SMS od mame: "10 000 kontrolora bus plusa zarobili 2 autobusa kod saoba, ne daju da se uđe na srednja, iako nisu upadljivo označena, izbacili silne ljude, stajali 10-15 minuta."
Cirkus je počeo. :laugh:
Cirkus je počeo. :laugh:
vucko":dtgkhfo8 je napisao(la):@Jimbo znamo se,imas new message ili ti novu poruku,vidi gore desno
stf":dtgkhfo8 je napisao(la):1. koliko putnika....
....treba ponovo nekima naglasiti da je prevoz javan a ne komercijalni. Svaka linija treba da ima jak takt bez obzira na broj putnika, jer ne postoje manje vredni sugrađani...
maki80":dtgkhfo8 je napisao(la):Šta misle da će postići sa time osim da iziritiraju i ono malo sveta koji plaća prevoz?
... uglavnom, nijedno vozilo ne sme da stoji duže od 3 minuta...
Kokos":dtgkhfo8 je napisao(la):... ne daju da se uđe na srednja, iako nisu upadljivo označena...
Haha vidi lika na 0:53 kao wtf??? :laugh:kopmania":7qgzfn6s je napisao(la):Uh nešto sam loše dekodovao snimak, ali suština se vidi
Evo par trolejbusa/autobusa od danas i "ulazak" na prva vrata
http://youtu.be/NyZSB3HrbRc?hd=1
Meni je fascinantno da neko ko očigledno radi u sistemu javnog prevoza ima ovakav stav. Zato nam prevoz i jeste ovakav. Bolje bre funkcionišu domuši u Turskoj nego javni prevoz u BG.Jimbo":1cop7ula je napisao(la):stf":1cop7ula je napisao(la):1. koliko putnika....
....treba ponovo nekima naglasiti da je prevoz javan a ne komercijalni. Svaka linija treba da ima jak takt bez obzira na broj putnika, jer ne postoje manje vredni sugrađani...
Okej, tako hoćeš da razmotrimo situaciju(?).
Za tebe je onda normalno da na primer linija 16 i linija 68 imaju isti broj vozila i isti interval?
Da li je pošteno da putnici koji redovno plaćaju prevoz na svojoj liniji, imaju istu uslugu kao oni koji je uopšte ne plaćaju?
I nema potrebe za kategorisanjem sugrađana, samo sam pričao o realnoj potrebi redovnosti određene linije.
stf":1guqvbba je napisao(la):1. koliko putnika....Jimbo":1guqvbba je napisao(la):Koliko putnika-kako plaćate-takav i prevoz.
....treba ponovo nekima naglasiti da je prevoz javan a ne komercijalni. Svaka linija treba da ima jak takt bez obzira na broj putnika, jer ne postoje manje vredni sugrađani....
2. Kako plaćate ...
Kako god da plaćamo usluga je ista - nikakva. Evo, naplata se od uvođenja Busplus sistema povećala. To i grad priznaje. A šta je u prevozu od tada bolje? Apsolutno ništa!
3. takav i prevoz...
prevoz je takav zbog javašluka onih koji usluge pružaju i njihovog neprofesionalizma, a ne putnika. Jer, statistike pokazuju da je u BG-u švercera otprilike isti procenat kao i svuda u Evropi. E sad, uporedite uslugu u Evropi, i vašu.
stf":3crryb79 je napisao(la):Sad da kažem i reč dve o tom pametnom slabljenju....zašto je tramvaj 11 ukinut? P kom rezonu? Pa upravo po ovom. Linija 11 je bila slabo popunjena, pa se "logično" zaključilo da je nepotrebna. NE, nego je bila slabo popunjena zato što je imala bedan takt pa niko na nju nije računao, već su hvatali autobuse i presedali da bi nadomestili taj idiotski interval.
gosha":3txj7mie je napisao(la):Kad kafana ima losu uslugu i nema gositju (a gosti su ti koji donose prihod) postoje samo dva resenja: ili ce gazda kafane da nesto menja u svom nivou usluge (prvo da utvrdi sta ne valja, a utvrdice tako sto ce za pocetak da pita musterije, a onda da VIDNO menja na bolje, u skladu sa zahtevima musterija i sopstvenim mogucnostima.
Jumper":3kmw6y3r je napisao(la):Danas su reke ljudi isle od sajma do Ade. a ko je i hteo da kupi kartu nije mogao jer kiosci nisu radili ili nemaju mogucnost dopune, osim kod vozaca ...