@Nikola011, gosha је направио паралелу, чиме је на леп начин објаснио да приоритет мора да буде унапређење услуге корисницима. Поготово што је у питању ЈАВНО добро, које је великим делом субвенционисано из буџета. Притом, немамо могућност да одемо у другу кафану. Само немој да ми неко каже: ''Купи кола''... Кад већ морам и да обојим оно што је већ нацртано.
Друго, о односу цена-квалитет и поређењу са другим европским градовима бисмо и те како могли да расправљамо. Сем нафте (која руку на срце чини велики део расхода, али није пресудан), све остале текуће расходе наши превозници плаћају далеко мање од оних у градовима са којима бисмо могли да се поредимо. Тако да не стоји ни то да би цена треба да буде једнака оној у другим земљама. А о квалитету бисмо тек имали шта да причамо.
Треће, што се тиче немогућности да се допуни кредит на бус плус картици, то је такође велики пропуст, али не грађана. Наравно, увек ће се наћи ''таленат'' из цитираног примера, али је срамотно тиме оправдавати пропуст оних који нису обезбедили могућност допуне кредита. Притом, ово нема везе са шверцерима, говорим о НАМА који смо хтели да платимо услугу али смо у томе били онемогућени. Мени се то догодило прошле недеље, жена из трафике ми се жалила да већ два дана има проблем са допуњавањем кредита. Дала ми је неку потврду која је изашла из апарата у којој је писало да није успела допуна.
И четврто, да завршим. Поменуо сам Панчево, већ сам о томе писао, maki80 се надовезала. У последњих годину дана је направљен велики помак у градском превозу у односу на раније стање. Што је још важније, то није урађено одједном, па да се после кулирало, по старом нашем обичају. Напротив, промене су континуиране. Да ли је могуће боље? Наравно, али је неупоредиво у односу на оно раније. И у томе је поента - услуга је унапређена (нови бусеви и комбији, много чешћи поласци, продужене линије, сајт који даје информације а није само украс...), па постоји свако право да се тражи уредно плаћање карата. Тако нешто подржавам 101%.
Да ли је у БГД-у могуће унапредити контролу увођењем кондуктера, или ређим а ефикаснијим контролама или на неки трећи начин, не знам, али није решење у претњама и малтретирању. То је сигурно.
Друго, о односу цена-квалитет и поређењу са другим европским градовима бисмо и те како могли да расправљамо. Сем нафте (која руку на срце чини велики део расхода, али није пресудан), све остале текуће расходе наши превозници плаћају далеко мање од оних у градовима са којима бисмо могли да се поредимо. Тако да не стоји ни то да би цена треба да буде једнака оној у другим земљама. А о квалитету бисмо тек имали шта да причамо.
Треће, што се тиче немогућности да се допуни кредит на бус плус картици, то је такође велики пропуст, али не грађана. Наравно, увек ће се наћи ''таленат'' из цитираног примера, али је срамотно тиме оправдавати пропуст оних који нису обезбедили могућност допуне кредита. Притом, ово нема везе са шверцерима, говорим о НАМА који смо хтели да платимо услугу али смо у томе били онемогућени. Мени се то догодило прошле недеље, жена из трафике ми се жалила да већ два дана има проблем са допуњавањем кредита. Дала ми је неку потврду која је изашла из апарата у којој је писало да није успела допуна.
И четврто, да завршим. Поменуо сам Панчево, већ сам о томе писао, maki80 се надовезала. У последњих годину дана је направљен велики помак у градском превозу у односу на раније стање. Што је још важније, то није урађено одједном, па да се после кулирало, по старом нашем обичају. Напротив, промене су континуиране. Да ли је могуће боље? Наравно, али је неупоредиво у односу на оно раније. И у томе је поента - услуга је унапређена (нови бусеви и комбији, много чешћи поласци, продужене линије, сајт који даје информације а није само украс...), па постоји свако право да се тражи уредно плаћање карата. Тако нешто подржавам 101%.
Да ли је у БГД-у могуће унапредити контролу увођењем кондуктера, или ређим а ефикаснијим контролама или на неки трећи начин, не знам, али није решење у претњама и малтретирању. То је сигурно.