Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Slazem se nikolom011, stvar doslednosti u sprovodjenju zakona...ali....
I dalje placam kartu, ali i veceras sam opet bio svedok da je kontrola pustila pola tramvaja da se vozi bez karte. Po ko zna koji put ponavljam,da dokle god oni ne rade svoj posao, i sto je jos bitnije ne poprave kvalitet usluge, nece biti bitnije promene na bolje u ponasanju ljudi,koje inace samo po sebi tesko ide, a sa pretecom negativnom propagandom (kad se samo setim , Gebels je malo dete za njih) i uvodjenjem besmislenih pravila ici ce jos teze, u krajnjoj liniji niko ih nece shvatiti ozbiljno,kao sto ih i ne shvata.
Sve sto pricaju`evropsko, sljastece, fensi, tako je u normalnom svetu` je kratkog daha, ljudi su vrlo brzo uvideli da se nista nije promenilo na bolje i vracaju se na staro, jer pobogu, zasto bi menjali svoje ponasanje?
Lep je CAF tramvaj, zaista, ali dzaba ako je saobracaj takav da zaboravim gde sam krenuo zbog lose sinhronizovanih semafora, a samo zato sto njih mrzi da se malo pozabave svojim poslom. Pri tome ne mislim na promenu vlasti (sumnjam da su sustinski drugaciji od ovih sad), vec na uvodjenje strucnjaka i to onih koji zapravo hoce da se bave svojim poslom, a ne sminkom.
 
Gradski prevoz: Svi skaču kad vide teget uniforme...
I. P. - J. V. D. | 28. novembar 2012. 20:55 | NOVOSTI

Reporteri "novosti" provozali se autobusima gradskog saobraćaja u potrazi za kontrolorima "Bus plusa"

b-bus.jpg


Voznja autobusima GSP ne mora baš uvek biti uzrok traumatičnih iskustava sugrađana. Reporteri "Novosti" obišli su u sredu grad vozilima javnog prevoza i pokušali da se u to uvere iz prve ruke.
Iako su kontrolori od pre nekoliko nedelja pribegli novom sistemu, pa umesto na kontrolnim punktovima upadaju u vozila ne birajući stanice ni vreme (viđeni čak i nedeljom ili u kasnim večernjim satima radnim danima), naša "patrola" se mimoišla sa većinom konduktera...
Gužve na trasi linije 16 nije bilo u popodnevnim satima, a imali smo priliku i da se razbaškarimo na sedištima jednog od "japanaca". Grejanje radi punom parom, iako je protekla sedmica u prestonici više ličila na proleće. Ipak, nije loše znati da nas očekuje dobra grejna sezona u vozilima GSP.

MODNI DETALjI NEIZOSTAVNI "aksesoar" putnika koji su odlučili da se ne "švercuju" i dalje je aktuelan. Raznobojne vrpce sa legitimacijama naziru se ispod kaputa naših revnosnih sugrađana, praktičnih i uvek spremnih da brzo i lako uruče na proveru svoje "bus plus" kartice.

Onima koji su odlučili da se propisno voze autobusom, a nisu uspeli da zauzmu sedišta, "zalutali" kontrolori dobro su došli - sama pojava teget uniformi podigla je "švercere" na noge lagane. Njih desetak, tražeći spas od plaćanja karte, nisu birali da li će iz vozila pobeći kroz vrata predviđena za izlaz ili ulaz, ili pak kroz šiber.

"ZABORAVNI"
U autobusu na liniji 65 primetili smo i one nešto hrabrije, koji su izabrali da mudro ćute i sačekaju da ih kontrolori opomenu da otkucaju svoje nepersonalizovane kartice. Ipak ima i kontrolora "meka srca", koji su zaboravnim putnicima progledali kroz prste i podsetili ih da plate pruženu uslugu - kakva god ona bila.
 
nikola011":7mh6py9d je napisao(la):
Nema tu etike. Isti ljudi koji ne placaju BusPlus nisu placali ni GSP. To je stvar navike i mogucnosti.
Moj slučaj je dokaz da opet nisi u pravu kada je u pitanju ova tema o BusPlusu. Nikad nisam bio jedan od onih koji ne plaćaju gradski prevoz, a sada evo već par meseci nisam dao ni dinar za to. Razlog je u tome što država opušteno toleriše velikoj firmi u kojoj radim da zaposlenima ne daje naknadu za prevoz, iako su u zakonskoj obavezi da to čine. Samim tim i ja nemam nameru da od plate, koja i onako nije velika, pokrivam ono što je vlasnik firme zadržao sebi u džepu uz prećutan pristanak države.

nikola011":7mh6py9d je napisao(la):
Placanje bilo cega u bilo kojoj drzavi u bilo kom periodu covecanstva bilo je samo pitanje koliko je neka vlast bila jaka u sprovodjenju zakona i upravljanju drzavom.
Ovde se slažem sa tobom - da vlast sprovodi zakon i da se zakon poštuje kada je na primer u pitanju isplata nadoknade za prevoz zaposlenima ili redovna isplata plata, broj švercera bi bio manji a prihodi prevoznika veći (bar nekoliko mojih kolega je takođe prestalo pre par meseci sa plaćanjem prevoza iz istih razloga).
 
nikola011":3st5yeff je napisao(la):
Nema tu etike. Isti ljudi koji ne placaju BusPlus nisu placali ni GSP.
Netacno. Uvek sam imao mesecnu do pre 2 meseca.. tokom prvog od ta dva meseca sam placao jednu kartu dnevno ujutru zbog tackaste kontrole a sad uopste ne placam pre svega jer je cena smesno visoka za kvalitet usluge. Naravno uvek imam plasticnu karticu sa kreditom ako me startuje kontrola. 2600 za markicu i 60 za kartu je bilo na granici tolerancije, sadasnja cena je prevrsila svaku meru i necu toliko da platim. Stavise, sam necu dinara da im dam zbog bezobrazluka, pa koliko uspeju da mi naplate.. :evil:
 
+1. Od prvog dana gimnazije sam redovno imao markicu (sedam punih godina),a evo sada,na 4. godini fakulteta,prvi put ne kupujem kartu (od ovog septembra) dakle ;)
 
JohnnyTesla":2eo87z0u je napisao(la):
+1. Od prvog dana gimnazije sam redovno imao markicu (sedam punih godina),a evo sada,na 4. godini fakulteta,prvi put ne kupujem kartu (od ovog septembra) dakle ;)

Sad ti je cena od 1.100 dinara prevrsila svaku meru?! :lol:
Tebi markica nije poskupela.
 
nikola011":1yytf49g je napisao(la):
JohnnyTesla":1yytf49g je napisao(la):
+1. Od prvog dana gimnazije sam redovno imao markicu (sedam punih godina),a evo sada,na 4. godini fakulteta,prvi put ne kupujem kartu (od ovog septembra) dakle ;)

Sad ti je cena od 1.100 dinara prevrsila svaku meru?! :lol:
Tebi markica nije poskupela.


razlog ne lezi u ceni ;) Malo kad bi razmisljao samo,ili pak citao na sta se ljudi najvise zale,ne bi ni morao da ostavljas besmislene komentare ;)
 
A kada gsp kupi nove autobuse i bukvalno krševi više ne budu bili jel ćete tada plaćati kartu, jer je logično da su novi autobusi ujedno i bolja usluga..?
 
Ja cak i ne mislim da je kvalitet autobusa najveci problem. Ok,ima stvarno nehumanih vozila na ulicama,i njih treba zameniti obavezno,ali je vecina sasvim prosecna i sluze svrsi.
Ali TACNOST usluge pre svega (redovniji polasci,postovanje reda voznje...),zatim higijena u samim vozilima,te ophodjenje tih kontrolora prema putnicima,bataljivanje ovih debilnih ideja (poput validacije mesecnih karata(odradjeno),ulaz-izlaz gluposti i sl.) ..da ne idemo dalje ;)

E kada tako usluga bude bolja,prvi cu opet otrcati po mesecnu kartu
 
@tesla

E kad se setim da sam do samo pre par meseci pricao to isto pa me je vecina clanova pljuvala zbog toga. Kako to da su se stvari promenile?
 
kopmania":55s8it6f je napisao(la):
A kada gsp kupi nove autobuse i bukvalno krševi više ne budu bili jel ćete tada plaćati kartu, jer je logično da su novi autobusi ujedno i bolja usluga..?

Onaj koji se jedino žali na loša vozila možda će tada početi da redovno plaća vožnje, ali ako si pročitao moj prethodni post video bi da npr. moje kolege s posla i ja nećemo sigurno ni tada, jer će razlog našeg bojkota plaćanja gradskog prevoza i dalje postojati (tolerisanje od strane države našoj kompaniji da krši zakon time što neisplaćuje nadoknade za prevoz).

Karte / markice za zaposlene su, na žalost, od nedavno postale preskupe u odnosu na naš standard da bi mogli od plata da odvajamo za to (u prevodu - ako ti je izbor da li ćeš platiti struju i kupiti namirnice za ručak, ili ćeš umesto toga uplatiti Apexu za prevoz, naravno da se odlučuješ na ono prvo). Stoga, kad je taj primer u pitanju, nema te BusPlus kontrole koja može da te ubedi da su prihodi Apexa bitniji od toga da tvoja porodica ima struju i hranu...
 
kingmanowar":5t8eharo je napisao(la):
@tesla

E kad se setim da sam do samo pre par meseci pricao to isto pa me je vecina clanova pljuvala zbog toga. Kako to da su se stvari promenile?

Zasto to mene pitas? :) Ja svakako nisam bio taj koji te je "pljuavao" ;)
 
Felix55":3u12h4ap je napisao(la):
Karte / markice za zaposlene su, na žalost, od nedavno postale preskupe u odnosu na naš standard da bi mogli od plata da odvajamo za to (u prevodu - ako ti je izbor da li ćeš platiti struju i kupiti namirnice za ručak, ili ćeš umesto toga uplatiti Apexu za prevoz, naravno da se odlučuješ na ono prvo). Stoga, kad je taj primer u pitanju, nema te BusPlus kontrole koja može da te ubedi da su prihodi Apexa bitniji od toga da tvoja porodica ima struju i hranu...

Podseti me molim te koliko košta mesečna markica za zaposlene, mislim da je oko tri hiljade ne ulazeći u visinu bilo čijih primanja ali teško da je to suma od koje ti zavisi da li ćeš imati struju i hranu.
 
mislim da je mesecna karta 3300 din,sto je skoro 9 kg mesa ili struja za 2 meseca ako se ne grejes na nju.
drzava te primorava da bus plusu placas kartu,a ne kaznjava preduzeca koje ne isplacuju mesecne naknada za prevoz radnicima.
 
Cena karte je 3.220 dinara od cega BusPlus uzima 8.53%, odnosno 274,666 dinara.

274,666x12=3.296 dinara.

Gledajuci godisnji nivo placanja:

Usluge prevoza se placaju 11 meseci i to po 3.213 dinara
Usluga naplate karata BusPlus plati se jedan mesec godisnje u iznosu od 3.296 dinara
 
JohnnyTesla":10eufe5m je napisao(la):
kingmanowar":10eufe5m je napisao(la):
@tesla

E kad se setim da sam do samo pre par meseci pricao to isto pa me je vecina clanova pljuvala zbog toga. Kako to da su se stvari promenile?

Zasto to mene pitas? :) Ja svakako nisam bio taj koji te je "pljuavao" ;)

Ma ne mislih na tebe licno, nego sta se to promenilo u svesti forumasa generalno :mrgreen:
 
Bivis":2f0lmx23 je napisao(la):
Felix55":2f0lmx23 je napisao(la):
Karte / markice za zaposlene su, na žalost, od nedavno postale preskupe u odnosu na naš standard da bi mogli od plata da odvajamo za to (u prevodu - ako ti je izbor da li ćeš platiti struju i kupiti namirnice za ručak, ili ćeš umesto toga uplatiti Apexu za prevoz, naravno da se odlučuješ na ono prvo). Stoga, kad je taj primer u pitanju, nema te BusPlus kontrole koja može da te ubedi da su prihodi Apexa bitniji od toga da tvoja porodica ima struju i hranu...

Podseti me molim te koliko košta mesečna markica za zaposlene, mislim da je oko tri hiljade ne ulazeći u visinu bilo čijih primanja ali teško da je to suma od koje ti zavisi da li ćeš imati struju i hranu.

Nadam se da si se salio kada si ovo pisao... Uzmimo troclanu porodicu,dvoje zaposlenih i student/srednjoskolac... Neka roditelji mesecno zarade npr 70.000 (a MNOGO porodica,realno,o tome samo sanja) , za tri markice njihove treba oko 7500 dinara (malo vise,no okvirno) , dakle vise od 10% prihoda ode samo na tri markice!
Mislim da sam ti sve rekao...
 
Постоје два начина за елеминисање Апекска, тј. Буслпуса.

1. Да се покрене истрага и утврде малверзације око тендера.

2. Да се плаћање игнорише од што већег броја грађана док им не постане неисплативо и предају систем граду.
 
bazinga":1aomkzpd je napisao(la):
Da Aca DB ima da nas spase, jao zivote...

A ko je rekao da ce da nas spase, ja samo kazem da je on jedini koji sad ima moc da nesto odluci.
Mozda on bude jos gori po tom pitanju od Djilasa, videcemo sta ce da kaze.
 
nikola011":25l9qiaz je napisao(la):
Cena karte je 3.220 dinara od cega BusPlus uzima 8.53%, odnosno 274,666 dinara.

274,666x12=3.296 dinara.

Gledajuci godisnji nivo placanja:

Usluge prevoza se placaju 11 meseci i to po 3.213 dinara
Usluga naplate karata BusPlus plati se jedan mesec godisnje u iznosu od 3.296 dinara

Не капирам шта си хтео да (до)кажеш овим рачуном?
Помињеш "годишњи ниво плаћања", а онда онима (које то не мрзи) остављаш да множе, сабирају и нешто закључују!?
Колико је мени познато, све уплате иду БП-у (АПЕКС-у...), они узимају "ушур" од тих 8,53%, а ресто прослеђују ГСП-у, ваљда.
Закључак који сугеришеш - да корисници услугу превоза плаћају (само) 11 месеци, а услугу наплате превоза (само) један месец у основи је нетачан и небитан јер корисници плаћају само и искључиво услугу превоза, а талови БП-Апекс-ГСП њихови су талови талови, зар не?
Дакле, трошак на годишњем нивоу је 3.220 (или колико већ) х 12, не рачунајући корекције цена.
 
Ovo je za smehoteku, ali da stavim ovde :lol: :lol: :lol:


GSP: Vozač priklještio vratima putnicu, devojka tukla kontrolora

Beograd, 17:54, 30.11.2012. editirano: 18:37, 30.11.2012. KURIR

Dve mlađe devojke u četvrtak bile su akterke dva neobična incidenta od kojih se jedna dogodio u autobusu, a drugi u tramvaju

BEOGRAD – Putnica Milica M ( 24) izjavila je da je u četvrtak bila žrtva bahatog vozača autobusa na liniji 23, koji je zatvorio vrata dok je ulazila u autobus i nastavio da vozi ne obazirući se na njeno zapomaganje.

Ona je rekla da je levom nogom već zakoračila u autobus, kada je vozač izneanda zatvorio vrata koja su devojku priklještila, ona je tada kako navodi levu nogu uspela izvući, ali joj je ostala leva ruka zaglavljena, kada je krenula da se vuče zajedno sa autobusom, a ruku je uspela tek isčupati u zadnjem trenutku.

Ona kaže da je ceo slučaj prijavila GSP i dodala da je vozač sve vreme dok je bila zaglavljena na vratima gledao u retrovizor.

S druge strane u GSP tvrde da žalbu još nisu dobili, ali da će ceo slučaj ispitati

Između ostalog kontrolor Bus plusa u četvrtak popodne opet se našao na meti napada, ovaj put u tramvaju na liniji 13 kada je devojka koja je uhvaćena bez karte šutnula u međunožje kontrolora, a zatim pobegla.

To ne bi bilo ništa neobično da se prema nezvaničnim izvorima nije dogodilo na očigled njene majke , koja je ostala u tramvaju i sačekala policiju.

Napad se dogodio kada je kontrolor prišao ženi i njenoj ćerci i od njih zatražio kartice na pregled.

Pošto devojka nije imala karticu, kontrolor je zatražio da devojka izađe na stanici kod Sajma i napusti tramvaj što je ona odbila, pa je usledila rasprava koja se okončala šutom u međunožje.

Pozvana je policija i Hitna pomoć, a devojčicina majka je sačekala policiju koja je obavila razgovor sa povređenim kontrolorom i majkom devojke.
 
Vrh