Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Jel probao neko ovu 30 kartu ili kako je zovu mesečna? To je ostalo nerazjašnjeno da li od momenta kada se pošalje poruka važi 30 dana ili od 01. do zadnjeg dana u mesecu.
Pisao je neko jutros na Redditu, karta važi od 1. do kraja meseca. Tako da ako je sada uplatiš, važi do kraja maja.
 
Pisao je neko jutros na Redditu, karta važi od 1. do kraja meseca. Tako da ako je sada uplatiš, važi do kraja maja.
Tacno tako.Neko objavio na twitteru screenshot.

FwVHRZWWAAEIUL2 - Copy.jpg
 
Stvarno su mi digli pritisak! Promenili su tekst u delu za pravna lica, sad je dostavljanje mobilnog obavezno, a bilo je opciono. Hoće na silu da omasove SMS. Moj predlog pametnjakovićima iz bgnaplate jeste da zaposleni od poslodavca dobiju potvrdu o kupljenoj karti (poslodavac da je odštampa), dok ne uvedu plastificiranu/kartonsku mesečnu kartu koja će se dostavljati poslodavcu ili koju će zaposleni dizati na šalteru sa potvrdom o kupljenoj voznoj karti koja stiže na mejl poslodavca.
*Достављање броја мобилног телефона је обавезно, због испоруке јединственог броја карте путем смс поруке.
Потврда о купљеној возној карти запослених лица, којом се такође обезбеђује коришћење услуге јавног линијског превоза на територији града Београда, биће достављена путем електронске поште свим послодавцима.
 
Poslednja izmena:
Prelaskom na novi sistem naplate prevoza srezali su cene karata i naravno sada žele da srežu i troškove i zato žele da smanje izdavanje klasičnih karata jer SMS ih najmanje košta.
 
Prelaskom na novi sistem naplate prevoza srezali su cene karata i naravno sada žele da srežu i troškove i zato žele da smanje izdavanje klasičnih karata jer SMS ih najmanje košta.
To su priče za malu decu. Pre bih rekla da hoće da navuku profit operaterima i Komtrejdu. Ne piše u zakonu da smo obavezni da nosimo mobilni sa sobom.
 
Znači , svaka firma će dobiti jedinstveni broj karte, isti za sve zaposlene.
Interesuje me da li će svaka škola imati svoj jedinstveni broj karte, iako je glavna firma MP. Verovatno svaka svoj broj.
 
Treba da bude što više opcija za plaćanje ali mi je bez veze kada neko napiše kao razlog da ne plaća kartu to da nije obavezan da ima telefon kod sebe ili da mu je uključen/napunjen. Pa nije obavezan ali ako si se odlučio da koristiš taj način plaćanja usluge, onda moraš da obezbediš da u slučaju kontrole možeš pokazati kartu na telefonu. To je kao da odete na kasu za plaćanje karticama i kažete "e a gde piše u zakonu da moram da ponesem karticu u kupovinu ili da imam novca na njoj". Ne zaboravite da ako kupite papirnu kartu i ne možete da je pokažete u slučaju kontrole smatra se da je niste ni kupili (svuda u svetu i kod nas).
 
Ostaje da vidimo da li će papirne karte za povlašćene kategorije biti na neki način personalizovane. Ako nisu personalizovane mogu da se prenose iz ruke u ruku po potrebi. Verovatno da jesu, samo je pitanje kako.
 
Mislim, da je najbolje da se ide peške, da se ne navuče profit turcima koji proizvode autobuse, rusima da ne zarade na prodaji i preradi nafte, a i da država ne zaradi preko ogromnih akciza na pogonska goriva.
Preporučio bi upotrebu bicikla ali opet bi zaradio neki kineski proizvođač i domaći preprodavac.
 
Verujem da će vremenom sve povlašćene kategorije imati kartice kao i do sad. Verovatno nije sve moglo odjednom, a morali su da smisle način plaćanja pa kao ajde sms. U redu je da postoji sms, ali mora se uvesti još nekoliko načina. Mene trenutno više brine ostvarivanje polazaka, jer ako su bežali dok su imali gps, zamislite sad šta će da rade. Tu pre svega mislim na pojedine privatnike.
 
Nama i nije bas brzi kad moramo da se vrtimo po Mokrom lugu, pa onda Smederevcem za Vincu zbog ukidanja 308. Jedva su svi ušli u minibus na 304N nocas, nije imala igla gde da padne, umesto da pošalju normalan autobus jer sad ima još više putnika nego pre, oni opet šalju minibus. Mi sa poteza 300 plačemo za Curdicem i njegovim Mazovima gde si mogao da biraš mesto gde ćeš sesti, a sad se moliš Bogu da uđeš jer je minibus pun već na početnoj
 
Zahvalite se gradonačelniku na tome. Zahvaljujući ovoj odluci neće ni solo busevi biti dovoljni da prime sve zainteresovane za noćne linije. A kako će to uopšte i koliko moći da funkcioniše, ostaje da se vidi. Meni lično deluje da neće moći dugo ovako, jer pitanje je koliko će se moći sa ovakvim linijama koje pokrivaju čitave poteze... I dok se plaćao noćni prevoz, bio je prezreo za reorganizaciju, ali onu koja bi se zaista i maknula dalje od studija i planova.​
 
Zahvalite se gradonačelniku na tome. Zahvaljujući ovoj odluci neće ni solo busevi biti dovoljni da prime sve zainteresovane za noćne linije. A kako će to uopšte i koliko moći da funkcioniše, ostaje da se vidi. Meni lično deluje da neće moći dugo ovako, jer pitanje je koliko će se moći sa ovakvim linijama koje pokrivaju čitave poteze... I dok se plaćao noćni prevoz, bio je prezreo za reorganizaciju, ali onu koja bi se zaista i maknula dalje od studija i planova.​
Juce vozač u fazonu da su zgloba trebali da mu daju kolika je gužva, a ne minibusa. A biće mnogo više ljudi po noćnim i mnogo više pijanih ludaka
 
Na kraju ćemo zbirno doći na isto kao i pre po pitanju naplate, samo kontra šablon:

-dnevni će da prihoduje nešto, a onda će sav taj prihod da pojede "besplatan" noćni prevoz.
 
Nadam se da su sacuvali one narandzaste sprave za ponistavanje karata u nekom budzaku, pa da se vratimo polako na "pantljicare"


Sent from my iPhone using Tapatalk
Najbolje bi bilo da nema nikakvih aparata za ponistavanje. Ako ih bude u bg vozu nece preziveti ni dana. Naravno ovo nije problem naplate vec huliganatva ali treba uzeti u obzir.

Mogu papirne da budu nesto kao u sarajevu, da postoje samo dnevne i nedeljene. I da se prilikom kupovine stampa datum.

Generalno kad zazivi sms a posebno i aplikacija papirne ce malo ko kupovati. Doskoro su postojale i papirne karte za parking ali ja ih nikad nisam video niti znam da ih je neko koristio.
 
Vrh