dervisbegovic_
Higher intermediate
Pa kad ponovo bude praćenja autobusa, to možda i bude moguće, uđeš pogledaš kad će ti bus i otkucaš kartu.
Nemaju vozači vremena da gledaju u SMS poruke putnika, naročito na tako prometnim linijama. A i sistem gde bi karta važila samo za jednu liniju bi bio loš. Ima ljudi koji treba da promene više linija i neophodna je fleksibilnost. Daleko smo od 30 ponuđenih opcija, imamo jedva dve za sada. Sistem bi mogao da počne da liči na nešto kada krene da funkcioniše aplikacija (veoma je bitno da bude stabilna i precizna, da se ne dešava da vidiš vozilo a ono ode u garažu kao nebrojano puta do sada, ili da vozila na mapi nema, a ipak naiđe, to su sve preduslovi da bi kucanje karte unapred imalo bar nekog smisla) i uvedu plaćanje svim platnim karticama na tom jednom aparatu u vozilu (tu opet dolazimo do diskusije zašto bi karta putnika koji plati karticom na aparatu, a ušao je kad i kontrolori, bila validna - a jednostavno mora biti jer nije mogao ranije da otkuca, a SMS poruka koja bi se pustila u isto vreme, ne bude, jer je kontrola detektovana npr. 5 sekundi ranije ili povratna poruka nije još ni stigla). Mora postojati konzistentnost.Da ponovim...sms ima smisla samo u krajnjoj nuždi, kao poslednja varijanta od 30 ponuđenih i zato jer je najskuplja. Ukucaš pre ulaska broj autobusa koji nameravaš da uzmeš npr A 31 i ako vidiš da dolazi na stanicu. Uđeš na prva vrata, pokažeš mobilni vozaču. Kad izađeš iz busa, karta ne važi više. Ako kontrola uđe, pokažeš i njemu sms.
Koliko smarate sa takvim razmišljanjem to je neverovatno. I da je sve perfektno našli bi razlog zašto ne bi trebalo da plaćate. Karta nije izbor, karta je cena koju plaćaš za korišćenje neke usluge. Evo idi u NS ili Budimpeštu i objasni kontroloru kako nije prevoz na vreme i kako smrdi autobus i vidi da li će da te pustiti.Trebao je građanin da ga pita da li je u redu da se plaća karta za nepoštovanje reda vožnje, za preskakanje polazaka, za čekanje i po 1h na stanici, za dodatno gubljenje vremena za dolazak od tačke A do tačke B, za vožnju u neuslovnim vozilima (neispravna klima, ne postoji mogućnost da se otvore prozori, podolit koji se "ljušti", vrat koja ne mogu da se zatvore, polomljena sedišta...), za autobuse na trolejbuskim linijama, za nepoštovanje izmena na trasama linija zbog radova jer vozači ili ne znaju tu izmenjenu trasu ili ih "smara" da njom voze...
Plaćao 20 godina. Prestao kada su druge ugovorne strane prestale da ispunjavaju svoje obaveze.I da je sve perfektno našli bi razlog zašto ne bi trebalo da plaćate.
Bolje nemoj ni da pišeš, biće nam svima lakše.Pošto znam da će me sad mnogi napasti ovde, ne trošite vreme svakako neću čitati
Na osnovu čega si zaključio da ne plaćam kartu? Ako je to samo na osnovu ovog jednog posta, onda grdno grešiš. Smatram da kao neko ko koristi neku uslugu i za nju uredno plaća, imam i pravo da iskažem svoje nezadovoljstvo i podsetim šta ta usluga podrazumeva. E sad, što se način na koji iznosim neke stvari ne sviđa nekima, to je druga stvar.Koliko smarate sa takvim razmišljanjem to je neverovatno. I da je sve perfektno našli bi razlog zašto ne bi trebalo da plaćate. Karta nije izbor, karta je cena koju plaćaš za korišćenje neke usluge. Ja plaćam mesečnu kartu iako mi je lično lošiji prevoz zbog odsustva aplikacije, ali plaćam jer koristim prevoz.
Prevoz je dosta pojeftinio, sećam se kako su ranije pričali ovde da imamo "najskuplji prevoz" tj tražili dodatan razlog da ne plaćaju. Nadam se da će i pre septembra krenuti da kažnjavaju svakoga ko ne bude imao kartu, SMS da dolazi 2 minuta kasnije je po meni dobro rešenje. Iskreno mislim da ova akcija koja sad traje je kontraproduktivna, Beli treba da budu "strah i trepet" a ne da ih ljudi gledaju kao neki smarači koji neće ni naplatiti kaznu. Moje mišljenje.
Али како је оправдано да услед мањкаво пружене услуге (али ипак пружене) ти не платиш ништа? Значи ти за нешто (какво год да је) не плаћаш ништа. Онда би било логично да као неку узајамност уплатиш сваку другу вожњу или ајде трећу ако сматраш да је толико катастрофално.Plaćao 20 godina. Prestao kada su druge ugovorne strane prestale da ispunjavaju svoje obaveze.
Argumenti su ti ništavni.
Bolje nemoj ni da pišeš, biće nam svima lakše.
Pozz
Mislim da postoje ljudi koji nemaju i dalje mobilni njegov izborJel taj koji je dobio kaznu bio pametnjaković pa nije hteo da kupi kartu SMS-om?
Do daljnjeg, plaćaću samo kad vidim Belemude. Eto imaju od mene taj neki minimum, koliko i zaslužuju sa ovakvom uslugom.Али како је оправдано да услед мањкаво пружене услуге (али ипак пружене) ти не платиш ништа? Значи ти за нешто (какво год да је) не плаћаш ништа. Онда би било логично да као неку узајамност уплатиш сваку другу вожњу или ајде трећу ако сматраш да је толико катастрофално.
Неплаћање карте у београдском ГСП-у је један специфичан и комплексан пре свега психолошки феномен, сећам се пре 20-ак и више година када приватници још нису били интегрисани у ГСП било је "нормално" да кад уђеш у ГСП возило шверцујеш се, а кад уђеш на неку линију коју држи приватник уредно платиш без проблема (тад су приватници имали кондуктере),
издвојио бих још један пример, а то је да се плаћањем карте осећаш као бу****, на пример колико сам само пута видео да контрола пише неком казну, а онда пролази поред цигана као поред турског гробља
или плаћају сви или не плаћа нико, када будем видео да циганима пишу казне то ће значити да систем функционише.
A šta se događa kada plaćaš uredno svaki mesec i onda ti se svakog dana desi da ne dolaze po 2-3 polaska za redom pa čekaš po pola sata ?
Jel onda fer da se ima umanjenje ili?
Secam se i ja, pa se visilo kroz prozor da se dodje do vazduha.Ја се сећам још линија где су ишли и ГСП и приватници, па се пропуштао приватник и чекао ГСП. И чекало се много дуже него што се чека данас...
Stranci ne kupuju preko sms-a već kupuju na trafici plastificiranu nepersonalizovanu i pune je na trafici ili na automatima koji postoje na svakom stajalištu busa.Kako stranac da plati kartu SMS-om?