Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Osvrnuo bih se samo na poslednji pasus ovog clanka (izlizane li floskule o `promenama i unapredjenju`), ako ce komfor putnika da im se poveca kao sto se i nama povecao, nek` su im Alah, Isus i Krisna u pomoci... :D
 
BadMan,
Jedna greška u naslovu uputstva. Ne komunalna inspekcija već samo komunalna policija. U kombinaciju može eventualno da udje samo drumska iliti saobraćajna inspekcija.
 
Kazu na gsp forumu da su poceli u gsp-u da lepe papire sa natpisima ulaz izlaz na vrata i da izgleda x puta jadnije od tih papira kada ih stave za linije :laugh:
 
gosha":2xw9cyqq je napisao(la):
I da pitam, ako neko zna, zasto su iz nekih vozila izbaceni oni lcd monitori na kojima je bila gps mapa pomocu koje lepo mozete da vidite gde ste u tom trenutku? (bilo na linijama 45 i 82 u liaz-ima, za njih znam sigurno, mozda su bili jos negde). Dakle nesto sto je valjalo, nikom nije smetalo,naprotv, je moralo da leti napolje iz samo njima znanih razloga.

Evo, da odgovorim na pitanje. Prvi GPS monitori u beogradskom prevozu bili su instalirani u Liazima nekih prevoznika iz Beobusa (B&B Linea, Unacop) i osim što su pokazivali po GPS-u kretanje vozila na mapi Beograda, takođe su vrteli i razne informativno-zabavne sadržaje kao i poruke sponzora (sličan koncept kao i entertainment ekrani koje je Masel montirao u manjem broju GSP-ovih autobusa).

Monitore iz ovih Beobuseva gurala je neka domaća marketing agencija, mislim da su se zvali Serbmedia. Oni su bili zaduženi za marketing cele priče, međutim izgleda da se ispostavilo da nema leba od prodaje reklamnog prostora na tim monitorima. Monitori su bili višestruko manji od Maselovih osvetljenih panoa na ulaznim vratima, bili su postavljeni iza vozača ili ispod samog plafona u vozilu, poruke na njima niko nije pratio osim nekolicine putnika koji bi stajali baš ispred njih i tako ubijali dosadu.
Projekat dakle nije ukinut na silu nego je umro prirodnom smrću zbog nedostatka interesovanja. Inicijatori su uložili u hardver i u jednom trenutku su prosto prestali da ulažu u održavanje sistema koji nije donosio ništa, sećam se da dugo vremena većina monitora nije prikazivala apsolutno ništa, ispadao je iz stroja jedan po jedan, a na kraju kad su poskidani već su bili samo gomila mrtvog hardvera.
 
^^^Propali su jer niko nije smeo da sarađuje sa njima - zvali su klijente i dobijali odgovor: "Rado bismo, ali ne smemo sa vama da radimo." Sa druge strane je naravno bio - masel. :notok:
 
@ Михаило

Upravo tako, Masel je uništio Serbmedia grupu.
Velika šteta obzirom na to koliko je samo Serbmedia imala bolji i napredniji načina reklamiranja, uz GSP i mape koje su bile od pomoći putnicima.
 
Neko je pohvalio održavanje autobusa u Subotici, eto odatle moje ponovno citiranje u Evropi, jer činjenica je da je vojvodina najrazvijeniji deo Srbije a Subotica jedan od gradova koji se nema čega postideti pred sličnim gradovima u EU.


P.S. Ptičica je to lepo skapirala, barem se meni tako čini neka me ispravi ako grešim.

angry bird":35ls33ym je napisao(la):
Biće uskoro "putuj Evropo" vidim ja...
 
@Bivis ne grešiš. :kk: I ja sam sličnog mišljenja iako sam rođeni Beeoooograđanin. Ali ajde da ne offtopičimo.
 
deka75":112eiqxo je napisao(la):
izgleda da je propao i ovaj fb ustanak protiv bus plusa.na protestu manje od 150 ljudi

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/335668/U-protestnoj-setnji-protiv-Bus-plusa-150-gradjana

Reci cu ti zasto mislim da nece zaziveti, bar ja tako razmisljam a mislim da i vecina.

Svi znaju da to sa vratima nece uspeti i niko u principu to i ne postuje, cak ni u vozilima sa stalnom kontrolom, ja danas usao na srednja, lik stoji i nikom nista ne govori. Ceka da odradi tu smenu. Tackasta kontrola je vec jednom propala i finansijski je neodrziva tako da ce i to vremenom nestati.

Vucic i Dacic sve znaju. Vucic je sve iznosio u predizbornoj kampanji, on je sada najmocniji covek Srbije. Dacic premijer i ministar policije. Ako oni nista ne urade sada povodom toga, nego aminuju "Djilasa" i prihvate to kao njegov poslic, mozda samo uzmu neki deo za sebe, sta ja onda kao pojedinac tu mogu? Ko ce da me saslusa, da mi pomogne?

Mogu samo da prdim na otvorenom i da to nikom ne zasmeta.
 
stf":pqydja45 je napisao(la):
Zašto su periferijkse linije desetkovane u odnosu na gradske?
Ali i ti ljudi zaslužuju jednako pravo da na vreme stignu gde žele i da imaju iste mogućnosti, a ne da planiraju svaki odlazak za grad kao iskrcavanje u Normandiji....

Odavno nisam primetio ovakvo plitko razmišljanje.
Periferija ima sigurno tačniji i pouzdaniji prevoz od gradskog, upravo zbog malog broja polazaka, koji jednostavno moraju biti ostvareni, jer se i jedan neostvareni polazak, na primer na liniji 1o5 oseti kao bol u rani, dok se taj jedan, na primer na liniji 16 i ne primeti.

No, ne bi bile desetkovane, da za tim nema potrebe.
Kako sada linija 1o1 nema više interval veći od 1o minuta, kao ranijih godina?
maki80":pqydja45 je napisao(la):
Žao mi vas je jer mora da je prilična frustracija saznanje da si potpuno nemoćan da izađeš na kraj sa jačima od sebe bez zaštite policije.

Nemoj molim te, da nas žališ... nismo toliko jadni.

maki80":pqydja45 je napisao(la):
Kad si toliko savestan po pitanju ukidanja prevoza neplatišama kako to da mirijevo ima tako dobru povezanost sa gradom?

Sama možeš da izvučeš odgovor, ali da se ne mučiš, ja ću - sve po zasluzi.
Linije: 25P, 27E i 74 su na samom vrhu po broju overavanja.

gosha":pqydja45 je napisao(la):
Gosn Jimbo, evo recite mi vi, koliko je prosecno zadrzavanje vozila na stajalistima zbog ovoga, i kako ja, kao neko ko je platio kartu, ima VECU korist od duzeg putovanja do svog odredista? Eto samo to.

Vrlo rado.
Mom timu je potrebno pola minuta za pregled manje punog, a od minut do dva punog autobusa (u to se možete uveriti ove nedelje svako jutro od 6h do 12h u Krnjači, na stanici Branko Momirov).
Autobus se u stanici zadržava duže, jedino u slučaju da neki od putnika bez karte, a često i sa validnom kartom, pravi problem, što onda već nije do nas.

Ako je za Vas dva minuta znatno duže putovanje, zamislite kao da ga autobus gubi na nekom od brojnih semafora, ili jednostavno negde u kolapsu.

Bivis":pqydja45 je napisao(la):
Kakva likuša, tri puta je sebi dozvolila da bude izbačena iz autobusa i nije joj palo na pamet da kupi kartu ako ovo nije bezobrazluk onda ne znam šta jeste.

Ima i primera koji pola naše smene provedu na stanici, čekajući da se sklonimo, a iz inata (ne znam kome) neće da kupe kartu. I kako to normalan čovek da razume?

laki72":pqydja45 je napisao(la):
Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok: ... Ti si bio na stanici kod Ruske, pa znaš da ni jedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta???

Očigledno nemaš predstavu koliko je 2o minuta, kao i većina putnika koji sada gube vreme jedino na tačkastu kontrolu.*
Da jedan autobus stoji u stanici 2o minuta, iza njega bi trebalo da stoji još bar tridesetak (3o) autobusa, što je priznaćeš, malo mnogo i nerealno.

* prošle nedelje kolege izlaze za 2o sekundi iz autobusa, a gospođa dobaci kako je autobus stajao u stanici dva (2) minuta... o čemu pričamo?!

laki72":pqydja45 je napisao(la):
Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!

Da li je potreban ijedan komentar na ovaj deo posta?!
Nema potrebe da se spuštam na niži nivo, i opravdavam rad sebe i svojih kolega, dok ti očigledno nesvesno staješ na stranu onih koji prevoz ne plaćaju.

maki80":pqydja45 je napisao(la):
još kad kažu - ni jedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta-
Toliko o poznavanju saobraćaja- to se dešava kad ljude sa trgovačkom puste da rade u prevozu...
:bash: - maltretiraju ljude i ponose se time.

Budi samo malo realna, i nemoj da seješ pamet o poznavanju saobraćaja, jer ti to nije potrebno da vidiš svojim očima koliko se autobus zaista zadržava u stanici, a takođe za vređanjem nema potrebe, jer u našim redovima ima i ljudi sa fakultetom.
I da, ponosim se što sam KONTROLOR. :cool:

kopmania":pqydja45 je napisao(la):
Au onaj gore klip sa kontrolorima.. PA ono je za plakanje, ulaze izlaze iz autobusa, pogubljeni su 100 % !

Vala da znaš.
Imaju neki svoj sistem rada, koji ni ja lično ne razumem.

Ali dobro, to je bio tek drugi dan ove akcije, sada to izgleda mnogo uhodanije, ali su opet ipak dosta spori.

nikola011":pqydja45 je napisao(la):
I ja sam protiv ovakve kontrole jer joj ne vidim svrhu. Ne moze vecno da traje, a i nema previse smisla.

Pre svega, i nije plan da ovakva kontrola traje dugo.
Svoju svrhu ima, stvara dodatan pritisak na putnike bez karte, koji u slučaju da nemaju kartu, ne mogu da prođu tu stanicu... osim pešaka, pa kome odgovara da ne plati kartu i prepešači ceo Pančevački most, neka izvoli.

deka75":pqydja45 je napisao(la):
izgleda da je propao i ovaj fb ustanak protiv bus plusa.na protestu manje od 150 ljudi

Realno su smešni više sa tim protestima.
 
Jimbo":34v10x6l je napisao(la):
nikola011":34v10x6l je napisao(la):
I ja sam protiv ovakve kontrole jer joj ne vidim svrhu. Ne moze vecno da traje, a i nema previse smisla.

Pre svega, i nije plan da ovakva kontrola traje dugo.
Svoju svrhu ima, stvara dodatan pritisak na putnike bez karte, koji u slučaju da nemaju kartu, ne mogu da prođu tu stanicu... osim pešaka, pa kome odgovara da ne plati kartu i prepešači ceo Pančevački most, neka izvoli.

Al ces da ih nasekiras sto ce neko vreme da placaju kartu pa posle sve po starom, nemas pojma.
 
Cekaj Jimbo ako tako slepo branis ovu glupost od tackaste kontrole, molim te mi pojasni sledece:
Svercujes se recimo i naidjes na tackastu kontrolu, izadjes lepo iz autobusa, prosetas jednu stanicu i opet udjes u sledeci autobus bez karte...
I sad ti meni oces da kazes da se taj neko bez karte oseca pritisnutim i oseca potrebu da kupi kartu, NE, nego vam se smeje u facu... a sto je najtuznije i taj isti busplus vam se smeje u facu jer imate ovlascenja isto kolko i bilo koji drugi gradjanin u autobusu...
 
@bazinga

upravo takav vid pritiska će da natera ljude da kupe kartu i da se ne cimaju da silaze i pešače i sve to za 60 din...

@jimbo


podrška da iskorenite šverc. glavni problem u svemu ovome je što ljudi neće da plaćaju pa se bune.
 
Jimbo, ja moram da te pitam, da li si ti stvarno toliko ... da ne možeš da ukapiraš nekoliko jednostavnih stvari?
Prvo, bus plus neće suzbiti švercovanje, već će ga, naprotiv, drastično povećati. Bus plus nije uveden da bi smanjio šverc, nego je uveden da bi se neko obogatio, i taj neko će sad da se bori za svaki dinar, pokušavajući da ovim glupostima zastraši putnike.

Švercere je veoma lako naterati da plaćaju kartu-uvođenjem konduktera.

Evo ti primer koji sve objašnjava: Pre je bilo apsolutno nemoguće švercovati se u Lasti, na prigradskim linijama. Ako putuješ u Lazarevac, Sopot i sl., nisi ni pomišljao na švercovanje, znalo se, karta mora da se plati. E, sad, od kad je uveden Bus plus, masa ljudi se najopuštenije švercuje i do Lazarevca, i to svaki dan.
Tako da, molim te, pusti me tih priča kako ćete vi, tako smešni, nekog da naterate da kupi kartu. Možete samo da iritirate i izazivate revolt kod ljudi pa da i oni koji su uvek plaćali prevoz, sada neće. Mnogo ste smešni.


Još ću jednu stvar dodati, od kad je uveden bus plus, cene nekretnina u Lazarevcu su počele da rastu, i ja to dovodim u vezu.
 
@jimbo
ne znam kako vas tim radi u Krnjaci, ne putujem na tu stranu, ali proslog cetvrtka, kod arene, kontrola je drzala autobus 17 oko 7 minuta na stanici (vozio bicikl, stao pored i merio vreme), pri tome sofer je otvorio samo prednja vrata za ulaz, ne bih ti mogao opisati izraze lica onih pozadi koji su na suncu cekali da izadju.
Kod bloka 70 (gandijeva), autobusu 95 trebalo oko 2 minuta samo da primi putnike na obelezena vrata (na toj stanici uvek ima bar 15+ ljudi koji cekaju van spica).
Dakle kako ce nova pravila u postojecim uslovima unaprediti saobracaj?
Ne treba da se stidis sto si kontrolor, posao kao i svaki drugi. Ali ako tvoji sefovi ne umeju da organizuju vrsenje vaseg posla tako da ne napravite haos i ne remetite red voznje, onda , izvini, nisu za taj posao, prosto, kao i u svakoj drugoj vrsti posla.
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da za svoju mesecnu kartu od uvodjenja bus plusa samo je jedna stvar korisna za obicnog coveka, a to je uplata na vise mesta. SVE ostalo je isto, ako ne i gore (duze putujem zbog guzvi). I ne zelim da zamisljam da gubim vreme na semaforima (patentirajte tu vasu `busplus aroganciju` slobodno, dobro mi ne rece da zamisljam da sam u metrou) u vec postojecoj guzvi, zbog toga ga vec gubim zar ne, ne treba mi jos i vas doprinos tome,jer ne doprinosi poboljsanju ni saobracaja a ni imidza firme, ali vidim to vas ne dotice uopste.
PS
Zaposliste li novog marketing i PR strucnjaka, imali ste oglas pre nekog vremena...vidim polako ucite `persuazivnu propagandu` (iz Gebelsovih udzbenika, sudeci po onim plakatima)...bolje vi trazite saobracajnog inzenjera, neophodan vam je svakako...
 
gosha":3sjck6au je napisao(la):
@jimbo
ne znam kako vas tim radi u Krnjaci, ne putujem na tu stranu, ali proslog cetvrtka, kod arene, kontrola je drzala autobus 17 oko 7 minuta na stanici (vozio bicikl, stao pored i merio vreme), pri tome sofer je otvorio samo prednja vrata za ulaz, ne bih ti mogao opisati izraze lica onih pozadi koji su na suncu cekali da izadju.
Kod bloka 70 (gandijeva), autobusu 95 trebalo oko 2 minuta samo da primi putnike na obelezena vrata (na toj stanici uvek ima bar 15+ ljudi koji cekaju van spica).
Dakle kako ce nova pravila u postojecim uslovima unaprediti saobracaj?
Ne treba da se stidis sto si kontrolor, posao kao i svaki drugi. Ali ako tvoji sefovi ne umeju da organizuju vrsenje vaseg posla tako da ne napravite haos i ne remetite red voznje, onda , izvini, nisu za taj posao, prosto, kao i u svakoj drugoj vrsti posla.
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da za svoju mesecnu kartu od uvodjenja bus plusa samo je jedna stvar korisna za obicnog coveka, a to je uplata na vise mesta. SVE ostalo je isto, ako ne i gore (duze putujem zbog guzvi). I ne zelim da zamisljam da gubim vreme na semaforima (patentirajte tu vasu `busplus aroganciju` slobodno, dobro mi ne rece da zamisljam da sam u metrou) u vec postojecoj guzvi, zbog toga ga vec gubim zar ne, ne treba mi jos i vas doprinos tome,jer ne doprinosi poboljsanju ni saobracaja a ni imidza firme, ali vidim to vas ne dotice uopste.
PS
Zaposliste li novog marketing i PR strucnjaka, imali ste oglas pre nekog vremena...vidim polako ucite `persuazivnu propagandu` (iz Gebelsovih udzbenika, sudeci po onim plakatima)...bolje vi trazite saobracajnog inzenjera, neophodan vam je svakako...


Ja bih ipak rekao da postoji jos jedna pozitivna stvar,pored vise mesta na kojima se moze uplatiti mesecna karta, a to je i ova provera udaljenosti vozila od stanice. Iako jeste cesto neprecizna i krajnje nebulozna, u jedno 60% slucajeva ipak daje tacne podatke,a to znaci.

A sto se tice saobracajnog inzenjera,imaju ga oni,ne brini,verovatno je u @jimbo -voj tackastoj ekipi u Krnjaci :DDD
 
Vrh