^^^Prvo nek uvedu u Pekingu i Šagaju da vidimo koliko će im potrajati, pa tek onda mogu da tapšu Beograd po ramenu. Kao da je državni aparat naredio kontrolu javnog mnjenja fabrikovanim vestima, direktno sa sajta Grada (ne putem medija).
A Čučko pomenom očuvanja kvaliteta kvantitetom može samo da sanja da nervni sistem ostatka ljudskog roda nije prevazišao gangliju.
U vezi 59 šatro trola, znači Država nalik Grčkoj/Sibgapuru nabavlja vozila za potrebe Grada, Grad poput Singapura ustupa Dorćol (
Grad izdaje tehničku bazu i eventualno glorifikovane Lastine
parkinge na terminusima, a prevoznik
dodatne parkinge - više na
landtransportguru.net), u smislu da Strela umesto GSP postaje samo izvršilac prevoza (obezbeđuje osoblje za vožnju i održavanje, administraciju preduzeća) - slično Apex-u, s tim da umesto kontrole voznih karata obavlja prevoznu delatnost.
U celoj priči sporna je činjenica da jednu vrstu zero-emission vozila menjaju drugom (i to uoči najave povećanja broja trovača) ne samo otimanjem celog podsistema GSP-u, već i paralelnom regresijom preostala dva (sakaćenje tramvaja, preuzimanje autobuskih linija) u cilju realizacije njegove marginalizacije.
Ovo za parkinge na terminalima nije loše, budući da bi tako trebalo da izgledaju presedačka čvorišta i bez kilometra metroa, kao veza autobusa sa BG vozom u Batajnici, Pančevu, Vinči, Krnjači/na Zrenjanincu, u Rakovici, Ostružnici, Surčinu (na pruzi preko Bežanije, ne Male Krsne).
Takvo rešenje parkinga primenjivo je i kod trola, u smislu da umesto parkiranja u pogonu i na ulici, mogle bi umesto celog pogona Medaković imati parking ispod tržnog centra uz postojeći terminus u Medaku 3. Ukidanjem balon okretnice (i bez ukidanja tramvaja, dvosmernim režimom i/ili produženjem do Rakovice) i na Banjici mogu uglaviti trole. U cilju smanjenja mrtve kilometraže, deo već servisiranih trola prevozio bi putnike ka perifernom parkingu što danas nije slučaj.