 
Nemogu da mu iskljucuju broj na koji neduguje to je suprotno zakonu o zastiti potrosaca , to je i eps radio pa je nagrisao
 
Gde je nagrajisao EPS? Ne znam za takav slučaj. Dokumentuj to.

Što se tiče doplatne karte imali neko skenirani primerak da mi pošalje ili da postavi ovde.

Recimo parking servis te kazni doplatnom parking kartom, ali time dobijaš 24 sata pravo da parkiraš u toj zoni. Ako te kazne u prevozu a ne možeš da koristiš prevoz, to je već problematična stvar i ispada da je kazna.
 
Vidi nama se petokraka javila poslije toliko vrmena pa gdje si ti covjece , imas prvo da se vozis do kraja dana za 2000 din
 
Ok, sve smo blizi dnu.
Dok masa lopova na ovaj ili onaj nacin (kradja benzina, procenti od nabavki, nerad, pa i sverc) otima od GSP-a i privatnih prevoznika, moja supruga koja ne koristi bus ce sada da ga finansira jer poslodavac od ovog meseca uplacuje na prrsonalizovanu karticu!!!!
Sjajno!!! Genijalnoooo!!!
je*******o me pas u glavu glupu kada pomislih da ce ovde biti ikad bolje, ikada uredjena zemlja, ikada vladavina prava!!!

Imam prijatelja koji ne ide busom na posao jer bi morao 3 linije da koristi i da putuje vise od sat vremena. Ide biciklom precicom i ima 5,5km do posla. Koji ce mu 'markica'??? Moze li da kupi gume sa njom???
Po kom osnovu oni moj novac jer zakonom je meni zagarantovano da mi bude placen prevoz, uplacuju apeksu???
Odlucio 'mali'???
Govna smrdljiva, olos, glupi i neobrazovani!!!
Da je ovaj narod pametan (kao sto nije) tero bi vas govnjivom motkom!!!
 
Pa nemaju prvo nego raz no raznim ucjenama dolaze do toga , ako je poslodavac privatnik onda zato da bi im se uslihtao dobijo neki papir , ako je drzavna firma onda po direktivi , zdravstvo ,skolstvo , sva jp , pojedini drzavni ograni dok se drugi nedaju kao recimo fond PIO jer po zakonu nemogu da ih natjeraju da kupuju markice , zakon definise obezbedivanje nadokande za prevoz , znaci vama pare a vase je da li ce to otici na markicu , na kugme za bajs ,ili gorivo
 
Једино што је легитимно је да дају попуст на велико фирмама који је мислим 10%. Онда има слисла да фирма понуди запосленом новац који је за 10% умањен од цене месечне.

А ја чак ни то не бих пристао јер знам случајеве да фирме нису на време уплаћивале маркицу па се дешавало да путници буду првих пар дана без уплате таман кад је контрола најактивнија.
 
orion":3e5mvyi9 je napisao(la):
Једино што је легитимно је да дају попуст на велико фирмама који је мислим 10%. Онда има слисла да фирма понуди запосленом новац који је за 10% умањен од цене месечне.

А ја чак ни то не бих пристао јер знам случајеве да фирме нису на време уплаћивале маркицу па се дешавало да путници буду првих пар дана без уплате таман кад је контрола најактивнија.
Odlicno. I kod NIS-a ako uzmu bonove za benzin na vecu kolicinu dobice 10% popusta. Eto neka onda meni daju vaucere za benzin. A sta ako ne sipam na NIS-u???
To je moja sloboda, ako se ne varam?
Vec su izabrali najjeftiniji moguci rezim (mesecna), koji je takodje u ovom gradu najjeftiniji. Umesto da stanu na put javasluku i lopovluku, kao i svercu, oni 'prisiljavaju' javna preduzeca da finansiraju prevoz. Pa cemu onda sluzi apeks i kontrola ispravnosti putnih karata???
Evo u mom konkretnom slucaju, zbog prirode posla meni se smena zavrsava u ponoc. Tada ne vaze personalizovane karte. Na osnovu cega, kog zakona oni MOJ NOVAC preusmeravaju prevoznicima, koji meni nisu u mogucnosti da pruze uslugu u to doba noci???
I to se cini preko firme Apeks, koja za to uredno uzme svoj deo (%)!!!
Ali ta ista firma koju su 'mali' mozgovi iz grada u proteklom periodu zestoko optuzivali, nije sposobna da suzbije sverc bas zbog losih zakona i pravilnika koje isti vlastodrsci donose. I onda mi koji glumimo ludilo pokusavajuci da budemo posteni u lopovskim drustvu, kroz legalan rad , ali sad i kroz nametnute obaveze treba da finansiramo nerad i javasluk prevoznika (prvenstveno GSP-a),
Apeksa, nezainteresovanost Komunalne policije, i na kraju i standard svercera !?
Pa ako, ovce su za sisanje, a malobrojni koji su u ovoj zemlji gajili iluziju da ce se nesto poromeniti i postati zakonom i drustvenom svescu uredjeno drustvo, e mi svakako nismo nista bolji od ovce.
 
На крају ће се доћи до парадокса да шверцере финансирају они који се не возе и статистика ће показивати како је проценат наплате задовољавајући.
 
Mozete da prodate nekom markicu, malo osmirglate sliku i eto. :) I onako ne gledaju
 
stf":1wptjw57 je napisao(la):
Bitna je čokoladica!

10527912_492259354209849_4535929208485371007_n.jpg


http://www.njuz.net/foto-njuz-gsp-p...anje-putnika-bez-karte-iz-autobusa-u-pokretu/

:gobb:
 
Sverc se nece suzbiti zbog cene i zbog toga sto narod prave majmunima... A ne neki drugi razlog...
 
Originally Posted by direktor View Post
Evo kakav Bus-plus imaju Kinezi
IZVOR: TANJUG
Kinezi će zahvaljujući aplikaciji moći da približavanjem mobilnog telefona validatoru, bez kontakta, plate uslugu prevoza u gradskim autobusima i metro.
Multinacionalna kompanija Gemalto, specijalizovana za digitalnu bezbednost, sa sedištem u Amsterdamu, zabeležila je snažan rast vrednosti akcija na pariskoj berzi posle objavljivanja vesti o potpisivanju ugovora sa grupacijom Čajna mobajl o plaćanju usluga javnog prevoza putem smartfona.

Tehnologijom Gemalta biće instalirana aplikacija za javni transport koja će omogućiti korisnicima ovog kineskog operatera da jednostavnim približavanjem mobilnog telefona validatoru, bez kontakta, plate uslugu prevoza u gradskim autobusima i metrou, precizirao je ovaj svetski lider u sektoru digitalne bezbednosti, a prenosi Rojters.

Čajna mobajl je najveći svetski mobilni operater sa blizu 800 miliona pretplatnika. U Pekingu, svakodnevno, usluge javnog prevoza koristi više od 22 miliona ljudi.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija....&nav_id=904095
 
SdHftvA.jpg


Ubacili nam i poruku kad proveravas gde je bus, a izgleda da namerno sabotiraju aplikaciju da bi slao ove zahteve
 
Istraživali smo: Da li je prevoz u Beogradu skup u odnosu na druge evropske gradove?

Z.Lazarević, R. Bulatović, M. Beljan, M. Nikolić | 28. 09. 2014. - 16:06h | Komentara: 0
Vozio sam se gradskim prevozom u Evropi i to je poput druge dimenzije. Kod nas je konstantan stres - kaže Miloš Belegišanin (29), privatnik iz Batajnice.

73 dinara je karta za jednu vožnju, 101 dinar za 75 minuta, 280 dinara dnevna, a mesečna za zaposlene 3.275 dinara
Da li će stići na vreme, da li autobus prokišnjava, da li je ispravan - samo su neka od pitanja koja muče ovog Beograđanina.

- Koliko puta sam izašao mokar, jer su autobus ili tramvaj bukvalno prokišnjavali ili sa bolom jer duva na sve strane, a grejanja ni u najavi. Sada su smanjili broj vozila, pa ne mogu da se ne pitam da li ih je do sada bilo dovoljno i da li su sklonili najbolje autobuse - priča Miloš Belegišanin (29) iz Batajnice, koji drži lokal sa brzom hranom i kome mesečno ostaje 50.000 dinara čiste zarade, što je negde oko zvanične prosečne plate u zemlji.

Ovaj mladi Beograđanin tvrdi da je mesečna markica 3.275 dinara za zaposlene preskupa, jer je to za veliku većinu 10 posto plate.

- Šta je sa onima koji zarađuju minimalac ili sa roditeljima koji moraju mesečno da daju i za vrtić i ostale obaveze oko dece? Računica je čista. Meni mesečno treba 24.000 za stan, plus 8.000 za komunalije. Ostane mi 18.000 za život i hranu, i mnogo je da od toga dam i za mesečnu markicu. Stvar je i principa, jer visina karte i markice treba da prate ne samo primanja, već i kvalitet usluge. Kada pogledam naš vozni park, prva asocijacija mi je na film „Ko to tamo peva“ - kaže Miloš Belegišanin.

REJKJAVIK, ISLAND
NENAD ŽIVANOVIĆ
- Minimalna plata na Islandu iznosi 1.200 evra. Dnevna karta košta 2,2 evra, a mesečna markica je 60 evra. Iz naše perspektive možda izgleda neverovatno, ali ne postoji kontrola u prevozu, jednostavno niko se ne švercuje. Svi plaćaju karte na ulasku u autobus, a prodaje ih vozač. Takva je kultura, svi ulaze na prednja vrata i plaćaju karte - objašnjava Nenad i dodaje da su autobusi novi i izuzetno čisti. Ima dovoljno polazaka, svi putnici sede, nema guranja. Za učenike i studente karta je besplatna - priča Nenad Živanović, fudbaler koji živi u glavnom gradu Islanda.

TORŠAVEN, FARSKA OSTRVA
JANA uj LUABO

- Gradski prevoz u Toršavenu, koji obilazi i četiri predgrađa, besplatan je. Autobusi nisu toliko savremeni, ali su veoma čisti, u odličnom su stanju, deluju očuvano. Gužve gotovo i da nema, ponekad ujutru kad svi idu na posao - priča Jana uj Luabo, direktorka Patronažne službe u Toršavenu, koja se vozila prošle godine našim prevozom, pa je bila loše iznenađena gužvom i dotrajalim autobusima. Inače, minimalna plata na Farskim ostrvima iznosi 1.650 evra.

PARIZ
ALEKSANDRA JEŠIĆ

- Mesečna karta košta 50 evra za tri zone. Karta za vožnju košta 3,70 evra, a dnevna karta košta osam. Kontrole ima dosta. Kazna je 33 evra na licu mesta, a ako se ne plati odmah, onda je 45. Svake nedelje ta kazna raste. Prosečna plata u Parizu je 1.445,38 evra, tako da je cena karte prihvatljiva, što se ne može reći za Beograd – priča Aleksandra Ješić, koja trenutno studira u Parizu.

OSLO
GROZDA ŽIVANOVIĆ

- Karte se kupuju u određenim kioscima i preko mobilnih telefona. U dinarima, karta na kiosku je 420, a za decu upola manje. Ta karta važi jedan sat. Nedeljna karta košta 3.300, a mesečna 9.350 dinara. Mesečna karta važi od dana aktiviranja i nije vezana za kalendarski mesec. Sve karte su u elektronskom obliku, bez slika ili ličnih podataka, tako da možete da je pozajmite nekome, što je praktično rešenje. Postoji i ovde kontrola, kazne su velike, u našem novcu oko 8.600 dinara – kaže Grozda Živanović, koja u Oslu radi kao medicinska sestra. Prosečna plata, kada se pretvori u našu valutu, iznosi 589.653 dinara.

RUSIJA, VARONJEŽ
ELENA SARICEVA

Elena Sariceva živi u Varonježu, koji je udaljen oko 500 kilometara od Moskve, i zaposlena je na Univerzitetu. U gradu sa oko milion stanovnika nema metroa, niti trola ni tramvaja. Samo autobusi.
- Vožnja košta 25 evrocenti. Niko se ne švercuje, nema kontrole. Karte ne postoje, novac se daje direktno vozaču. Kod nas su pre mnogo godina postojale karte, ali se nisu pokazale kako treba. Autobusi su česti, gužve samo u špicu - kaže Elena. Prosečna plata je 420 evra.

BERLIN
VUKOSAVA VUKOVIĆ

- U Berlinu sam na master studijama, trenutno živim od stipendije i povremenih poslova. Moja mesečna primanja su ispod prosečnog nivoa, ali živim bolje nego u Beogradu. Studenti, penzioneri i socijalno ugroženi imaju besplatan prevoz. Mesečna karta je 80 evra, što nije puno za prosečnu platu od 1.400 evra. Karta za jednu vožnju je 2,6 evra, a dnevna 6,70 evra. Kontrole nema mnogo, ali su kazne visoke. Na licu mesta je 40 evra, kasnije 70 evra, a ako ste zaboravili kartu i naknadno im pokažete da ste je imali, platićete 11 evra - kaže Vukosava Vuković.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/498372 ... ke-gradove
 
Švercovanje od danas prekršaj

Ово неки Весићев декрет или шта? Једва чекам неку контролу па да поразговарам са контролором или још боље комуналцем. Овим декретом се крше наша грађанска права на више начине, почев од права на документа.
 
Delija":25sd7u2x je napisao(la):
Švercovanje od danas prekršaj

Ово неки Весићев декрет или шта? Једва чекам неку контролу па да поразговарам са контролором или још боље комуналцем. Овим декретом се крше наша грађанска права на више начине, почев од права на документа.

I šta ćeš postići? Posle tvoje priče će oni shvatiti da nisu u pravu i počeće da ubeđuju i druge i sutra će da krenu da štrajkuju?
 
Постићићу то да мене неће направити будалом.

Пошто очигледно којекакви грађани могу над читавим народом на овакав начин да спроводе тиранију и декрете ево и ја спроводим један мој декрет над криминалном државом. Наиме, држава је већ годину дана дужна да мојој породици обезбеди позамашан новчани износ на који имамо право судском пресудом. Држава је срамотним законима одгворна што те паре нисмо добили истог момента и што је уопште и била потребна пресуда. Када држава испуни своје обавезе према мени, ја ћу испунити и своје, немерљиво мање обавезе према држави и то само ако те обавезе буду сведене на прихватљив ниво и ако исти ови тирани престану да буду толике лопурде, преваранти, курве и демони.
 
Kada ćete vi ljudi shvatiti da ta "država" nije mašina, već skup ljudi od KVARLJIVOG mesa, kao što smo i svi mi kvarljivi? I to neefikasno pravosuđe nisu doneli vanzemaljci, niti pravna akta, presude i izvršenja ne kontrolišu računari već ljudi, oni koji su se školovali i studirali sa Vama ili Vašim roditeljima. Kad narod bude počeo da poštuje državu na nepristrasan način počeće i država da poštuje nas (naravno ne odmah, to je proces). A koliki je stepen kvarljivosti pojedinca zavisi od kučnog vaspitanja, tu škole ne mogu mnogo promeniti.
Kad sam bio u Solunu bio sam zadivljen disciplinom Grka koji plaćaju prevoz iako sam za desetak vožnji OASTh autobusima video kontrolu samo jednom. A jednom sam doživao da je bus defektirao u nedođiji, krš koji je stariji od bilo kog zglobnog Ikara i koji ima klimu samo kao ukras. I oni opet plaćaju, iako im je standard drastično opao, a prevoz kao što rekoh, ništa bolji od našeg.
 
У Атини сам се такође возио превозом утисак је да су тренутно у Бг аутобуси бољи. Контролу нисам срео а на самој карти пише да је казна 60 пута цена карте ако те ухвате са невалидираном картом. То је таман ових 6000, не знам да ли дају неки попуст али на памет ми није било да се шверцујем као што то раде страци у БГ.

И треба контрола да буде ретка а казне драстичне, оне глупаве тачкасте контроле са заустављањем аутобуса малтретирају и исправне путнике.
 
Vrh