Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pogodi ciji je to komentar

bowtie.gif
 
nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):
stf":3ag41yf7 je napisao(la):
Sad da kažem i reč dve o tom pametnom slabljenju....zašto je tramvaj 11 ukinut? P kom rezonu? Pa upravo po ovom. Linija 11 je bila slabo popunjena, pa se "logično" zaključilo da je nepotrebna. NE, nego je bila slabo popunjena zato što je imala bedan takt pa niko na nju nije računao, već su hvatali autobuse i presedali da bi nadomestili taj idiotski interval.

11 je mogla da ide i na 1 minut, ali nije veliki broj putnika imao razloga da ide na Kalemegdan.
Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.
E sad mi objasni, koja je logika:
1. da tramvajska linija mnogo većeg kapaciteta, nezavisne trase i pogona na domaću struju bude intervalski zapostavljena u odnosu na autobus mnogo manjeg kapaciteta koji upada u saobraćajni kolaps i ide na uvezenu naftu?
2. već sakatu liniju 11 definitivno sahaniti umesto sahrane daleko nerentabilnije i skuplje linije 95?

nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):
Ne mozes na silu terati ljude da idu tamo gde im ne treba.
Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.
nikola011":3ag41yf7 je napisao(la):
Da nece mozda autobusi za Jajince da idu taktom 16 ili 23?
Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.
 
Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok:

Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!
 
stf":2huw6ko5 je napisao(la):
Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.
E sad mi objasni, koja je logika:
1. da tramvajska linija mnogo većeg kapaciteta, nezavisne trase i pogona na domaću struju bude intervalski zapostavljena u odnosu na autobus mnogo manjeg kapaciteta koji upada u saobraćajni kolaps i ide na uvezenu naftu?
2. već sakatu liniju 11 definitivno sahaniti umesto sahrane daleko nerentabilnije i skuplje linije 95?

Tramvajski most ima smisla samo za one koji idu ka Zeleznickoj stanici i ka Slaviji. 95 od Hajata ima dve stanice i ti si za tren u samom centru. Za to vreme tramvaj je tek na autobuskoj i onda treba da saceka sve one semafore, popne se do kalemegdana i dodje do ovaca, koza i drugih zivotinjki. Plus odatle treba da predjes celu Knez Mihajlovu da dodjes do civilizacije i drugog prevoza, stvarno ne razumem forsiranje neceg sto nikom ne koristi.

stf":2huw6ko5 je napisao(la):
Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.

Po meni je gradski sistem prevoza manje-vise OK

stf":2huw6ko5 je napisao(la):
Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.

Ne postoji u tako nekoj odluci sramota ili nesto slicno vec potreba. Neka sela u Srbiji imaju jedan polazak do blizeg mesta, ostavljeno vreme da se obavi sta treba i jedan povratak posle par sati. Nema tu sramote, nema ko da placa uzaludno vitlanje autobusa. Kad ides u prigradsko naselje da zivis, otprilike znas sta te ceka. Dobijes kucu, vise kvadrata, ali sve ostalo u mnogo manjoj meri od onih blize centru. To je stvar kompenzacije, pa ti izaberi. Ili ces mnogo vise kvadrata+dvoriste kako mnoge stanovnike Stepe neki savetuju da su za iste pare mogli da zive kao bogovi na Avali, ili ces trotoare, gradske skole, cest prevoz, podzemne kontejnere, vise prodavnica i slicne stvari. To nije sramota, nego stvar licnog izbora i mogucnosti.
 
laki72":13nld843 je napisao(la):
Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok:

Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!


Cuvena demagogija.

Tvoj kolega je kasnio na posao jer nije posao na vreme. Nijedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta, to prosto nije tacno, znaci on bi kasnio i bez kontrole.
 
nikola011":271fkb7u je napisao(la):
laki72":271fkb7u je napisao(la):
Danas mi kolega kasnio na posao 20 minuta jer je "Bus pljuc" postavio carinu iza BGD sajma !!! :notok:

Gospoda kontrolori ako nisu sposobni da pregledaju karte dok je vozilo u pokretu ne treba ni da rade taj posao. Niko nije dužan da ispašta zbog švercera i zbog njihove nesposobnosti!!!


Cuvena demagogija.

Tvoj kolega je kasnio na posao jer nije posao na vreme. Nijedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta, to prosto nije tacno, znaci on bi kasnio i bez kontrole.

e Nkola aj olabavi malo, ok? Taj kolega me sigurno ne laže, prvo jer nije takav, a drugo, nema razlog da se pravda meni, ja mu nisam ni šef, niti je dolazio meni na smenu.
Covek je 2 godine do penzije, ceo radni vek dolazi ranije na posao, a ne na vreme!
Ti si bio na stanici kod Ruske, pa znaš da ni jedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta???
Nemoj pričati napamet.
Bus plus još jednom kažnjava upravo one koji savesno plaćaju za prevoz i to je ono što je poenta!
 
nikola011":k7k4kjcw je napisao(la):
stf":k7k4kjcw je napisao(la):
Pogrešno. Linija 11 je vodila stanovnike blokova u sam centar grada. Danas za to služi linija 95. I u vreme linije 11 većina je išla 95-icom, jer je ona išla na 3 minuta a 11 na 15 minuta.
E sad mi objasni, koja je logika:
1. da tramvajska linija mnogo većeg kapaciteta, nezavisne trase i pogona na domaću struju bude intervalski zapostavljena u odnosu na autobus mnogo manjeg kapaciteta koji upada u saobraćajni kolaps i ide na uvezenu naftu?
2. već sakatu liniju 11 definitivno sahaniti umesto sahrane daleko nerentabilnije i skuplje linije 95?

Tramvajski most ima smisla samo za one koji idu ka Zeleznickoj stanici i ka Slaviji. 95 od Hajata ima dve stanice i ti si za tren u samom centru. Za to vreme tramvaj je tek na autobuskoj i onda treba da saceka sve one semafore, popne se do kalemegdana i dodje do ovaca, koza i drugih zivotinjki. Plus odatle treba da predjes celu Knez Mihajlovu da dodjes do civilizacije i drugog prevoza, stvarno ne razumem forsiranje neceg sto nikom ne koristi.

То што теби не користи линија 11, не значи да ником није корисна. Калиш, Филолошки факултет, ЗОО врт, Драпшин, Беко (док је радио), Дорћол. Дотле се све из НБг-а стизало (најбрже) линијом 11. Е сад, зато што није имала путника као 17ица, уз сраман такт од 16 минута (давно беше, ни не сећам се више), проглашена је нерентабилном и укунута. Још увек привремено, али питање да ли ће да буде нешто.

Тако може са малтене било којом линијом. Повећај такт линији 55. Људи ће да почну да преседају: са 46 на 58, са 23 на 88, итд... На 55 ће да буде све мање путника и на крају ће да је укину. Само замените бројеве и можете да се играте са било којом линијом, што ради и ДЈП.

У питању је јавни превоз. То што се линијом возио један путник мање од неке њихове идиотске границе, није разлог да линију укину.
 
Jel ti znaš šta je 20 minuta ??? To je ne moguće, jedino da je bila gužva u saobraćaju što ne verujem u sred nedelje..
 
Jimbo":2fldyfu3 je napisao(la):
maki80":2fldyfu3 je napisao(la):
Šta misle da će postići sa time osim da iziritiraju i ono malo sveta koji plaća prevoz?

... uglavnom, nijedno vozilo ne sme da stoji duže od 3 minuta...

Vi u sebi već posedujete preveliku dozu frustracija, pa jedva čekate da ugledate Kontrolora, i da mu saspete sve što tog trenutka imate na umu, i time oslobodite bes iz sebe. :rant:
Najcrnje od svega je činjenica da Kontrolor nema veze ni sa čim što vas dovodi do nervoze i ludila... ali dobro, dok smo tu, vama će biti lepo, jer ima ko da vas "sasluša".

Po kom zakonu je definisano zadržavanje vozila u stanici?
Trebala si ti onda da dođeš jutros u stari deo Karaburme, na stanicu Vuka Vrčevića, da se uveriš koliko smo minuta zadržavali autobuse u stanici. :cool: .
još kad kažu - ni jedan autobus ne stoji u mestu 20 minuta-

Toliko o poznavanju saobraćaja- to se dešava kad ljude sa trgovačkom puste da rade u prevozu...
:bash: - maltretiraju ljude i ponose se time. Kad vozila poispadaju iz vremena lako je zakasniti i pola sata da ne spominjemo da samo zaustavljanje istih pretstavlja priličnu smetnju odvijanju saobraćaja. takođe, nakon svih onih najava (kao da je vanredno stanje) logično je da će biti znatno povećan broj putničkih vozila jer svako ko može će gledati da ide kolima. A taj jadni čovek pred penziju što ide busom ko mu je kriv što nije sin ministra, ko ga šiša što su mu ceo radni vek izdvajali poreze i doprinose da bi se kupili autobusi, tramvaji i trolejbusi.

Takođe, evo ko nas "uvodi u red": http://www.youtube.com/watch?v=V5Pq0XGa8VA

Šta još treba da urade da bi naišli na organizovan otpor? Što kaže narod, samo govnjiva motka, ništa drugo tu ne pomaže!!!
 
Javljaju na blicu i b92 da kasne kod sajma i u zemunu zbog novog sistema vozila po 10-20 minuta.
 
sramota...Vlahoviću preporučujem posetu psihijatru.
ako se sada kasni po 10 - 20 minuta kako li će biti od 1.septembra. Bogami biće i krvi...
 
Невероватно колико је ова глупост подигла прашине...
Прво..на линијама где нема контролора који гурају на предња врата нико не обраћа пажњу на која врата улази...
а друго...чини ми се да је цела прича ту да људи не причају о поскупљењима,не добијању плате,корупцији...него на која проклета врата улазе... :grand:
 
milanobelgrade":tlcglbh1 je napisao(la):
Невероватно колико је ова глупост подигла прашине...
Прво..на линијама где нема контролора који гурају на предња врата нико не обраћа пажњу на која врата улази...
а друго...чини ми се да је цела прича ту да људи не причају о поскупљењима,не добијању плате,корупцији...него на која проклета врата улазе... :grand:


Naravno.
Izmišljen je još jedan problem da se zagorčava život ljudima, plus će stotinjak ljudi dobijati platu za to.
Metastaza jedne nesposobne države.
 
A što se tiče linije 11:
ona je žrtva redukcije prevoza iz 90-tih. I pre toga je imala duži takt između polazaka, ali je značila stanovnicima blokova - više zbog povratka na Novi Beograd iz okoline Knez-a, nego zbog putovanja u centar.
 
relja":2vfzstq2 je napisao(la):
milanobelgrade":2vfzstq2 je napisao(la):
Невероватно колико је ова глупост подигла прашине...
Прво..на линијама где нема контролора који гурају на предња врата нико не обраћа пажњу на која врата улази...
а друго...чини ми се да је цела прича ту да људи не причају о поскупљењима,не добијању плате,корупцији...него на која проклета врата улазе... :grand:


Naravno.
Izmišljen je još jedan problem da se zagorčava život ljudima, plus će stotinjak ljudi dobijati platu za to.
Metastaza jedne nesposobne države.

Bravo.
Inace se donosenje pravila za koje se unapred zna da ili ne mogu da se sprovedu bez upropastavanja postojeceg (kao ovo sa vratima) ili koja se unapred nece sprovoditi (kao prohibicija npr), se donose da bi neko umakao prste, a ne zbog javnog interesa. Neko je dobio posao stampanja ONOLIKIH oznaka za ulaz izlaz na vratima...
I dalje cekam odgovor, kakvo je to poboljsanje usluge ako ja putujem i minut duze nego sto sam do sada?
 
nikola011":1f5axu5n je napisao(la):
stf":1f5axu5n je napisao(la):
Stvarno? A današnja mreža ne tera ljude na silu određenim pravcima? I svaka linija ide baš gde treba? Teško, budući da postoji brdo nerentabilnih i užasno isplaniranih linija.

Po meni je gradski sistem prevoza manje-vise OK
Koliko se sećam, ti si doskorašnji doseljenik u BG? Onda me ova konstatacija ne čudi. Nisi dovoljno živeo ovde da možeš da osetiš koliko je mreža gradskog prevoza užasno i nerentabilno, nelogično i nesuvislo isplanirana.
U stvari, u vreme kada je planirana bila je odlična, ali je to vreme prošlo pre 30 godina. Odavno je potrebna totalna reorganizacija.
nikola011":1f5axu5n je napisao(la):
stf":1f5axu5n je napisao(la):
Ne, ali je svaki takt veći od 10 minuta sramota za civilizaciju 21 veka.

Ne postoji u tako nekoj odluci sramota ili nesto slicno vec potreba. ..........To nije sramota, nego stvar licnog izbora i mogucnosti.
Ok, tvoje mišljenje je očigledno da postoje manje vredni ljudi.
Gde god da se živi država mora obezbediti iste uslove života, a ne da se ponaša kao maćeha i primorava ljude na migracije.
 
slažem se sa tobom stf, ali to ne znači da se slažem da treba autobus za prigradske naselje da ide na svakih 15 minuta.

ako uzmemo na primer da je optimum 50 putnika po autobusu, onda to treba da bude i za centar, i za padinsku skelu.

ako je potrebno da u centru ide na 5 minuta, onda nek ide...


a ako je za padinjak potrebno pola sata da se nakupi 50 putnika, onda nek autobus ide na pola sata....


i to je svima isto, zar ne?

za reorganizaciju bez metroa mi deluje kao pretakanje iz šupljeg u prazno,


možemo mi reorganizovati i 100 puta, ako nema nekog metroa da preveze gomilu ljudi, ili makar onog TCP/IP bezšoferskog vozila za četri osobe, prave reorganizacije nema.
 
Mi kao gradjani od naših para kupil smo nova javna vozila i remontovali stara dajemo subvencije
kako bi smo imali sa čime i u odredjenom vremenoskom roku da stignemo od tačke A do tačke B

Ko ima pravo da to anulira
na taj način, što produžava vreme stizanja od tačke A do tačke B (čini ne dovoljan broj vozila da bude još manji)
i tako poništava i obesmišljava sve za radi svog profita
pri tome ulaganje u predhonom preriodu gradjana i te firme za naplatu je zanemarljiv tj. neuporedljiv

Hajde ja cu u hol neke zgrade da stavim svoju saksiju za cvece
i onda da imam ne jednako nego vece pravo od tih stanara zgrade

Zar nje takvo ponašanje r a z b o j n i č k o

Rešenje bi bilo
,,U redu, tvoja saksija jesete korisna ali nadji MODUS da nam
ne zgorčavaš život inače če leteti i TI ta tvoja saksija napolje,,

Upravo tako treba posmatrati novu problematiku
neka nadju novi modus ili ce leteti napolje

Za pronalaženja novog modusa nisu dužni gradjani da ga pronalaze, nego onaj ko hoce deo kolača
 
angry bird":1kf2rxzf je napisao(la):

Ne zna čovek da li da se smeje ili da psuje.

Hteo sam da napišem nešto o autobusu koji je projektovan sa više ulaza/izlaza, razdelnom šipkom na stepeništu i sl, ali je besmisleno...


edit: ps - Zvezda - Partizan se igra 17. novembra, a do tada će valjda biti i nekih dobrih utakmica u Evropi.

Hoće li i Žandarmerija da kontroliše ulazak na srednja vrata :p ?
 
MilisaV":vk7pnb21 je napisao(la):
možemo mi reorganizovati i 100 puta, ako nema nekog metroa da preveze gomilu ljudi, ili makar onog TCP/IP bezšoferskog vozila za četri osobe, prave reorganizacije nema.

Ali zasto, dok se to ne resi, uvoditi pravila koja ne dorpinose NICEMU osim srozavanja postojeceg kvaliteta usluge?



Kakav staljin, kakva securitatea, kakav stazi, kakav gebels.... (a i za stampanje ovog smeca je neko uzeo pare)
putnik bez karte moze biti kriv samo za manji prihod (i to delom, ostatak krivice je na vama sto to tolerisete), a za GUZVE ste krivi iskljucivo VI i vasa nesposobnost da upravljate javnim prevozom. Jer i da svi ti ljude kupe kartu, opet ce biti guzva, zar ne? Ali ne, staljin nikad nije gresio...
 
Vrh