Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

direktor":vpa33ua4 je napisao(la):
"Na dobrom smo putu za oporavak GSP-a i ovo je prvi put da GSP, građani i grad zajedno rešavaju ovaj problem", dodao je Vesić.

:shock:
 
a99abdac727ddfc3646fe9b55d8b0f10c943f8e813bd1d84b9102d0c48c09519.jpg
 
Сукоб путнице и контролора


На аутобуској линији 59 у Београду сукобиле се путница и контролор, јер је путница одбила да покаже своју карту. Након тога, физички је напала контролора.

Дирекција за јавни превоз саопштила је да је путница, приликом контроле код станице "Пет солитера" у Борској улици, уз буку и вређање одбила да покаже своју персонализовану карту.

После објашњења да је то њена обавеза, физички је напала контролора, изгребавши га по лицу, наводи се у саопштењу.

У року од пет минута дошла је патрола полиције. Путница је напустила возило, легитимисана је, и против ње ће бити поднета кривична пријава.

Градска управа апелује на суграђане да не улазе у сукобе и да омогуће контролорима да раде свој посао.

Очекујемо сарадњу свих суграђана, али и упозоравамо да ће свако кршење правила и бахато понашање бити санкционисано по закону, рекао је директор Дирекције за јавни превоз Угљеша Митровић.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/Друштво/1687688/Сукоб+путнице+и+контролора.html

Вероватно нећи рећи ништа епохално ако кажем да свако насиље треба жестоко кажњавати без обзира одакле долази
 
Да се не осврћем на политички прдеж овог Теофила господина превише, и тако му дам на кредибилитету...

Јасно је да је постојала Лоповска Ђиласова фирма (то као да се негира у тексту)
Јасно је да су ови погрешили што не раскидају уговор, да су климаве приче о пеналима. Као да не може да се нађе део обавеза који није испуњен за раскид истог. Чак и када би неки суд донео одлуку да плаћамо пенале... зар не могу да докажу пред нашим судовима тврдње да је штетно и криминално склапан од стране наших изабраника. Па да по закону људе из овог организованог криминала осуде и одузму сву имовину, њихову и рођака, сарадника... зар то не би била компензација за штету од пенала, па чак и бољитак у џепу буџета?

Зар за те лопове није било речи да су тешки стотине милиона евра?
Колико би изнели у најцрњем пенали? 5,10,50 милиона... шта је то на одузетих 800 Ђиласових?

Уз рационализацију трошкова превоза, ово је исто обавезан корак за будуће регуларно наплаћивање и подршку код народа!
Одузети имовину свима који су штетне уговоре правили, крали, довели нешто до пропасти. Ословити и третирати их онако како заслужују, као организовани криминал и све им одузети.

Чак и ако нема доказа да је нешто крађа, зар нема доказа да је нешто посрнуло, упропаштено, са лошим резултатима?
Зар то не подлеже одговорностима неким, зар сви опет да се амнестирају?

Е то све говори да су све те различите релевантне странке... једна иста (добар/лош пандур игра из филмова) организација?
Опет се тале за наш кеш, а ми опет жваћемо лажњаке и моралишемо уместо да бијемо у месо...које год обележје било на њему.
Уместо да позивамо на одговорност за сваку спорну ставку и дело, ми ћемо опет плаћати пенале свим странама.
Докле да плаћамо ми сви нечију одговорност која долази са том функцијом?
Баш ме брига ко је раније засрао! Што га не хапсиш и не одузимаш лоповлуком стечено? Свакако те питам што сада ствари не функционишу и где су одговорни? Ето нам лепоте апсолутне већине на свим нивоима, знамо кога да јуримо и кривимо.
 
Putnica napala i izgrebala kontrolora u autobusu na liniji 59


U autobusu na liniji 59, prilikom kontrole putnika kod stanice „Pet solitera” u Borskoj ulici, došlo je do incidenta danas oko 12 sati.

Putnica je odbijala da kontroloru pokaže svoju personalizovanu kartu uz vređanje.

Posle objašnjenja da je to njena obaveza putnica je fizički napala kontrolora i izgrebala ga po licu. Ubrzo je na lice mesta došla je patrola policije.

Putnica je posle početnog odbijanja napustila vozilo, legitimisana je, i protiv nje će biti podnesena krivična prijava.

- Saradnja svih subjekata koji učestvuju u kontroli saobraćaja, Komunalne policije i kontrolora GSP je koordinirana, efikasna i bez želje za stvaranjem incidentnih situacija. Grad apeluje na sve sugrađane da ne ulaze u sukobe i da omoguće kontrolorima da rade svoj posao. Gradska uprava je pokazala dobru volju i nije odmah počela sa kažnjavanjem putnika koji se ne validiraju. Očekujemo saradnju svih sugrađana, ali i upozoravamo će svako kršenje pravila i bahato ponašanje biti sankcionisano po zakonu - rekao je Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
izvor http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/492533 ... -liniji-59
 
Мени само није јасан тренутни однос према Апексу, да ли су се договорили са њима или су се ови толико обезбедили уговором да је процењено да је боље да се не раскида сарадња.
Ово друго је једна јако лоша порука, да свака шуша може држави и грађанима да гура прст у око. Требало би им тако загорчати пословање да послуже као један леп пример како пролазе они који покушавају да се баве рекетирањем.
 
Da, ugovor je vazeci i tu nema sad da li je kriminalni ili ne, kad je potpisan to je gotova stvar, i ne postoji obaranje pred bilo kakvim sudom.
Kao na primer Rusija kad je prodala Americi Aljasku za sitne pare, to jeste kriminalan potez, jeste tad Rusija bila ucenjena i slicno, ali to vise ne moze neka nova vlast da potrazuje nazad jer je prethodna to uradila mimo zakona.
Ali na stranu ugovor, kazu stetan je, i na kraju kad saberu oduzmu ispadne da je 2% stetan, to jest da je za toliko vise preplacen, pa mogu misliti, propasce grad, a opet im je na raspolaganju izmena tarifnog sistemai slicno. Kako Novi Sad moze da funkcionise sa kartom od 55din, a Beograd ne moze ni sa 73 kad bi svi placali, a NS raspolaze sa 250 vozila a BG sa 1250. NS ima 250k stanovnika ili ti 1 vozilo na 1000 stanovnika a u BG preko 2 miliona, ili 2000 po vozilu, sto znaci da bi po tom modelu iz NS-a karta u BG-u mogla biti ne vise od 30din..
Mislim to su neke okvirne cifre, ali ne mogu da verujem u izjave da karta ne moze biti jeftinija, moze, jos kako!
 
Рекет од преко 8 посто и уништену наплату си срачунао као два посто штете, помоћу које математике?
 
RAT PROTIV ŠVERCERA Ko nema kartu, kazna 6.000 dinara
Beta | 04. 09. 2014. - 09:55h izmena vesti 10:07h | Foto: M. Metlaš | Komentara: 341
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/492713 ... 000-dinara

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da će danas na sednici gradskog veća biti usvojen novi pravilnik o linijskom prevozu prema kojem će oni koji budu uhvaćeni bez karte u gradskom prevozu biti kažnjeni za taj prekršaj u iznosu od 6.000 dinara.

Prekršilac će moći će da plati 2.000 dinara na licu mesta, u autobusu, a imaće i mogućnost da iskoristi 50 odsto popusta, ukoliko tu kaznu plati u sledećih osam dana, rekao je Mali.

Taj pravilnik trebalo bi da potvrdi Skupština grada, što se očekuje u roku od tri nedelje, najavio je Mali, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink.

Mali je ukazao da se noćas kod saobraćajne škole u Zemunu dogodio incident, kada je jedan krupniji muškarac napao kontrolora i naneo mu telesne povrede, zbog kojih je kontrolor trenutno na VMA.

- Zajedno sa policijom tražimo i pokušavamo da identifikujemo napadača - rekao je Mali i najavio i da će, takođe, protiv žene, koja je juče ogrebala kontrolora, biti podneta krivična prijava.

Mali je rekao da su apeli da je neophodno da korisnici plaćaju javni prevoz i validiraju karte urodili plodom, jer povećan broj validiranih i kupljenih karata.

Pre tri ili četiri sedmice 30-ak odsto građana kupovalo karte, a sada to čini 50-55 odsto, precizirao je Mali.

Mali je rekao da nije fer prema onima koji plaćaju karte da grad toleriše neplaćanje karata, zbog čega je od od 1. septembra počela stroža kontrola.

Gradonačelnik Beograda je dodao da karta u gradskom prevozu neće poskupeti i da je cilj da ne bude poskupljenja.

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je danas da će u oktobru i novembru Gradsko saobraćajno preduzeće "prebrojavati" ljude u autobusima kako bi se uradila optimizacija vozila na određenim linijama.

Mali je podsetio da je od 1. septembra počela javna nabavka radi brojanja putnika i da očekuje da će se putnici brojati tokom oktobra i novembra.

Mali je kazao da je cilj GSP-a da uštedi i da se zbog toga radi optimizacija, jer na pojedinim linijama autobusi voze prazni, dok ih na nekim drugim linijama nema dovoljno.

On je ponovio da bi zbog toga bilo korisno da ljudi validiraju i svoje mesečne karte.

On je najavio i da će Beograd uvesti novi tarifni sistem, koji postoji svuda u svetu, jer, kako je rekao, "nije isto da li se vozite od Terazija do Slavije ili do Kumodraža".

- U svakom gradu na svetu postoje zone. Saobraćajni fakultet zajedno sa gradom Beogradom radi na formiranju tih zona. Biće to mnogo poštenije i korektnije prema građanima koji plaćaju (pojedinačne) karte, jer nije isto da li se neko vozi tri ili 10 stanica -kazao je Mali.

Mali je kazao da se ništa neće promeniti kada je reč o popustima koje pojedine kategorije, kao što su učenici, studenti, penzioneri i socjalno ugroženi, imaju na mesečne karte i da će te subvencije nastaviti da funkcionišu.
 
Samo da vidmi kako ce da legitimisu putnika bus plusovci , ko ce da napalcuje tih 6000 din i kako koja vec vidjena i spraazna prica
 
Видим данас на свакој станицу у Крњачи ка граду и контролу и полицију. Изгледа да ће 95 опет бити линија са рекордним скоком наплате и инцидената. Плус ће бити скупље вероватно, по тим влажним сновима о зонирању. То јест, организовани напади на сиротињу.
 
Tacno, nasli prvo sirotinju da napadaju i prigradska naselja. Jos vidim da ce novo zoniranje biti potpuna katastrofa i diskriminacija.
On je najavio i da će Beograd uvesti novi tarifni sistem, koji postoji svuda u svetu, jer, kako je rekao, "nije isto da li se vozite od Terazija do Slavije ili do Kumodraža"
Znaci onaj ko zivi u Kumodrazu ce placati kartu skuplje nego onaj sto zivi blize centru grada. Sto je dalje naselje, visa cena. Em sto prigradu salju kante, duze putuju ljudi, jos ce i skuplje da placaju. Blago nama... :|
 
А човек не капира да је ресурсно скупље возити се са 16 од Карабурме до Похорске него дођи из Врчина до Коњарника.

То је то имбецилно доношење преписаних прописа "из Европе" без употребе сопственог мозга и прилагођавања локалној ситуацији.


Прича се поставља као да 100% путника из Врчина путује до Теразија. Кретенски. То даље значи да ће град вишеструко зарађивати на грбачи људи са периферије.
 
orion":h1l6udf5 je napisao(la):
Рекет од преко 8 посто и уништену наплату си срачунао као два посто штете, помоћу које математике?
Pa kad odbijes plate za zaposlene kontrolore i ostale gde te pare ostaju u drzavi, pa pdv pa, pa uredjaje koji oni placaju i tako to, dodjes do 2% koji ostaju nekome. E sad, da li ta 2, pa dobro, neka je i 5% (samo ne znam kako) odlucuju os sudbini javnog prevoza i GSP-a, i ako je tako zasto gsp nije bio bolji pre bus plusa, i zasto nije tad bilo sve dzabe? Po meni, ovo je bolje, nikad se vise ljudi nisu vozili dzabe i nikad nisu imali novija vozila, i nikad nisu vise kukali na prevoz. :D
 
stf":1dx44n93 je napisao(la):
А човек не капира да је ресурсно скупље возити се са 16 од Карабурме до Похорске него дођи из Врчина до Коњарника.

То је то имбецилно доношење преписаних прописа "из Европе" без употребе сопственог мозга и прилагођавања локалној ситуацији.


Прича се поставља као да 100% путника из Врчина путује до Теразија. Кретенски. То даље значи да ће град вишеструко зарађивати на грбачи људи са периферије.
A kako je skuplje voziti se sa 16? Ako na tom potezu od Karaburme do Pohorske kroz vozilo prodje 500 putnika, a od Vrcina do Konjarnika 150 ili 200?
A to donosenje evropskih propisa, pa..vidim kako je bilo do sada sa upotrebom nasih mozgova :D
Gradski prevoz i jeste potreba grada, a ne periferije, samo sto je to sad postalo svima vazno da gradski prevoz bude do Nisa, ma u stvari pokriti celu Srbiju i cela Srbija da placa kartu i eto resenja :D
U principu, sve se na kraju svodi oko para, nije nikome od vas problem da plati i skuplju kartu, jer da imamo plate 1000e, ko bi razmisljao o cenama i zoniranju, ovako, sad nam je sve bitno.
Na zalost, zivimo u Srbiji, to jest, mi koji u njoj zivimo smo je i napravili takvom, jer drzava je ogledalo naroda, a ne vlasti, vlast je takodje ogledalo naroda, jer nekako mi nikada ne zelimo bolje, uvek neka ostane onako kako je trenutno, ili nikako drugacije.:D
 
Da li autobus trosi vise goriva na kreni stani ili kad vozi neprekido uz redja stajanja na otvorenom putu cisto pitam profesjonalce
 
Pa na te otvorene linije stavljaju krseve koji vise trose, u gradu noviji manja potrosnja tako da je potrosnja ista :D
Ostaje razlika u korist veceg broja prevezenih putnika na strani gradskog :D
Evo moj primer, na 17-tici po pravcu bude oko 400 putnika, puta 6 pravaca je 2400 putnika na 100km ili 50 litara goriva.
Vrcin Konjarnik je 20km, to je 5 pravaca puta 200 putnika je 1000 a potrosnja 40 litara, ili drugim recima put Vrcin Konjarnik je srazmerno broju putnika potrosnja kao u gradu 100 lit na 100km.
Pa i nek ima gresaka u stotine putnika, opet je ispaltiviji grad od prigrada.

Da dodam i ovo, cak i ako nije tako, neka si u pravu, zasto se onda ljudi bune oko kucanja po ulasku i oni koji iamju mesecnu, ako je tome za cilj da se pokaze (dokaze) da li je mozda veci broj putnika na okolnim mestima, pa da se vide stvarni troskovi srazmerni broju putnika.
 
Pitao sam te za normanu situaciju znaci dva ista autobusa jedna u gradu jedan u prigradu [a ne na postojece stanje ]
 
Kontrola sve drčnija i bezobraznija, rade u krdu pa su pustili mu*a...
Kako mi se čini vidim da će sve više početi da se koriste "godišnje" povlastice :mrgreen:
10547603_715865008448611_1946017563450618088_n.jpg
 
direktor":2gclci18 je napisao(la):
Pitao sam te za normanu situaciju znaci dva ista autobusa jedna u gradu jedan u prigradu [a ne na postojece stanje ]
Normalno je da troši ovaj u gradu koji ima više kretanja i stajanja... Još nisam profesionalac, ali toliko sam "priučen" :mrgreen:
 
Ovde je sve ono sto bi normalan covek rekao.
Zar nije normalno očekivati da direktor GSP-a izađe i kaže „Ljudi, je*******emumater, karte moraju da se plaćaju ili ćemo svi otići u tri lepe. Da bismo vas stimulisali da plaćate, smaknućemo cenu 10 posto, ali zato penzioneri neće više oći da se za džabe voze jer ako đaci, studenti i nezaposleni plaćaju 10 evra a nemaju prihode, zašto ne bi i oni plaćali, ionako jedva čekaju da unesu 30 kila kupusa u zembilju usred jutarnjeg špica. Dalje, postavićemo svuda natkrivena stajališta jer nije u redu da kisnete ko govna dok čekate dupke punu pedeseticu na stanici u Mordoru. Na svakoj stanici ćemo konačno promeniti obaveštenja o prevozima a možemo i da metnemo redove vožnje za svaku liniju pa da znate da li da palite pljugu ili ne. Kad bude alo više parica, svaka stanica imaće displej na kom će da piše kad koji bus dolazi, radimo na tome. Promenićemo i tarifni sistem. Uvešćemo dnevne karte, vikend karte, sedmodnevne i petnaestodenvne. Za kontrolore nećemo primati osobe sa sveže otpusnim listama iz Palmotićevea vozači neće tripovati da su Fanđovi potomci“

Ceo tekst na: http://www.tarzanija.com/ajde-da-ukinem ... ki-prevoz/
 
MAN":3435g9p7 je napisao(la):
Da dodam i ovo, cak i ako nije tako, neka si u pravu, zasto se onda ljudi bune oko kucanja po ulasku i oni koji iamju mesecnu, ako je tome za cilj da se pokaze (dokaze) da li je mozda veci broj putnika na okolnim mestima, pa da se vide stvarni troskovi srazmerni broju putnika.

Cilj je prikupljanje sredstava za plate , jedino je pitanje ko je koliku platu sebi odredio. Danas su na TV - u objavili da je kazna za neotkucanu kartu 6.000 din. A utvrđivanje realnog broja putnika , bez izlaska na teren , je izvodljivo jedino u slučaju da svi koji uđu otkucaju kartu , tj. da se niko ne švercuje.
Evo jednog primera. Prigradska linija , autobus ide retko , i kad dođe , već na prvoj stanici se toliko napuni , da na sledećoj možeš da uđeš , samo ako se guraš sa ostalima , i kada uđeš , da stojiš na jednoj nozi. Recimo samo 3 putnika od te mase ljudi otkucaju kartu , nevezano za to da li se švercuju ili ne mogu fizički da priđu aparat. Ako samo validiranje gledamo kao relevantno , na toj liniji bi trebalo da se smanji broj vozila , i prorede polasci , jer se njom gotovo niko i ne vozi. A na terenu je u stvari sasvim druga priča.
 
Vrh