Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Jao stf cepidlacis moze on da ide i bez tog pokloca to je visak samo smeta mehanicarma [sarkazam ]
 
Свеједно, ја плаћам карте, и сматрам то својим доприносом моралном поретку ове нације. Моја подршка изнад је била условна, и теоретска. Можда је некоме смештено, али ипак сматрам да је потребно, посебно у пракси, штитити ту крхку фасаду пристојности, финих манира и друштвених одговорности, док саме проблеме треба решавати на другим методама. Те методе нам тренутно нису доступне, али имајмо наде. Два века уназад, ми смо били обесправљен, поробљен народ, а данас имамо неки ниво, барем привидног суверенитета и слободе - ма како драстично окрњени били и једно и друго. Важно је да, у моменту када се могућност појави, та крхка фасада још увек буде ту, јер без ње губимо један велики део моралног склопа друштва, и појединца.
 
E onda Stf Objasni ti meni sledece.Znaci li to da su gradjani koji placaji markice ili pojedinacne karte obicne budale?
Znaci li to da su oni duzni da finansiraju deo koriscene usluge koju sverceri svakako iskoriste?
Shvatas li koliko je licemerno koristiti nesto, istovremeno odbijajuci da se 'to plati' pod izgovorom da je kvalitet usluge nizak?
Pa ako si nezadovoljan kvalitetom usluge, nemoj je koristiti.

Zar nije efikasniji nacin onda organizovati gradjanski protest i totalni bojkot placanja, ali i koriscenja usluge?



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Gledano iz ,,treceg,, ugla a odnosi se na naj brojniji ,,srednji,, sloj
deo gradjana koj su imali srece pa zadržali pristojna primanja (javne ustanove)
primili su teret održavanja normalnog placanja javnog prevoza u odnosu na
onaj deo deo gradjana čija su primanja realno srozana (uglavnom privatni sektor)

Primera radi (lično) kod privatnika uredno svakog meseca potpisujemo
da smo primili novac za prevoz a isti nikada nismo ni videli a da ne pominjem više god.
ne uskladjivanje cene rada sa povecanjem troškova, sretani smo što uopšte imamo posao
niti je to koga briga niti pokazuje iko interesovanje za kontrolu i nadzor i tako godinama
(bilo je par prijava odlazecih radnika i pojela maca vrapca)

Sobzirom da se deo javnog sektora finasira od zajedniči prikupljenih para
a znamo kako su u javnom sektoru zainteresvani za opšti boljitak
upravo oni i podržavaju postojece opšte stanje

Ko ima, neka i placa , ujedno uživa u privilegiji normalnosti placanja
a ko nema, nalazi prinudnu (ne prijatnu ) satisfakciju ne placanja

Sugradjani koj imaju ali zbog ne zadovoljstva stanja raznih javnih ,,spavača,,
izbegavaju placanje - je zanemarljiv.

Jednostavno,
proporcijalno podizanju društvenog standarda ce se podici i naplata prevoza :dil:
Dotle
kad moram otkucam, kad ne moram i necu,
mada mi je neprijatno zbog toga, al tako je to :oops:
 
Kupovao sam papirne karte za prevoz kada su bile aktuelne, sada dopunim karticu.
Koristiš uslugu, valjda ćeš i platiti tu uslugu. Nije juče počeo da se naplaćuje prevoz pa sada svi iznenađeni i u buntu.
Preuzme grad zbog 8,5% pa zaposli stranačkih parazita, i mnogo više od tih 8,5% će da se potroši.
 
laki72":3azsty96 je napisao(la):
E onda Stf Objasni ti meni sledece.Znaci li to da su gradjani koji placaji markice ili pojedinacne karte obicne budale?
Znaci li to da su oni duzni da finansiraju deo koriscene usluge koju sverceri svakako iskoriste?
Shvatas li koliko je licemerno koristiti nesto, istovremeno odbijajuci da se 'to plati' pod izgovorom da je kvalitet usluge nizak?
Pa ako si nezadovoljan kvalitetom usluge, nemoj je koristiti.

Zar nije efikasniji nacin onda organizovati gradjanski protest i totalni bojkot placanja, ali i koriscenja usluge?

Да се разуме, сви ми плаћамо за јавни превоз, плаћали карте или не. Државне субвенције јавног превоза долазе из џепова огромне већине грађана.

Није лицемерно и неморално, Лаки - бар не нимало више од повисивања цене, за коју нема реалних разлога, и која је пропраћена одсуством побољшања, или чак уз погоршање услуге. Није јавни превоз неки луксуз, у коме уживамо из хира, већ је то основни део онога што би нам држава требала пружити. Зато не третирајте ово као да се ради о пљачки неге баке која продаје цвеће на пијаци. Овде је реч о безобзирниј багри која зна да јој народ ништа не може.

Значи, иако сматрам да карте требамо плаћати, то је из сасвим других разлога - никако зато што то неко заслужује.

То јесте ефикаснији начин, али ко ће то организовати? Јесте ли ви, ако се ослањате на јавни превоз, спремни изостати са посла како би протестовали?
 
laki72":2b8apqvr je napisao(la):
E onda Stf Objasni ti meni sledece.Znaci li to da su gradjani koji placaji markice ili pojedinacne karte obicne budale?

Неки јесу, неки нису. Они који су свесни шта плаћају, али неће да се шверцују из неких других разлога нису будале. Они који не схватају где одлазе те паре - они су будале.

laki72":2b8apqvr je napisao(la):
Znaci li to da su oni duzni da finansiraju deo koriscene usluge koju sverceri svakako iskoriste?

Нарано да не. Они нису дужни да плате карту јер су превоз платили кроз субвенције.

laki72":2b8apqvr je napisao(la):
Shvatas li koliko je licemerno koristiti nesto, istovremeno odbijajuci da se 'to plati' pod izgovorom da je kvalitet usluge nizak?
Pa ako si nezadovoljan kvalitetom usluge, nemoj je koristiti.

Да лицемерно је, али у овом случају нема говора о лицемерју јер смо сви ми превоз платили кроз буџет. Дакле, сваки шверцер је услугу платио. Шверцер није платио 15% цене. Тих 15% који не иду на побољшање превоза већ на регулисање непотребних трошкова. Према томе, нико не треба тај део да плаћа, а онај који не плаћа не треба бити оптужен да краде.

Чак и наша религија каже да красти од лопова није грех.

laki72":2b8apqvr je napisao(la):
Zar nije efikasniji nacin onda organizovati gradjanski protest i totalni bojkot placanja, ali i koriscenja usluge?
Тотални бојкот плаћања треба извести. То би натерало главоње да поразмисле.
 
Busplus nakaradan, mora da se menja

Beograd -- Sekretar Priveremenog organa Grada Beograda Goran Vesić izjavio je da sistem naplate gradskog prevoza Busplus mora biti promenjen,

Kako je objasni, od kada je uveden taj sistem, naplata stalno pada i Grad mora da povećava subvencije, što je potpuno nelogično.

Ako uvodite nekog sa strane, vi želite da ubacite svež kapital da bi svi smanjili svoje subvencije i da bi građani dobili bolju sulugu, a ništa se od toga nije desilo, zato smo počeli pregovore sa turskom kompanijom Apeks da taj ugovor promenimo, kazao je Vesić za Jutarnji program TV Pinka.

On je istakao da je sistem od početka nakaradno postavljen, izažavajući uverenje da je grad sam mogao da uloži novac u opremu i da sam razvija taj projekat.

"Poštujemo potpisani ugovor, ali opšte mišljenje u Beogradu je da sistem treba promeniti. Dali smo ponudu truskom partneru, on je dao odgovor i mi pregovaramo i bilo bi dobro da se dogovor što pre postigne. U suprotnom ćemo preduzeti sve mere koje su neophodne da se zaštiti javni prevoz", kazao je Vesić.

Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
"Da ponovim rijesenje za problem gratis
1.Uvesti red i podici kvalitet usluge ,za pocetak da se vozila peru
2.Preuzeti rad bus plusa od strane grada kako bi se ukinulo davanje procenta za losu naplatu
3.Dati otkaz kontrolorima svim
4.Zaposliti 160 komunalnih policajaca koji ce se samo baviti kartama u javnom prevozu [placati dio plate fiksno dio po ucnku]
5.Problemi pravne prirode rijeseni nema zakonskih rupa
6.Pohapsiti ekipu u gsp sto krade gorivo usteda 500 000e
7.Otpustiti visak radnka 2000 usteda 12 000 000e"

Ovime se ne resava najbitnije, a to je nenormalna cena za 15% usluge...

Nama su cene na godisnjem nivou kao i u Becu, a niti nam je standard priblizno isti niti nam je prevoz priblizno isti... Prevoz prvo mora da postane jeftiniji pa tek onda da se radi na ostalom...
 
毋不敬,儼若思,安定辭":1nrmizxm je napisao(la):
До тада, ми одбијамо да мирно плаћамо више, када смо убеђени да дотични не поседују ни једне трунчицу воље за напретком.

毋不敬,儼若思,安定辭":1nrmizxm je napisao(la):
Свеједно, ја плаћам карте, и сматрам то својим доприносом моралном поретку ове нације.

Aj se dogovori sa sobom, jel plaćaš ili ne?

boca-ica":1nrmizxm je napisao(la):
Dotle
kad moram otkucam, kad ne moram i necu,
mada mi je neprijatno zbog toga, al tako je to :oops:
Pošteno i iskreno, bez lažnog moralisanja! Svaka čast +!

stf":1nrmizxm je napisao(la):
Неки јесу, неки нису. Они који су свесни шта плаћају, али неће да се шверцују из неких других разлога нису будале. Они који не схватају где одлазе те паре - они су будале.
Jedino ti pametan, našao rupu u zakonu i sad si otkrio toplu vodu, pit'o bi te ja da je strožija kontrola jel bi plaćao kartu ili bi se vadio na to da si platio kroz subvencije...

stf":1nrmizxm je napisao(la):
Нарано да не. Они нису дужни да плате карту јер су превоз платили кроз субвенције.

:roll: :violina: :violina:

stf":1nrmizxm je napisao(la):
Да лицемерно је, али у овом случају нема говора о лицемерју јер
Si ti u pitanju i ti ne možeš biti licemer! :roll:

stf":1nrmizxm je napisao(la):
Дакле, сваки шверцер је услугу платио. Шверцер није платио 15% цене. Тих 15% који не иду на побољшање превоза већ на регулисање непотребних трошкова. Према томе, нико не треба тај део да плаћа, а онај који не плаћа не треба бити оптужен да краде.

Чак и наша религија каже да красти од лопова није грех.
Siguran sam da ti znaš kuda ide tih 15%, kad se setim da si mene optuživao da tražim opravdanja bahatosti i čitam ovo što pišeš, sve više počinju da mi se gade ljudi... Vrhunac je pominjanje religije i ovakav zaključak, mnogo si ti gledao Robina Huda....
 
Можда да пажљивије прочитате то што сте цитирали, не бисте питали глупа питања. 'Одбијамо да мирно плаћамо' и 'свеједно, ја плаћам карте' нису међусобно искључиви.

Што се осталог тиче, немате аргументе, па одговор није потребан.
 
Ne verujem da je za opadanje naplate prevoza presudno to kako je busplus sistem koncipiran i njegova efikasnost ili neefikasnost. Naplata opada jer naplate svega ostalog opadaju. Opada i naplata tv pretplate drasticno, opada kupovna moc iz meseca u mesec, sve je vise ljudi kojima se povecavaju dugovi za komunalije, sve je vise aktiviranih hipoteka zbog nemogucnosti placanja rata kredita itd. Doba opsteg propadanja.
 
Ja uporno pricam da je karta preskupa i da to vecina koji imaju za kola ne razumeju...
 
Све је прескупо. Има читавих породица које живе од једне пензије. Јасно је да је цене цена карате, сразмерно примањима - квалитет услуге нећу ни помињати овде - превисока.
 
Ma da...
Mi sto imamo kola svi radimo za velike plate red velicina, 2-3000Eur
ne zivimo inace u Srbiji, ne placamo poreze...
Daj bre, pametan si covek, mani se stereotipa.
Zar su kola toliko simbol moci i bogatstva pa da se ljudi koji ih poseduju identifikuju kao osobe kojima nista nije nedostizno i skupo?
Mislim, nemoj pogresno da me razumes, al na drugoj temi si napisao da koristis avion do Skopja zbog toga sro imas malo dete.
Vidis, meni je avion nedostizan, pa sam do Beca putovao u Puntu sve zajedno sa bebom od 3 meseca.

Svi, ili ajde vecina nas nije 'puna ko brod' i odrice se mnogo cega. Neko vise, neko manje, i svi imamo razlicite prioritete i obaveze. Meni su recimo kola neophodna, ali to ne znaci da sam bogatas i da ne razumem nemastinu.
Sve ovo napisah, jer ne razumem to potenciranje 'oni sa kolima'

Nema potrebe za podelama takvog tipa.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Лаки, то није поента. Човеков коментар се односио на чињеницу да они који не могу да приуште кола, често једва пируштавају и за карте. Разуме се, то не значи да су сви власници аутомобила богаташи, нити да им је аутомобил луксуз.

Да се разуме, нисам међу тим људима, као вероватно ни особа изнад. Ово говорим(о) из забринутости за остале.
 
Ovo prestaje da bude forum za diskusiju i postaje forum za svadju...

OK hajde jos jednom cu polako da navedem svoje argumente:

1) Svercovanje je losa ideja u svakoj formi i ne podrzavam ga
2) Sistem javnog prevoza se raspada
3) Niko ne sme A da kaze

Pritom ne mislim na prepucavanje na forumu tipa ko vozi kakav auto pa mu je opravdano svercovanje ili nije. 99% sam pomenuo u kontekstu bede - smislu da niko ko nije ekstremista/utopista ne otvara usta uopste. I ne zalazem se za potpuno budzetski subvencionisan javni prevoz, mislim da treba smanjiti da subvencionisanje manje.

Pa za sta se onda zalazem? Pa recimo da se prekine ova RETARDIRANA 'sezona zeceva - sezona pataka!' rasprava izmedju 'pro sverc' i 'anti sverc', 'vozaci smrde' i 'putnici su seljaci'! Tema se vrti u krug bukvalno godinu i nesto; bez ikakve poente. Umesto toga konktetna resenja! KONKRETNA, URADLJIVA resenja, ne: ja bih svih 16 hiljada radnika (i neprijavljenih kineza) poslao u kontrolu, nesto sto moze da se uradi SUTRA ili kroz MESEC dana...

@stf ok, goveda smrde i ne rade nista: da li imas neki primer kako bi se rasporedio taj visak? Da li postoji slucaj kod nas ili u okruzenju (ili bilo gde) da je tako nesto vec ucinjeno? Koji su najkriticniji sektori i zasto? Ako ne znas, da li neko drugi zna?

@becks spomenuo si podiznaje kazni: da li i zbog cega bi to poboljsalo naplatu? Da li bi se isplatilo da postoji kontrolor u svakom busu?

Da li neko ima ideju kako da se prosiri ovaj sistem koji imamo? Novi nacini tarifiranja: linijske karte, godisnje karte, porodicne karte?

Dajte ljudi da probamo da se DOGOVORIMO i da mozda i URADIMO nesto. Jer bojim se da sem nas nema vise nikoga da je briga.

PS inb4 niko ne procita ovaj post i svi nastave da se raspravljaju...
 
Pa nisu bas svih 280 strana samo svadja. Bilo je svakakvih konkrethih i predloga i zahteva, i isticanja sta kome licno nedostaje i kako bi zeleo da se poboljsa funkcionisanje gradskog prevoza, pa zavirivanja u inostranstvo i uporedjivanja kako je kod njih a kako kod nas. Ali koja je poenta toga? Jasno je, barem meni da oni koji odlucuju ne daju ni pisljiva boba za ono sto se ovde ili na bilo kom drugom forumu trazi ili zamera. Koliko puta je do sada recimo bilo negodovanja jer nema dnevnih ili nedeljnih karata, onako kako to postoji u nekim drugim gradovima. Znaci mozemo mi ovde da uljudno "diskutujemo" jod 1200 strana ali oni koji odlucuju ce uraditi ono sto se njima radi, kada i kako oni misle da treba da se uradi. Eno izdiskutovase strucni ljudi argumentovano 500 strana o metrou, sve su do najsitnijih detalja precizno premerili i izracunali, a od njega jos ni crtica od M.
A i svadja nije uvek losa stvar, samo malo zesci oblik diskusije, strastvenije zastupanje svojih stavova.
 
Laki, prvo, prestani da pricas o mom privatnom zivotu kao o argumentu pogotovu sto sam 5 puta naveo da ne pricam o sebi vec da mislim i na druge sugradjane... Inace ne putujem ja avionom vec zena svojoj familiji jer nemamo drugi nacin da prevezemo dete od 4 meseca do babe i dede... Ja ostajem u Beogradu posto nemamo za jos jednu kartu... Da ne zaboravim, karta za avion je malo skuplja od dve autobuske...

Drugo, nisam nikada rekao da su vlasnici automobila bogati vec da samim tim sto imaju za vozilo i gorivo, tesko razumeju onog koji nema 3300 (5500) za mesecnu ili 73 za jednu voznju... I to ti svakim komentarom potvrdjujes...

Trece, 5 puta sam pitao vas koji ne koristite prevoz, koja je to prihvatljiva cena za JGP? Ko meri tu cenu? Dokle mogu da povecavaju cenu? Zasto ne smanjuju? Danas je 73 dinara, juce je bilo 40, sutra mozda bude 200, prekosutra 500? Jel i tada treba "da se placa usluga koja se koristi"? Kada vi pocinjete da razumete korisnike prevoza i kada kazete ovo je pljacka mora drugacije?

Cetvrto, JGP postoji zbog gradjana Beograda, tako da su oni poslednji koji trebaju da se prilagodjavaju... Prvo sistem mora da se prilagodi jer postoji zbog njih a ne obrnuto... Kada sistem bude uradio sve da bude jeftiniji, cistiji, ispravniji, stedljiviji, tek onda moze da se prica o korisnicima "usluge"...
 
Evo po meni ove cene bi bile sasvim normalne, cene niže od ovakvih bile bi preniske
1 Vožnja - 60 dinara
90 min vožnja - 100 dinara
1 dan - 150 dinara
7 dana - 550 dinara
15 dana - 1100 dinara
30 dana - 2100 dinara
30 dana (povlašćene kategorije: djaci, studenti, nezaposleni, penzioneri) - 1100 dinara
1 godina - recimo oko 16-17 hiljada odnosno za povlašćenu kategoriju oko 11 hiljada
 
Ja ne znam zasto su penzioneri ugrozeni pa njima za dz prevoz. Najveci ustupak moze da im bude da placaju kartu 1100 din mesecno...

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
Vrh