Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@JohnnyTesla
Da, ali i to ce da pocnu da naplacuju uskoro, tako da, opet ne dobijam nista vise (za cenu karte) nego sto sam imao ranije.
Sam sistem je ok i ima potencijala, ali ljudi koji stoje iza njega nisu, i ne pokazuju da zele taj potencijal da ostvare, naprotiv...
Setih se recenice o `pametnim`(laserski vodjenim) bombama iz jedne knjige o avijaciji:
`Smart munitions were only as intelligent as the people using them`.. e tu je kvaka.
 
angry bird":6k89a9v0 je napisao(la):
...Ali ajde da ne offtopičimo.

:cool:

Pa bolje je da mu zdrav zub izvadiš (i to bez anestezije) nego da mu ovo napišeš :kk:

Plusić za linkić!
 
@ Danga

Baš lepo što još uvek misliš na mene. :kk:

P.S. Znaš šta, zbog tolike pažnje koju mi posvećuješ imaš pivo od mene....ladno naravno.... ;)
 
Prevoz je previse skup za ono sto nudi i za finansijsku situaciju beogradjana i to je glavni razlog sto ima svercera...
 
angry bird":1kkz6fdf je napisao(la):
Ta sms obaveštenja su ista stvar kao i ono glasanje za sve i svašta putem sms-a. Ili one poruke preko tv-a tokom emisija. Još jedna u nizu sms zezalica smišljenih da vam izmuzu još koji dinar. Čemu to služi? A uz to i ne radi.

I verujem da su zbog toga, izmedju ostalog, prestali sa postavljanjem displeja za najavu dolaska na stajalistima. Kad pocnu sa naplatom bice saopstenje u fazonu 'Pa nije mnogo 10 din za to obavestenje, i onako trosite na gluposti` ili nece ni da najave, samo ce da pocnu da naplacuju.
 
Kakav izmisljen posao da ides celom linijom i da stojis na srednjim vratima i preusmeravas ljude na prednja ili da sedis sa prodavcima sladoleda i semenki u zelenim markerima Laste i proveravas da li je vozac otvorio samo prva vrata, na sta se bacaju pare...
 
Jimbo":2v0hhesf je napisao(la):
I da, ponosim se što sam KONTROLOR. :cool:
Благо Вама, кад се поносите што радите за тричавих двадесетак хиљада динара, и што подржавате, благо речено, сумњиву организацију читаве ствари, с одузимањем прихода градском превознику.
 
Samo da kazem da u gradicu u Engleskoj u kome sam trenutno ja sms za vreme autobusa koji dolazi na stanicu je 25penija + standardna cena sms poruke. Sto vam dodje skoro pa 50 dinara. Kod ans ce kostati sigurno manje od 1 din :)
Cena jedne karte od 2-3 stanice je 1.5 £. Ako ides duze platices vise. Autobusi su sa jednim vratima. Jesu noviji ali po prilicno lice na srpsko odrzavanje. Sve tandrce i raspada se :).
U lodonu vazi ulaz na prednja izlaz na zadnja. U samom centru autobusi su uglavnom praznni. Tamo gde nema mnogo metroa, autobusi su poprilicno puni, ali svi naravno ulaze na prva a izlaze na Zadnja. I jedino sto mi je bilo zanimljivo je to kada u autobusu klima radi svi prozori su uvek otvoreni :)

Mali broj autobusa ima klimu ali koji imaju uvek je ukljucena. U vecini metro vozova nema prozora ni ventilacije pa kada je napolju vruce u metrou je nepodnosljivo :)
 
У граду у коме ја тренутно живим, тај смс је бесплатан и бескористан јер је у потпуности нетачан..
 
Šomi, ne bih baš rekao potpuno netačan, ja da budem iskren se i ne sećam kada sam poslednji put dobio pogrešnu informaciju, barem ne za moju stanicu šifra 406.
 
Uh što volim ta poređenja sa Londonima, Parizima, Berlinima i inima. Aj sad da poredimo cene hrane i plate pa da pravimo uporedne i ukrštene analize potrošačke korpe.
 
Sistem ima gresaka, ali u 80% slucajeva radi tacno! Ovo je sistemska poruka, nije sms, pa bi trebalo da ostane besplatna, lose je ako se naplacuje.
Ono sto mi smeta, i zao mi je sto tu Grad/ Direkcija ne zahteva poboljsanje, a to je bolje pracenje vozila/vozaca, jer se jos uvek desava , do duse manje, da vozaci ne postuju red voznje (par puta na 73), da nema zvucne najave stanica u 90% vozila i naravno uvodjenje vremenskih karti. Prosto ne znam sta je problem da se koliko od sledeceg meseca to uvede, a trebalo je odmah. Koji je razlog odugovlacenje i cekanja?
 
Naplacivace se od septembra tipa dinar po poruci i to nece bus plus uzimati novce vec operateri,dakle telekomi,vipovi i telenori.Proverena informacija,videcete.

Meni vise salje pogresnih informacija nego tacnih kada pitam za tu i tu stanicu,prakticno svaki put vidim 5-6 stanica do trole,krenem peske da ubijem vreme kad ono zam!3 trole mi prodju ispred nosa i to obavezno dve 28mice koje ocigledno postuju red pa idu konvojski jedna iza druge.

To pracenje nece ni zaziveti jer gsp niko nece da dira.Bice tek frka kada otpuste ovih 500 ili koliko jadnika koje sada drze kao asistente vratodrzace po svoj prilici ves u septembru.
 
hobotnica":2grl2nh1 je napisao(la):
Uh što volim ta poređenja sa Londonima, Parizima, Berlinima i inima. Aj sad da poredimo cene hrane i plate pa da pravimo uporedne i ukrštene analize potrošačke korpe.

Ja sam cisto naveo kako se radi :) a i napomenuo sam i ono oko odrzavanja voZila. Posto bi vecina rekla ali tamo su bolja vozila. Ne znam koje godiste je ovaj autobus ali sve mu treska isto kao i beogradski autobusi. Isto i tockovi treskaju i unutra plastika
First_SY_Duck_Volvo_Wright_Eclipse.JPG
 
Feanor":1h6oo55y je napisao(la):
Ja sam cuo da ce kostati 4 dinara poruka...
Videcemo,u svakom slucaju je glupo da se placa jer provajdere ne kosta ni paru,pogotovu jer je sistemska poruka a ne SMS.

Deko,ja nisam admin vec mod,i naprotiv treba mi se suprostavljati ako za to ima razloga,ipak beobuild je demokratija a ne diktatura ;)
 
Bivis":1c1olf6m je napisao(la):
Šomi, ne bih baš rekao potpuno netačan, ja da budem iskren se i ne sećam kada sam poslednji put dobio pogrešnu informaciju, barem ne za moju stanicu šifra 406.
Па код мене не ради. Куцам код и пише ми да нема података, а бус долази у станицу, или ми пише 36, 45 станица.. Толико можда има укупно оба смера :rolleyes:
 
Jel se secate mog prvog posta? Predvideo sam kako ce se stvari odvijati

10 February 2012 15:48:39
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ] (4,260 replies, posted in Javni gradski saobraćajni prevoz[
[box][/box]Pozdrav svim učesnicima ove teme koja je vrlo interesantna , moram da naglasim da sam pročitao svih 1,665
postova i za to mi je trebalo nedelju dana.
Iz svega pročitanog nisam uspeo da nadjem odgovor na pitanje zašto će biti potrebno validirati karte isključivo dok vozilo nije u pokretu odnosno dok je na stanici. Ako će kontrolori "blokirati" validatore pri kontroli putnika onda ne vidim razlog za nemogućnost poništavanja karte u vozilu koje je u pokretu. Onaj putnik koji se nije validirao, kada udje kontrola i "blokira" validatore on se neće moći naknadno validirati kada vidi kontrolu. Ne znam zašto će onda "maltretirati" putnike da se validiraju odmah pri ulasku u vozilo??
Jedino logično rešenje je to da kontrolori u stvari nemaju mogućnost blokade validatora pa unapred plaše ljude kako bi osujetili svercere. Jer kada bi kontrolori blokirali validatore nastao bi opšti haos sa putnicima koji žele da udju na sledećoj stanici dok je kontrola još u toku. Jedini način da "blokiraju" validatore je da se kontrolor fizički postavi kod validatora i da dozvoljava validaciju samo putnicima koji ulaze u vozilo dok onim putnicima koji su u vozilu validacija nije dozvoljena dok kolege ne završe kontrolu. To bi u praksi značilo da je za kontrolu vozila potrebno 4 kontrolora koji bi svojim telima blokirali sve validatore i još najmanje dva kontrolora koji bi kontrolisali karte putnicima. To znači da bi ta dva kontrolora koji kontrolišu karte veoma sporo radili kontrolu što daje na vremenu svim švercerima da na vreme napuste vozilo već na sledećoj stanici. Što znači da će šverceri opet izigrati skupi sistem koji plaćaju redovni uplatioci markica koji će još plus ( verovatno se zato i zove busplus) morati da se i validiraju.
Zaključak : kada smo im već "poverovali" da je validacija nešto od čega ćemo imati korist onda je najmanje što rukovodioci busplus sistema mogu i moraju da učine za gradjane je da se omogući validacija u toku vožnje.[box][/box]
 
:) @Jimbo

Kada sam napisala :Šta misle da će postići sa time osim da iziritiraju i ono malo sveta koji plaća prevoz?

... uglavnom, nijedno vozilo ne sme da stoji duže od 3 minuta...

tvoj odgovor je bio :" Po kom zakonu je definisano zadržavanje vozila u stanici?
Trebala si ti onda da dođeš jutros u stari deo Karaburme, na stanicu Vuka Vrčevića, da se uveriš koliko smo minuta zadržavali autobuse u stanici. "

Pa onda kažeš:
"prošle nedelje kolege izlaze za 2o sekundi iz autobusa, a gospođa dobaci kako je autobus stajao u stanici dva (2) minuta... o čemu pričamo?!"

Izgleda da pričamo o tome kako vreme leti dok se zabavljaš!

"Mom timu je potrebno pola minuta za pregled manje punog, a od minut do dva punog autobusa (u to se možete uveriti ove nedelje svako jutro od 6h do 12h u Krnjači, na stanici Branko Momirov).
Autobus se u stanici zadržava duže, jedino u slučaju da neki od putnika bez karte, a često i sa validnom kartom, pravi problem, što onda već nije do nas.
Ako je za Vas dva minuta znatno duže putovanje, zamislite kao da ga autobus gubi na nekom od brojnih semafora, ili jednostavno negde u kolapsu."
E sad je dva minuta,jel da?

Znači, nijedno vozilo ne sme da stoji duže od 3 minuta... :grand:

ili "sve po zasluzi.
Linije: 25P, 27E i 74 su na samom vrhu po broju overavanja."
Da li sam ja ikada ušla u temu >po zasluzi< i pitala jeste li možda svi vi dobili radna mesta prema zasluzi ili prema rodno-bračno-vanbračno-partijsko-ili pod ostalo - liniji? Nisam pa nemoj ni ti da sudiš o zaslugama i potcenjuješ ljude.

Takođe, Mr. saobraćajni genije, nisam pitala za broj kucanja već za broj ŠVERCERA. Znači ako linija koja donosi manje profita ti bi da je ugase, usto uopšte ne razmišljaš da je na opterećenijim linijama neuporedivo veći broj putnika bez karte... samo se ti i dalje ponosi što si KONTROLOR, ali molim te i nemoj da seješ pamet o poznavanju saobraćaja i porazgovaraj o tome sa nekim malo stručnijim.... dok još nisu ostale trajne posledice jer Vi u sebi već posedujete preveliku dozu frustracija, pa jedva čekate da ugledate Švercera, i da mu saspete sve što tog trenutka imate na umu, i time oslobodite bes iz sebe. :rant:
Najcrnje od svega je činjenica da Švercer nema veze ni sa čim što vas dovodi do nervoze i ludila... ali dobro, dok su tu, vama će biti lepo, jer ima ko da vas "sasluša".

@Eukaliptus- svaka čast, potpuno se slažem.
 
Vrh