Код Сава центра ка Нбгд не ради већ неколико месеци,пих уместо да погледам у таблу,морам да палим апликацију,а још горе ако немам батерије за апликацију.Šapićeve table nastavljaju da lipsavaju jedna za drugom: danas nije radila ni na stajalištu Admirala Geprata. Šta ima veze, važno je samo da su izdržale pola godine do ponovljenih izbora, a rok za uvođenje najave u svim vozilima je Prva Troletka 2027.
Najgora stvar u celoj prici sto je sistem pracenja radio najbolje prvih mesec dana, svakog dana je sve gori, autobusi, cak citave linije, se ne vide na aplikaciji.
Vozaci preskacu polaske, pogotovo pri kraju dana. Vise puta sam uhvatio vozaca 83 da preskace polaske i kad ga pitam, dobijem odgovor da je vozilo “u kvaru”
Ajde što preskaču polaske več ovi Azijati što ih voze preskaču stanice, pre neki dan neki garavi koji vozi 46 nije stao na ono prvo stajalište u Savskoj iako mu se neke devojke deru da izlaze tu, nije ni trepnuo.
Добар део увежених Мобилитасових возача нагло кочи и нагло креће буквално као да никада нису сели за аутобус.Pišem stalno o tome ovde, i hajde nije problem što se uvoze vozači već kada ih nema, nego što se ne vrše nikakve selekcije, a dobar deo njih kao da nikada nije seo za volanom ili se bahato ponaša.
Nisam siguran da se vozac seti da klikne nesto, vec je moguce da su to mane sistema koje su se desavale i u pocetku, a to je samostalna odjava od strane sistema iz nekog razloga. Pisao sam i ja svojevremeno da sam gledao kako minutaza skace a zapravo bi trebala da pada, pa se zatim "normalizuje".Ajde što preskaču polaske več ovi Azijati što ih voze preskaču stanice, pre neki dan neki garavi koji vozi 46 nije stao na ono prvo stajalište u Savskoj iako mu se neke devojke deru da izlaze tu, nije ni trepnuo.
Inače dok sam čekao 46 na Autokomandi (ka Galeriji), na aplikaciji mi izbacilo prvo da stiže za 15 min, drugu na istoj aplikaciji odjednom izbaci da stiže za 3 minuta (ja sam rifrešovao ali mi i dalje stajalo 15), a na info tabli stoji isto 15+. Na kraju stigao za ta 3 minuta, moguće da se taj vozač setio da poveže uređaj kad je prošao pola trase. Svakako ceo sistem praćenja je takav da i sa svim tim info tablama i aplikacijama nemaš sigurnost u tačnost informacija, što je nenormalno s obzirom koliko sve to košta, kao da se igraju deca.
Tome treba dodati i neažurnost statusa vozila (da li je uključeno ili isključeno iz sistema). Kada je blizu terminusa može da se ne uključi te da se tako "elektronski nevidljiv" iznenada pojavi (recimo 38L na Mostaru). Isto tako na sred linije može biti u prolazu iako ostaje na liniji. To mi se juče desilo dva puta, ka gradu i u povratku.Toliko se priča o glasovnim obaveštenjima u vozilu a ona su bukvalno najnebitniji problem u celom sistemu. Najveći i najurgentniji problem su pogrešno ispisane udaljenosti vozila, odnosno još češće - potpuno neispravni displeji i sistem praćenja vozila.
Neće mi ništa biti ako u toku vožnje nemam gospođu iz zvučnika da me obavesti da ako sam u vozilu u Ruzveltovoj koje se kreće ka severu prošao Novo groblje, da je sledeće stajalište Bogoslovija. To znam i sam, hvala lepo. Ono što ne mogu da znam sam, a nekad mi puno znači, jeste za koliko su stajališta koja vozila udaljena od moje lokacije i samim tim da li da idem na liniju A, liniju B ili da pak tražim potpuno drugu rutu i linije do svog odredišta.
Od svih problema i mogućnosti za rešavanja i unapređenja u Beogradskom javnom prevozu, glasovna obaveštenja da posle Slavije sledi Beograđanka su bukvalno najmanje bitne i najmanje potrebne stavke na dugoj listi prioritetnijih problema i potreba. Jedino nebitnije od toga jeste da li je u nekom vozilu Verica ili Slavica ta koja daje glas.
Ajde što su se setili manjine, već što su ignorisanjem potreba većine pokazali da ništa ne rade ni zbog manjine već u cilju dobijanja političkih poena.Nama sa rukama, nogama, ušima i očima je nebitna, ali osobama koje imaju poteškoće (čitaj invaliditet) itekako znači, ovo je u stvari jedna od lepših i bitnijih stavki koje su uvedene u Beogradu.
Ali opet, traljava izvedba, prvo što se često najava gasi i pali random.
Nema je kod privatnika.
Drugo, ceo sistem je urađen kao da je 95ta godina.
Odite u neku malo uređeniju državu i pogledajte displeje unutra. Obično ih bude 2 komada, jedan za vesti/promocije/izmene linija, i drugi za najavu stanica koji prikazuje nekoliko njih unapred kao i predviđeno vreme dolaska.
U stvari i ne morate da odete negde Zapadnije, uđite u Strelin Citaro i pogledajte displeje unutra ili možda u ovom novom Stadlerovom vozu.
A u prestonici Balkana (haha dobar vic) trčeći Novatronic displej koga u BMC-u fali i u prikolici pa ti onako napred ništa ne znači.
Mentalitetno zaostala prcija, bila i ostala.
Ne daj bože ovakav sistem najave u busu, ne daj bože da uđemo u taj 21. Vek.
Pogledajte prilog 203503
Po GSP-u i privatnicima najnebitnija stavka, plus kvalitet/problem sa instalacijama displejeva/satova i nije na nekom nivou(čak Novatronic ima problem nakon nekog vremena da drži sat, sem ako nije povezan na neki drugi sistem tipa pokojni Kentkartov BusPlus).Оно што мени никако није јасно је зашто су сатови у возилима у 90 одсто случајева неподешени?
Potez 600 koliko ja znam i dalhe se ne prikazuje na mapama...Jel primetio neko da na Google Mapsu određena vozila uopšte ne prikazuje na mapi, dok se neka prikazuju regularno. Ne mislim na ono što se klasično ne prikazuju vozila u sistemu, jer se u BG+ vide, ali na mapama jok.
Sad vidim da se ponasa tako kako opisujes, jedino pojavi liniju kad izaberes neki od polazaka, kao i u app, ali mnogo malo live pracenja (1 od mogucih 15+) za promet u stanicu...Meni uopšte ne radi, odnosno ne prikazuje mi nijedno vozilo.
Jedino mi je random izbacio jednu 72, al to je to.
Šta god da su uveli sve im je propalo.
Isto i kod mene, probao za stanicu Vuka Vrčevića, od silnih linija prikazuje samo jednu 202.Meni uopšte ne radi, odnosno ne prikazuje mi nijedno vozilo.
Jedino mi je random izbacio jednu 72, al to je to.
Šta god da su uveli sve im je propalo.
Zato se radnim danom delimično oslanjajte na pouzdanost.Vikend je što znači da se ne oslanjate na pouzdanost informacija. Svakog vikenda je ista priča, a to dodatno pokazuje koliko je ovaj sistem smeće...
Verovatno nikole nažalost. Prolazi to njima tako već dugo. Ajde za potez 700 koji tek preuzimaju, al potez 600 je odavno trebao biti rešen.primetio sam da veliki broj tabli na okretnicama prikazuje zimski red voznje i dalje. Nego kome ima svrhe pisati zalbu za ove autobuse na linijama 600 i sada 700 sto se ne vide na tablama i aplikaciji?