Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ovo je bilo na temu bg, razlike gradskog i prigradskog.

mali off
A sto se tice Praga sve zavisi sta ko ima priliku da vidi. Ja sam se tamo vozio dva-tri puta malo dalje od centra i zapamtio sam scenu kako pas utrcava u tramvaj a potom za njim i vlasnik, pas njusi putnike redom dok svi prevrcu ocima ali niko ne reaguje, u tom trenutku mi je GSP delovao premija.
 
POREĐENJE CENE KARATA I USLOVA GRADSKOG PREVOZA U EVROPSKIM PRESTONICAMA I U BEOGRADU
TALIN:
Javni prevoz je 100% subvencionisan, to jest, besplatan za sve stanovnike Talina. Možete se kretati svim delovima grada.
PRAG:
Karta za jednu vožnju 45 din, dnevna 100 din, nedeljna 400 din, mesečna za đake i studente 1040, zaposleni 2200 din. Kontrola ne pregledava svim putnicima karte, a ako vam napišu kaznu poništavaju vam je ako uplatite u toku ovog meseca za sledeći (mesečna važi i za noćne linije). Prevoz ne kasni, svako vozilo ima klimu. Možete se kretati sjednog na drugi deo grada. Javni prevoz se subvencioniše sa preko 60%.
PROSEČNA MESEČNA ZARADA: 712 €
MALTA:
Jedna vožnja 50 din, Dnevna 150 din, Nedeljna 650 din, Mesečna 2500. Možete se voziti po celom ostrvu. Javni prevoz se subvencioniše sa 70%.
PROSEČNA MESEČNA ZARADA: 1092 €
PARIZ:
Imaju samo dnevne karte koje koštaju 200 dinara. Mesečna je 2500 din. Sve stanice opremljenje sa ekranima koji najavljuju dolazak sledećeg prevoza. Možete se kretati po svim delovima grada. Javni prevoz se subvencioniše sa preko 60%.
PROSEČNA MESEČNA ZARADA: 2128 €
BEOGRAD:
Karta za jednu vožnju 73 dinara, Za sat i 15 100 din, dnevna 280 din, Mesečna 1100 za nezaposlene 3000 za ostale. Mesečna karta ne važi u noćnom prevozu.
Ako živite u "2 zoni" karta za jednu vožnju košta do 300 dinara. Mesečna za đake, studente i nezaposlene preko 3000 dinara, za zaposlene preko 7.700 dinara. Javni prevoz se subvencioniše sa preko 80%.
Autobusi kao da su u Indiji bili (I po broju putnika). Klima se klima. Kontrolori privatne firme i komunalna policija biju i vređaju putnike. Kazna ako nemate kartu 6.000 dinara
PROSEČAN LIČNI DOHODAK: 300 €
Gde je ovde logika?

www.facebook.com/pages/Kampanja-Besplat ... 99-Srbije/
 
Koja laz, mozete sami na netu da proverite koliko kostaju karte. Samo za Prag i Maltu sam gleda gde je skuplje. Ako se zalazu da prevoz bude za dz kao sto je u talinu a grad ima 7 puta vise stanovnika nego Beograd, da li su blejaci spremni da placaju mngoo veci porez na sve iz kog bi se to finansiralo? Naravno da ne, ne moze da se vozi za dzabe, to moraju da shvate. Ako se svercujes najveca tolerancija moze da bude da sidjes na sledecu ako neces nek uvedu kaznu 20 hiljada ili odmah zatvor.
 
Nažalost ne mogu da pristupim i podržim ovu fb grupu. Valjda će napraviti novu.
 
stf":3q1fu376 je napisao(la):
Рачуница на крају даје једнаке трошкове јавног превоза за приград и град, те увођење тарифних зона представља пљачку.
Prebroj sve putnike između krajnjih terminusa u prigradu i gradu i biće ti sve jasno.
Svuda postoje tarife i nije sigurno bez razloga. Negde prostije sa manje zona negde sa daleko više.
Što se tiče upoređivanja cena karte potpuno besmisleno.
Bolje da ti plitkoumni sa bezbroj opravdanja krenu da se ponašaju kao i svi normalni građani kako bi u gradu ostalo više para za neke humanije svrhe i poboljšanja života.
Nije teško biti pošten.
 
Жико, а шта је са, како написа Орион, стањем аутобуса, интервалом полазака, климатизацијом возила, стањем стајалишта, могућношћу куповине карата итд, итд, итд.

Ако укључимо СВЕ параметре, цена карата на периферији треба да је 3 пута мања а не већа.
 
loyola":2atnwqgw je napisao(la):
Koja laz, mozete sami na netu da proverite koliko kostaju karte. Samo za Prag i Maltu sam gleda gde je skuplje. Ako se zalazu da prevoz bude za dz kao sto je u talinu a grad ima 7 puta vise stanovnika nego Beograd, da li su blejaci spremni da placaju mngoo veci porez na sve iz kog bi se to finansiralo? Naravno da ne, ne moze da se vozi za dzabe, to moraju da shvate. Ako se svercujes najveca tolerancija moze da bude da sidjes na sledecu ako neces nek uvedu kaznu 20 hiljada ili odmah zatvor.
Za prosecnu platu u Pragu moze da se kupi 41 mesecna karta i da ostane kusur. Za prosecnu platu u Beogradu moze da se kupi 13 mesecnih karti i da ostane kusur. Bas je "skuplje" u Pragu. Uzimajuci u obzir i to da su cene namirnica i ostalih stvari vrlo slicne nasim, Prag je jeftin po pitanju prevoza. Ne moze da se gleda samo cena karata i da se uporedjuje, logicno je da ce negde biti skuplje, negde jeftinije.
 
Ja uopste nisam pominjao njihovu platu vec komentarisem to sto je okaceno a to je laz.
 
E kad mi neko krene sa pricom o plati...
Pa ko nam je kriv za plate???
Ok, trazicu cene karata u RU i BG, tamo su plate iste ili manje.

P.S.
I usluge interneta i mobilnih provajdera su u odnosu na plate (a i bez tog odnosa) skuplje kod nas, pa ne vidim bas da se Srbi odricu tih usluga zbog nemastine. ;-)
 
loyola":1yr72va0 je napisao(la):
Ja uopste nisam pominjao njihovu platu vec komentarisem to sto je okaceno a to je laz.
Ne mozes nesto da ocenis nesto kao skuplje ako ne pogledas platu. Polovan auto od 3000+e u Srbiji nije isto sto i polovan auto iste cene u Nemackoj ili Engleskoj. Isto tako i karte, one su ovde "skuplje" u odnosu na pomenuti Prag.
 
U tekstu pise da je karta 45 dianra, 50 na malti, sto je laz. Kolike plate oni primaju nisam spominjao.
 
stf":ehpmrsa8 je napisao(la):
Жико, а шта је са, како написа Орион, стањем аутобуса, интервалом полазака, климатизацијом возила, стањем стајалишта, могућношћу куповине карата итд, итд, итд.

Ако укључимо СВЕ параметре, цена карата на периферији треба да је 3 пута мања а не већа.

I dalje ne vidiš najbitniji parametar , broj putnika. Pored svega on dosta utiče na cenu karte kao i na intervale.
Sigurno da bi sa dovoljno novca sva vozila bila klimatizovana, stajališta pokrivena....
Opet sa redovnim plaćanjem sve bi došlo na mesto.
Ako ste već krenuli sa cenom karte uzmite cenu novog vozila / amortizacija istog,redovne troškove, redovno održavanje, vanredno održavanje, troškove osoblja, troškove pratećih službi i sve ostalo što utiče na cenu. I da se vidi kolika bi bila ekonomska cena karte.
 
stajališta pokrivena....

E vidis ovdje smo pare za sredijnajae stajalista na smedrevskom putu su bila obezbedjena ali se samo pred izbore sredjivalo po par stajlsita , a sotak para nema nestale
Ekonomski trosak ekspaticije troškove pratećih službi ove sluzbe su visak gsp je kompanija sa najvise zaposlenih po vozilu najvse je tih pratecih lezilebovica
A meni doce prvljav autobus na kome se prozori nemogu otvoriti , siber zatvoriti , gdje su varat zaglavjena flasom
Isti taj gsp nije u stanju da obezbjedi sebi servisna vozila poprvi one kaionete i kombije ili nabavi nove vec za te potrebe arce autobuse
Ocemo dalje mi svi trbea da cutimo i palcamo taj javasluk i da budesmo sreci sto je bus dosao pa nije ovo 1993
 
stf":25phfdnk je napisao(la):
Рачуница на крају даје једнаке трошкове јавног превоза за приград и град, те увођење тарифних зона представља пљачку.
Novo zoniranje nikako ne može biti pljačka, ono će pojeftiniti prevoz u prigradskim naseljima. Ne u smislu da će karta biti konkretno jeftinija, već će se spajanjem ITS1 i ITS2 sistema u jedan jedinstven, građani osloboditi uplaćivanja dve mesečne uplate (jedna samo za ITS1 i jedna samo za ITS2), takođe, u naseljima koja opslužuju i ITS1 i ITS2 linije (kao što su Ralja, Umka, Ostružnica), dobiće se iskorišćeniji prevoz, jer će putnici koristiti i jedne i druge linije.
E, sad, zoniranje mora da postoji, jer jednostavno ne može da košta karta do Lazarevca isto kao i do Zvezdare.

Jedino ko će tu biti u minusu jeste onih par naselja koja su jako daleko od grada, a dobila su ITS1 liniju zahvaljujući političkom uticaju, tu pre svega mislim na Ralju, koja ima ITS1 prvu zonu (73 dinara) a nalaze se na 35 kilometara od Beograda, dok Obrenovčani koji su na 30 km od Beograda plaćaju 210 dinara (peta ITS2 zona za pojedinačne karte).
 
A ti mislis da ce ukinuti ITS1 i ITS2 pa onda naprviti zone tako sto ce zsbosti sestar u terazije pa prviti krugove na svakih 10 km .
Mislim da nece uknuti ITS 1 i ITS2 vec ce ITS1 podjeliti na jos manjih zona kao i ITS2 isto tako i da ce ekipa iz prigrada nadrljati , opet zavisno od politicke pripadnosti i koje naselje bude imalo koga da zanjega zalegne .
Narvno da nije isto ici od z stance do banovog brda ili obrenovca
 
Beograd je jedini grad u svetu za koji znam da ima dva nezavisna tarifna sistema. Mislim da bi se na mnogim deonicama i njima isplatilo da je jedan sistem, a to sam detaljno objasnio u otvorenom pismu direkciji za javni prevoz.
 
direktor":8wmgrlj9 je napisao(la):
Ocemo dalje mi svi trbea da cutimo i palcamo taj javasluk i da budesmo sreci sto je bus dosao pa nije ovo 1993

Nije direktore, to si u pravu, 2014-ta je, ali situacija poprilicno lici na onu iz `93.
Oduzmi `privatne prevoznike` kojima grad poprilicno duguje, plus one koji idu privatnim automobilima (a 1993. nisu mogli jer goriva nije bilo) i dobijas situaciju slicnu onoj 1993.

Bojim se da taj scenario nije daleko od toga da se ponovi.
 
Da ne tražim po forumu:
da li su zamenjeni polomljeni validatori u vagonima Bg:Voz-a?
 
nisu.Vozio sam se pre neki dan sve je isto
 
Jutros mi je kontrola pisala kaznu 5000. Pitali jel imam kartu, ja naravno nemam i trazili mi licnu kartu, dao sam jer sam zurio i nisam imao kad da cekam drugi tramvaj... Naravno necu da platim, a kazite mi da li ce da me posalju na sud ili sta ce da mi rade jer nisam iz Bg-a, vec iz okoline Krusevca (180km)...
 
boban1995":1bd3xhcp je napisao(la):
Jutros mi je kontrola pisala kaznu 5000. Pitali jel imam kartu, ja naravno nemam i trazili mi licnu kartu, dao sam jer sam zurio i nisam imao kad da cekam drugi tramvaj... Naravno necu da platim, a kazite mi da li ce da me posalju na sud ili sta ce da mi rade jer nisam iz Bg-a, vec iz okoline Krusevca (180km)...

ako ne platiš angažovaće izvršitelja koji će da ti blokira platu pa ćeš platiti 5000 + nagrada za izvršitelja + kamate.
 
MilisaV":17f4alg3 je napisao(la):
boban1995":17f4alg3 je napisao(la):
Jutros mi je kontrola pisala kaznu 5000. Pitali jel imam kartu, ja naravno nemam i trazili mi licnu kartu, dao sam jer sam zurio i nisam imao kad da cekam drugi tramvaj... Naravno necu da platim, a kazite mi da li ce da me posalju na sud ili sta ce da mi rade jer nisam iz Bg-a, vec iz okoline Krusevca (180km)...

ako ne platiš angažovaće izvršitelja koji će da ti blokira platu pa ćeš platiti 5000 + nagrada za izvršitelja + kamate.
A nisam zaposljen, sta onda?
 
Vrh