Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):stf":3ag41yf7 je napisao(la):Sad da kažem i reč dve o tom pametnom slabljenju....zašto je tramvaj 11 ukinut? P kom rezonu? Pa upravo po ovom. Linija 11 je bila slabo popunjena, pa se "logično" zaključilo da je nepotrebna. NE, nego je bila slabo popunjena zato što je imala bedan takt pa niko na nju nije računao, već su hvatali autobuse i presedali da bi nadomestili taj idiotski interval.
11 je mogla da ide i na 1 minut, ali nije veliki broj putnika imao razloga da ide na Kalemegdan.
Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):Ne mozes na silu terati ljude da idu tamo gde im ne treba.
Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):Da nece mozda autobusi za Jajince da idu taktom 16 ili 23?
stf":2huw6ko5 je napisao(la):Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.
E sad mi objasni, koja je logika:
1. da tramvajska linija mnogo većeg kapaciteta, nezavisne trase i pogona na domaću struju bude intervalski zapostavljena u odnosu na autobus mnogo manjeg kapaciteta koji upada u saobraćajni kolaps i ide na uvezenu naftu?
2. već sakatu liniju 11 definitivno sahaniti umesto sahrane daleko nerentabilnije i skuplje linije 95?
stf":2huw6ko5 je napisao(la):Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.
stf":2huw6ko5 je napisao(la):Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.
laki72":13nld843 je napisao(la):Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok:
Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!
nikola011":271fkb7u je napisao(la):laki72":271fkb7u je napisao(la):Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok:
Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!
Cuvena demagogija.
Tvoj kolega je kasnio na posao jer nije posao na vreme. Nijedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta, to prosto nije tacno, znaci on bi kasnio i bez kontrole.
nikola011":k7k4kjcw je napisao(la):stf":k7k4kjcw je napisao(la):Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.
E sad mi objasni, koja je logika:
1. da tramvajska linija mnogo većeg kapaciteta, nezavisne trase i pogona na domaću struju bude intervalski zapostavljena u odnosu na autobus mnogo manjeg kapaciteta koji upada u saobraćajni kolaps i ide na uvezenu naftu?
2. već sakatu liniju 11 definitivno sahaniti umesto sahrane daleko nerentabilnije i skuplje linije 95?
Tramvajski most ima smisla samo za one koji idu ka Zeleznickoj stanici i ka Slaviji. 95 od Hajata ima dve stanice i ti si za tren u samom centru. Za to vreme tramvaj je tek na autobuskoj i onda treba da saceka sve one semafore, popne se do kalemegdana i dodje do ovaca, koza i drugih zivotinjki. Plus odatle treba da predjes celu Knez Mihajlovu da dodjes do civilizacije i drugog prevoza, stvarno ne razumem forsiranje neceg sto nikom ne koristi.
još kad kažu - ni jedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta-Jimbo":2fldyfu3 je napisao(la):maki80":2fldyfu3 je napisao(la):Šta misle da će postići sa time osim da iziritiraju i ono malo sveta koji plaća prevoz?
... uglavnom, nijedno vozilo ne sme da stoji duže od 3 minuta...
Vi u sebi već posedujete preveliku dozu frustracija, pa jedva čekate da ugledate Kontrolora, i da mu saspete sve što tog trenutka imate na umu, i time oslobodite bes iz sebe. :rant:
Najcrnje od svega je činjenica da Kontrolor nema veze ni sa čim što vas dovodi do nervoze i ludila... ali dobro, dok smo tu, vama će biti lepo, jer ima ko da vas "sasluša".
Po kom zakonu je definisano zadržavanje vozila u stanici?
Trebala si ti onda da dođeš jutros u stari deo Karaburme, na stanicu Vuka Vrčevića, da se uveriš koliko smo minuta zadržavali autobuse u stanici. .
milanobelgrade":tlcglbh1 je napisao(la):Невероватно колико је ова глупост подигла прашине...
Прво..на линијама где нема контролора који гурају на предња врата нико не обраћа пажњу на која врата улази...
а друго...чини ми се да је цела прича ту да људи не причају о поскупљењима,не добијању плате,корупцији...него на која проклета врата улазе...
relja":2vfzstq2 je napisao(la):milanobelgrade":2vfzstq2 je napisao(la):Невероватно колико је ова глупост подигла прашине...
Прво..на линијама где нема контролора који гурају на предња врата нико не обраћа пажњу на која врата улази...
а друго...чини ми се да је цела прича ту да људи не причају о поскупљењима,не добијању плате,корупцији...него на која проклета врата улазе...
Naravno.
Izmišljen je još jedan problem da se zagorčava život ljudima, plus će stotinjak ljudi dobijati platu za to.
Metastaza jedne nesposobne države.
Koliko se sećam, ti si doskorašnji doseljenik u BG? Onda me ova konstatacija ne čudi. Nisi dovoljno živeo ovde da možeš da osetiš koliko je mreža gradskog prevoza užasno i nerentabilno, nelogično i nesuvislo isplanirana.nikola011":1f5axu5n je napisao(la):stf":1f5axu5n je napisao(la):Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.
Po meni je gradski sistem prevoza manje-vise OK
Ok, tvoje mišljenje je očigledno da postoje manje vredni ljudi.nikola011":1f5axu5n je napisao(la):stf":1f5axu5n je napisao(la):Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.
Ne postoji u tako nekoj odluci sramota ili nesto slicno vec potreba. ..........To nije sramota, nego stvar licnog izbora i mogucnosti.
angry bird":1kf2rxzf je napisao(la):
MilisaV":vk7pnb21 je napisao(la):možemo mi reorganizovati i 100 puta, ako nema nekog metroa da preveze gomilu ljudi, ili makar onog TCP/IP bezšoferskog vozila za četri osobe, prave reorganizacije nema.