Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

loyola":pjpuov6q je napisao(la):
Ja ne znam zasto su penzioneri ugrozeni pa njima za dz prevoz. Najveci ustupak moze da im bude da placaju kartu 1100 din mesecno...

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока

Па, у нашем друштву, сразмерно, у суштини и нису, што довољно говори о жалосном стању друштва. Пензионери неретко хране целе породице, уместо да после година труда могу себи да приуште нормалан живот, и мало мира. Њима треба дати повластице, под нормалним условима, али у нашем друштву свакако има угроженијих.
 
b_tuta":1nrwb1y4 je napisao(la):
@stf ok, goveda smrde i ne rade nista: da li imas neki primer kako bi se rasporedio taj visak? Da li postoji slucaj kod nas ili u okruzenju (ili bilo gde) da je tako nesto vec ucinjeno? Koji su najkriticniji sektori i zasto? Ako ne znas, da li neko drugi zna?

Да се расподеле - на биро! Ето где.

Па кад се расподеле, да лепо наставим да плаћам.
 
Odlican predlog sasvim korektan samo psiholosko smanjenje cjene povecalo bi naplatu uz moj predlog reorganizacije kontrole
Evo po meni ove cene bi bile sasvim normalne, cene niže od ovakvih bile bi preniske
1 Vožnja - 60 dinara
90 min vožnja - 100 dinara
1 dan - 150 dinara
7 dana - 550 dinara
15 dana - 1100 dinara
30 dana - 2100 dinara
30 dana (povlašćene kategorije: djaci, studenti, nezaposleni, penzioneri) - 1100 dinara
1 godina - recimo oko 16-17 hiljada odnosno za povlašćenu kategoriju oko 11 hiljada
 
Ja velikom nepravdom smatram to sto su zaposleni toliko optereceni placanjima i to potpuno nesrazmerno. Zasto onda lepo ne ukinu placanje za sve kategorije sem zaposlenih pa da znamo tacno. Posto se studenti mahom prave ludi u prevozu a skolarci jos vise, a penzioneri inace nemaju i potpuno su opravdana kategorija.
 
Struju istu cenu plati i penzioner i zaposlen čovek. Logično da zaposleni imaju veće plate od penzionera. Cena od 2100 uopšte ne bi bila prevelika... To su 10ak kutija cigara... Verujem da i ti koji nemaju popuše i veći broj kutija..
 
karikaturapolitika30mart.jpg
 
Novi razgovor o „Bus plusu” u četvrtak

Rešavanje problema „Bus plusa” vrlo je kompleksno, ali već mesec i po dana o tome pregovaramo sa turskim partnerima, rekao je danas predsednik Privremenog organa grada Beograda Siniša Mali.

– Naredni sastanak održaće se u četvrtak u Skupštini grada. Mislim da će to biti finalni sastanak, posle čega ćemo znati konačno rešenje za „Bus plus”. Postoje realno dve mogućnosti: ili ćemo napraviti promenu ugovora ili će grad sam krenuti u organizovanje sistema, koji se više neće tako zvati. Ideja nam je da napravimo kompromis i da se čitav sistem organizuje tako da više odgovara korisnicima javnog gradskog prevoza. Razgovori nisu jednostavni, ali mislim da ćemo u četvrtak preseći na jedan ili drugi način – rekao je Mali.

izvor: www.beograd.rs
 
Igor":dq73zzpe je napisao(la):
penzioneri inace nemaju i potpuno su opravdana kategorija.
Јеси ли сигуран? Мој општи утисак је да само пензионери и имају неке паре ... по Идеама, Родама, Пекабетама ... само пензинери нон стоп купују. Они имају редовна примања, а они који раде углавном немају. Такође, велики део "запослених" нема права на чекове, а пензинери имају.
 
Upravo tako i evo jednog ,,av-av,, poredjenja :lool:
sva predhodna nasledstva su na njima - a zaposleni još uvek ima dugo da ,,šeni,,
lakše ostvarili pezijice- a zaposleni ,,aportirace,, sve duže i duže
uvek aktuelan rad po tezgicama - a zaposlenima samo ,,koske,,
bus plus povlašcena kategorija - a zaposlenom trostruki ,,povodac,, oko vrata
mogao bih da redjam još dugoooo
al na kraju sve može da se podvede sa samo jedno,, av-av,,
 
E drugari penzija je u ovoj jadnoj drzavi najsigurnija kinta...
Vecina stanovnika sa zudnjom ceka penziju mame, tate, babe, dede... Da nema penzija i ovo malo ekonomije bi se raspalo...
 
Vec smo diskutovali, penzioneri imaju najvise, ima malo njih koji imaju ispod 20k, ostali imaju dosta vise. To sto su oni radili ceo zivot, sta su doprineli prevozu? I tad kad su placali placali su deo, drugi deo je bio i tad subvencionisan, tako da to ne pije vodu sad dzabe. Raspodeliti da SVI placaju.
Ja sam ipak za verziju:
Pojedinacna 50din (vozilo 60)
Vremenska 120min 100din
Dnevna 200din
Nedeljna 1000din
Mesecna 3000din

Penzioneri do 20k 400din mesecno, do 30k 1100din mesecno, preko 30k 3000din :) (moj komsija 80.000 penziju, od 1968-me je u istoj, sa 29god otisao, tad je otislo brdo njih kad je smenjen Rankovic)..

Djacka 500din, za drugo dete 300din, za trece i vise besplatno. (podsticaj za natalitet) :D
 
MAN":3fwj37gz je napisao(la):
Vec smo diskutovali, penzioneri imaju najvise, ima malo njih koji imaju ispod 20k, ostali imaju dosta vise. To sto su oni radili ceo zivot, sta su doprineli prevozu? I tad kad su placali placali su deo, drugi deo je bio i tad subvencionisan, tako da to ne pije vodu sad dzabe. Raspodeliti da SVI placaju.
Ja sam ipak za verziju:
Pojedinacna 50din (vozilo 60)
Vremenska 120min 100din
Dnevna 200din
Nedeljna 1000din
Mesecna 3000din

Penzioneri do 20k 400din mesecno, do 30k 1100din mesecno, preko 30k 3000din :) (moj komsija 80.000 penziju, od 1968-me je u istoj, sa 29god otisao, tad je otislo brdo njih kad je smenjen Rankovic)..

Djacka 500din, za drugo dete 300din, za trece i vise besplatno. (podsticaj za natalitet) :D

Није ствар у томе шта су допринели превозу, нити ми - као грађани - уопште требамо да доприносимо превозу. Јавни превоз је ту да нама служи и доприноси, а не ми њему. А оно што сам рекао о пензионерима је првенствено ствар друштвене афирмације нечијег животног рада. Радили су - нису ишли да краду, нису се дрогирали и завршили крај сливника. Значи, повластице које им дајемо су, не само ту да би им помогле, као једној реално - у уобичајеном друштву - угроженијих категорији, већ и одраз поштовања које би друштво требало да има према старијима.

Цене које сте изнели нису реалне. Дневна карта је прескупа. У суштини, мало ко путује у више од два смера током истог дана, па не видим зашто би дневна карта била четири или више пута скупља од појединачне. Уједно, нижа цена дневне карте би подстакла већи број путника на куповину те, уместо једносмерне карте без прекида, чиме би превозник логично требао добити више новца, иако би смањењио цене. То је на корист свима.

Једносмерна карта је по многоме реликт прошлости, али за наше друштво је вероватно од користи. У свету је обично дневна карта, или карта на пар сати, најјефтинија опција, која је основ осталих цена. Једносмерне карте данас ретко где постоје.

Цене недељне и месечне карте које сте изнели изнад немају никакве логике. Цела сврха постојања ових карата је да би вам пружиле јефтинију опцију, а износи које наводите су једноставно број дана у том периоду, помножен са ценом две једносмерне карте. Гарантујем да огромна већина корисника јавног превоза и не користи превоз у више од два наврата, што чини вашу дневну и месечну карту сасвим непотребнима. Сва разлика се своди на количину употребљениг папира, и колико ће кондуктери имати посла, што и нису претерано битне категорије.

Једносмерна карта без прекида - реална цена је 50-60
Временска карта на 180 минута (што је период који би вам требао за једну солидну куповину, са урачунатим периодом вожње) - 90 (нема логике да ова карта буде исте цене као две једносмерне, јер се тиме губе сврха њеног постојања)
Дневна - 150 (у суштини, по логици би ова карта требала бити испод цене две једносмерне, али то није могуће унутар нашег модела)
Недељна - 550
Месечна - 2100
Годишња - 15.500

Што се тиче повлашћених категорија, ту треба детаљније сагледати ствари, али подржавам концепт подстицаја за наталитет, као и ограничен временски период важења школских карти. Ка сам, на пример, имао школску карту која је само важила у временима када сам се реално могао кретати до и од школе.
 
milos.tro":3eglst16 je napisao(la):
Konačni razgovori o "Bus plusu" 3. aprila
Utorak, 01. 04. 2014.|08:59 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... u-3-aprila (ceo tekst)

Ovo razvlačenje i manipulisanje sa temom BusPlusa mi je od jako odvratne kompanije napravilo određene simpatije, jer kad vidim kadar koji sada obleće (Vesić npr.) skapiram da može samo gore da bude. Umesto ove igrane serije, mogli su za početak da objave ceo ugovor sa BusPlusom koji je sklopljen. Transparentnosti malo ljudi...
 
Za tu transparetnost ces samo cuti u vestima ili protitati u novinama od nekog politicara tj ce sve biti transparetno. U praksi to je
daleko od transperetnosti a gde mi zivimo u demokratskoj i evropskoj Srbiji cisto sumljam a i to nam serviraju preko medija informisanja. Ja sam odmah znao da ce se bus plus prodati gradu za koju godinu, ulozili nekoliko miliona a uzeli osamenest ako se ne varam. Samo mi nije jasno odakle ti silni milioni kad grad nema para i skoro da je pred bankrotom i dugovima od kredita. to je izjavio mali gradjanima Beograda.
 
Sta mislite o linijskim kartama? Tipa, da mogu za 1000din mesecno da se neograniceno vozim linijom 18 u oba pravca, a mogu da doplatim kredit za voznju za druge linije.

Sa jedne strane je dobro posto je jeftinije za korisnike, sa druge moze da promovise 'daj jednu-dve stanice' formu svercovanja koja je dosta zastupljena.

Definitivno bi trebalo da postoji dnevna karta, tu se valjda svi slazu :)

Mogao bi da se uvede sledeci sistem: prva kucana karta kosta x, svaka sledeca u toku dana kosta manje. Ili da se radi po smerovima: npr. u smeru A prvo kucanje je (lupam) 60 dinara, sledece skida 30 dinara a sva ostala su besplatna u tom smeru. Isto vazi i u rikverc. Problem je uklopiti vise putnika u tu semu ali verovatno moze da se smisli nesto.
 
To je glupo, na većinu lokacija ne možeš doći jednim prevozom.
 
Ovo prvo je odlicno, ima cak i u Novom Sadu, karta za jednu liniju, i to je sasvim ok, neko nema para 3200 za mesecnu, a koristi recimo samo 1 prevoz, za njega treba da postoji linijska.
Ovo drugo je vec malo previse :D
 
b_tuta":20uxro36 je napisao(la):
Sta mislite o linijskim kartama? Tipa, da mogu za 1000din mesecno da se neograniceno vozim linijom 18 u oba pravca, a mogu da doplatim kredit za voznju za druge linije.
Mnogo ljudi koji svaki dan koriste jedan prevoz za kuca-poso-poso-kuca :mrgreen: bi to koristili.
 
Ali kao što rekoh, koliko ljudi postoji da koriste baš jednu liniju do posla ?
 
Zato sam naveo to kao dobru ideju sa problemima: sa jedne strane usteda, placam ono sto koristim i kosta me manje; sa druge strane mogao bih da imam linijsku kartu i od pola da se svercujem.

Pre svega je bitno da postoji izbor. Nesto sto trenutno ne postoji a lako je prilagoditi sistem naplate da radi na taj nacin :)
 
Grad ukida "Bus plus" i raspisuje novi tender!
Predstavnici Privremenog veća i kompanije "Apeks" nisu uspeli danas da se dogovore u vezi sa funkcionisanjem Bus plus sistema, pa će ugovor najverovatnije biti raskinut i raspisan novi tender za kontrolu i naplatu karata u gradskom prevozu, saznaje "Blic".
више
 
Bolje bi bilo da tk ne radi privreneno veće

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Vrh