Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Та трола о којој причаш (није трола 40 него трола на линији 40) је сваког дана на другој линији јер троле немају редован распоред.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
U redu, kako onda na stajalistima stoji linija 41 i uredno se prikazuje a 40 ne postoji niti se prikazuje?
 
Sad bile u busu dve žene 50+ godina, plave uniforme, na leđima im piše kontrolor naplate karata. Nigde nemaju obeležje komunalne milicije. Ko su sad ovi i koja ovlašćenja imaju/nemaju?
 
Sad bile u busu dve žene 50+ godina, plave uniforme, na leđima im piše kontrolor naplate karata. Nigde nemaju obeležje komunalne milicije. Ko su sad ovi i koja ovlašćenja imaju/nemaju?
Verovatno su to bivši bus plus kontrolori. Rečeno je da će oni pomagati belima u kontroli karata.
 
Eto ti ga sad, pomagaci pomagaca. Imamo preduzece gde ce od nasih para grejati fotelje kancelarijski moljci, pa imamo bele na terenu pa onda njihove pomagace. Kao srednji vek vlastela i sluge. Na kraju cemo doci na to da ce bivsi kontrolori, koji ce za mesec dva izgubiti i te majice, isti oni bahati, neobrazovani i prljavi da rade kontrolu karata. Sjasi murta da uzjase kurta
 
Нисам још увек нигде видео контролу/комуналце ни у бусу, ни на станици.
 
Primetio sam da aplikacija uvek tacno u ponoc naprasno prestaje da radi, tj. ne pojavljuje se nijedan autobus do jutra. Iako vecina linija tada prestaje da radi, i dalje postoje one kojima je poslednji polazak bas tad, a to su 23, 95, 16 i sl. i znacilo bi da one mogu da se prate. Uostalom, na BusPlus aplikaciji su se cak nekad pojavljivali i nocni autobusi, ne vidim zasto i ovde to ne bi bio slucaj
Poslednji polazak 95-ce iz Bloka 45 u 00:00 stiže do terminusa u Borči tek nešto posle 1 noću. A praćenje putem aplikacije je čak i potrebnije noćnim linijama nego dnevnim, jer onaj ko na usputnom stajalištu propusti noćni bus, sledeći će čekati najmanje sat vremena.
 
I ja sam video juče kontrolore kojima piše na uniformama kontrola.
 
Gangula je više puta ponovio da kontrolu isključivo vrše komunalni policajci, ali znamo svi koliko dugo traju njihova obećanja :)
 
I vrlo dobro se znalo da je za taj posao neophodno makar 300-400 policajaca koji su bukvalno trebali da vakumiraju prevoz od svercera. E sad dal usled njihove prezauzetosti od jurenja bakica koje prodaju goblene i cvece nisu uspeli da odvoje taj broj, sad je pitanje.
 
Gangula je više puta ponovio da kontrolu isključivo vrše komunalni policajci, ali znamo svi koliko dugo traju njihova obećanja :)
Ali je isto tako spominjao i da Bus plus kontrolori neće ostati bez posla, odnosno da će biti integrisani u novi sistem naplate i kontrole karata.
 
Dozvolite da se ventiliram, aplikacija beograd plus ima ubedljivo najgore korisnicko iskustvo od svih aplikacija koje sam koristio. Na stranu bagovi i gubljenje konekcije sa serverom, toliko neprecizan UI, usporen, toliko nepotrebnih koraka, nepostojece esencijalne opcije. Previse ambiciozno, premalo ostvareno.

Iskreno prethodna aplikacija je bila pesma za ovaj shovelware
 
Slazem se, kad god zurim da na brzinu pogledam kad će mi bus kad stižem na stanicu, treba joj 300 godina da mi ucita stanicu na koju treba da kliknem, mnogo mi sporo ucita lokaciju gde se trenutno nalazim. Stara aplikacija je bila mnogo vise smooth
 
Ista situacija za 50 juče kod Bul. Peka Dapčevića, ali sam i mogao pretpostaviti jer nema šanse da je 50 u sred leta za 13 minuta kad nisu ni tolike gužve
 
Neće biti nikakvih otkaza, jer je strašna nestašica. I vozači to znaju. Zato i rade šta hoće.
 
Što, par Šrilankanaca, i penzionere teraš gde im je i mesto, neka se bahate u parku. Ionako čujem sve više reči hvale za strane vozače.
 
Ja sam do skora imao prijatna iskustva sa uvezenim vozačima. Pre par nedelja sam naišao na prvog koji ''cima'' gas i kočnicu. A u to neko vreme sam čuo od prijatelja i neke kritike na račun njih. Ne bi me čudilo da se vremenom ''opuste'' i postanu sve više kao naši. Kažem, za sada moja iskustva su 99% dobra. Ali izgleda da se i oni menjaju s vremenom.


Naravno, ništa od ovoga ne bi danas bilo (ili ne bi bilo ovako drastično) da država Srbija nema katastrofalnu kadrovsku i obrazovnu politiku. Pošto se na nestašicu vozača upozoravalo, i u stručnim krugovima, i u javnosti i u medijima još od 2017. i bilo je vremena da se taj problem sistematski ublaži, ali ne i volje i mozga.
 
А зар се превозницима не плаћа на основу података из система праћења возила? Возило није пријављено, не види га Секретаријат за јавни превоз, нема плаћања тог поласка, као да није ни возио?
 
Vrh