Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

@Nikola011, gosha је направио паралелу, чиме је на леп начин објаснио да приоритет мора да буде унапређење услуге корисницима. Поготово што је у питању ЈАВНО добро, које је великим делом субвенционисано из буџета. Притом, немамо могућност да одемо у другу кафану. Само немој да ми неко каже: ''Купи кола''... Кад већ морам и да обојим оно што је већ нацртано.

Друго, о односу цена-квалитет и поређењу са другим европским градовима бисмо и те како могли да расправљамо. Сем нафте (која руку на срце чини велики део расхода, али није пресудан), све остале текуће расходе наши превозници плаћају далеко мање од оних у градовима са којима бисмо могли да се поредимо. Тако да не стоји ни то да би цена треба да буде једнака оној у другим земљама. А о квалитету бисмо тек имали шта да причамо.

Треће, што се тиче немогућности да се допуни кредит на бус плус картици, то је такође велики пропуст, али не грађана. Наравно, увек ће се наћи ''таленат'' из цитираног примера, али је срамотно тиме оправдавати пропуст оних који нису обезбедили могућност допуне кредита. Притом, ово нема везе са шверцерима, говорим о НАМА који смо хтели да платимо услугу али смо у томе били онемогућени. Мени се то догодило прошле недеље, жена из трафике ми се жалила да већ два дана има проблем са допуњавањем кредита. Дала ми је неку потврду која је изашла из апарата у којој је писало да није успела допуна.

И четврто, да завршим. Поменуо сам Панчево, већ сам о томе писао, maki80 се надовезала. У последњих годину дана је направљен велики помак у градском превозу у односу на раније стање. Што је још важније, то није урађено одједном, па да се после кулирало, по старом нашем обичају. Напротив, промене су континуиране. Да ли је могуће боље? Наравно, али је неупоредиво у односу на оно раније. И у томе је поента - услуга је унапређена (нови бусеви и комбији, много чешћи поласци, продужене линије, сајт који даје информације а није само украс...), па постоји свако право да се тражи уредно плаћање карата. Тако нешто подржавам 101%.

Да ли је у БГД-у могуће унапредити контролу увођењем кондуктера, или ређим а ефикаснијим контролама или на неки трећи начин, не знам, али није решење у претњама и малтретирању. То је сигурно.
 
nikola011":fw23x3u2 je napisao(la):
Pobrkao si loncice. GSP ima gostiju, usluga nije bas toliko losa ako poredis odnos cena-kvalitet u odnosu na druge gradove, cak i evropske. Da bi se dostigao neki visi nivo, cena mora da ide prilicno visoko.

Meni se ne dopada Apex, on tu dodje samo kao "makro", nista ne radi, a uzima pare.

Nisam ja pobrkao loncice, nadovezao sam na stf-ovu konstataciju da je prevoz javan a ne komercijalni. Naravno da GSP ima `goste` jer se radi o prirodnom monopolu javne sluzbe, koja je subvencionisana svuda u svetu. Ima ih vodovod i EDB...
u ovom drugom delu tvog odgovra koji sam citirao si sam lepo naveo `apex nista ne radi, a uzima pare`. Upravo to i jeste zbog toga sto je rec o monopolu. Nisu prinudjeni da se bore za profit, kao sva preduzeca koja trzisno posluju. Drzava (grad) garantuje prihod, eeej, posao iz snova, ekonomski perpetuum mobile (a jasno je na ciji racun).
I ne bi meni, a koliko vidim i svima nama ovde toliko to smetalo, da zapravo postoje neka unapredjenja nivoa usluga. Jednom sam vec pomenuo, ajde da navedemo sta je to bolje od uvodjenja bus plusa, (objektivno gledano, bolje za krajnje korisnike koji placaju neku uslugu). Iskreno, jedino u odnosu na ranije, je to sto mogu da upaltim mesecnu na velikom broju mesta. A da li je to moglo drugacije, efikasnije i za manje para da se postigne, mislim da jeste, odnostno toliko ulaganje u sistem nije opravdano poboljsanjem usluga krajnjim korisnicima.
Oni samo vicu da mora da se placa (mora, i ja kazem) i neke opste price i fraze, od kojih mi NISTA videli nismo. Da bi se dostigao nivo usluge, mora da ide cena visoko, ali mi ovde imamo situaciju SNIZAVANJA nivoa usluge (kakav god da je) za istu cenu (uz potencijalno povecanje).
Ljudi i jesu besni jer NEMA promena u NIVOU USLUGE,bar ne pozitivnog, a to je ono sto ljudi vide i osete kad za nesto plate.

E ali ko je meni kriv, pa nisam `neciji mali`, pa da mi daju da malo vezbam ekonomiju sa javnom sluzbom koja se tice nekoliko stotina hiljada ljudi svaki dan i jos da lepo zaradim od toga...a ni manje.
 
Ljudi i jesu besni jer NEMA promena u NIVOU USLUGE,bar ne pozitivnog, a to je ono sto ljudi vide i osete kad za nesto plate.

Promena na bolje ima, samo što to neki ili ne žele da vide, ili vide ali im nije u interesu da priznaju.
 
Slobodno ih navedii. Ja ih zaista ne vidim u odnosu na ranije (a da su direktna posledica uvodjenja busplusa), osim ko sto rekoh, kupovine mesecnih na velikom broju mesta. Koje to koristi obicni korisnik jos ima?
 
Ih, nemoj tako... Pa imas priliku da u novcaniku nosis lepu plavu preplacenu karticu, a dozivljaj voznje upotpunjuju turski validatori koji sporadicno pricaju ime sanice.
 
SMS najava stanica između ostalog, jednostavnije validiranje karte, veća mreža kupovine dopuna. To su neki minimalni pomaci što bi rekli ameri baby step's ali su ipak pomaci.Reći sve je isto stvarno ne stoji.
 
Данас је 303 на Калуђерици зауставио чопор контролора. Двоје је држало средња и задња врата док је њих троје прегледало карте. Аутобус је стајао 2-3 минута у станици и клима је постала потпуно бескорисна јер се аутобус напунио врелог ваздуха.. У повратку исто са 302.. ГЛУПОСТ!
 
Sada divljaju zato sto je grad polu prazan. Zivo me zanima kako ce copori prolaziti od septembra kada se populacija vrati i krene na posao.
 
Ma za vas je samo onaj sistem s kraja devedesetih kada su privatnici imali u svakom busu konduktere pa hajde onda probaj da ne platiš. Tada ste se vozili u mnogo većim krševima pa ipak nikome nije padalo na pamet da se švercuje.
 
Bivis":1q96q8hw je napisao(la):
SMS najava stanica između ostalog, jednostavnije validiranje karte, veća mreža kupovine dopuna. To su neki minimalni pomaci što bi rekli ameri baby step's ali su ipak pomaci.Reći sve je isto stvarno ne stoji.

SMS najavu ce poceti da naplacuju (tako da ispada iz cene placene karte), ovo za validaciju, paa ajd da se slozim, mada ne validiram mesecnu,te me ne dotice, veca mreza dopuna, to sam i ja naveo, mozda najveci pomak za obicnog smrtnika. Ali ja i dalje putujem isto vreme, jednako isto ne postuju red voznje (iz raznih razloga, objektivnih i subjektivnih), sa ovim ulascima i izlascima na odredjena vrata preti da se produzi vreme putovanja u ovim nasim uslovima ( minus definitvno, ako mi umesto 20 minuta bude trebalo 40 samo zbog toga,slozices se).
Sve ovo stoji...e sad, da li je vredelo 11 miliona i formiranja parazitske firme koja ce da zivi ko bubreg u loju, a ne radi nista, ili je sve ovo moglo jednom malo vecom internom reorganizacijom unutar GSP-a i uz manja ulaganja, je stvar koju oni ne vole ni da pominju. Kao da nam je malo takvih iskustava od ranije.
I dalje sam pri stavu da ovolika ulaganja nisu vredna postignutih promena.
 
“Zašto Apex, kompanija koja upravlja BusPlus sistemom, ne vraća novac čak i kad ne spore da je greškom putnicima naplaćeno više nego što treba?...“

Zato što su hulje i hohštapleri! Ne mogu da verujem da nemaju nekoga sa barem tri vijuge (po jedna za ULAZ, IZLAZ i SALDO) i ko će jednu od uplata preknjižiti za neki naredni mesec!

@Bivis, ohladi malo, Hajneken mislim. Mlako brže 'vata.
Pusti gosn. Damba da pokuša da odradi svoj posao.
 
@Danga
Žao mi je što moram da te obavestim ali ovaj forum nije tvoje vlasništvo, svako ima pravo da učestvuje u raspravi i Ti nemaš pravo nikome da zabraniš. Pusti ti moj Heiniken na miru vidim ja da tebe vata već Jelenko.
 
Bivis":2p13g4xv je napisao(la):
Promena na bolje ima, samo što to neki ili ne žele da vide, ili vide ali im nije u interesu da priznaju.

Ma nema nikakve promene. 20 godina na ulicama Beograda je isti broj vozila. Kad god sam trazio stan da zivim privatno uvek sam gledao da lokacija bude jako dobra po tom pitanju, pa sam, manje-vise uglavnom bio zadovoljan. Koliko para-toliko muzike.

Ovde se sad sukobljavamo po nekim pitanjima, a mislim da smo svi na istoj strani.

Ja ne mogu da smislim svercovanje, praktikujem ga ponekad iz nekog revolta kad pobesnim, kad vidim koliko niko ne reaguje na to. Ko zna koliko sam puta poslao mail da bilo sta urade po tom pitanju. Svercovanje nema opravdanje bez obzira ko je na vlasti i sta se desava. To nikako ne vidim kao vid borbe, vec samo kao anarhiju. Ali problem je sto onda ispada da branim BusPlus, a ne mogu da ga smislim, kao ni gradonacelnika.

Sa druge strane cujem svercere koji stalno govore kako ce da placaju prevoz kad im se usluga svidi. Ako ti se ne svidja, a ti onda nemoj da se vozis. Kao da je situacija u ostatku Srbije toliko fenomenalna pa je to razlog sto svi placaju isti. Tako da medju onima koji su iskljucivo protiv BusPlus-a ja uvek vidim neko opravdanje za sverc.

I tako zatvorismo krug, svi smo u pravu - niko nije u pravu.

Pitanje je sad borbe protiv kriminala. Ja se kao platisa nikad nisam osetio ugrozenim i maltretiranim kad je bila kontrola. Ako dopuna ne radi na jednoj, radice na drugoj trafici. Ti izgovori su mi uvek bili debilni. Samo bih voleo da cujem koliko njih je prestalo da prica mobilnim kad negde danima nije radila dopuna nekog operatera. Ode brze bolje na drugu trafiku, i to trceci.

Ja jesam protiv ovakvog sistema ulaska i sl., ali niko ne predlaze alternativu. Kondukteri u vozilima su skupa stvar i funkcionisali su samo u privatnim autobusima kada je karta bila 3 dinara sto ja nisam nikad imao da platim. To je bila stravicna cifra. Ja sam se tad vozio na studentsku markicu i nikada nisam usao u privatni autobus. Znate li sta znaci NIKADA. Laz je kad kazu da je naplata bila 100%. Bila je samo kod privatnika, a i danas je. U E vozilima naplata je i dalje 100%. Pa izvolte, vozite se njima.
 
Bivis, koliko vidim forum se pretvara u isti rang kao komentari na blicu, kuriru itd..
Mi koji nešto lepo kažemo uvek smo u manjini i uvek smo mi neki debili..
Kao što je bivis spomenuo kada su privatnici vozili kante od autobusa i pri tom si morao da imaš kartu niko se nije žalio, sada privatnici imaju gotovo nove autobuse ? U čemu je problem ? Na ulicama od strane privatnika su novi autobusi. Naravno nismo toliko bogata država da i GSP ima sve nove autobuse, ali polako biće i to vreme.
 
Bivis":2j4dg1c1 je napisao(la):
@Danga
Žao mi je što moram da te obavestim ali ovaj forum nije tvoje vlasništvo, svako ima pravo da učestvuje u raspravi i Ti nemaš pravo nikome da zabraniš...

Nije ti žao, foliraš finoću, ali ti baš ne ide od ruke.
Ništa ti ja ne zabranjujem (to je monopol vas iz APEX-a) nego ti preporučujem, savetujem, volela bih..., jer toliko često i ružno kvalifikuješ i pišeš "o većini" (uvek izuzimajući sebe) da je to naprosto odvratno.
 
Sto se tice novih vozila, a tu pre svega spadaju famozni tramvaji, sve se placa iz paprenih kredita koji svi mi vec izmirujemo kroz PDV i ostale dazbine. Tako da to nije palo s neba, vec sve ide iz tvog dzepa.
 
Stvarno mi nije jasno što si ti toliko agresivna, i btw. ''nas iz APEX-a'' ti si stvarno pobrkala lončiće. :laugh:
 
nikola011":1zxtojx3 je napisao(la):
stf":1zxtojx3 je napisao(la):
Sad da kažem i reč dve o tom pametnom slabljenju....zašto je tramvaj 11 ukinut? P kom rezonu? Pa upravo po ovom. Linija 11 je bila slabo popunjena, pa se "logično" zaključilo da je nepotrebna. NE, nego je bila slabo popunjena zato što je imala bedan takt pa niko na nju nije računao, već su hvatali autobuse i presedali da bi nadomestili taj idiotski interval.

11 je mogla da ide i na 1 minut, ali nije veliki broj putnika imao razloga da ide na Kalemegdan. To ti je potpuno isto kao sa linijom 13. Koliki god da je njoj takt ja se njom ne vozim jer nisam krenuo u turisticki obilazak Beograda. Ja sam za ukidanje linije 13. Svi koji idu sa BB tramvajem cilj im je da dodju do zeleznicke stanice gde se isprazne kompletna vozila. Putnike ima jedino 12 jer nastavlja ka Vuku. Ni stara 13-tica do Kalemegdana posle zeleznicke nije imala putnika. Ne mozes na silu terati ljude da idu tamo gde im ne treba.
Treba da nestane i famozni 85, i 87, i 57 da se jos smanji interval, da se ukine 49, sve sto se vidi da nema perspektivu gasi.

Kada kupis stan u nekom delu grada gde je los prevoz ti ga platis mnogo manje nego tamo gde je dobar. Pomirio si se sa tim. Da nece mozda autobusi za Jajince da idu taktom 16 ili 23?

Можеш ли да објасниш због чега треба укинути линије 57 и 87 када су једине на својој траси? Плус, 87 спаја Падину са Бановим Брдом, важна је и због ОШ, пијаце и да не набрајам.

Не слажем се за линију 11, јер је имала путника. Често сам је користио. Ван шпицева јесте било мало путника (нарочито увече), али у шпицу је била више него пристојно попуњена.

За ову нову 13ицу се слажем.

СТФ је у праву. Због интервала изгледа да нека линија нема путника, јер нико није луд да пола сата чека ту линију, ако преседањем може да стигне на исто место.
 
kopmania":2x6ifjrq je napisao(la):
Kao što je bivis spomenuo kada su privatnici vozili kante od autobusa i pri tom si morao da imaš kartu niko se nije žalio, sada privatnici imaju gotovo nove autobuse ? U čemu je problem ?

Проблем је у томе што нам Ђилас, Апекс, Бус Плус, ДЈП и остали вређају интелигенцију.

Нећу да се шверцујем, али нећу ни да са задњих идем на средња да изађем, јер не видим поенту. Заиста не знам шта је вама боље данас у односу на пре 20-30 година. Возила на улицама мање него '90, застарели систем наплате, аутобуси који се не поправљају, прескупи трамваји купљени на кредит који ћемо да отплаћујемо до 2300.

Овај систем уласка и изласка на одређена врата је постојао '80их, али је средином исте деценије укинут, јер се Београд повећавао и ширио. Значи пре 30 година је било немогуће. Хоћете да кажете да је сада, када је Бг дупло већи, могуће? Није могуће, а није ни потребно. И у градовима са метроом се у аутобуском саобраћају улази и излази на било која врата, иако нису гужве као код нас.

Запитам се да ли говоримо о истом граду, јер заиста не видим ништа боље.

У питању је јавни превоз и не смеју да нам прете да ће укинути линију, ако не буде довољно оверавања.
 
...pišaju nam u cipelu, ili - još gore - za vrat, a pri tom pričaju kako je to vodeni kondenz iz klima uređaja!
 
1111":1oni14d7 je napisao(la):
Заиста не знам шта је вама боље данас у односу на пре 20-30 година. Возила на улицама мање него '90

Da li si ti uopšte koristio prevoz devedesetih godina, očigledno je da nisi jer da jesi ne bi ovo napisao. Izjava da je GSP imao više vozila devedesetih nije istinita, i to možeš lako da proveriš. Neki put se pitam što uopšte ulazim u debatu, jer ko što reče kopmania ovo se očigledno pretvara u one rasprave na kuriru, pravdi, e-novinama itd, i pri tome pojedini učesnici u nedostatku argumenata a i zbog konstantnog ponavljanja fraza kao što su đilas-plus,ološi, bag** itd. postaju krajnje agresivni.
 
1111":1drv6yqb je napisao(la):
kopmania":1drv6yqb je napisao(la):
Kao što je bivis spomenuo kada su privatnici vozili kante od autobusa i pri tom si morao da imaš kartu niko se nije žalio, sada privatnici imaju gotovo nove autobuse ? U čemu je problem ?

Проблем је у томе што нам Ђилас, Апекс, Бус Плус, ДЈП и остали вређају интелигенцију.

Нећу да се шверцујем, али нећу ни да са задњих идем на средња да изађем, јер не видим поенту. Заиста не знам шта је вама боље данас у односу на пре 20-30 година. Возила на улицама мање него '90, застарели систем наплате, аутобуси који се не поправљају, прескупи трамваји купљени на кредит који ћемо да отплаћујемо до 2300.

Овај систем уласка и изласка на одређена врата је постојао '80их, али је средином исте деценије укинут, јер се Београд повећавао и ширио. Значи пре 30 година је било немогуће. Хоћете да кажете да је сада, када је Бг дупло већи, могуће? Није могуће, а није ни потребно. И у градовима са метроом се у аутобуском саобраћају улази и излази на било која врата, иако нису гужве као код нас.

Запитам се да ли говоримо о истом граду, јер заиста не видим ништа боље.

У питању је јавни превоз и не смеју да нам прете да ће укинути линију, ако не буде довољно оверавања.

Upravo tako.A ovo sa ulaskom na vrata je samo sikaniranje koje nece nista uraditi osim usporiti prevoz.

Za to sam da se pojacaju kontrole,i da sankcionise svercovanje najstrozije.
 
Bivis":2fv1k1bg je napisao(la):
1111":2fv1k1bg je napisao(la):
kopmania":2fv1k1bg je napisao(la):
Kao što je bivis spomenuo kada su privatnici vozili kante od autobusa i pri tom si morao da imaš kartu niko se nije žalio, sada privatnici imaju gotovo nove autobuse ? U čemu je problem ?
Заиста не знам шта је вама боље данас у односу на пре 20-30 година. Возила на улицама мање него '90

Da li si ti uopšte koristio prevoz devedesetih godina, očigledno je da nisi jer da jesi ne bi ovo napisao. Izjava da je GSP imao više vozila devedesetih nije istinita, i to možeš lako da proveriš. Neki put se pitam što uopšte ulazim u debatu, jer ko što reče kopmania ovo se očigledno pretvara u one rasprave na kuriru, pravdi, e-novinama itd, i pri tome pojedini učesnici u nedostatku argumenata a i zbog konstantnog ponavljanja fraza kao što su đilas-plus,ološi, bag** itd. postaju krajnje agresivni.

Не деведесетих, него деведесете. И није било приватника, већ само градских зелених и црвених аутобуса. Тада је ГСП био нешто, а не ова смејурија сада. Сваког дана гомила искључења, интервали са 5, порасту на 20 минута. Туга.

А они ''побољшавају'' превоз одређивањем на која врата да улазимо и излазимо.

Стварно, да нас неко гледа на ТВ-у, имао би утисак да гледа Пајтоновце.
 
Vrh