Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Razgovor sa generalnim direktorom gsp-a u Bg hronici:

http://blip.tv/guest1/bg-hronika-6287798

Bilo je reči o novom sistemu naplate i novim pravilima oko ulaženja i izlaženja, ali i o kupovini novih vozila. Vredi pogledati.
@vucko prebacio sam na blip tv tamo je ceo, a ti ako hoćeš slobodno stavi na yt.
 
Angry daj ako oces da postavim na youtube,posalji mi na PM ako imas problema
 
mekbejn":1pi1k589 je napisao(la):
attachment.php
http://www.flickr.com/photos/47063070@N06/4706853733
 
Ponekad se zapitam da li ljudi iz vrha gsp beograda zive u ovom gradu, uporno se spominje broj klimatizovanih autobusa i kako smo mi losi ljudi i necemo da se priviknemo na novine, a niko ne izadje i kaze koliko je od tih klimatizovanih autobusa u funkciji a ne u garazi, koliko od tih koji voze mogu da odrade dve smene, u koliko radi klima... Ovo vise postaje smesno, rukovodstvo vrti jednu pricu, na ulici deseta prica, uporno poredjenja sa gradovima koji imaju metro, kao na marsu da zive...
 
Ja onog lika u BG hronici nisam mogao da slušam.

Rada ga je lepo pritisla, a on stalno govorio kako smo mi protiv promena. Kad je krenuo da nabraja poboljsanja prvo je spomenuo da se vise para sliva u budzet i tu sam prekinuo gledanje.
 
gosha":156tx6a8 je napisao(la):
@jimbo
(patentirajte tu vasu `busplus aroganciju` slobodno, dobro mi ne rece da zamisljam da sam u metrou) u vec postojecoj guzvi, zbog toga ga vec gubim zar ne, ne treba mi jos i vas doprinos tome,jer ne doprinosi poboljsanju ni saobracaja a ni imidza firme, ali vidim to vas ne dotice uopste.
PS
Zaposliste li novog marketing i PR strucnjaka, imali ste oglas pre nekog vremena...vidim polako ucite `persuazivnu propagandu` (iz Gebelsovih udzbenika, sudeci po onim plakatima)...bolje vi trazite saobracajnog inzenjera, neophodan vam je svakako...

Da, zaposlili su stručnjaka sa iskustvom u struci, ali KOJOJ? Neka kaže šta je po struci šef kontrole? mislim na zvanje sa vojne akademije, profesionalno vojno lice, ako, neka, bar jedan vkv kontrolor, red, rad i disciplina, nema zezanja s njima.

http://www.youtube.com/watch?v=0mr7-jjkN0c
 
Ja sam se prokulturio. Omakla su mi se dva-tri očitavanja moje lične i personalne ove nedelje. Jimbo, prenesi BusPlusu da kontrolu kod Ušća obilazim redovno devedeset peticom. Tamo mi se ne sviđa kontrola. Kontrolišu me samo moje Surchin Babes, koje mi se malo zabrinu kad je neočitana (a uvek je), ali mi ipak uredno kažu dobar dan i hvala sa smeškom. Heh, to je zbog moje lepote :cool:

Mislim, realno, šta će njih toliko po tim stanicama, ako ne i da malo povedu računa o ofrljačnom evidentiranju broja putnika, a ne da ja moram da se uvodim u evidenciju kao da ulazim u zatvorsku jedinicu. Za naše uslove dovoljne su i proizvoljne ocene koje bi išle od "pun ko oko" do "samo vozač i baba s cegerom unutri".

U sv. sl. DOLE ŠVERC, dok i ja ne poludim, a ako poludim, svečanim prelamanjem kartice napola raskinućemo usmeni ugovor, a saobraćajni inženjeri ima da se pretvore u saobraćajce. To vam odgovorno veli čovek! S fakultetom! :p
 
Jimbo":1bq6n34k je napisao(la):
stf":1bq6n34k je napisao(la):
Zašto su periferijkse linije desetkovane u odnosu na gradske?
Ali i ti ljudi zaslužuju jednako pravo da na vreme stignu gde žele i da imaju iste mogućnosti, a ne da planiraju svaki odlazak za grad kao iskrcavanje u Normandiji....

Odavno nisam primetio ovakvo plitko razmišljanje.
Periferija ima sigurno tačniji i pouzdaniji prevoz od gradskog, upravo zbog malog broja polazaka, koji jednostavno moraju biti ostvareni, jer se i jedan neostvareni polazak, na primer na liniji 1o5 oseti kao bol u rani, dok se taj jedan, na primer na liniji 16 i ne primeti.

No, ne bi bile desetkovane, da za tim nema potrebe.
....šta reći a ne zaplakati... :)

Da, periferija ima tačniji prevoz upravo zbog razloga koje si naveo. Ja te to nisam ni pitao. Ja sam te pitao zašto je red vožnje bahato proređen, pa se iz periferijskih naselja leti kreće od 30 do 45 minuta ranije da bi se došlo u isto vreme u grad. A vrlo često ni to nije dovoljno.

Zašto se na periferiju stavljaju najgora moguća vozila, i ne prođe dan da ne crkne barem jedno tuce. Imao sam uvid u listu kvarova Pogona Kosmaj te mi ne možeš mazati oči. Jednim kvarom se interval povećava za 20-30 minuta minimum, a vreme putovanja i više.

I na kraju. Da, broj putnika se leti smanjuje, ali šta je sa ostalima? Oni šta, prestaju da žive, ne razumem? To ostali i dalje idu na Fakultete, i dalje rade. Alo, život ne staje polovinom jula!!!!!

I reci mi, šta kod definicije javni prevoz ti ne razumeš?
 
stf":1k7ps5c0 je napisao(la):
I na kraju. Da, broj putnika se leti smanjuje, ali šta je sa ostalima? Oni šta, prestaju da žive, ne razumem? To ostali i dalje idu na Fakultete, i dalje rade. Alo, život ne staje polovinom jula!!!!!


+1 :kk:
 
Мислим стварно Стф, каком плитко размишљаш :laugh: :rolleyes:
Не знам само како су они израчунали да лети има мање путника.Могу да се кладим да скоро дупло више људи лети користи јавни превоз него зими. :rolleyes:
 
I tek ce, nema se vise za redovni odlazak na more... :D
 
Obavezno, duplo, i sve se spotičem u trci do Velikog Validatora. Red je da častimo sirote Đilasove pajtose, treba i njihovoj deci školski ranac od 7500 hiljada evra, da ih ne zezaju druga deca.

Kad baš naletim na onaj roj komaraca platim, jer me mrzi da se preganjam, a i verujem da je i njima muka osim ovom slučaju s našeg foruma.
 
Danas u troli od troje vrata samo jedan covek radi na srednjim i prakticno tera ljude u ** kada krenu da ulaze na srednja.Da mi je znati gde su druga dvojica za ulazna vrata?
 
Pa ja tu vidim manu gsp-a, nikakvu busplusa, od kad se bilo gde vozači smenjuju u sred vožnje ??
 
E mene je to bas interesovalo pre npr. bila jedna razdrndana 75 koja je pre isla uvece kasno nesto uvek i koja se na svakoj stanici, semaforu gasila da li se i tad ponistavaju aparati?
 
Ne verujem, ko je bre projektovao ovaj sistem moze komotno da se obesi! :o
 
Menjanje vozača koje nije ograničeno samo na okretnicu ja vidim kao nešto pozitivno.

Greška je u sistemu koji je morao da bude programiran tako da se resetuje na okretnicama i to na posebnu komandu a ne ovako.

Ja sam par puta prisustvovao restartovanju celog Busplus sistema u toku vožnje. i to po više puta. Verovatno se i tad automatski brišu podatci.....e da vidim da probaju da mi naplate kaznu! !!!
 
Vrh