Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ok, da malo izađemo iz Beograda čisto primera i poređenja radi kada se već drvi o odnosu cene javnog prevoza u BG i prosečne plate:

radnička mesečna markica stanovnika sela Gložana ko radi u Svilajncu (7km u jednom smeru) iznosi 6.350 dinara, a đačka je nešto ispod 4.000. Putuju đaci od petog do osmog razreda koji u svom selu imaju osnovnu školu do četvrtog razreda.
Prevoznik je jedan. Arriva Litas. Privatnik. Grad ne subvencioniše prevoz. I šta sad?
 
Mi zivimo u raspaloj drzavi gde je regularno da minimalac bude 18 000... O cemu dalje da pricamo... Umesto da se solidarisemo mi pucamo jedni po drugima...

Autonomy, sta sad?! Pa jel ja treba sad da kazem da je to trzisna cena i da tako treba? A ko sisa one koji ne mogu?! Nikada necu biti takav... Nisam upucen u prilike u Svilajncu i zato ne mogu da dam konkretan predlog ali mi ovo sto si naveo deluje neizdrzivo i neprihvatljivo...

Svi mi znamo kako zivimo, kako nemamo stanove niti priliku da ih kupimo, kako krpimo kraj sa krajem, treba radjati decu placati im vrtice skolovanje, obuci ih nahraniti ih, a treba i ziveti u medjuvremenu, kulturno se uzdizati, izaci iz grada, imati hobi... To su sve minimumi za ljudsko postojanje... Najbolje je da se svi sad glodjemo medju sobom osudjujuci one koji nisu na nasem nivou...
 
Ma moje šta sad?! odnosilo se na to da ti ljudi tamo (kao i svuda u Srbiji) nemaju izbora.
I taj vozni park Arrive Litasa je jedva nekakav i poluraspao, a cena je visoka, i oduvek je bila takva u odnosu na primanja. I niko se ne buni niti se švercuje. A oni koji ne mogu, njih niko i ne šiša. Niko se ne usuđuje da uđe u bus a da nema markicu ili kartu.
Šta radi ko nema? Neki stopiraju. Snalaze se.

Ovo pišem a propos sagledavanja realnog stanja u Beogradu, ako je to ikako moguće, bez prozivanja ikoga.
 
Tako je i to je dobro?! Tako treba? Ne razumem sta hoces da kazes...

Opet kazem ne razumem se u prilike u Svilajncu, ali mi 6350 dinara mesecno deluje kao daleko od trzisnog i postenog za 7 km...
 
Uopšte ne komentarišem da li je to dobro ili ne i da li tako treba ili ne, samo prenosim koji je cenovni odnos visine prevoza u odnosu na zaradu kada subvencija nema. A radi se o sredini sa manjim prosekom primanja nego što je to Beograd.
Ovo je bio samo primer koji je meni poznat pa ga navodim, a ne sumnjam da ih ima više.

Ako se ne varam, mi ovde pokušavamo da dođemo do nekog zakljućka o fer ceni za mesečnu markicu za zaposlene u Beogradu i o održivom konceptu tarifiranja prevoza da je to priuštiva kategorija u odnosu na ostale potrebe 'preživljavanja'.

Kao paralele navode se primeri Londona, Beča... ja sam samo naveLA nešto što je malo lokalnije.
 
kopmania":16qtjgne je napisao(la):
Ja uglavnom pričam o studentariji koji drže iphonove i sasmung telefone, a kao nemaju da plate 1000 dinara kartu ?
Паре спуцамо у фон, па морамо да се шверцујемо и гребемо за кредит :cry:
 
@Feanor: sta ti konkretno predlažeš? Argumentovano; možda i akcioni plan. ;)

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Pisao sam ranije:

- Ukidanje posrednika u naplati (Apeks) sto je vec uradjeno, videcemo kako ce da ispadne...
- Otpustanje 2000 viska radnika
- Uvodjenje stroge kontrole u preduzece GSP
- Regulisanje odnosa sa privatnicima
- Restruktuiranje GSP, da se troskovi smanje, a efikasnost poveca (ako mene pitate ja bih doveo profesionalni menadzment na konkursu)
- Smanjenje cena za 40-50%
- Posle smanjenja cena, ozbiljna i nepopustljiva kontrola za one koji se svercuju

Smatram da je ovo vise nego izvodljivo, jer na ovom nivou subvencija su neki racunali da bi prevoz mogao da bude cak i "besplatan"...
 
Hahahaa, covece smesan postajes :)
Znas li uopste makar dnevnu potrosnju nafte u GSP-u?
Znas li cenu nekog dela autobusa???
Jel ti jasno da se zimi vozimo u busevima sa celavim gumama?
Pitas li se zasto?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
‚- Posle smanjenja cena, ozbiljna i nepopustljiva kontrola za one koji se svercuju
Ovo nikad neće biti izvodljivo osim dok policija ne bude bila ta koja bi kontrolisala. Uvek će biti onoga "šta mi mogu, nemaju prava, ja imam prava..."
 
Ovoj temi pristupam mnogo ozbiljnije od tebe ozbiljni...

Vidis dok si se ti bavio pljuvanjem po sugradjanima neki od nas su izracunali koliko u GSP odlazi samo na 2000 viska radnika...
Kao sto rece STF, oko 12 miliona EUR godisnje... Znas li ti ozbiljni koliko je to nafte, guma, opranih autobusa, novih autobusa, rezervnih delova... A gde su druge teme kao sto je kradja delova, nafte, neracionalno trosenje para, neodrzavanje, samozapaljivanje i slicno...

I vise nego dovoljno da se zivot olaksa upravo onima zbog kojih gsp postoji, a to nisu ljudi sa automobilima niti dzabalebarosi u GSP...

"Ovo nikad neće biti izvodljivo osim dok policija ne bude bila ta koja bi kontrolisala. Uvek će biti onoga "šta mi mogu, nemaju prava, ja imam prava..."

Da, u situaiciji kada kontrolu vrsi javno preduzece, a cena je prihvatljiva, komunalna policija treba da asisitira...
 
laki72":319w82v1 je napisao(la):
Znas li uopste makar dnevnu potrosnju nafte u GSP-u?

Не знам, али знам човека који свако вече из Карабурме однесе буре нафте. Такође знам и да радници Космаја точе свако јутро расходоване аутобусе. Знам и да се ниво нафте у резервоарима мери брезовим гранама. Знам и да се упркос правилу нигде не гасе аутобуси на терминусима.
И све те јавашлуке ми плаћамо кроз субвенције, и онда додатни рекет кроз карте.

laki72":319w82v1 je napisao(la):
Znas li cenu nekog dela autobusa???

Не тачно, али знам да их у магацинима нема. Од толико милиона субвенција, њима су магацини празни а аутобуси се поправљају са два тима. Први се интерно зове "селотејп и чекић"

laki72":319w82v1 je napisao(la):
Jel ti jasno da se zimi vozimo u busevima sa celavim gumama
Pitas li se zasto?

Да знам, гуме се већ неко време репарирају а било је небројено удеса управо због ћелавих гума.

Да, питам се зашто? А питаш ли се ти? Или су можда криви шверцери, којих процене кажу има 10% од 15% финансирања на тај начин. То је мизерни губитак у поређењу са било којим другим губитком које ГСП остварује на месечном нивоу.

Према томе, ако си желео да кажеш да нам је јавни превоз ту где је због шверцера ... ајде размисли опет ... и опет ... и опет ... све док не схватиш одакле систем трули.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2[/quote]
 
Iz GSP godišnje ukradu 370.000 litara goriva

M. Tašković | 23. 11. 2012. - 13:50h izmena vesti 17:29h | Komentara: 26
Zbog pojedinačnih krađa goriva GSP “Beograd”, prema gruboj računici, godišnje izgubi oko 500.000 evra. Kradljivci su najčešće vozači starijih autobusa, i to na prigradskim linijama, s tim što se malverzacije s gorivom rade i u dosluhu sa kontrolorima zaduženim u preduzeću za točenje nafte u vozilo, saznaje „Blic”.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/354550 ... ara-goriva


DNEVNO 100.000 LITARA BENZINA

BEOGRADOM u vreme špica saobraća bezmalo 700 autobusa, koji dnevno u proseku pređu 208.100 kilometara. Svaki troši 50 litara goriva na 100 kilometara, pa je ukupna potrošnja u GSP "Beograd" radnim danima oko 100.000 litara.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-baterije


CIJENA D2 JE 154 DIN ZA LITAR gsp mozda dobije malo nize na kolicinu pa sad racunajte koliko se pokrade
 
stf":3jb8dvgn je napisao(la):
laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Znas li uopste makar dnevnu potrosnju nafte u GSP-u?

Не знам, али знам човека који свако вече из Карабурме однесе буре нафте. Такође знам и да радници Космаја точе свако јутро расходоване аутобусе. Знам и да се ниво нафте у резервоарима мери брезовим гранама. Знам и да се упркос правилу нигде не гасе аутобуси на терминусима.
И све те јавашлуке ми плаћамо кроз субвенције, и онда додатни рекет кроз карте.

laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Znas li cenu nekog dela autobusa???

Не тачно, али знам да их у магацинима нема. Од толико милиона субвенција, њима су магацини празни а аутобуси се поправљају са два тима. Први се интерно зове "селотејп и чекић"

laki72":3jb8dvgn je napisao(la):
Jel ti jasno da se zimi vozimo u busevima sa celavim gumama
Pitas li se zasto?


Да знам, гуме се већ неко време репарирају а било је небројено удеса управо због ћелавих гума.

Да, питам се зашто? А питаш ли се ти? Или су можда криви шверцери, којих процене кажу има 10% од 15% финансирања на тај начин. То је мизерни губитак у поређењу са било којим другим губитком које ГСП остварује на месечном нивоу.

Према томе, ако си желео да кажеш да нам је јавни превоз ту где је због шверцера ... ајде размисли опет ... и опет ... и опет ... све док не схватиш одакле систем трули.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
[/quote]


Sistem truli jer svi su za promene tako da se drugi menjaju a oni da zadrze svoje (lose) navike :idea:
Pa bi neki od vozaca i dalje da mazne neki litar nafte, administracija i dalje da prima platu za nerad, a svercer da se svercuje.
E PA NEK ISTRULI SISTEM. A oce, i nek sve stane. E onda ces i ti shvatiti, ali bojim se da ce biti kasno.

A za ilustraciju evo ti samo par parametara:

50.000.000 EUR godisnje za naftu. Oces slovima? Pedeset miliona evra.

vise od 2 miliona EUR godisnje treba treba samo za gume i to pod uslovom da se kupi najlosija ruska guma i to jednom godisnje!!! treba li da ti napomenem da je potrebno minimalno 2 puta godisnje ih zameniti, ali i da protektovanje nije puno jeftinije?
vise od 1,25 miliona EUR za motorno ulje pod uslovom da se ne doliva ni kap.
preko 250.000EUR samo sa filtere ulja, vazduha i goriva!!!
100.000EUR za menjacko ulje.
Minimum isto toliko, 100.000EUR za antifriz.
vise od 500.000EUR samo za registraciju !!!

Ovo nisu ni svi najosnovniji troskovi, cak i da su sva vozila potpuno nova, savrsena...

E sad se ti raspitaj za ostale `sitnice` u koje spada gomila delova koji svakodnevno propadaju, creva, kaisevi, tipa spone, kugle, rukavci, servo pumpe, glave upravljaca, turbine (...) pa uradi analizu troskova, naravno otpusti visak zaposlenih gde ga ima, jer to je trosak koji niko nije negirao.
I kad to sve sracunas, predji na objasnjavanje odakle ces da uzmes tu nedostajucu sumu?
Opet iz budzeta? OK, samo de reci kome ces da smanjis ili totalno ukines davanja ???

I onda kada podjes u muzej a on u derutnom stanju ili zatvoren, kad ti prokisne skola u koju ides ti ili tvoje dete, kad vozeci kola ili bajs iskrivis tocak, kad ti nestane vode u kuci ili vikendici na periferiji, kada se opet urusi deo pancevackog mosta pa putujes 5 sati do posla i nazad (...) to progutaj knedlu, izbroj do deset u sebi i budi ponosan jer si dokazao da jedan veliki, ali siromasan grad u jos siromasnijoj Srbiji moze da ima `besplatan` prevoz ! :grand:
 
stf":3e81ckmc je napisao(la):
Да вам држава каже да поједете *******, да ли бисте то урадили или бисте можда укључили на кратко мозак? Ја се стварно извињавам на овако простачком примеру, али лепо сам покушао у десетине наврата.

Ајд сад аргументи звани: "трећи разред основне школе - предмет Математика"

ЈГП се субвенционише из буџета града Београда са 70%, а буџет пунимо сви ми - буџетски корисници
15% се финансира од маркетинкга,
а од маркица са 15%.

Када срачунамо колико систем потроши месечно само на 2 000 радника вишка (званична потврда, није паушална процена), долазимо до простог закључка да се од тих 15% финансира гомила непотребних партијских пацова по канцеларијама.

Што чини месечно плаћање маркице - рекетом трулог система.

Ако ће неко да ипак једе ****, пријатно!
Svaka usluga se plaća, za to ti ne treba pamet velika, u svoj auto kad sedneš da se voziš prvo treba da platiš. Drugo, dali te bilo ko pita ko subvencioniše i šta subvencioniše? Tvoje je da uslugu koju koristiš platiš kao i svi drugi, mnogi znaju sve ovo pa plaćaju uslugu prevoza, jel ih to čini budalama? Samo ste vi pametni, gomila pojedinaca koja kao pokvareni radio samo ponavljate isto...

Борчанац":3e81ckmc je napisao(la):
becks89":3e81ckmc je napisao(la):
Tvoje nije da filozofiraš odakle se grad snabdeva i ko kome i kako plaća, tvoje je da platiš kartu. Aman više, u kojoj to državi ima da je javni prevoz besplatan, pa jel svojim autom možeš za dž da se voziš? Prestanite da tražite izgovore i razloge, karta mora da se plaća i to je kraj cele priče, neće me niko od vas ubediti da ne mora i da je to tako dobro! Ako ja mogu da plaćam 2 markice, možeš i ti da platiš 1100 dinara i da se vozaš ceo mesec ako si nezaposlen, za te pare ni autom neće jeftinije izaći, cena je smešna. Pa i puna markica od 3200 je smešna cena za mesec dana neograničene vožnje!

Видиш како грешиш. Ја филозофирам или ти?
Тачније, да ли је скочила наплата или јок?

Наравно, 3 бода за Борчанца! :pob:
Бекс опет био немоћан да заповеди како ваља чинити, јер је имао погрешне аргументе :(

Подели 7 милијарди на 1,6 милиона становника ( труднице, деца, страци)... па види колико је по свакој глави у старту плаћено, по свакој души једнако, без да рачунамо маркетинг и продају карата. Замисли још да рачунаш/одбијеш повлашћене категорије.
Још ако трошиш плин, Живиш на НБГД а радиш и крећеш се ка Брду, Центру, Земуну... Гарант би коштало мање да ти не узимају из џепа + оно што платиш као карту :p

Зашто плаћаш 2 маркице? Солидарност, убеђење?
Naplata je skočila kada je bilo stalne kontrole, i to još kako. Tada su vozači na dnevnom nivou tukli po 5000din pazara, da ne pričam za kucanje. Opšte je poznato da Srbina trebaš stalno tući po prstima da bi on radio po propisima, volimo da vrdamo, šta ćeš takav smo narod!
Samo nek si ti meni pobedio, čestitam! :)

Trenutno živim u prigradskom naselju koje ne spada pod sistem ITS, a jedini prevoznik je Lasta, dakle plaćam prigradsku Lastinu markicu, koja košta 2400 dinara i važi samo za jednu liniju i Bus Plus 1100 dinara mesečno, pa se ne bunim kao vi, iako znam da dajem lopovima i da je sve ovo rupa bez dna, ali sve što koristim treba i da se plati, prevoz nikada nije bio besplatan!


Dakle, prestanite sa raznim filozofijama o porezima i o subvencijama, karta MORA da se plati, ako ne sedite u vaše automobile pa se vozite za džabe, ako može.
Al' lepo je Feanor rekao, ovde imamo ljude koji komentarišu i postavljaju cene iz svog ili službenog automobila, isti oni koji znaju kako trebaju da funkcionišu sistemi i kako šta treba da bude, a u vozila JGPa ulaze jednom godišnje i to kada imaju baš veliki problem.
 
laki72

И чему ово све што си исписао? Која је поента тога? Да докаже шта? Да аутобуси не иду на ваздух? Да нафта кошта? Или нека трећа "топла вода"? Не разумем.

Колики год да су трошкови, они се подмирују из буџета, односно пореза. Сав приход од маркица и карата оде на подмиривање искључиво непотребних трошкова. Стога, нећу да плаћам. Нећу. Не свиђа ти се? Боли ме уво. Разумеш?

Почећу да плаћам превоз онда, када се и званично отпусти вишак администрације. Треба толико тога променити, толико крађа зауставити, али мени је довољно да се отера некорисна маса.

Чисто да мој новац не оде засигурно у руке неке непотребне канцеларијске службенице која је преко кревета дошла до места где не ради ништа, а прима 60 000.
 
Opšte je poznato da Srbina trebaš stalno tući po prstima da bi on radio po propisima, volimo da vrdamo, šta ćeš takav smo narod!
Па тукли су, ангажовали ону пара-полицију, привремено добили наплату...изгубили драстично и власт и наплату. Сви који пишемо овде хоћемо ред, само тако, како тврдо захтевате не верујем да може.
А то да воле мимо прописа, највише се односи на лопуже и нераднике из редова превозника и власти. Па ти то баш и не желиш преко прстију да им иде. Не мора баш све по прстима, можемо некада да градимо и заједничке ставове о томе како ваља радити. И ако овде резова мора да буде и на људству, осталих уштеда, мање плате обавезно, као и на редукцији превоза на фосилна горива, да бисмо консолидовали финансије. Успех би нам свима значио, макар какав.

Све у свему, очекујем ускоро нови стисак за наплату. Верујем привремено успешан, који по свом престанку, доноси ново неповерење, бес и осветољубивост. Већ виђено.
Зато разматрамо могућности, тражимо нове моделе. Мислиш ли да ваши апели могу уродити плодом?
Има људи који су се од беса зарекли да неће да плаћају, због многих ствари које их чине увређенима, изневереним, будалама. Тако даље неће ићи, потребно је нешто другачије за ново поверење и коначан ред.

И претерујеш са тим да неко филозофира а не уђе у превоз. Па да сам пре 15 година ушао, не видим шта је другачије. Па да и никада нисам ушао, опет ме кошта :)
 
Nisam mislio na tebe, ali sam si se pronašao...
Nema drugog rešenja, stalna kontrola je jedino rešenje, ovo ostalo su pokušaji. A pojedinci mogu kako hoće, to je njihovo pravo, samo nema potrebe da prosipaju ovde priču kako je dobro što ne plaćaju i da to tako treba, i eps je pun lezilebovića i ko zna kakvih pa plaćamo struju, Srbija gas isto pa plaćamo gas i masu drugih primera, sve ovo je izmišljanje i traženje opravdanja svojih loših stavova, baš kao što sam ih ja nekad tražio. I da definišemo, prevoz treba i mora da se plaća!
 
@stf
Znam da je OT,ali....
Autobus skoro nikada ne treba gasiti na terminusu.Taj koji je izmislio to nikad nije vozio.
Kao sto znas svako dizel vozilo pre gasenja valja da odradi minut u leru pre nego sto se ugasi.A za autobus valjalo bi i vise.Gasenje odmah nakon dolaska na terminus ne valja jer moze doci do krivljenja glave motora....
 
stf":2vqreyxb je napisao(la):
laki72

И чему ово све што си исписао?

Колики год да су трошкови, они се подмирују из буџета, односно пореза. Сав приход од маркица и карата оде на подмиривање искључиво непотребних трошкова.

Стога, нећу да плаћам. Нећу. Не свиђа ти се? Боли ме уво. Разумеш?

Tako je priznaj covece!!!!
Tako sam i mislio! Neces kao i drugi jer je sistem nesposoban da te natera. Samo onda nemoj da vrsis zamene teza i prikrivas svoje motive.
Sve su ti drugi krivi, samo je tvoj stav ispravan, pa tako su u GSP-u svi do jednog lezilebovici, vozila idu na vazduh, odrzavaju se sama od sebe, grad ima silne viskove kojr ne zna gde da potrosi, drugim gradovima prevoz nije potreban, za Svilajnac i cenu prevoza u Veolija-Litas-u se pravis blesav...
Pusti bre prazne price i opravdanja.
Kazi tako lepo da se ljudi svercuju ne zbog viska, ne zbog kvalitete usluge, niti zbog BusPlus-a i Apeksa
VEC ZATO STO SE SVERCOVANJE NE SANKCIONISE!

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72 07 Jul 2012":k29z0b42 je napisao(la):
dok mogu ići ću kolima, a ako ne budem mogao ići ću peške ako treba, ali "Bus-pljuc" nema šanse.

laki72 03 Nov 2012":k29z0b42 je napisao(la):
U utorak sam se drugi put ove godine vozio javnim prevozom. LJudi moji pa ono je za plakanje!

laki72 28 Jul 2013":k29z0b42 je napisao(la):
ja sam se pre 3 meseca vozio M serijom Ikarbusa... Nisam se posle toga vozio, jer izuzetno retko koristim javni prevoz

@ laki72
Tvoji postovi koje sam citirao iznad dovoljno ilustruju koliko retko imaš direktnog dodira sa javnim prevozom i u kojoj meri ga ne koristiš, pa bi bilo dobro čitati tvoje standardno ostrašćene postove na ovoj temi sa debelom rezervom...

Ne bi me čudilo da imaš i neki dodatni (lično koristan) motiv za ovo što pišeš ovde, jer je krajnje čudno da neko ko toliko vremena provede za volanom a toliko retko u busu, istovremeno istresa na ovoj temi toliko navodne isfrustriranosti u vezi sa javnim prevozom i toliko upornog agitovanja za većom naplatom...
 
Da, apsolutno je tacno da retko koristim prevoz. I to je posledica zivotnih obaveza i okolnosti kao i recomo cinjenice da mi se radno vreme zavrsava u 00.00!

Apsolutna je glupost pretpostavka da imam licne koristi od naplate prevoza. Nemam Apsolutno NIKAKVE koristi ni od naplate ni GDS-a, niti od APEKSA I BusPlusa.
I i dalje smatram da je prica vezana za ugovor grada i 'BusPljuc'-om, velika muvacina i lopovluk.

pyzyzunu.jpg


jyderure.jpg


Ali isto tako KADA ga koristim, uredno platim za pruzenu uslugu.
I smatram da je to normalno drustveno prihvatljivo ponasanje.

I da, budem prilicno ostrascen zeljom pojedinaca da sve dobiji dzabe, ali istovremeno vrednujuci svoj rad i znanje i ocekujuci za to adekvatnu novcanu naknadu.
To je vrhunsko licemerje.

I da ostrascen sam (kako to kazes) jer je to toliko uzelo maha, da mi koji placamo ispadamo totalne budale, a oni koji ne placaju daju sebi jos za pravo da nas hrane go....

I nikada se necu sloziti sa tim da je normalno svercovati se i da je odrzivo da prevoz bude besplatan u gradu u kome je normalno da znatan broj sugradjana leti nema vode, da dobar deo grada nema kanalizaciju, gde skole prokisnjavaju, u gradu u kome se oni krateri u Bulevaru oslobodjenja zovu saobracajnicom.



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Баш си упоран са тим бесплатан! Са овим што ми предлажемо, био би бесплатан само за оне који и онако не могу да плате! А воду у неке крајеве можемо добити и рационализацијом пословања, потрошње итд.
Ако хоћемо неки ред, почнемо да се бацамо на Швајцарске трендове. Да свако зна своје обавезе и да их се држи, то је ок!
По неком чак приоритету у нормализацији... прво ваља нормализовати предузеће, па тек потом потрошаче, клијенте, муштерије!

Или ћемо да бранимо вишкове, крађе, јавашлук као неки до сада?

При том напомињем, да оно што сматрамо за лош квалитет превоза, осим недостатка новца, чини управо не придржавање прописа. Ја могу да поднесем ако возило није ново. Не могу поднети то што је језиво прљаво, и што 2000 људи вишка + они који су директно задужени, њих не занима њихова обавеза, ни њихови суграђани, па ни њихове породице, девојке, деца који се возе у истим...
Те околности треба променити да би се мењале погрешне навике људи. То је добра воља. Пендрек ће опет бити контра продуктиван, присила сигурно није потребна, не могу тако да гледам решење за моје сународнике. То ми никада неће бити адекватно решење за моје суграђане, нек тако наплаћују струју у Прешеву, за нас ћемо лако. Ми смо паљевине као народ, само нико да нас напали на позитиву неку, па да гриземо то као фанатици.
 
laki72":wou5i5tv je napisao(la):
Tako je priznaj covece!!!!
Tako sam i mislio! Neces kao i drugi jer je sistem nesposoban da te natera. Samo onda nemoj da vrsis zamene teza i prikrivas svoje motive.

Слатко си ме насмејао. Кратко памћење имаш пријетељу и потпуно искривљен став о причи коју ми причамо овде. Нису сви шверцери исти, нити се сви шверцују из истих мотива. Када то схватиш, можда ти и допре до свести оно о чему говорим.

Будући даимаш кратко форумашко памћење, подсетићу те да сам се првих пар месеци од увођења Буслпуса залагао за плаћање јер сам искрено веровао да коначно креће на боље. Када сам схватио да систем заправо назадује - престао сам да плаћам из протеста. Нисам бу**** и нећу да ме неко вуче за нос и смеје ми се. Нећу да ме неко рекетира да би подмирио своје курве по канцеларијама.

Од средстава који се добијају од маркица се не одржавају аутобуси, не купује нафта, нне перу возила. Све се то финансира из субвенција. Приход од карата иде некорисној администрацији.

Што се мене тиче - неће моћи.

Понављам, кад се систем доведе у ред, поново ћу плаћати.

Подсетио бих на још нешто. Увођење Бусплуса је повећао наплату првих пар месеци, да би после наплата пала испод оне са папирним картама и наплата и даље пада. Зашто? Па зато што се ништа у систему не побољшава осим наплате.

Дакле, циљ је довести путника и само путнике у ред. Е, па неће моћи
 
Slazem se da sistem mora da se unapredjuje. Ali tu Apex nista ne odlucuje vec Direkcija za javni prevoz. Grad je lepo uvalio kontrolu naplate karata i odrzavanje sistema privatnoj firmi, a sam, preko Direkcije odlucuje o nacinu funkcionisanja sistema, o ceni karte i dr. Predlog za vremenske, dnevne, i dr karte je odavno uradjen ali to mora da odobri Direkcija. Direkcija diktira i cenu karte. Inertnost Direkcije pa samim tim i Grada da bilo sta promeni je frustrirajuca.

Ne branim nikoga ali cisto iznosim cinjenice da se zna ko je za sta odgovoran.
 
Vrh