Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

1000027595.jpg

Kod Ikee kao da je stalo vreme.
 

Više od 50 odsto BDP-a Srbije čini beogradska privreda


Gradski menadžer Miroslav Čučković naveo je danas da je Beograd najjača privreda u Srbiji i lokomotiva njenog razvoja jer više od 50 odsto učešća u BDP-u države čini beogradska privreda što omogućava i rast plata i penzija i životnog standarda u celoj zemlji.
Govoreći o energetskoj nezavisnosti, Čučković je ispričao da dok su hladni dani, u proseku se troši 2,8 miliona kubika gasa za grejanje prestonice.

"To vam je u parama jedan potpuno novi gradski autobus, to je nekih 250.000 evra dnevno", kazao je.

Od budžeta od milijardu i po evra samo osam procenata je namenjeno za 17 beogradskih opština, a Čučković navodi da je upravo to pokazatelj da i pored svih socijalnih mera poput besplatnog prevoza, besplatnih vrtića i slično, budžet Beograda ostaje razvojni i investicioni.

Kada se saberu sve socijalne mere koje Grad Beograd sprovodi, prema Čučkovićevim rečima, 673.000 dinara godišnje uštedi se za budžet svake porodice.

Mera besplatnog javnog prevoza je, kako kaže Čučković, odgovor na odgovornost građana od uvođenja SMS naplate karata.

Potpuno besplatan prevoz, ističe neće biti na uštrb kvaliteta.

"Mi smo do 31.12. verifikovali novih 504 vozila. U 2025. ćemo praktično doći do toga da nemamo vozilo starije od dve godine. Stižu i novi tramvaji u 2025. godini", kazao je.

Dodajući da se taj niz neće zaustaviti, Čučković kaže i da će trolejbusi biti zamenjeni električnim vozilima pojašnjavajući da ta vozila imaju veću autonomiju jer nemaju konekciju sa mrežom kao što to imaju trolejbusi.

Čučković je naveo da će 59 potpuno novih električnih vozila kupiti Republika za potrebe eksploatacije koja će posle biti predata Gradu na dodatno upravljanje kako bi bila inkorporirana u javni gradski prevoz.

Dinamički red vožnje, kako je naveo Čučković, u skladu je sa potrebama izazvanim situacijama u saobraćaju i putnika.​

 
Poslednja izmena:
Sad nešto razmišljam, mi (mislim na Srbiju), smo u debelom finansijskom problemu ako je preko 50% BDP - a Grada Beograda nedovoljno da se kupi 59 elektrobusa, pa moraju stanovnici drugih gradova da uskaču i finansijskipomažu. I kakav je to odgogovor sa besplatnim gradskim prevozom ma odgovornost graðana? Ako smo već mi graðani bili finansijski odgovorni i plaćali karte putem SMS - a, zašto smo umesto toga da dobijemo nove trolejbuse, dobili besplatan gradski prevoz i to da ne možemo ni za elektrobuse da skupimo pare?​
 
^^^Prvo nek uvedu u Pekingu i Šagaju da vidimo koliko će im potrajati, pa tek onda mogu da tapšu Beograd po ramenu. Kao da je državni aparat naredio kontrolu javnog mnjenja fabrikovanim vestima, direktno sa sajta Grada (ne putem medija).

A Čučko pomenom očuvanja kvaliteta kvantitetom može samo da sanja da nervni sistem ostatka ljudskog roda nije prevazišao gangliju.

U vezi 59 šatro trola, znači Država nalik Grčkoj/Sibgapuru nabavlja vozila za potrebe Grada, Grad poput Singapura ustupa Dorćol (Grad izdaje tehničku bazu i eventualno glorifikovane Lastine parkinge na terminusima, a prevoznik dodatne parkinge - više na landtransportguru.net), u smislu da Strela umesto GSP postaje samo izvršilac prevoza (obezbeđuje osoblje za vožnju i održavanje, administraciju preduzeća) - slično Apex-u, s tim da umesto kontrole voznih karata obavlja prevoznu delatnost.

U celoj priči sporna je činjenica da jednu vrstu zero-emission vozila menjaju drugom (i to uoči najave povećanja broja trovača) ne samo otimanjem celog podsistema GSP-u, već i paralelnom regresijom preostala dva (sakaćenje tramvaja, preuzimanje autobuskih linija) u cilju realizacije njegove marginalizacije.

Ovo za parkinge na terminalima nije loše, budući da bi tako trebalo da izgledaju presedačka čvorišta i bez kilometra metroa, kao veza autobusa sa BG vozom u Batajnici, Pančevu, Vinči, Krnjači/na Zrenjanincu, u Rakovici, Ostružnici, Surčinu (na pruzi preko Bežanije, ne Male Krsne).

Takvo rešenje parkinga primenjivo je i kod trola, u smislu da umesto parkiranja u pogonu i na ulici, mogle bi umesto celog pogona Medaković imati parking ispod tržnog centra uz postojeći terminus u Medaku 3. Ukidanjem balon okretnice (i bez ukidanja tramvaja, dvosmernim režimom i/ili produženjem do Rakovice) i na Banjici mogu uglaviti trole. U cilju smanjenja mrtve kilometraže, deo već servisiranih trola prevozio bi putnike ka perifernom parkingu što danas nije slučaj.
 
Vrh