Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

20230731_063854.jpg

Mutnjikavo al trkeljišu neku decu u pola 7...
 
Zna li neko neku informaciju jel će uskoro da se uvede najava stajališta u prevozu? Dokle se stiglo sa tom idejom?
U CAF-u na liniji 12 sam se iznenadio pre neki dan kada sam čuo najavu stajališta, ali naprasno proradi tek kod palate pravde, i onda dalje redovno ide najava stajališta. Do tada tišina, mada sam se odvikao od toga, ali je bila korisna opcija svakako.
 
U CAF-u na liniji 12 sam se iznenadio pre neki dan kada sam čuo najavu stajališta, ali naprasno proradi tek kod palate pravde, i onda dalje redovno ide najava stajališta. Do tada tišina, mada sam se odvikao od toga, ali je bila korisna opcija svakako.
Zato što CAF ima integrisanu najavu stajališta, koja je radila nezavisno od BusPlusa. To se primeti po tome što je glas drugačiji, i što se uz naziv nekih stajališta najavljuju i presedanja.
 
Hvala.

Elem, to je baš loše. Mislim i nije, jer je automatizovano. Ali je opet loše jer treba DJP da ima svoj plan i spisak svih stajališta da u ovim slučajevima može to da prosledi Guglu bez da se čeka nova aplikacija i IS da se iz njih eksportuju podaci i spiskovi.

Spiskovi, lokacije i atributi stajališta treba da budu ubeleženi u baze i arhive Direkcije za JGP koji te linije i kroje i određuju im stajališta, i koji su da kažem - konstanta (ne menjaju se i ne smenjuju se). Ne da zavise od onoga ko vrši naplatu karata, a ko sutra može da se promeni ili smeni, i pritom ne kroji on linije i stajališta.

Treba da kad god neko ode na Google maps i klikne na npr stajalište kod Sajma, da može da vidi šta sve tu staje odnosno šta prolazi od linija. Jer to zavisi od Grada i DJP. A sistem naplate i praćenja vozila su stvar za sebe.
 
Poslednja izmena:
Novi sistem naplate karata odličan, svuda osim na netu međ forumašima i tviterašima.

Aplikacija - vrh, cena - vrh, ne razmišljanje o šifri stanice ili da li si poneo karticu - vrh.
 
Pa prosto ima ta kategorija stanovništa koja nije sposobna za aplikaciju, a ima i onih koji ne žele i za njih treba da postoji alternativa. Što se mene tiče, pristojna je sa debelim prostorom za napredak.
 
Juče ušao u bus, otkucao poruku i bukvalno sam sve odradio u roku od 10 sekundi, dok si pre morao da uplacujes kredit na karticu, pa onda gledaš da li ćeš imati dovoljno kredita za tu još jednu vožnju
 
Nisam znao da je na ovo uticao Kent Kart mislio sam da to Google samostalno radi, a nisam ni znao da ne radi i proverio sam ne radi. Sve su pokvarili.
Screenshot_20230803_215033_X.jpg
Screenshot_20230803_214657_Maps.jpg
 
Baš zato sam gore pisao da to treba da bude ingerencija DJP i Grada, jer oni na kraju krajeva i kroje i odlučuju o linijama i stajalištima. Ne KentKart ili BeogradPlus ili ComTrade.

Al ne vredi, neki ne kapiraju, odma uzeli da udaraju kontru sa postovima kako je sistem fenomenalan, a da nisu ni shvatili kakav je problem u pitanju i o čemu se govori.
 
Njima je jedini problem kada mora da se radi saniranje štete zbog nečeg što je izauvalo negativnu reakciju kod naroda, a pretpostavljaju da to može da im nanese štetu.​
 
Čemu kuknjava, pa Moovit to isto radi bukvalno 10 godina i daje bolje rute od googlea koji je tek skoro počeo da daje rute i to je bilo u dogovoru grada sa kentkartom, ako ih sad stisnemo za ovo, vratiće rute od googlea ponovo, jer oni reaguju samo kad ih stisnemo preko društvenih mreža, tako jedino reaguju.
 
Poslednja izmena:
Zato sto opstinu i generalno ljude kod nas ne zanima prevoz i njima je sve dobro, nek zakinu još polazaka na 305 i 307, a može i na drugim linijama i niko reč neće reći
 
Pa onda znači da vam fali masa, jer ako može za karte za gradski prevoz, onda može i gradski prevoz.
 
Primetio sam da aplikacija uvek tacno u ponoc naprasno prestaje da radi, tj. ne pojavljuje se nijedan autobus do jutra. Iako vecina linija tada prestaje da radi, i dalje postoje one kojima je poslednji polazak bas tad, a to su 23, 95, 16 i sl. i znacilo bi da one mogu da se prate. Uostalom, na BusPlus aplikaciji su se cak nekad pojavljivali i nocni autobusi, ne vidim zasto i ovde to ne bi bio slucaj
 
Nisam znao da je na ovo uticao Kent Kart mislio sam da to Google samostalno radi, a nisam ni znao da ne radi i proverio sam ne radi. Sve su pokvarili.
Pogledajte prilog 169023Pogledajte prilog 169024
Nije placao KentKart nista niti to funkcionise na takav nacin. Jednostavno na Google Transit platformi pravni subjekt koji se bavi tim poslom na teritoriji odredjenog grada treba da napravi nalog i da dostavi podatke u vidu obicnih tekst fajlova koji sadrze linije, stanice i red voznje. Ovo je GTFS Static. Postoji i GTFS Realtime gde bi se dostavljale i pozicije svakog vozila. Ono sto je potrebno je da se ovi fajlovi ili dostavljaju Google-u redovno ili da Google ima lokaciju sa koje moze da vrsi azuriranje, s obzirom da su iz BusPlusa pre ovo radili i dostavljali te podatke, a sada ne rade Google je verovatno uklonio sve informacije jer smatra da su zastarele ili su jednostavno ugasili nalog (BusPlus). Verujem da se ovo moze vratiti u roku od par sati samo da neko u Gradu zeli time da se bavi. Nadam se da ce ovaj put i Realtime uraditi kad se vec Sapic hvali da je ovaj GPS mnogo bolji :).
 
Vrh