Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Šapićeve table nastavljaju da lipsavaju jedna za drugom: danas nije radila ni na stajalištu Admirala Geprata. Šta ima veze, važno je samo da su izdržale pola godine do ponovljenih izbora, a rok za uvođenje najave u svim vozilima je Prva Troletka 2027.
Код Сава центра ка Нбгд не ради већ неколико месеци,пих уместо да погледам у таблу,морам да палим апликацију,а још горе ако немам батерије за апликацију.
 
Najgora stvar u celoj prici sto je sistem pracenja radio najbolje prvih mesec dana, svakog dana je sve gori, autobusi, cak citave linije, se ne vide na aplikaciji.

Vozaci preskacu polaske, pogotovo pri kraju dana. Vise puta sam uhvatio vozaca 83 da preskace polaske i kad ga pitam, dobijem odgovor da je vozilo “u kvaru”

Ajde što preskaču polaske več ovi Azijati što ih voze preskaču stanice, pre neki dan neki garavi koji vozi 46 nije stao na ono prvo stajalište u Savskoj iako mu se neke devojke deru da izlaze tu, nije ni trepnuo.

Inače dok sam čekao 46 na Autokomandi (ka Galeriji), na aplikaciji mi izbacilo prvo da stiže za 15 min, drugu na istoj aplikaciji odjednom izbaci da stiže za 3 minuta (ja sam rifrešovao ali mi i dalje stajalo 15), a na info tabli stoji isto 15+. Na kraju stigao za ta 3 minuta, moguće da se taj vozač setio da poveže uređaj kad je prošao pola trase. Svakako ceo sistem praćenja je takav da i sa svim tim info tablama i aplikacijama nemaš sigurnost u tačnost informacija, što je nenormalno s obzirom koliko sve to košta, kao da se igraju deca.
 
Ajde što preskaču polaske več ovi Azijati što ih voze preskaču stanice, pre neki dan neki garavi koji vozi 46 nije stao na ono prvo stajalište u Savskoj iako mu se neke devojke deru da izlaze tu, nije ni trepnuo.

Pišem stalno o tome ovde, i hajde nije problem što se uvoze vozači već kada ih nema, nego što se ne vrše nikakve selekcije, a dobar deo njih kao da nikada nije seo za volanom ili se bahato ponaša.
 
Pišem stalno o tome ovde, i hajde nije problem što se uvoze vozači već kada ih nema, nego što se ne vrše nikakve selekcije, a dobar deo njih kao da nikada nije seo za volanom ili se bahato ponaša.
Добар део увежених Мобилитасових возача нагло кочи и нагло креће буквално као да никада нису сели за аутобус.
 
Ajde što preskaču polaske več ovi Azijati što ih voze preskaču stanice, pre neki dan neki garavi koji vozi 46 nije stao na ono prvo stajalište u Savskoj iako mu se neke devojke deru da izlaze tu, nije ni trepnuo.

Inače dok sam čekao 46 na Autokomandi (ka Galeriji), na aplikaciji mi izbacilo prvo da stiže za 15 min, drugu na istoj aplikaciji odjednom izbaci da stiže za 3 minuta (ja sam rifrešovao ali mi i dalje stajalo 15), a na info tabli stoji isto 15+. Na kraju stigao za ta 3 minuta, moguće da se taj vozač setio da poveže uređaj kad je prošao pola trase. Svakako ceo sistem praćenja je takav da i sa svim tim info tablama i aplikacijama nemaš sigurnost u tačnost informacija, što je nenormalno s obzirom koliko sve to košta, kao da se igraju deca.
Nisam siguran da se vozac seti da klikne nesto, vec je moguce da su to mane sistema koje su se desavale i u pocetku, a to je samostalna odjava od strane sistema iz nekog razloga. Pisao sam i ja svojevremeno da sam gledao kako minutaza skace a zapravo bi trebala da pada, pa se zatim "normalizuje".
 
Toliko se priča o glasovnim obaveštenjima u vozilu a ona su bukvalno najnebitniji problem u celom sistemu. Najveći i najurgentniji problem su pogrešno ispisane udaljenosti vozila, odnosno još češće - potpuno neispravni displeji i sistem praćenja vozila.

Neće mi ništa biti ako u toku vožnje nemam gospođu iz zvučnika da me obavesti da ako sam u vozilu u Ruzveltovoj koje se kreće ka severu prošao Novo groblje, da je sledeće stajalište Bogoslovija. To znam i sam, hvala lepo. Ono što ne mogu da znam sam, a nekad mi puno znači, jeste za koliko su stajališta koja vozila udaljena od moje lokacije i samim tim da li da idem na liniju A, liniju B ili da pak tražim potpuno drugu rutu i linije do svog odredišta.


Od svih problema i mogućnosti za rešavanja i unapređenja u Beogradskom javnom prevozu, glasovna obaveštenja da posle Slavije sledi Beograđanka su bukvalno najmanje bitne i najmanje potrebne stavke na dugoj listi prioritetnijih problema i potreba. Jedino nebitnije od toga jeste da li je u nekom vozilu Verica ili Slavica ta koja daje glas.
Tome treba dodati i neažurnost statusa vozila (da li je uključeno ili isključeno iz sistema). Kada je blizu terminusa može da se ne uključi te da se tako "elektronski nevidljiv" iznenada pojavi (recimo 38L na Mostaru). Isto tako na sred linije može biti u prolazu iako ostaje na liniji. To mi se juče desilo dva puta, ka gradu i u povratku.

Čekao u Požeškoj nazovi people mover™ 23/37/58 oko 9 ujutru. Displej prikazao 23: 0', međutim BritishMotorCrap™ CNG s mračnim enterijerom i ugašenim displejima promilio pored prepunog stajališta.

Ispalio Gangul-pašine pokisle kokoške kao i KT4 sinhron.

Displej prešao na 23: 2' kad naišao Solaris sa 100 putnika. Strašno mnogo budući da u to vreme po zimskom redu vožnje svi sede (37 i 58 ne bi mogli vrata da zatvore). Klima savršeno odvlaživala, ali Verica ipak "šaputala". ;)

Obišao onaj zaustavljen BMC u Kirovljevoj. Vukao se kao puž bez zastoja nakon drenaže silnih pritoka Autokomande i jezera šumadijskih ali nekako sam stigao do grada.

U povratku oko podne srčku kad misam dobio. Na Mostaru displej prikazao 37: 0', 53: 1', ušao u 37 i video solo BMC izdaleka. Kad sam izašao imao sam šta da vidim. Solo BMC se vukao prazan s ugašenim displejima. Šteta što nisam proverio broj vozila na aplikaciji ali 53 je trebalo odma iza 37 da bude s putnicima. Bilo je prohodno i ne bi se zaglavio, čak štaviše možda bi ga i pretekao.

Znači ispada da i pored toga što su ulice bile savršeno prohodne linije ni posle pola dana nisu bile normalizovane, kao i da su vozila ostala u sistemu uključujući se gde su stizala usput preskačući pola linije. Korisnici su praktično dovedeni u zabludu da sve funkcioniše.

Stiče se utisak da su se satima jurili s ostalim vozilima, preticali u cilju uklapanja u red vožnje. Totalni haos i disfunkcija.

Samo što su potpuno zaboravili na jednu sitnicu, svrhu terminusa. Pre pola veka je sve funkcionisalo kako treba, ali ovi danas i pored visokoh tehnologija nisu u stanju da obezbede bar ispravne informacije, ako ne i normalizovan saobraćaj.

Nama sa rukama, nogama, ušima i očima je nebitna, ali osobama koje imaju poteškoće (čitaj invaliditet) itekako znači, ovo je u stvari jedna od lepših i bitnijih stavki koje su uvedene u Beogradu.

Ali opet, traljava izvedba, prvo što se često najava gasi i pali random.
Nema je kod privatnika.
Drugo, ceo sistem je urađen kao da je 95ta godina.
Odite u neku malo uređeniju državu i pogledajte displeje unutra. Obično ih bude 2 komada, jedan za vesti/promocije/izmene linija, i drugi za najavu stanica koji prikazuje nekoliko njih unapred kao i predviđeno vreme dolaska.
U stvari i ne morate da odete negde Zapadnije, uđite u Strelin Citaro i pogledajte displeje unutra ili možda u ovom novom Stadlerovom vozu.

A u prestonici Balkana (haha dobar vic) trčeći Novatronic displej koga u BMC-u fali i u prikolici pa ti onako napred ništa ne znači.
Mentalitetno zaostala prcija, bila i ostala.

Ne daj bože ovakav sistem najave u busu, ne daj bože da uđemo u taj 21. Vek.
Pogledajte prilog 203503
Ajde što su se setili manjine, već što su ignorisanjem potreba većine pokazali da ništa ne rade ni zbog manjine već u cilju dobijanja političkih poena.

Mislim ako ne gledaš opšti interes zarad sopstvenog interesa, onda je malo verovatno da ćeš manjem delu populacije učiniti išta što ti ne bi bilo od koristi. Al nije to samo kod nas, to je odlika svih korumpiranih društava.
 
Poslednja izmena:
Оно што мени никако није јасно је зашто су сатови у возилима у 90 одсто случајева неподешени?
 
Оно што мени никако није јасно је зашто су сатови у возилима у 90 одсто случајева неподешени?
Po GSP-u i privatnicima najnebitnija stavka, plus kvalitet/problem sa instalacijama displejeva/satova i nije na nekom nivou(čak Novatronic ima problem nakon nekog vremena da drži sat, sem ako nije povezan na neki drugi sistem tipa pokojni Kentkartov BusPlus).
 
Vrh