Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Па у апликацији кад се притисне на линију (нпр 85) прикаже која јој је траса
 
Izgleda povlaci neprecizne podatke sa gps-a bukvalno mi na Banovom Brdu - Skolu Josip Pancic ocitao 100 metara dalje ... mozda zbog loseg vremena.

Inace mislim da je tako korisna trebala da bude jos i bus plus aplikacija odavno ... eto setili se malo , mada ima prostora tu za jos dosta dobrih stvari.
 
Nisu još kontrole u busevima , kapiram da će forsirati od septembra.
Da li je neko testirao kupovinu karte preko kredita tj iznosa koji se uplati sa kartice ?
Ne preferiram da tovarim račun za telefon.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Nisu još kontrole u busevima , kapiram da će forsirati od septembra.
Da li je neko testirao kupovinu karte preko kredita tj iznosa koji se uplati sa kartice ?
Ne preferiram da tovarim račun za telefon.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Da, ja sam kupio tako kartu. Bez problema :)
 
U doba Bus-Plus-a se nisam svercovao.
Sada da.
Ovo je besmisleno.

Treba svi da se svercuju. I da se bojkotuju trzni centri.
Oni ce ionako da ukinu javni prevoz.
Beogad se priblizava situaciji iz devedesetih sa takodje radikalskim privatnicima koji su drzali autobuske linije.
 
У доба бус плуса сам се шверцовао јер сматрам да је 100 динара пуно за услуг коју дајем парем. Такође контролори су изгледали као неки батинаши кад уђу у бус... Сада плаћам јер ми је једноставно да платим картицом. Апликација је сасвим једноставна да се користи како би се купила карта. 50 динара је сасвим ок за услугу коју "добијамо".
 
У доба бус плуса сам се шверцовао јер сматрам да је 100 динара пуно за услуг коју дајем парем. Такође контролори су изгледали као неки батинаши кад уђу у бус... Сада плаћам јер ми је једноставно да платим картицом. Апликација је сасвим једноставна да се користи како би се купила карта. 50 динара је сасвим ок за услугу коју "добијамо".
Potpuno se slažem ali se bojim da ova priča nije nešto održiva sa tom naplatom i da će dalje zaduživati grad kako bi pokrili troškove.
Aplikacija jeste za pohvalu i moglo je tako biti i pre....eto malo i Gangulu da pohvalim.
Beli izgledaju , barem pojedini kao da su ih povukli sa nekog splava, obezbeđenje ...opremljeni bolje nego policija.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Zasto ne bi bila odrziva u ozbiljniju kontrolu i kažnjavanje svakog ko ne placa bez mogucnosti izgovora i izlaska iz autobusa, a to je uz kontrolu sa pratnjom komunalaca moguće. Čim se malo procuje za kažnjavanje, videćete kako će odjednom svi krenuti da plaćaju.
 
Ko nece da plati kartu uvek nadje izgovor. Ne odgovara ti usluga nemoj da je koristis. Busplus jeste bio bolji sistem koji nije ostavljao mesta za svercovanje.
Sadasnji sms sistem - kad vidis kontrolu pustis sms. Sto se tice kontrolora oni su taman takvi kao i putnici. Ko je placao nije ih ni primecivao.
Ideja ovog sistema je da se unisti gsp i zatim proda ili prepusti prevoz privatnicima. Nakon toga placacete kartu koja nece biti jeftina a o voznji bez karte moci cete da mastate.
 
Vidi se da nije ostavljao, a niko nije plaćao i isto se karta kucala kad uđe kontrola i ne slažem se da je bio bolji sistem. Morao si uvek da fizički prislanjas kartice na aparat, pa makar imao i mesečnu kartu sto je čista glupost i opasno je smaralo, dok sad lepo ukucaš poruku za 5 sekundi i platio si kartu, možeš da kupis na trafici koju isto čim kupis završio si posao, a imas i opciju plaćanja karticom preko aplikacije. A za rasturanje postoji mogućnost jer se Strela opasno zaletela, nabavlja ozbiljan broj vozila i pripremaju se za preuzimanje poteza 600 i Lastre
 
Koja strela, ona rahmetli strela što je u stečaju već 20 godina?

Priče "ne odgovara ti usluga nemoj da je koristiš su bezobrazne. Kao da kažeš "ne odgovara ti vodovod nemoj da ga koristiš", s tim što nekorišćenjem vode ne smanjuješ uživanje u vodi nekom drugom, dok je sa gradskim prevozom obrnuto, odricanje od gradskog prevoza je dovelo do gužvi u saobraćaju, jer danas svako ima dovoljno da kupi neka kola, pa makar pežoa 206. Postavljanjem javnog prevoza kao dominantnog prevoznog sredstva, hitna će malo brže doći, prevoz će malo tačniji biti, burgeri će malo brže doći, vazduh će malo čistiji biti, ... , odricanjem od gradskog prevoza ceo Beograd bi stao.

Pritom, šansu da bude iole profitabilan, a da je cena prihvatljiva, gradski prevoz ima samo ako se masovno koristi. Nijedna linija nije isplativa ako vozi po petoro ljudi od okretnice do okretnice. Sečenje bika za dva kila mesa.
 
Racunaj kad bi milion ljudi plaćalo kartu i vozilo se prevozom, puta 1 evro po karti, to bi izaslo na 360 miliona evra godišnje sto je stvarno dobra cifra i onda bi moglo da se ulozi u prevoz
 
Govorio sam za N1 o ukidanju Google transita.

 
Jutros greška na IOS, prvi put je upalio nakon par dana :) Sad je proradilo izgleda.
bpap.jpg
 
Та трола о којој причаш (није трола 40 него трола на линији 40) је сваког дана на другој линији јер троле немају редован распоред.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh