Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Da smo normalan narod u normalnoj zemlji, prvo bi zamenili "scrolling text dot-matrix" Novatronike s uglavnom pogrešnim informacijama novim, današnjim standardnim trakastim (LED backlight) LCD, mada moram priznati da sam više puta i sam pomislio kako ti reklamni imaju dovoljno prostora da u gornjem delu prikažu nešto podrobnije informacije.
А реалност је таква да смо у ситуацији да добар део возила уопште нема ни те Novatronic дисплејеве, заправо немају ниједне.
 
Iskreno reklame nemaju šta da traže ni na autobusu, a ni u autobusu. Dosta je što ih ima po stajlištima, a i to im je previše.
Ja sam zbog pametnog telefona zamrzeo reklame. Na fonu nemam adbloker za YT kao na računaru, a da plaćam premium neću.
Zato sam recimo orbisao glovo aplikaciju, i dosta smanjio korišćenje Wolta.
 
А реалност је таква да смо у ситуацији да добар део возила уопште нема ни те Novatronic дисплејеве, заправо немају ниједне.
GSP vozila ih imaju, pa ako se grad već dodvorava škrtim privatnicima bar je ono što je ostalo od GSP mogao da upristoji.

A kad je već suvišno raspravljati o nedoslednosti realizacije planova na ovim prostorima, ti reklamni e-panoi bi privremeno dobro došli u trenutno neopremljenim vozilima.

Btw. ovo je samo još jedan od primera dezunifikacije specifikacije.
 
Poslednja izmena:
Iskreno reklame nemaju šta da traže ni na autobusu, a ni u autobusu. Dosta je što ih ima po stajlištima, a i to im je previše.
Ja sam zbog pametnog telefona zamrzeo reklame. Na fonu nemam adbloker za YT kao na računaru, a da plaćam premium neću.
Zato sam recimo orbisao glovo aplikaciju, i dosta smanjio korišćenje Wolta.
Upravo tako, reklame su vid zagađenja. U ovoj zemlji već imam više nego dovoljno zagađenja i stresova, ne trebaju mi još i na autobusima.

Doduše ja bih pristao na kompromis da unutar vozila ostanu reklame, da se pokrije makar deo troškova. Ali razumem i ljude koji su i protiv toga.

Meni je samo bitno da, što se tiče vozila JGPa, ne bude više ovoga:
images

Odvratno je, ružno, aljkavo i zamorno.
 
Пре свега рекламе на стајалиштима треба макнути тако да на тим екранима буде приказана локација где се стајалиште налази и мапа куда се линије које користе то стајалиште крећу, са наглашеним контактом секретаријата за јавни превоз, диспечерских служба ГСП-а и осталих превозника (слично оном што је претходна власт лепила на надстрешницама), такође би се могле објављивати информације о променама трасе на линијама или о привременом укидању стајалишта.
 
Ali malo nadstrešnica ima ekrane, većina ima panoe-izloge gde se vrti 2-3 ista papira ili stoji jedan nepomičan.

Za mape linija može da se nastavi sa dosadašnjom praksom, u vidu lepljenja/kačenja na stakla iza klupa:
15215052_EGMvQacTT02AcTKDFQqaRcBtifWh0z04gy46mo2qmRY.jpg


A Gunguline info-table sa izmenjivim sadržajem mogu da služe za obaveštenja o izmenama na linijama. Naravno, uz prethodno postaravanje da se svuda postave, na sva stajališta u Beogradu. Što bi podrazumevalo i uvođenje "uske" varijante na jednom stubu, za stajališta sa uskim ili nepostojećim trotoarima.

U stvari da je do mene, sve info table bi u startu bile uže i na samo jednom stubu, eeeeventualno na dva ako je baš bojazan od vandalizma. Ali svakako moraju da budu uže. Nema poente da budu ovoliko široke
1404708
 
I zašto na fiskalne kase pobogu, ogroman broj buseva ima po 4+ ekrana na kojima se vrte SAMO REKLAME. Ti displeji trebaju na jednoj polovini da prikazuju informacije o liniji, stajalištima, presedanjima i terminusu. Takoðe i odreðeni busevi imaju ugraðene ekrane koji ne služe ničemu. Ali nesposobni smo mi za to očigledno...
Kao npr. u Ljubljani, gde pored reklama i vesti u gornjem delu ekrana pišu stajališta i vreme dolaska, a kad autobus pristane na stajalište, pišu i vremena dolaska drugih linija na to stajalište.
960331a3-e45e-432c-ad5f-339981a8ccac.jpeg
 
Jel možda neko zna iz kog razloga nema najave ka Obrenovcu? Baš me čudi jer je Strela u odnosu na ostale privatnike po tom pitanju najefektivnija. Juče kad sam se vozio sa 860U, i morao sam da nagađem kad je predzadnja stanica Ušće-voćnjak.
 
firma me danas obavestila da mi vise nece isplacivati novac za markicu, posto je, jelte, sada besplatan prevoz.
hvala Sapicu. seticu te se na izborima...;)

Накнада трошкова превоза у Београду од 1. јануара 2025. ГодинеДатум: 31. децембар 2024.У „Службеном листу града Београда“ бр. 161, од 30.12.2024. године, градоначелник града Београда, донео јеРешење којим се прописује да је услуга превоза за сва лица која користе линијски превоз путника у интегрисаном системуна територији града Београда бесплатна почев од 1. јануара 2025. године. У складу са поменутим решењем врши се измена Ценовника о изменама и допунама Ценовника о утврђивању цене услуге превоза у јавном линијском превозу путника на територији ГрадаБеограда („Службени лист Града Београда“, бр. 31/23) који је донео Надзорни одбор ЈКП „Наплата превозне услуге Београд“ под бројем 6144-2/24, на седници одржаној 27. децембра 2024. године. У складу са напред наведеним, одредбом члана 118. став 1. тачка 1) Закона о раду („Сл. гласник РС“, бр. 24/05, ... и 95/18), прописано је да запослени има право на накнадутрошкова за долазак и одлазак са рада, у складу са општим актом и уговором о раду,у висини цене превозне карте у јавном саобраћају, ако послодавац није обезбедио сопствени превоз. На основу наведеног, послодавац је у обавези да надокнади трошкове превоза запосленом ако је запослени имао трошкове превоза за долазак на рад и повратак са рада.Како ће у Београду, од 1. јануара 2025. године, бити организован бесплатан градски превоз, онда послодавац неће бити у обавези да надокнади трошкове превоза запосленом, како запосленинеће имати те трошкове.
 
Imaš tumačenje da firma i dalje može da isplaćuje tu naknadu (5398 dinara).

Naravno, firma je g***o ako neće da nađe način za isplatu naknade za prevoz.
 
Neće ni ukidati red vožnje, on po zakonu mora da postoji. Ono što će da urade je da za vreme špica (kad se svakako ne poštuje red vožnje) gledati da operativno rasporede ravnomerno vozila. Dakle svi polasci će se realizovati, ali neće biti bitno da li je sa +5 min kašnjenja, +7 min itd, tj. žrtvovaće tačnost realizacije reda vožnje radi ravnomernosti. Što stvarno može da funkcioniše dobro na linijama i<=10 min
Hoće li se ova usklađivanja prenositi i na informacione table na stanicama?
 
Vrh