I nijedan ne dovodi do povećanja naplate.Човече, ми имамо паралелне структуре оператера наплате карата у јавном превозу у Београду.
Znači zbog njegove glupe sms karte, on će milion Beograđana smestiti u zatvor na 3 godine?
Мислим да је за домаће кориснике СМС доступнији за плаћање. Да би се користила апликација потребно је имати стални приступ интернету а то је доста скупо ако се не поседује неки постпејд пакет. А ако неко поседује постпејд пакет углавном у оквиру њега има СМС порука више него што потроши тако да нема реалан трошак за СМС провизију. Ипак апликације треба да постоји и зато што омоћућава неке друге напредне ствари, типа праћења буса, обавештења, плана путовања, лакшу контролу наплате путем QR кода..Ja očekujem zagrebački scenario i obustavljanje SMS karata onog trenutka kad naprave aplikaciju. Pre toga ne verujem da će ozbiljno kontrolisati. Sad, to su samo moja neka očekivanja i mogu se vremenom pokazati netačna.
Kako se nizu za*ebali i zamenili one matore mape po istim tim stajalištima, kao što su brže bolje polepili obaveštenja. Kad je za njihov džep i interes, onda lete, a kad je nešto za putnike, ko ih šiša...
Blokiraju po firmama.Plus neki imaju limit na vas i ako je dozvoljeno.Je l iko juce video Bele u kontroli?
Sa ovim plakatima na stanici ne vidim vise razlog da ne platim kartu.
Sta je fora sa sluzbenim telefonima? Poslodavac nekima blokira VAS usluge?
To bi trebalo u podešavanjima za broj telefona kod operatera da se omogući, verovatno je po defaultu namešteno da je blokirano slanje poruka za te servise.Je l iko juce video Bele u kontroli?
Sa ovim plakatima na stanici ne vidim vise razlog da ne platim kartu.
Sta je fora sa sluzbenim telefonima? Poslodavac nekima blokira VAS usluge?
Нема ни званичног писма. Притом имамо по граду брдо стајалишта без икаквих настешница где би могли овакве паное да залепе.koliko vidim na ovim plakatima, engleskog jezika nema, stranci neka se snađu.
Ja studiram nego zbog limita od 26 godina ne mogu da uzmem studentsku a za telefon koristim od jedne osobe family paket posto to imaju u okviru firme te koji se vodi na pravno lice i tu radi vas ali 500din limit i to ne moze da se promeni.Taj broj samo zna par ljudi.I da krene da cita komunalac ugasio sam ako cuje jedna osoba koja me uznemirava godinama ako se tu zadesi.Ovako korsitim prepaid koje menjam na par meseci i za te se plasim da ne sazna pa da krenu uznemiravanja.Komentar na sapicevo da ce da zovu taj broj telefona.Pazi kad osoba zbog tebe promeni preko 20 do 30 brojeva i zivka te da te nervira.To bi trebalo u podešavanjima za broj telefona kod operatera da se omogući, verovatno je po defaultu namešteno da je blokirano slanje poruka za te servise.
S druge strane, zaposlenima ne treba uopšte ovo slanje poruka, jer bi valjda trebalo firma direktno da kupi kartu za prevoz, ako se za to radnik odlučio.
Evo kako bih ja rešio te stvari oko bezbednosti i tajnosti mobilnih telefona (jer to jeste problem).
Prosto, putnik samo pokaže SMS, a Beli ako sumnja, uzme podatke sa lične karte i broj kupljene karte (piše na SMS-u), pa kasnije na kraju danu proveri da li je sve u redu.
Када се плаћа превоз СМС-ом, стиже повратна порука са јединственим бројем који заправо представља контролни број и ако „Бели” посумња, увек може да пошаље контролну поруку. Уколико се не појави на телефону оног који је платио карту, реч је о фалсификату.